Jij hebt makkelijk praten, het liep goed totdat meneer heethoofd weer een woede aanval kreeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef Bastard het volgende:
Ach vermaken jullie ook maar even met elkaar, het is warms.
Hoeveel zijn dat er nou intussen al met wie jij niet meer in discussie gaatquote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Amos_ het volgende:
Weet je Salvador, laat ook maar. Ik weet nu in ieder geval met wie ik niet meer in discussie ga hier![]()
Doe je best.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, het liep goed totdat meneer heethoofd weer een woede aanval kreeg.
Wel jammer had het leuk gevonden om serieuze reacties op vragen gekregen te hebben.
Nee hoor!quote:
Tuurlijk wel, voor elk complot is een tegenmiddel te koop (voor veel geld):quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]O.k., ik dacht dat de aluhoedjes ook waren om je tegen chemtrails te beschermen. Maar daar hebben we nog niks voor?
Nee hij beseft gewoon dat het hopeloos is met julliequote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef _Led_ het volgende:
Zie je, zie je, Bastard durft niet meer omdat ie weet dat we gelijk hebben !
Idd, tegenwoordig hangt er gewoon continu een witgrijze smurrie in de lucht. De jeugd van tegenwoordig is daar mee opgegroeid en vind het dus maar normaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nee hoor!
Ik keek altijd naar de lucht nml...vond dat interessant.
En die dikke strepen die nu uitwaaien hadden we echt niet!
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen hadden we gewoon een streepje achter een vliegtuig aan en die verdween dan gewoon spontaan na een minuutje of 3
Ik ben 45 en het is altijd zo geweest. Mijn oma vertelde me dat het tijdens de oorlog nog veel meer was als de amerikaanse bommenwerpers overkwamen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik keek altijd naar de lucht nml...vond dat interessant.
En die dikke strepen die nu uitwaaien hadden we echt niet!
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen hadden we gewoon een streepje achter een vliegtuig aan en die verdween dan gewoon spontaan na een minuutje of 3
- nee dat is gemeen om te zeggen -quote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef _Led_ het volgende:
Zie je, zie je, Bastard durft niet meer omdat ie weet dat we gelijk hebben !
Toen hadden we ook aanvoer van droge lucht uit het noorden, gecombineerd met een hogedrukgebied . Nu hebben we aanvoer van warme natte lucht vanuit het westen en een naderende occlusie. Dat laatste zorgt voor (hoge cirrus) bewolking en dat eerste zorgde voor blauwe luchten en (door de as) geen contrails..quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd, tegenwoordig hangt er gewoon continu een witgrijze smurrie in de lucht. De jeugd van tegenwoordig is daar mee opgegroeid en vind het dus maar normaal.
Daarom dat het gedurende die enkele dagen vliegverbod echt opviel dat we nog es zo'n mooie blauwe lucht hadden.
Toen was de lucht nog viezer.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben 45 en het is altijd zo geweest. Mijn oma vertelde me dat het tijdens de oorlog nog veel meer was als de amerikaanse bommenwerpers overkwamen.
Bron?quote:
Mn Adobe crasht op het bestandquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef Amos_ het volgende:
http://www.aerosols.eas.g(...)1%20AP%20History.pdfJe bron
Je kan zelf ook meten natuurlijk, en als je geen resultaten krijgt maar pas op tig meter hoogte dan is het ook bullshit want dan heeft het geen invloed op de mensBijvoorbeeld.
Alle milieu wetgeving heeft niet geholpen?quote:
sukkelquote:Daarbij, metingen zijn tegenwoordig ook niet betrouwbaar, ze meten en geven het resultaat wat je mag weten. Classified gegevens komen niet naar buiten natuurlijk.
/conspiracy
Misschien kunnen we chemtrails inzetten om de vieze brol van de contrails op te ruimenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:55 schreef Bastard het volgende:
Wel zonde van de mooie lucht al dat vliegverkeer in ieder geval, waren mooie dagen toen schiphol plat lag.
Dat gaat weinig opleveren vrees ik. Je zal dan met een stof moeten komen die iets schadelijks omzet in iets niet schadelijks zonder restafval. Dat zou pas een uitvinding zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Misschien kunnen we chemtrails inzetten om de vieze brol van de contrails op te ruimen
Ja het is nu helemaal bewolkt en gisteren was het 25 graden, huil huil huilquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toen de vliegtuigen niet vlogen een prachtig blauwe lucht. de dag dat ze weer volop vlogen, en de lucht zonder wolken was maar werd bedolven onder vluchtstroken wasem viel het me eigenlijk pas op dat de vliegtuigen wel erg veel kunstmatige bewolking creeeren die het daadwerkelijk koeler maakten als ze voor de zon kwamen.
laat ze er wat aan doen ik heb er last van :|
Straalmotor, zet kerosine om is CO2quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat gaat weinig opleveren vrees ik. Je zal dan met een stof moeten komen die iets schadelijks omzet in iets niet schadelijks zonder restafval. Dat zou pas een uitvinding zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |