Omdat Chemtrails i.c.m. TRU en dit topic daar wel over gaat. Of gaat het in TRU ineens over het weer en weermanipulatie?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar stel ik dat er globale mindcontrol door middel van vliegtuigen plaats vindt?!
Kortom; jij kan het niet aantonen, je legt me dus niets dan woorden in de mond.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat Chemtrails i.c.m. TRU en dit topic daar wel over gaat. Of gaat het in TRU ineens over het weer en weermanipulatie?
Kom, je zit nu gewoon te zoeken.
Dat is niet precies wat er gezegd werd waarom ik "boos" werd, ik zei dat die gast moet STFU'en omdat hij de optie dat er op internationaal niveau met ons klimaat wordt gefucked bij voorbaat uitsluit.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem ?
Dat is toch precies wat er gezegd werd in die post waar jij zo boos om werd ?
I quote:
[..]
Note: niemand zei dus dat JIJ zou geloven in zo'n wereldwijde conspiracy.
Jouw volwassen reactie :
[..]
See what you did there ?
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chem -of contrails ruik je hier (omgeving Schiphol) niet , kerosine en verbrand rubber daarentegen wel.
Nou meneer Salvador, leg ons onwetende schaapjes dan eens uit hoe je het verschil ziet/ruikt/proeft tussen contrails en chemtrails?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.
http://www.skepsis.nl/complottheorie.htmlquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kortom; jij kan het niet aantonen, je legt me dus niets dan woorden in de mond.
[..]
Dat is niet precies wat er gezegd werd waarom ik "boos" werd, ik zei dat die gast moet STFU'en omdat hij de optie dat er op internationaal niveau met ons klimaat wordt gefucked bij voorbaat uitsluit.
Als er op internationaal niveau weer wordt gemodificeerd door verschillende landen, dan houd ik de optie open dat verschillende landen samenwerken in die projecten.
Vandaar.
Sinds wanneer zijn internationale projecten coherent aan "al het weer" ?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Amos_ het volgende:
Als je het hebt over internationaal, dan heb je het erover dat al het weer gemanipuleerd wordt.
En dat is niet zo.
Voor die expertise moet je kennelijk bij Lavenderrr zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou meneer Salvador, leg ons onwetende schaapjes dan eens uit hoe je het verschil ziet/ruikt/proeft tussen contrails en chemtrails?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem ?
Dat is toch precies wat er gezegd werd in die post waar jij zo boos om werd ?
I quote:
[..]
Note: niemand zei dus dat JIJ zou geloven in zo'n wereldwijde conspiracy.
Jouw volwassen reactie :
[..]
See what you did there ?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
Wheheheh, mensen die serieus op Salvad0R in gaan![]()
Da's net zoiets als proberen een zinnige discussie met Lambiekje te voeren
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
Zij zegt nergens dat dat zo is. Jij zegt wel zeker te weten dat je het niet kan ruiken. Oftewel jij lijkt er meer van te weten. Deel het met onsquote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Voor die expertise moet je kennelijk bij Lavenderrr zijn.
En hoe weet je dat dan?quote:Wat ik weet is dat er op internationaal niveau geouwehoerd wordt met het weer. Nee Amos, niet al het weer, dat zeg ik nergens.
Nu vroegah niet...dus waarom nu wel dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Je weet dat vliegtuigen niet zomaar zelf besluiten waar ze gaan vliegen? En je weet ook dat het waait daarboven, waardoor die trails verplaatst worden?
Vroeger net zo goed hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nu vroegah niet...dus waarom nu wel dan?
Is de lucht veranderd
Nou idem het ruikt hier ook weer zo vreemd...komt van buiten af...quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.
Waar stel ik dat ik zeker weet dat je het niet kan ruiken?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zij zegt nergens dat dat zo is. Jij zegt wel zeker te weten dat je het niet kan ruiken. Oftewel jij lijkt er meer van te weten. Deel het met ons
[..]
En hoe weet je dat dan?
Houd je verdoemde smoel nu eens, Led.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ga babes opzoeken en ze flessen Bacardi Razz voeren, & c.
Later battiboyz.
Gelukkig maar. Heb ik tijdens het posten van keiharde informatie tenminste geen last meer van jouw sorry ass.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Amos_ het volgende:
Weet je Salvador, laat ook maar. Ik weet nu in ieder geval met wie ik niet meer in discussie ga hier![]()
Nou keiharde informatie, die .jpg met weermanipulatie en verder vooral geflame.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb ik tijdens het posten van keiharde informatie tenminste geen last meer van jouw sorry ass.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
Wheheheh, mensen die serieus op Salvad0R in gaan![]()
Da's net zoiets als proberen een zinnige discussie met Lambiekje te voeren
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
Jij hebt makkelijk praten, het liep goed totdat meneer heethoofd weer een woede aanval kreeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef Bastard het volgende:
Ach vermaken jullie ook maar even met elkaar, het is warms.
Hoeveel zijn dat er nou intussen al met wie jij niet meer in discussie gaatquote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Amos_ het volgende:
Weet je Salvador, laat ook maar. Ik weet nu in ieder geval met wie ik niet meer in discussie ga hier![]()
Doe je best.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, het liep goed totdat meneer heethoofd weer een woede aanval kreeg.
Wel jammer had het leuk gevonden om serieuze reacties op vragen gekregen te hebben.
Nee hoor!quote:
Tuurlijk wel, voor elk complot is een tegenmiddel te koop (voor veel geld):quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]O.k., ik dacht dat de aluhoedjes ook waren om je tegen chemtrails te beschermen. Maar daar hebben we nog niks voor?
Nee hij beseft gewoon dat het hopeloos is met julliequote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef _Led_ het volgende:
Zie je, zie je, Bastard durft niet meer omdat ie weet dat we gelijk hebben !
Idd, tegenwoordig hangt er gewoon continu een witgrijze smurrie in de lucht. De jeugd van tegenwoordig is daar mee opgegroeid en vind het dus maar normaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nee hoor!
Ik keek altijd naar de lucht nml...vond dat interessant.
En die dikke strepen die nu uitwaaien hadden we echt niet!
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen hadden we gewoon een streepje achter een vliegtuig aan en die verdween dan gewoon spontaan na een minuutje of 3
Ik ben 45 en het is altijd zo geweest. Mijn oma vertelde me dat het tijdens de oorlog nog veel meer was als de amerikaanse bommenwerpers overkwamen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik keek altijd naar de lucht nml...vond dat interessant.
En die dikke strepen die nu uitwaaien hadden we echt niet!
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen hadden we gewoon een streepje achter een vliegtuig aan en die verdween dan gewoon spontaan na een minuutje of 3
- nee dat is gemeen om te zeggen -quote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef _Led_ het volgende:
Zie je, zie je, Bastard durft niet meer omdat ie weet dat we gelijk hebben !
Toen hadden we ook aanvoer van droge lucht uit het noorden, gecombineerd met een hogedrukgebied . Nu hebben we aanvoer van warme natte lucht vanuit het westen en een naderende occlusie. Dat laatste zorgt voor (hoge cirrus) bewolking en dat eerste zorgde voor blauwe luchten en (door de as) geen contrails..quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd, tegenwoordig hangt er gewoon continu een witgrijze smurrie in de lucht. De jeugd van tegenwoordig is daar mee opgegroeid en vind het dus maar normaal.
Daarom dat het gedurende die enkele dagen vliegverbod echt opviel dat we nog es zo'n mooie blauwe lucht hadden.
Toen was de lucht nog viezer.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben 45 en het is altijd zo geweest. Mijn oma vertelde me dat het tijdens de oorlog nog veel meer was als de amerikaanse bommenwerpers overkwamen.
Bron?quote:
Mn Adobe crasht op het bestandquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef Amos_ het volgende:
http://www.aerosols.eas.g(...)1%20AP%20History.pdfJe bron
Je kan zelf ook meten natuurlijk, en als je geen resultaten krijgt maar pas op tig meter hoogte dan is het ook bullshit want dan heeft het geen invloed op de mensBijvoorbeeld.
Alle milieu wetgeving heeft niet geholpen?quote:
sukkelquote:Daarbij, metingen zijn tegenwoordig ook niet betrouwbaar, ze meten en geven het resultaat wat je mag weten. Classified gegevens komen niet naar buiten natuurlijk.
/conspiracy
Misschien kunnen we chemtrails inzetten om de vieze brol van de contrails op te ruimenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:55 schreef Bastard het volgende:
Wel zonde van de mooie lucht al dat vliegverkeer in ieder geval, waren mooie dagen toen schiphol plat lag.
Dat gaat weinig opleveren vrees ik. Je zal dan met een stof moeten komen die iets schadelijks omzet in iets niet schadelijks zonder restafval. Dat zou pas een uitvinding zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Misschien kunnen we chemtrails inzetten om de vieze brol van de contrails op te ruimen
Ja het is nu helemaal bewolkt en gisteren was het 25 graden, huil huil huilquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toen de vliegtuigen niet vlogen een prachtig blauwe lucht. de dag dat ze weer volop vlogen, en de lucht zonder wolken was maar werd bedolven onder vluchtstroken wasem viel het me eigenlijk pas op dat de vliegtuigen wel erg veel kunstmatige bewolking creeeren die het daadwerkelijk koeler maakten als ze voor de zon kwamen.
laat ze er wat aan doen ik heb er last van :|
Straalmotor, zet kerosine om is CO2quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat gaat weinig opleveren vrees ik. Je zal dan met een stof moeten komen die iets schadelijks omzet in iets niet schadelijks zonder restafval. Dat zou pas een uitvinding zijn.
het is milieuvervuiling... mijn mooie blauwe lucht helemaal vol wolkstreepjes van vliegtuigen. bah!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja het is nu helemaal bewolkt en gisteren was het 25 graden, huil huil huil
Ah kijk, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Straalmotor, zet kerosine om is CO2
Battiboy.quote:
Nou dan.. bij dezequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alleen coole mensen mogen mijn woorden stelen.
Zijn die er wel..quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:18 schreef i10TD het volgende:
bedankt voor het antwoord op de vraag hoe je het verschil tussen chemtrails en contrails kan waarnemen
eindelijk iemand die zn leesbril op heeft gezet -_-quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn die er wel..
Vlgs mij bestaan chemtrails wel, maar dan als weerbeinvloeding (gebruik keur ik ook af) .
Voor de rest, ik ken geen hard bewijs dat we onder massa hypnose staan dankzij de chemtrails, of is het misschien dankzij de chemtrails dat ik niet weet dat ik deel uit maak van een massa hypnose.
Die apen rellen om het rellen, mijn excuus namens hun, ik sluit het topic.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:03 schreef i10TD het volgende:
[..]
eindelijk iemand die zn leesbril op heeft gezet -_-
wat mij betreft mag hier nu wel een slot op (allang eigenlijk), want het ging over een MOGELIJKE chemtrail (ik dacht het namelijk, maar tis niet zo), en meer niet. Dus wat al die apen hier zitten te ijlen over hypnose, reptilians, conspiracies enz"ja daar gaat het topic over".. nou nee xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |