abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 20:01:21 #126
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80980669
Geloof me, bij Primark is het ALTIJD druk. Ik woon er best wel in de buurt en loop meestal wel even naar binnen. Op alle momenten is het daar druk, druk, druk. Maar er zijn wel vaak leuke koopjes
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 3 mei 2010 @ 20:17:30 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80981380
Primark is leuk om 9.30 uur Dan is het ook nog redelijk netjes enzo

Als ik de aankopen van Huup zie, moet ik nodig weer eens heen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:26:28 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80981832
Haha Claudia wat een idee ik vind shoppen voor iemand anders (zelfs voor mn lief of voor mn kind) echt veel minder erg dan voor mezelf gek genoeg haha. T zou wat zijn
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Claudia, toch jammer dat het je aan moed ontbreekt... er gaat een wereld voor je open

Ik krijg vaak complimentjes over Isabeau d'r wibraatjes... En dan moet ik stiekem toch wel even gniffelen
Over de wibra gesproken
voor de liefhebbers van witte zomerjurkjes:
deze was 4,- ongeveer. (ging korting vanaf)

Ik krijg ook regelmatig complimentjes over hoe ik Amélie kleed en dat vind ik best leuk Van mijn familie krijg ik namelijk alleen maar te horen dat ik haar zo verschrikkelijk truttig kleed en dat ze dat helemaal niets vinden. En das toch niet altijd leuk om te horen.
En eerlijk is eerlijk, ik koop bij wibra/zeeman/primark weet ik het wat niet omdat ik zo'n sport maak van koopjesjagen hoor. We hebben het hier gewoon niet zo heel breed. En als ik dan eerlijk ben naar mezelf toe, dan heb ik liever 10 leuke shirtjes van de wibra/hema/h&m dan 1 leuk shirt van Imps&Elfs of Jottum ofzoiets.

Als ik het geld had dan wist ik het wel! Maar voor nu vind ik dat ik best aardig slaag in mn kind leuk kleden (naar mijn smaak leuk althans ) voor niet al teveel geld.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 20:33:42 #129
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80982197
Huup ik vind ook dat je je kindje super leuk kleed, ook wij hebben het niet breed, maar dat zegt niks Je kan inderdaad zoals je ziet bij jullie kleintje hele leuke kleertjes kopen voor weinig geld
Je hebt natuurlijk ook een heel mooi meisje Dat heel veel kleertjes ook meteen heel mooi maakt bij haar
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80982626
Maakt het voor de drukte bij Primark nog iets uit of je doordeweeks of in het weekend gaat, en kan je echt beter 's ochtends vroeg gaan? (waarom is Rotterdam nou zo lang reizen vanaf hier! )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80982632
Dat heb ik ook hoor Huups. In de folder van de V&D stond laatst bijv. een setje voor 20¤ Schattig hoor, absoluut. Maar normaal draagt ze truitjes van een euro of 5 en broekjes altijd onder een 10tje. Ik vond het iig teveel geld voor het setje. Dat vond mn moeder maar overdreven. en toen kreeg Lotte het dus van haar

Maar bijvoorbeeld sommige broekjes van de HEMA kosten 15¤. Dat vind ik eigenlijk best duur, als ik zelf in broeken van 30¤ loop...
Lotte!
Noah!
pi_80983453
Huup wat een leuke kleertjes! Mooi model ook.

Morgen eens kijken of ik ergens een broek voor Tyler kan vinden die smal is.
Overigens heeft Kim leuke shirts van de Zeeman. Voor Tyler slaag ik er minder goed.
H&M, Hema, Zeeman, Wibra en C&A bevalt hier goed. En henk ten hoor geloof ik laatst een superschattig jurkje en tuniekje gekocht. Tyler heeft momenteel veel van de H&M. Ac/dc shirts, koekjesmonster, turtles en stars wars shirts.
pi_80983667
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
pi_80983747
Ja marktplaats is ook een goede idd. En de 2ehands kinderkledingwinkel in het wijkcentrum ook.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:11:32 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80984068
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
Nouja dat heb ik dus ook wel. Ik vind het ook onzin, of zonde, of hoe je het ook bekijkt. Ieder zn ding natuurlijk hoor, daar niet van.
Wij hebben geen ruim budget, maar we hoeven ook niet echt echt te beknibbelen. Maar qua kleertjes is mijn budget wel meer Hema en H&M dan Imps & Elfs en Katvig en meer van dat.
Dan krijg ik wel eens te horen van ja maar die kleertjes hebben wel een betere kwaliteit, dat is absoluut waar. Maar de andere kant is wel dat ze deze kleertjes maar een maand of wat dragen. Mja, dan vind ik kwaliteit dus niet zo'n punt om eerlijk te zijn. Zolang er geen stukken aan zitten die ze losrukt ofzo boeit dat niet zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80984199
Sowieso, het ergste wat er mee kan gebeuren tot dat ze kruipen is dat je het verwast of dat er vlek op komt die er niet meer uitgaat.
Lotte!
Noah!
pi_80984201
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:18:04 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80984350
hema absoluut niet!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_80984729
Oh ok. * _Ingrid_ vinkt de Hema af.
Tyler moet een riem hebben denk ik, bretels werkt ook niet best.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:27:16 #140
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80984731
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Shoeby fashion.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:41:51 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80985362
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
V&D heeft slimfit. Hema ook wel als je zoekt. H&M absoluut nit, de smalste broeken daar kunnen nog 2 keer om de zoons heen geslagen worden
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:43:16 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80985432
de slimfit van de hema die ik nu heb vallen om de benen wel slim, maar is aan de taille 1 dikke elastiekenkreuk, en er kunnen wel 4 van max zn billen in gelukkig hebben ze wel allemaal knoopsgatenelastiek
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 21:50:56 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80985766
Ik heb heel veel kleding van Isa van Ebay, ook heftig merken, voor weinig. Ik heb altijd een bepaalde bedrag in gedachten dat ik inclusief verzendkosten wil betalen. Zo heb ik dat roze jurkje hierboven voor 16 euro gekocht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:59:11 #144
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_80986237
Ik wil ook een primark hier! Wat een leuke kleertjes zeg daar!

Bij Hans textiel moet je soms goed zoeken naar een leuke aanbieding want ik ga daar echt geen 12 euro voor een broekje uitgeven (vanwege de naam alleen al ) maar de aanbiedingen zijn vaak erg leuk. Laatst 2 tshirts gekocht voor Isis voor maar 1,50 per stuk

Dat jurkje is leuk Huup!

En het jurkje voor Isa vind ik ook
pi_80986664
V&D kijken dus. Morgen maar goed alle winkels bij langs. Broeken zakken van zn kontje of moeten mega aangesnoerd worden.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:48:11 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80988953
Mijn favoriete broek voor Tijn komt bij HansTextiel vandaan Supermodel en staat hem geweldig

Overigens ben ik er achter dat spijkerbroeken voor Tijn net zo hard doorgaan op de knieen of ze nou 30 euro of 10 euro zijn Jammer dat die spijkerbroek van 4 euro van Primark zo'n beroerde pasvorm heeft en geen rits in de gulp.. die gaat dus lastig aan en uit; die spijkerstof is nl wél bestand tegen zijn kniel-acties
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:31:51 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80990914
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dat heb ik met m'n Sanders Meubelstad-tafel.

Ik vind de Hema al een irritante winkel.
Wat doe je nou? Mijn hema
pi_80997350
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal

Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:43:02 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80997522
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
ja nee zooooooooooo ik was in Londen bij toeval in de Primark toen het sale was
jeumig wat een Chaos zeg (met een hoofdletter ja ) gelukkig hadden we de mazzel dat we er net waren toen de dingen net een beetje bijgevuld en opgeruimd waren. Daar hebben ze daar gewoon aparte ploegen voor, voor het opruimen

Toen wel erg leuke dingen gescoord voor heul weinig, voor mezelf
mijn kind was al heul vroeg in primark gestoken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80997643
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Dit dus.
En ik koop liever veel en goedkoop dan minder en duur

Ik vond Primark Londen al druk zonder sale, dus met sale, daar wil ik niet overnadenken haha.
Je kan niet vroeg genoeg aan Primark beginnen

(ik heb niet eens wat primarks voor mijn zoon, tis toch wat )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')