quote:Op donderdag 29 april 2010 10:47 schreef Flammie het volgende:
Dat zijn de reptilians in van die alien pods... NU zitten ze onder de grond
i know, maar de keren dat ik denk ze te zien, zijn het geen chems. maar hier moest ik even over nadenkenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Je weet dat vliegtuigen niet zomaar zelf besluiten waar ze gaan vliegen? En je weet ook dat het waait daarboven, waardoor die trails verplaatst worden?
Wat is hier dan ineens zo 'chems' aanquote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef i10TD het volgende:
[..]
i know, maar de keren dat ik denk ze te zien, zijn het geen chems. maar hier moest ik even over nadenken
geen idee, ik kreeg een gevoel in mn onderbuik. keek net ff naar buiten en zie ik opeens een raar iets naar beneden gaan. het was geen vogel, daar was het te statisch voor, en ook geen vliegtuig, te klein.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is hier dan ineens zo 'chems' aan
Dat waaien maakt het juist best lastig om de chemicalien op de juiste plek te krijgen. Voor je het weet landen onze chemicalien in Duitsland en dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Je weet dat vliegtuigen niet zomaar zelf besluiten waar ze gaan vliegen? En je weet ook dat het waait daarboven, waardoor die trails verplaatst worden?
volg jij dan een cursusje woordkennis Nederlands?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Toryu het volgende:Typisch weer zo'n complot theorie van mensen die geen flauw idee hebben waar ze het over hebben.
Tip: volg eens een cursusje stromingsleer, en je weet precies zou die 'chemtrails' ontstaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
En niemand die de UFO linksboven in de hoek niet spot
ok... schrijffoutje... maar de boodschap was duidelijk toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef i10TD het volgende:
[..]
volg jij dan een cursusje woordkennis Nederlands?dan gaan we samen
Gezien de grote hoeveelheden posts alleen al op dit forum over dit onderwerp, zou je denken dat half Nederland al onder invloed isquote:Op donderdag 29 april 2010 11:16 schreef Masegate het volgende:
Whahahahha! Wat de fuk!
Omdat niemand het me wilde vertellen heb ik toch maar even Google geraadpleegd... chemtrails... are you serious!? Dat is misschien wel de meest belachelijke conspiracy theory die ik ooit heb gehoord.
Wat moet je een kut-leven hebben als je zo denkt?!
Hij had wel meer "afwijkingen" dan het geloof in chemtrails... Uiteraard de UMTS masten, maar ook de DECT telefoon...quote:
Tuurlijk helpt dat, aluminium hoedjes helpen ook overal tegenquote:
Niemand ontkent dat er methoden zijn om lokaal het weer te beinvloeden.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:56 schreef Salvad0R het volgende:
BullShit is Real
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Win!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er methoden zijn om lokaal het weer te beinvloeden.
Geloven dat continue, op wereldwijde schaal chemicalieën gesproeid worden door lijnvluchten, een complot waar tienduizenden mensen bij betrokken zouden moeten zijn en dat de condenssporen die we zien daar de bewijzen van zijn is complete waanzin.
Vind het nogal suggestieve uitlatingen die je daar neerzet.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er methoden zijn om lokaal het weer te beinvloeden.
Geloven dat continue, op wereldwijde schaal chemicalieën gesproeid worden door lijnvluchten, een complot waar tienduizenden mensen bij betrokken zouden moeten zijn en dat de condenssporen die we zien daar de bewijzen van zijn is complete waanzin.
Fucking hell zeg, heb ik op je teentjes getrapt? STFU yourself en ga lekker in een hoekje zitten huilen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vind het nogal suggestieve uitlatingen die je daar neerzet.
Waar heb ik het a) over lijnvluchten, b) over een complot waar 10000'en mensen bij betrokken moeten zijn en c) over de verschillen tussen normale condensatiestrepen en overduidelijke wolkvorming?
Nergens. Dus STFU. Je bent niets meer dan een schaap die moedwillig oogkleppen op houdt.
Bronnen:
http://www.govtrack.us/congress/bill.xpd?bill=s109-517
http://www.fas.org/nuke/control/enmod/text/environ2.htm
http://www.legislative.no(...)iewsletter121305.pdf
Etc.
Neen, en dat maak ik zelf wel even uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Fucking hell zeg, heb ik op je teentjes getrapt? STFU yourself en ga lekker in een hoekje zitten huilen.
Ah we hebben een gelovige gevonden, dit kan nog leuk wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neen, en dat maak ik zelf wel even uit.
Geloven?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ah we hebben een gelovige gevonden, dit kan nog leuk worden
Nou, eigenlijk alleen dat er op globale schaal in internationaal verband, al dan niet met medeweten van de lokale regering, klimaatmodificatie programma's plaats vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat voor 'fekts' 'steet' jij hier, dan?
Ow?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
Nog geen jaar geleden werd elke uitlating over klimaatmodificatie geridiculiseerd
"Haha, chemtrails!!!! *Haalt zijn aluminium hoedje van zolder*"quote:
OMG, het zijn er meerdere. Ik heb de foto iets bewerkt waardoor ze wel te zien zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
En niemand die de UFO linksboven in de hoek niet spot
Ik weet niet waar jij allemaal over loopt te raaskallen maar we hebben het sinds de OP over lijnvliegtuigen die zgn. chemtrails zouden sproeien. Als jij het wil hebben over "globale schaal in internationaal verband, al dan niet met medeweten van de lokale regering, klimaatmodificatie programma's" open je daar toch lekker een eigen topic overquote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk alleen dat er op globale schaal in internationaal verband, al dan niet met medeweten van de lokale regering, klimaatmodificatie programma's plaats vinden.
Nog geen jaar geleden werd elke uitlating over klimaatmodificatie geridiculiseerd, en nu wordt gezegd dat het alleen "lokaal" plaatsvindt. Wat is het nou jongens.
Waar zie jij in de OP het woord "lijnvliegtuig" staan?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal over loopt te raaskallen maar we hebben het sinds de OP over lijnvliegtuigen die zgn. chemtrails zouden sproeien. Als jij het wil hebben over "globale schaal in internationaal verband, al dan niet met medeweten van de lokale regering, klimaatmodificatie programma's" open je daar toch lekker een eigen topic over
Waar in de OP zie jij klimaatbeinvloeding staan?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar zie jij in de OP het woord "lijnvliegtuig" staan?
Afgezien van het feit dat de hele OP klimaatbeinvloeding insinueert... Waar stel ik dat in de OP wordt gesproken over "klimaatbeinvloeding" ?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Waar in de OP zie jij klimaatbeinvloeding staan?
Chemtrails?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de hele OP klimaatbeinvloeding insinueert... Waar stel ik dat in de OP wordt gesproken over "klimaatbeinvloeding" ?
Ik zie in die post geen enkele associatie met de Openings Post.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Chemtrails?
Je eerste post in dit topic?
Associatie met het topic heeft het zeker wel. Mijn post legde geen directe associate met de OP, daarentegen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Amos_ het volgende:
Gast, je taalgebruik is echt infantiel
Waarom post je dan als het geen associatie met het topic heeft?
Oftewel, je gaat off topic, hoe duidelijker kan je het toegevenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie in die post geen enkele associatie met de Openings Post.
Dus wat de fuck loop jij te ijlen hier?
Als jij nou eens je eigen kliekje gaat lastigvallen met je offtopic en infantiele gedram.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Associatie met het topic heeft het zeker wel. Mijn post legde geen directe associate met de OP, daarentegen.
Ik heb wel een goed idee. Als jij je futiele desinfo pogingen nou even zijwaarts in je aars drukt, met je misplaatste minachting en oogklep gedrag.
Godsamme, als er iemand loopt te ijlen ben jij het wel, kleuterquote:Afgezien van het feit dat de hele OP klimaatbeinvloeding insinueert...
Je misplaatste beledigingen zeggen mij dat je het inhoudelijk niet aankan. Is de informatie een beetje moeilijk te verteren jongen? *Aait over bol.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als jij nou eens je eigen kliekje gaat lastigvallen met je offtopic en infantiele gedram.
[..]
Godsamme, als er iemand loopt te ijlen ben jij het wel, kleuter
Ik reageer inhoudelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef _Led_ het volgende:
Wheheheh, mensen die serieus op Salvad0R in gaan![]()
Da's net zoiets als proberen een zinnige discussie met Lambiekje te voeren
* _Led_ leunt achterover en wacht op de volgende woede-aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |