Hij heeft onlangs wel een nieuwe mega grote TV gekocht, toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Volgens mij was het al opgenomen en heeft Tim een spreekverbod
Ja, maar de opnames zijn nog steeds bezig. Dus geld heeft 'ie sowieso nog niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs wel een nieuwe mega grote TV gekocht, toch?
Mensen die naar Turkije op vakantie gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:33 schreef iamredleader het volgende:
Hoe kom je daarbij, Whiteguy?wat een fail inderdaad
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben blij toe dat dat volk en masse op all-inclusive naar Turkije gaat. Kom ik ze hier of op mijn vakantie locatie iig niet tegen.
Dat heb ik een keer op TV gezienquote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand nog op een fail vakantie wil:
http://www.corendon.nl/orange-county/kemer/turkije/hotel?tab=5
Het is in elk geval niet live, tijdens de uitzending zit ik lekker in Dublinquote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
Volgens mij was het al opgenomen en heeft Tim een spreekverbod
Ik ook, het barst er van de Russen bleek toen en de Nederlanders waren er niet blij mee...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer op TV gezien
Het is bij de NCRVquote:Op donderdag 29 april 2010 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig Tim, RTL is blij met je
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, het barst er van de Russen bleek toen en de Nederlanders waren er niet blij mee...
Geen ideequote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Waarom ligt Etcie dubbel en heb ik zoiets van
Je wordt oud.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien snap je de grap niet
Of heb ik een heel slecht gevoel voor humor
Okay, dit is best slecht:quote:Op donderdag 29 april 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Het zegt me werkelijk niets, de kennelijke grap ontgaat me...
Hij is ongeveer van het zelfde niveau als de grap die ik hier laatst voorbij zag komen:quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, dit is best slecht:
Een voorraadkast. Oftewel: supplies
Een groepje aziaten die verrassing roept.
Ah, muntje valt...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klein lachje hier toen ik het net zag.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Maar dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik zat ook al in de bus te gniffelen vanochtend om een passage uit The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Hong...er...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Koninginnedag is hier al begonnen:
Surinaamse collega heeft pannen met zelf bereid rundvlees en kippenvlees meegenomen + ladingen Surinaamse puntjes...![]()
Onmogelijke combinatie: Cocks en humor...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:29 schreef lubje25 het volgende:
Die Gerard Cox heeft best humor:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html
Ik vind het eigenlijk bijzonder grappigquote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onmogelijke combinatie: Cocks en humor...
Eerste keer dat ik deze grap zag vond ik em echt briljantquote:
Mjah, dat is niet zo verrassendquote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik zat ook al in de bus te gniffelen vanochtend om een passage uit The Hitchhikers Guide To The Galaxy
* emmer water over MM heen kiepert *quote:Op donderdag 29 april 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik sta nu overigens lichtelijk in de fik vanwege de Madam Jeannetjes die gebruikt zijn in de kip en het rundvlees...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |