Hij heeft onlangs wel een nieuwe mega grote TV gekocht, toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Volgens mij was het al opgenomen en heeft Tim een spreekverbod
Ja, maar de opnames zijn nog steeds bezig. Dus geld heeft 'ie sowieso nog niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs wel een nieuwe mega grote TV gekocht, toch?
Mensen die naar Turkije op vakantie gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:33 schreef iamredleader het volgende:
Hoe kom je daarbij, Whiteguy?wat een fail inderdaad
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben blij toe dat dat volk en masse op all-inclusive naar Turkije gaat. Kom ik ze hier of op mijn vakantie locatie iig niet tegen.
Dat heb ik een keer op TV gezienquote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand nog op een fail vakantie wil:
http://www.corendon.nl/orange-county/kemer/turkije/hotel?tab=5
Het is in elk geval niet live, tijdens de uitzending zit ik lekker in Dublinquote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
Volgens mij was het al opgenomen en heeft Tim een spreekverbod
Ik ook, het barst er van de Russen bleek toen en de Nederlanders waren er niet blij mee...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer op TV gezien
Het is bij de NCRVquote:Op donderdag 29 april 2010 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig Tim, RTL is blij met je
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, het barst er van de Russen bleek toen en de Nederlanders waren er niet blij mee...
Geen ideequote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Waarom ligt Etcie dubbel en heb ik zoiets van
Je wordt oud.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien snap je de grap niet
Of heb ik een heel slecht gevoel voor humor
Okay, dit is best slecht:quote:Op donderdag 29 april 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Het zegt me werkelijk niets, de kennelijke grap ontgaat me...
Hij is ongeveer van het zelfde niveau als de grap die ik hier laatst voorbij zag komen:quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, dit is best slecht:
Een voorraadkast. Oftewel: supplies
Een groepje aziaten die verrassing roept.
Ah, muntje valt...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klein lachje hier toen ik het net zag.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Maar dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik zat ook al in de bus te gniffelen vanochtend om een passage uit The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Hong...er...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Koninginnedag is hier al begonnen:
Surinaamse collega heeft pannen met zelf bereid rundvlees en kippenvlees meegenomen + ladingen Surinaamse puntjes...![]()
Onmogelijke combinatie: Cocks en humor...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:29 schreef lubje25 het volgende:
Die Gerard Cox heeft best humor:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html
Ik vind het eigenlijk bijzonder grappigquote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onmogelijke combinatie: Cocks en humor...
Eerste keer dat ik deze grap zag vond ik em echt briljantquote:
Mjah, dat is niet zo verrassendquote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik zat ook al in de bus te gniffelen vanochtend om een passage uit The Hitchhikers Guide To The Galaxy
* emmer water over MM heen kiepert *quote:Op donderdag 29 april 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik sta nu overigens lichtelijk in de fik vanwege de Madam Jeannetjes die gebruikt zijn in de kip en het rundvlees...
En wat als je nou wel gefilmd wordt?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Hmm er wordt iemand vlak bij gefilmd.
* Etcetera hoopt dat ze net niet op de camera te zien is
Stom Veendam ook
Niet alleen op video hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb er een vreselijke hekel aan mezelf op video terug te zien. Het ziet er altijd zo debiel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het *is* een ramp. De boel kan de komende weken gewoon niet afgesloten worden. En dat is met 160.000 lite per dag gewoon heel kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
Het dreigt echt een enorme ramp te worden, hè?
enquote:The flames were visible up to about
35 miles away. Not the glow – the flames. They were 200 – 300 ft high.
quote:In the coming weeks they will move in at least one other rig to drill a fresh well that will intersect the blowing one at its pay zone. They will
use technology that is capable of drilling from a floating rig, over 3 miles deep to an exact specific point in the earth – with a target radius
of just a few feet plus or minus. Once they intersect their target, a heavy fluid will be pumped that exceeds the formation’s pressure, thus
causing the flow to cease and rendering the well safe at last. It will take at least a couple of months to get this done, bringing all available
technology to bear. It will be an ecological disaster if the well flows all of the while; Optimistically, it could bridge off downhole.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me niet eens een beeld vormen van de impact die zoiets heeft op het miieu. Zelfs die foto's van Geenstijl helpen maar een beetje
Daar geloof ik niet zo in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde gisteren bij Pauw & Witteman iemand niet al te ingewikkeld doen over deze ramp.
Op een schaal van 1 t/m 12 (minder/meest erg) gaf hij het een 4, omdat 160.000 liter per dag volgens hem door Nederlandse schepen zo opgeruimd kon worden.
Godsammequote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is slechts het strand
Het probleem is, denk ik, vooral dat het blijft stromen omdat ze dat gat niet dicht kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde gisteren bij Pauw & Witteman iemand niet al te ingewikkeld doen over deze ramp.
Op een schaal van 1 t/m 12 (minder/meest erg) gaf hij het een 4, omdat 160.000 liter per dag volgens hem door Nederlandse schepen zo opgeruimd kon worden.
Ligt helemaal aan het product en het proces. Affakkelen doen ze vaak met gassen die ze niet nodig hebben. Er zijn installaties die er juist weer turbines op laten draaien voor eigen energie. Maar vaak is het gewoon: "we hebben het niet nodig, dan gaan we ook geen tijd steken in het verwerken ervan. Daar is ook geen ruimte voor aan boord.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, en dat affakkelen.... dat zal ook niet echt goed zijn.
Nou, dat zal wel niet. En wel omdat de boorput nog niet in productie wasquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ja, dat zijn van die fijne uitspraken. Overigens zal het straks de vraag zijn wie al die kosten gaat betalen. En dan mogen jullie 1 keer raden wie dat zijn.
Jawel, wijde prijs van olie zal flink stijgen -> benzine en diezel worden duurder met een versterkte factor vanwege alle belastingen -> we gaan snel richting de 2 Euro per liter Euro95
In Canada zit het tussen de 90 cent/liter en 1.10 per liter. Ik vind het dan altijd grappig als vrienden van me klagen dat de prijs omhoog is gegaanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Leuk is anders. Het kost me nu gvd een grof vermogen om de auto vol te gooien: 60 liter -/- restje onderin = 57 liter. 57 * 1,55 = ongeveer 88 Euro. Dat is not funny
In de USA waren ze woest toen een gallon $ 2,20 ('our gas') kostte.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Canada zit het tussen de 90 cent/liter en 1.10 per liter. Ik vind het dan altijd grappig als vrienden van me klagen dat de prijs omhoog is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |