abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2010 @ 10:43:15 #51
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80924473
Claudia wat geweldig dat zwembroekje
en die buttcrack

ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoop het resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 mei 2010 @ 12:11:56 #52
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80926755
R draagt ook sokjes van de Hema, maat 12 tot 18 mnd, die zitten echt perfect. Mijn ervaring met de hemasokken is ook dat je ze gewoon veel te groot moet hebben, bij S ook al. Maar dan zitten ze wel echt perfect. Mijn kinderen verloren alle sokken behalve die .
  zondag 2 mei 2010 @ 12:12:49 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80926787
Ik zoek ook nogsteeds een zwembroekje voor R trouwens. Die staat Ivan erg leuk, maar ik geloof toch dat ik iets zoek met wat zachtere kleuren ofzo.
pi_80935743
Dat zwembroekje van Ivan Stoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft (hij zit nu net in maat 68)

Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 2 mei 2010 @ 16:26:59 #55
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80936256
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Claudia wat geweldig dat zwembroekje
en die buttcrack

ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoop het resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Wist je dat METZONDERJAS weleens wat dingetjes met korting op MP zet?
Kinchi heeft trouwens ook leuke dingetjes ertussen zitten.
pi_80939184
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik geen concrete zwemplannen heb maar het zwembroekje alleen maar heb gekocht omdat ik het leuk vond?

Ik zie zwemmen in een zwembad helemaal niet zitten. We gaan begin juni naar Zuid-Frankrijk; dan mag hij het wel aan als hij onder een parasolletje ligt. Als hij tegen die tijd zelf een beetje kan zitten wil ik hem ook wel in een badje met een laagje water zetten, maar ik zie dat eigenlijk niet gebeuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80939723
Hier alleen de kniekousen van de Hema en de kniekousen van DPAM die goed bevallen. De eerste heeft helaas weinig variatie en de tweede is te ver weg.
quote:
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Valt toch wel mee voor een uniek item?
Het is kostbaar, maar 'merkkleertjes' zijn duurder en niet eens uniek.

Claudia, Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80940303
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef oeke het volgende:
Claudia, Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
Ik ben dol op zwemmen, maar ik vind het idee van een kleine baby in een groot bad een beetje vervelend. En het lijkt me veel moeite voor een gezamenlijke activiteit terwijl er zoveel andere leuke dingen te doen zijn. Tijd is best schaars, heb ik gemerkt.

Ik wil wel zelf weer gaan zwemmen.
pi_80940879
De Hema sokjes blijven tot op heden aan

Ik vind de webshop ook duur die Huup laat zien, wel ERG leuke spulletjes!

Ik vind buiten zwemmen zo leuk, heb al een zwemring gekocht en allereli zwemshorts voor hem, kan niet wachten op lekker weer!
In binnenbad vind ik dan echt een stuk minder leuk, maar ga ik toch weer eens doen, eens zien of hij nog steeds zo reageert op chloor.

Oja Twinkly had zo'n geweldig Ikea dekbedovertrek gezien, die moet Wolf gewoon hebben.

sorry, geen kleertje maar dit is gewoon mn favoriete topic

edit: en een Wolvenknuffel hebben ze ook nou moet ik helemaal gauw weer eens naar Ikea
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 mei 2010 @ 18:33:08 #60
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80941034
quote:
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft (hij zit nu net in maat 68)

zo. weer internettijd

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.
Als het slecht en slordig is afgewerkt enzo dan ga ik inderdaad ook wel naar de H&M of Hema, maar als het er super uitziet dan betaal ik wel zoiets voor een uniek jurkje.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het te duur is, ik heb ook niet echt een grote portemonnee en die twee jurkjes heb ik ook alleen maar kunnen kopen omdat we nog een stukje kinderbijslag overhadden die maand Met een klein budget ben je toch sneller gebonden aan goedkopere zaken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80941188
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo. weer internettijd

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.

Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 mei 2010 @ 18:38:40 #62
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80941241
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

jawel is ook wel hoor
maar je moet maar net tegen dezelfde stofjes zijn aangelopen. En het niveau waarop de jurkjes van die webshop afgewerkt waren, dat had ik zelf niet kunnen doen zo netjes. Oeke vast wel maar ik echt niet hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80941308
Ik vind het ook niet duur. Voor merkkleding betaal je al gauw rond de 50 euro en dan heb je niet iets unieks. Koop zelf maar eens materialen en bekijk hoeveel tijd je ermee kwijt bent - ik denk dat er weinig winst op te behalen valt en dat het vooral liefhebberij is (of het opbouwen van een imperium zodat je later minstens het dubbele kunt vragen en schatrijk kunt worden ).

Ik kan zelf niet naaien, ik vind materialen alleen al heel duur, dus ik houd het bij kopen.

Trouwens, dit soort unieke kleding kun je volgens mij later weer voor een aardig prijsje doorverkopen. Dat is mooi meegenomen.
pi_80943746
Conclusie: ze heeft nog niet genoeg kleertjes (dacht echt dat ik véél meer had!) maar easy on the shoes

Hmm ze zijn wel erg groot, sorry!
pi_80943918
Wat zijn die sandaaltjes snoezig!

Heb je al wel kleine slofjes voor als ze in de doek gaat? Ze moet vanzelfsprekend bij elke doek passend schoeisel hebben.
pi_80943948
maak jij het nog even erger

Mijn man liep net de kamer in, en die sloeg nog net niet achterover van de hoeveelheid schoenen
Maar je hebt gelijk, dit is nog lang niet genoeg
pi_80944288
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, zo bedoelde ik het ook, het is een heel simpel model.
Maar de materialen zijn inderdaad moeilijk te vinden en ook duur dus om wat te verdienen zal het wel zo duur moeten zijn.
Ik vind de jurkjes heel leuk, de broekjes wat te simpel, daar mogen wel wat meer details op als kniestukken ofzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 2 mei 2010 @ 20:11:20 #68
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80944719
hihi Orea

voor je man dan

disclaimer, driekwart is gekregen, lang leve oudere nichtjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80944882
Woei Orea, je bent op dreef. Het komt wel goed met de garderobe van je meisje!

Leuke dingen, Poppejans. Dat dekbed is lief.

Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.

De broekjes zouden inderdaad iets meer gedetailleerd mogen zijn, dat ben ik wel met je eens Twinkly.
pi_80944935
Huup, die kast was ik nog niet vergeten inderdaad!

En dank voor je complimentje.
pi_80945083
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
Lotte!
Noah!
  zondag 2 mei 2010 @ 20:35:54 #72
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80945735
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Linda2205 het volgende:
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken

dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtje zo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80946061
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken

dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtje zo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Ik vind dat bijtje ook zo leuk Maar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven

Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Lotte!
Noah!
pi_80946344
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef oeke het volgende:
Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.
Ik ben ook gewoon verwend door de H&M en de Hema
Maar het klopt wel dat zelf kleren maken veel duurder is dan vroeger toch? Ik vind het nu echt niet leuk, vind allemaal leuke patronen maar ik heb geen geld voor stof.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80949080
Orea

Ik heb voor Hannah helemaal geen schoentjes! Wel een aantal paren slofjes die ik allemaal gekregen heb. Ik vind het zo moeilijk in te schatten in welk seizoen ze welke maat zal hebben dus ik koop over het algemeen 1 maat vooruit. En hier en daar wat grotere dingen die ik te leuk vind om te laten liggen, maar die elk seizoen wel kunnen.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:49:32 #76
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80949131
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik vind dat bijtje ook zo leuk Maar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven

Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Ik moest even heel goed spitten door alle foto's haha ik wist niet meer precies in welke maand ze het shirtje nou gedragen had (november zo bleek ). Komt ie:

En ja klopt! Van de Wibra Volgens mij weet ik precies welk bloesje je bedoelt die is inderdaad heel schattig. Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.

@Twinkly dat heb ik ook hoor! Doordat een jurkje bij Hema/H&M soms maar 7.90 kost ofzo moet je wel even goed relativeren weer als je dat soort prijzen ziet. Het eerste wat ik denk als ik zoiets zie is DUUR!!
Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat de kosten om het te maken voor meneer Hema een stuk lager zijn dan wanneer je zelf stofjes gaat halen. Nou gaat er in zo'n jurkje niet idioot veel stof zitten, maar net als in de jurkjes die ik gekocht heb, daar zitten 3 verschillende soorten stof in, drukknopen (niet die goedkope drukkertjes maar mooie wat duurdere) en verschillende kleuren garen en een labeltje enzoverder. Als je het heel krap en op de cent uitrekent dan ben je aan materiaalkosten alleen al misschien wel 10 of 12 euro kwijt. En dan heb je het nog niet over de uren werk die erin zitten enzo dus mja. Zelf maken doe je tegenwoordig niet meer omdat het zo goedkoop is helaas. Dat doe je meer omdat je het leuk vindt ofzo want je kunt voor minder geld veel meer kopen bij grotere kledingzaken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 15:46:13 #77
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971268
Woehoe! Wij hebben weer een rondje Primark overleefd

Het was be-la-che-lijk druk hysterische pubermeisjes overal die vakantie hadden... meelurkende mannen, als je 16-jarigen in beha'tjes wil spotten, ga naar primark
Maar gelukkig hoeven de meeste hysterische pubers niet op de babyafdeling te zijn dus yay voor ons.
De buit is zowel voor Amélie (eerste dingen), als voor het gebakje van TF.

setje van 3 shirts

jurks met vlinders

setje met korte broek en hemdje. Ze hadden het niet meer in haar maat, dus op de gok de 'tot 8 kg' maat meegenomen. Dit gaat maar heel kort passen denk ik maar ik vond het zo poepig
wie wil dibsen roept maar, ik denk dat dit over een maand in de verkoop gaat weer

knipjes voor allebei onze meisjes

tuniek

en jurks
keistom dat ze die niet kleiner hadden

zokz

en wat basics. Weer leuk geslaagd
Er hangt voor meisjes weer genoeg leuk zomerspul, ook aan tshirtjes en goedkope spijkerbroeken enzo.
Heb ook veel badpakjes en bikini's gezien en zelfs een soort surfpakjes/wetsuits voor de iets grotere kleintjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 15:54:48 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80971631
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:10 #79
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_80971730
Huuuuuuups! Dat laatste jurkje alles is geweldig trouwens, maar die laaaatste.

Jouw dropje zou qua kleren etc. echt het pas-voorbeeld kunnen zijn voor het geval ik ooit een meiske krijg
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_80971732
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk )

En in november? daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:19 #81
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971742
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Er komt er nog 1. Maar naar ik heb gehoord in Nijmegen. (dacht ik... maar t kan ook Arnhem zijn?)
In elk geval niet op een hele 'logische' plek vond ik. Maar goed, ze zullen wel gokken op de drenthen en grunners dat die het dan wel de moeite waard vinden om daarheen te komen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:00:17 #82
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971854
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk )

En in november? daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
mijn kind was een speklapje is er nu wel weer een beetje uitgegroeid maar nog steeds wel spekkig

Financiële schade, zowel voor TF als voor mezelf ongeveer 20,-

de meeste jurkjes zitten rond de 6 a 7 euro. Dat setje met broekje en hemdje was 7,- euh de sokken bijvoorbeeld waren 2,-.
Het is allemaal best aangenaam geprijsd kwaliteit is een beetje vergelijkbaar met H&M. Geen wereldkwaliteit, maar absoluut waar voor je geld.

We hebben voor mn lief ook schoenen en overhemden gekocht, geloof dat zijn schoenen ook iets van 12,- waren ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80971959
Primark
Ik heb ooit in Londen 2 setjes kleren (broekje+shirtje), 2 t-shirtjes en 3 maillots gekocht voor 11 pond voor mn nichtje... Was echt niet normaal

Leuke kleertjes Huup (En TF)!

Ik mag van mezelf niets meer kopen, heb 1 bak vol met 56 en 62, dus vermoed dat ik wel redelijk genoeg heb
(en dan mis ik nog wat spullen die vermoedelijk ergens op zolder rondzwerven)
  maandag 3 mei 2010 @ 16:04:19 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80971997
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:05:12 #85
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80972026
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
A grand adventure has begun.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:05:21 #86
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80972029
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me

ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!

volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:07:29 #87
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80972113
Leuke dingen hebben jullie gekocht Huup & TF!

Ik ken de Primark alleen van tripjes naar Glasgow. Het is hier dus ook zo hysterisch druk?
A grand adventure has begun.
pi_80972136
Leuke dingen Huup! Die sokken zijn ook geweldig zeg, ik ga er echt wel een keertje snuffelen.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:08:24 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80972150
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Keshet het volgende:

[..]

Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
Oehhh heeeeeeeel verleidelijk
pi_80972267
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!

volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
gewoon niet in de vakantie gaan dat scheelt al wel denk ik
pi_80972292
Oh, die schoenen voor je lief zijn ook leuk Ik kom nooit in Rotterdam... naja. In ieder geval maar onthouden voor ooit
Lotte!
Noah!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 16:20:20 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80972581
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:

En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:36:24 #93
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80973216
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

gewoon niet in de vakantie gaan dat scheelt al wel denk ik
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal

Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:36:56 #94
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80973234
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Sjeen het volgende:
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:
[ afbeelding ]

En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
[ afbeelding ]
Leuk

ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80973313
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.

Klopt! En het blousje ook... heeft ze vandaag toevallig aan!

En ik sluit me aan bij de primark-willers. Zal d'r voorlopig vast niet van komen in Leeuwarden

Dat jurkje met vlinders is ZOOOO
  maandag 3 mei 2010 @ 16:57:53 #96
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80974031
Ik heb overigens nog een paar damesteenslippers/sandaaltjes gevallen in de aanbieding. Had ze vorige keer meegenomen in mt. 39 maar de mt. 40 zit gewoon net een tikje beter. Ze vallen ietwat klein dus. Hebben mij 3,- gekost.
Geef maar een gil mocht iemand interesse hebben zijn dus ongedragen, alleen gepast thuis

[ Bericht 2% gewijzigd door huuphuup op 03-05-2010 17:04:50 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80974268
Ik wist niet dat er in NL een Primark zat Ik moet binnenkort daar maar eens gaan kijken Super leuke spulletjes heb je gekocht Huup!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 17:06:18 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80974397
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Leuk

ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
Dank! En dank voor de LimlandersPrimark tip, ik ga eens kijken in Luik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80974938
Oh, die wil ik wel, Huup. Ik zoek nog witte teenslipperts.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:42:19 #100
252405 oeke
Moeke
pi_80975607
Wauw Huup, wat een vangst! Leuk hoor, en ook goed geslaagd voor de Bepster en B.
Toevallig gezien wat de specs zijn van de jongensafdeling?

Leuke jurken Sjeen. Die eerste vind ik erg leuk!

Oja, Poppejans, dit is ook wel een van mijn favoriete topics!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')