Omdat Chemtrails i.c.m. TRU en dit topic daar wel over gaat. Of gaat het in TRU ineens over het weer en weermanipulatie?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar stel ik dat er globale mindcontrol door middel van vliegtuigen plaats vindt?!
Kortom; jij kan het niet aantonen, je legt me dus niets dan woorden in de mond.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat Chemtrails i.c.m. TRU en dit topic daar wel over gaat. Of gaat het in TRU ineens over het weer en weermanipulatie?
Kom, je zit nu gewoon te zoeken.
Dat is niet precies wat er gezegd werd waarom ik "boos" werd, ik zei dat die gast moet STFU'en omdat hij de optie dat er op internationaal niveau met ons klimaat wordt gefucked bij voorbaat uitsluit.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem ?
Dat is toch precies wat er gezegd werd in die post waar jij zo boos om werd ?
I quote:
[..]
Note: niemand zei dus dat JIJ zou geloven in zo'n wereldwijde conspiracy.
Jouw volwassen reactie :
[..]
See what you did there ?
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chem -of contrails ruik je hier (omgeving Schiphol) niet , kerosine en verbrand rubber daarentegen wel.
Nou meneer Salvador, leg ons onwetende schaapjes dan eens uit hoe je het verschil ziet/ruikt/proeft tussen contrails en chemtrails?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.
http://www.skepsis.nl/complottheorie.htmlquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kortom; jij kan het niet aantonen, je legt me dus niets dan woorden in de mond.
[..]
Dat is niet precies wat er gezegd werd waarom ik "boos" werd, ik zei dat die gast moet STFU'en omdat hij de optie dat er op internationaal niveau met ons klimaat wordt gefucked bij voorbaat uitsluit.
Als er op internationaal niveau weer wordt gemodificeerd door verschillende landen, dan houd ik de optie open dat verschillende landen samenwerken in die projecten.
Vandaar.
Sinds wanneer zijn internationale projecten coherent aan "al het weer" ?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Amos_ het volgende:
Als je het hebt over internationaal, dan heb je het erover dat al het weer gemanipuleerd wordt.
En dat is niet zo.
Voor die expertise moet je kennelijk bij Lavenderrr zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou meneer Salvador, leg ons onwetende schaapjes dan eens uit hoe je het verschil ziet/ruikt/proeft tussen contrails en chemtrails?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem ?
Dat is toch precies wat er gezegd werd in die post waar jij zo boos om werd ?
I quote:
[..]
Note: niemand zei dus dat JIJ zou geloven in zo'n wereldwijde conspiracy.
Jouw volwassen reactie :
[..]
See what you did there ?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
Wheheheh, mensen die serieus op Salvad0R in gaan![]()
Da's net zoiets als proberen een zinnige discussie met Lambiekje te voeren
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
Zij zegt nergens dat dat zo is. Jij zegt wel zeker te weten dat je het niet kan ruiken. Oftewel jij lijkt er meer van te weten. Deel het met onsquote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Voor die expertise moet je kennelijk bij Lavenderrr zijn.
En hoe weet je dat dan?quote:Wat ik weet is dat er op internationaal niveau geouwehoerd wordt met het weer. Nee Amos, niet al het weer, dat zeg ik nergens.
Nu vroegah niet...dus waarom nu wel dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Je weet dat vliegtuigen niet zomaar zelf besluiten waar ze gaan vliegen? En je weet ook dat het waait daarboven, waardoor die trails verplaatst worden?
Vroeger net zo goed hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nu vroegah niet...dus waarom nu wel dan?
Is de lucht veranderd
Nou idem het ruikt hier ook weer zo vreemd...komt van buiten af...quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, tactisch hoor, mijn hele informatieve post negeren en doen alsof je precies weet hoe chemische trails ruiken.
Waar stel ik dat ik zeker weet dat je het niet kan ruiken?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zij zegt nergens dat dat zo is. Jij zegt wel zeker te weten dat je het niet kan ruiken. Oftewel jij lijkt er meer van te weten. Deel het met ons
[..]
En hoe weet je dat dan?
Houd je verdoemde smoel nu eens, Led.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ga babes opzoeken en ze flessen Bacardi Razz voeren, & c.
Later battiboyz.
Gelukkig maar. Heb ik tijdens het posten van keiharde informatie tenminste geen last meer van jouw sorry ass.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Amos_ het volgende:
Weet je Salvador, laat ook maar. Ik weet nu in ieder geval met wie ik niet meer in discussie ga hier![]()
Nou keiharde informatie, die .jpg met weermanipulatie en verder vooral geflame.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb ik tijdens het posten van keiharde informatie tenminste geen last meer van jouw sorry ass.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
Wheheheh, mensen die serieus op Salvad0R in gaan![]()
Da's net zoiets als proberen een zinnige discussie met Lambiekje te voeren
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |