het is milieuvervuiling... mijn mooie blauwe lucht helemaal vol wolkstreepjes van vliegtuigen. bah!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja het is nu helemaal bewolkt en gisteren was het 25 graden, huil huil huil
Ah kijk, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Straalmotor, zet kerosine om is CO2
Battiboy.quote:
Nou dan.. bij dezequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alleen coole mensen mogen mijn woorden stelen.
Zijn die er wel..quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:18 schreef i10TD het volgende:
bedankt voor het antwoord op de vraag hoe je het verschil tussen chemtrails en contrails kan waarnemen
eindelijk iemand die zn leesbril op heeft gezet -_-quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn die er wel..
Vlgs mij bestaan chemtrails wel, maar dan als weerbeinvloeding (gebruik keur ik ook af) .
Voor de rest, ik ken geen hard bewijs dat we onder massa hypnose staan dankzij de chemtrails, of is het misschien dankzij de chemtrails dat ik niet weet dat ik deel uit maak van een massa hypnose.
Die apen rellen om het rellen, mijn excuus namens hun, ik sluit het topic.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:03 schreef i10TD het volgende:
[..]
eindelijk iemand die zn leesbril op heeft gezet -_-
wat mij betreft mag hier nu wel een slot op (allang eigenlijk), want het ging over een MOGELIJKE chemtrail (ik dacht het namelijk, maar tis niet zo), en meer niet. Dus wat al die apen hier zitten te ijlen over hypnose, reptilians, conspiracies enz"ja daar gaat het topic over".. nou nee xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |