Over de wibra gesprokenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Claudia, toch jammer dat het je aan moed ontbreekt... er gaat een wereld voor je open![]()
Ik krijg vaak complimentjes over Isabeau d'r wibraatjes... En dan moet ik stiekem toch wel even gniffelen
Nouja dat heb ik dus ook wel. Ik vind het ook onzin, of zonde, of hoe je het ook bekijkt. Ieder zn ding natuurlijk hoor, daar niet van.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
Shoeby fashion.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
V&D heeft slimfit. Hema ook wel als je zoekt. H&M absoluut nit, de smalste broeken daar kunnen nog 2 keer om de zoons heen geslagen wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dat heb ik met m'n Sanders Meubelstad-tafel.![]()
Ik vind de Hema al een irritante winkel.
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ikquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal
Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
ja nee zooooooooooo ik was in Londen bij toeval in de Primark toen het sale wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
Dit dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |