Wist je dat METZONDERJAS weleens wat dingetjes met korting op MP zet?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Claudia wat geweldig dat zwembroekje![]()
en die buttcrack
ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoophet resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Is het heel erg als ik zeg dat ik geen concrete zwemplannen heb maar het zwembroekje alleen maar heb gekocht omdat ik het leuk vond?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat zwembroekje van IvanStoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Valt toch wel mee voor een uniek item?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Ik ben dol op zwemmen, maar ik vind het idee van een kleine baby in een groot bad een beetje vervelend. En het lijkt me veel moeite voor een gezamenlijke activiteit terwijl er zoveel andere leuke dingen te doen zijn. Tijd is best schaars, heb ik gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef oeke het volgende:
Claudia,Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
zo. weer internettijdquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat zwembroekje van IvanStoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft(hij zit nu net in maat 68)
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo. weer internettijd
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.
jawel is ook wel hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
Ja, zo bedoelde ik het ook, het is een heel simpel model.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Linda2205 het volgende:
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
Ik vind dat bijtje ook zo leukquote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken
dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtjezo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Ik ben ook gewoon verwend door de H&M en de Hemaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef oeke het volgende:
Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.![]()
Ik moest even heel goed spitten door alle foto's hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik vind dat bijtje ook zo leukMaar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een
setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven
Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Er komt er nog 1. Maar naar ik heb gehoord in Nijmegen. (dacht ik... maar t kan ook Arnhem zijn?)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
mijn kind was een speklapjequote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk)
En in november?daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
Laat ik daar nou om de hoek wonen!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me
Oehhh heeeeeeeel verleidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Keshet het volgende:
[..]
Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
gewoon niet in de vakantie gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!
volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
gewoon niet in de vakantie gaandat scheelt al wel denk ik
Leukquote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Sjeen het volgende:
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:
[ afbeelding ]
En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
[ afbeelding ]
Klopt! En het blousje ook... heeft ze vandaag toevallig aan!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.
Dank! En dank voor de LimlandersPrimark tip, ik ga eens kijken in Luikquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk![]()
ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |