Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja hoorquote:
Ik heb de koffie gered bedoel jequote:
Hebbuhquote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi
ik moet even spammen: Goed thuis gezocht voor Ragdoll broertjes Minos & Dushi
als iemand interesse heeft, laat het me maar weten
Dankquote:
dat zijn wel hele mooie kattenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi
Nee, je hebt én de frikkedelle verpest én de koffie verpestquote:
quote:[..]
Hebbuhmaar kan niet
Douche zequote:[..]
Dank![]()
Dan ben ik nu ff douche
Ik wil ze dolgraag, jeweets, maar ik woon voorlopig op 4x4 mquote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi
Die kattenallergie zit me wel steeds dwarsquote:Op woensdag 28 april 2010 22:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi
Symquote:Op woensdag 28 april 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb helaas ook geen plaats voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo groot dat je denkt: 'sodeju, wat een groot paard' en ze hadden kwasten om hun poten zeg maar, net als die dikke friese paarden, maar ze waren heel anders gebouwd. Heb jij enig idee wat voor paarden ik gezien kan hebben?
of was het een olifant en miste ik de slurf even?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
als jij nou hier komt wonen en ik in jouw huis met de poezels?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kattenallergie zit me wel steeds dwars.
Sym, mag ik die allergie niet in V&A aanbieden, misschien dat een kattenhater er nog interesse in heeft.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Sym
Misschien weet jij dat wel... ik zag vanmorgen twee paarden, nu gebeurt dat wel vaker, maar deze waren echt enorm groothttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)weegt-2-7-kilo.dhtmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo groot dat je denkt: 'sodeju, wat een groot paard' en ze hadden kwasten om hun poten zeg maar, net als die dikke friese paarden, maar ze waren heel anders gebouwd. Heb jij enig idee wat voor paarden ik gezien kan hebben?
of was het een olifant en miste ik de slurf even?stupidity has become as common as common sense was before
ach gossiequote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)weegt-2-7-kilo.dhtml
Ik heb ook niet genoeg aan 4x4 hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
als jij nou hier komt wonen en ik in jouw huis met de poezels?
het is heel hoog, dus je hebt alle ruimtequote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook niet genoeg aan 4x4 hoor.
[..]
Sym
Misschien weet jij dat wel... ik zag vanmorgen twee paarden, nu gebeurt dat wel vaker, maar deze waren echt enorm grootHadden ze in plaats van zwarte, witte 'kwasten'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo groot dat je denkt: 'sodeju, wat een groot paard' en ze hadden kwasten om hun poten zeg maar, net als die dikke friese paarden, maar ze waren heel anders gebouwd. Heb jij enig idee wat voor paarden ik gezien kan hebben?
of was het een olifant en miste ik de slurf even?
Overigens heten die kwasten sokken
als ze wit waren, en de paarden zwart, dan waren het zeer waarschijnlijk Shires. En die zijn idd errug groot! Dat is het grootste paardenras ter wereld.lolwut
[..]
Sym
Misschien weet jij dat wel... ik zag vanmorgen twee paarden, nu gebeurt dat wel vaker, maar deze waren echt enorm grootDeze was het iig niet: Bijzonder klein paard weegt 2,7 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo groot dat je denkt: 'sodeju, wat een groot paard' en ze hadden kwasten om hun poten zeg maar, net als die dikke friese paarden, maar ze waren heel anders gebouwd. Heb jij enig idee wat voor paarden ik gezien kan hebben?
of was het een olifant en miste ik de slurf even?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
oh sokkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hadden ze in plaats van zwarte, witte 'kwasten'?
Overigens heten die kwasten sokken
als ze wit waren, en de paarden zwart, dan waren het zeer waarschijnlijk Shires. En die zijn idd errug groot! Dat is het grootste paardenras ter wereld.
Ik ookquote:
ben je weer aan het MPG'en?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze was het iig niet: Bijzonder klein paard weegt 2,7 kilo
Jaquote:
Slaap lekker Fhaatjequote:
ja, straks stapt ie op mijquote:Op woensdag 28 april 2010 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten we je nog helpen met opstappen?
En vervolgens 2 dagen vrij, 3 dagen werken, 4 dagen vrij, 5 dagen werken, 3 dagen vrij, vier dagen werken en dan weer het normale ritmequote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef BrandX het volgende:
tis alweer kinderbedtijd voor BX. Morgen nog een lang werkdagje en dan lekker drie dagen vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken
slaap lekker BXquote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef BrandX het volgende:
tis alweer kinderbedtijd voor BX. Morgen nog een lang werkdagje en dan lekker drie dagen vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken
auquote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt een pincet en zet Muck voorzichtig op het minipaard
Zoiets maar dan wat minderquote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vervolgens 2 dagen vrij, 3 dagen werken, 4 dagen vrij, 5 dagen werken, 3 dagen vrij, vier dagen werken en dan weer het normale ritme.
[..]
Sym
Misschien weet jij dat wel... ik zag vanmorgen twee paarden, nu gebeurt dat wel vaker, maar deze waren echt enorm grootDat waren waarschijnlijk ShiresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo groot dat je denkt: 'sodeju, wat een groot paard' en ze hadden kwasten om hun poten zeg maar, net als die dikke friese paarden, maar ze waren heel anders gebouwd. Heb jij enig idee wat voor paarden ik gezien kan hebben?
of was het een olifant en miste ik de slurf even?
Juin uit Eigen Tuin!
Als 'ie bejaard is welquote:
ik ben 1.60m, dus het zou ook een falabella geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt ze in allerlei kleurstellingen inderdaad
En ook met en zonder staart. Het zijn inderdaad indrukwekkende paarden
Het kan ook nog een grote Belg geweest zijn overigens (hoewel doe over het algemeen toch niet zo heeel groot zijn)
[ afbeelding ]
nu ja het zegt... volgens mij liep een van de twee met een rollatorquote:
dan zijn mijn mini-paardjes wel iets voor jouquote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben 1.60m, dus het zou ook een falabella geweest kunnen zijn
als ik de kans krijg, zal ik een foto maken van de mega-paarden
hoe mini zijn ze?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zijn mijn mini-paardjes wel iets voor jou
Das wat te groot voor Muck hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een centimeter of 65-70 en groter worden ze niet
Awwwquote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een centimeter of 65-70 en groter worden ze niet
Dan lig ik zeker binnen no-time onderstebovenquote:Op donderdag 29 april 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ze weten een volwassen vent ondersteboven te trekken
Dat bedoel ik. Het moet veilig zijn voor een kind van 2, dan zit Muck wel aan haar topquote:Op donderdag 29 april 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ze weten een volwassen vent ondersteboven te trekken
Dan heeft Muck nog steeds nietsquote:Op donderdag 29 april 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn eigen paard durf ik aan een kind van 3 mee te geven
Trusten MPG
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 067 Fha
02. 057 goldfinger1963
03. 047 Muck
04. 029 cablegunmaster
05. 027 wel.o.k
06. 027 MPG
07. 023 Dr_Flash
08. 019 marcb1974
09. 015 Darkwolf
10. 014 DaMart
11. 011 Symphonic
12. 009 Dee.
13. 009 Giertje
14. 008 friemelaar
15. 005 Papierversnipperaar
16. 004 BrandX
17. 004 Lenny_Leonard
18. 003 --Tweety--
19. 003 Knuffelzacht
20. 003 -Maggie-
quote:Top 100 van woensdag 28 april 2010
021. 119 cablegunmaster
044. 090 goldfinger1963
054. 084 Fha
071. 073 Giertje
voorbereiding op koninginnen nacht/dagquote:Op donderdag 29 april 2010 08:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey wok, 't is toch niet meer zo heel vroeg he?
iedereen slaapt uit vandaag lijkt 't wel
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
friem
straks naar schoonma, lekker zonnen
mogguhquote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef skitzin het volgende:
Wahhhh eindelijk een dagje om de hoek na een halve week in het zuiden
En volgens mij heb ik de zon meegenomen
Moguh
hey KZquote:
Eigen lijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 09:32 schreef friemelaar het volgende:
sktzn![]()
En wilde je nog wel terug naar 't koude noorden
Wacht.. wat??quote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
juist
ik heb een nieuw soort hond, de kleine ligt bij mn kont
ja hoor, met jou ook?quote:
gelukkig weer wat beter weekeind t/m dinsdagmiddagquote:
lekker zeg!!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig weer wat beter weekeind t/m dinsdagmiddag
zie nu dat zin niet klopte, moest nog hte woordje dan tussenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker zeg!!
Whehehe mijn kleine zou zo een kleine MPG kunnen zijn...
Zegt ie net tegen me: mam? maak je een lekkere kop koffie voor me?
koffieleut
vroeg beginnen met koffiequote:Op donderdag 29 april 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
manlief van me![]()
![]()
![]()
![]()
OMG kleine is echt erg...
ik geef de koffie, vraagt ie: zit er al alles in?
dus ik: ja hoor... hij: melk en suiker?
maar kijkt ook echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroeg beginnen met koffie![]()
hij snapt hoe het werkt
ik vind het zo schattig als ie zo "volwassen" isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanacht weer droog gebleven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Shires zijn mij wat te huge.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Owww BX had dat ook al neergezet zie ik net
Shires zijn zooooo gaaf !
Het kan ook nog een Clydesdale zijn (heb ik ooit een 8 span van gezien)
[ afbeelding ]
oh ja das wel andersquote:Op donderdag 29 april 2010 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie nu dat zin niet klopte, moest nog hte woordje dan tussen
het gaat nu beter dan afgelopen weekeind t/m dinsdagmiddag..... maar ben nog wel t/m dinsdag vrij ja
tot snelquote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef friemelaar het volgende:
Latersssss samen......
(moet weer gaan werken)
whehehe das minder jaquote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
puik, ga ik eens SC-en, komt mn baas de hele tijd achter me staan! fail
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
* Darkwolf stuurt wederom een anonieme tip naar motorbloempje's baa.... oeps betrapt!
marcquote:
stouterdquote:Op donderdag 29 april 2010 10:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
* Darkwolf stuurt wederom een anonieme tip naar motorbloempje's baa.... oeps betrapt!
ik ga nets bijzonders doenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef skitzin het volgende:
* Skitzin Heeft zin in koninginnedag morgen, in amsterdam![]()
je kan ook je scherm op zn kop zetten..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik werk ook wel door als ik even 'niets' doe.. bedenken hoe ik het volgende probleem aan ga pakken werkt beter als ik niet naar hetzelfde scherm blijf staren
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef skitzin het volgende:
[..]
je kan ook je scherm op zn kop zetten..
Geeft leuke reacties bij je collega's en je baas als ze mee kijken
LLquote:Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
mogen die paardenpics achter een spoiler? we hadden afgesproken dat geile pics niet zo gepost zouden worden
MoBloquote:Op donderdag 29 april 2010 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik kom maar weer 's een KSC poging doen! al ben ik ook morgen weer een weekendje op verkansie
!
koffie![]()
Ssssstttt,...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker zeg!!
Whehehe mijn kleine zou zo een kleine MPG kunnen zijn...
Zegt ie net tegen me: mam? maak je een lekkere kop koffie voor me?
koffieleut
Melk en suikerquote:Op donderdag 29 april 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
manlief van me![]()
![]()
![]()
![]()
OMG kleine is echt erg...
ik geef de koffie, vraagt ie: zit er al alles in?
dus ik: ja hoor... hij: melk en suiker?
maar kijkt ook echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is hahaha
Nee, maar ik wel! (Alleen de merries dan he?)quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
LL![]()
Wat is er nou weer met die paardenpics? Ik word er niet warm of koud van
.
Jij hebt ook moeite met paardenpics die niet achter een spoiler staanquote:
quote:
knuffelquote:
wokquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
vandaag op tijd naar huis?
en dan maandag pas weer werkenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag weer om 16:00 operatie stofwolk
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
lijkt me niet echt lekker een koekje in me koffie gaat nog wel![]()
maar frikandellen
Moet je bij Fha wezenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
trouwens wel een rare TT![]()
lijkt me niet echt lekker een koekje in me koffie gaat nog wel![]()
maar frikandellen
hup uit je bedquote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff moet me aankleden en weg naar manueeltherapeut... geen zin... wil in mijn bed stinken vandaag (ondanks dat het mooi weer is haha)
ik dacht een wortelquote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Liever heb ik eerst koffie en DAN een paard!
Fha heeft een rare smaakquote:Op donderdag 29 april 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je bij Fha wezen.
Overigens, lunchtijd. Gooi jij de frikandelle in het vet?
je bedoelt bier halenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef Giertje het volgende:
ik ga zo maar es douchen en wat laatste boodschappen doen voor morgen
Bier, checkquote:
als je dat morgen allemaal op drinkt.....quote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef skitzin het volgende:
[..]
Bier, check
Black Label, check
Flugel, check
Dropshott, check
Smirnoff ice, check
Ik ben dr helemaal klaar voor
maandag vrijquote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan maandag pas weer werken
geen suikerklontjesquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik dan al op met de koffie!
dinsdag werken?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maandag vrijdinsdag werken en woensdag weer vrij
wat gooien jullie allemaal in de koffiequote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik dan al op met de koffie!
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat gooien jullie allemaal in de koffiefrikedelle, wortels, melk
zolang kunnen ze me niet missen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dinsdag werken?
die had ik ook vrij genomen als ik jouw was
gaat het niet in per 1 mei, dus heeft het ministerie het contract maar weer verlengt met 1 maandquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
we nemen contract over as is.
* wel.o.k prima, gaan we 4 maal 9 werken in utrecht.
4 maal 9 dat doen we niet.
* wel.o.k dan gaan we 40 uur in de week werken![]()
36 uur.
* wel.o.k o, je wilt een nieuw contract van 36 uur, gaan we over het tarief praten
enz, enz.
whehehequote:Op donderdag 29 april 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zolang kunnen ze me niet missen.
door dit gezeik:
[..]
gaat het niet in per 1 mei, dus heeft het ministerie het contract maar weer verlengt met 1 maand![]()
best handig als je dingen weet die niemand anders weet (en wil weten) tijdens onderhandelingen
je hebt toch niet voor niks het terras schoon gemaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een heerlijk weertje![]()
alleen jammer dat het dan vanavond niet zo druk zal zijn in de club
dat is waarquote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt toch niet voor niks het terras schoon gemaakt
o ja, Ll kwam werkenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
nou alleen zorgen dat de waakkat de mensen ook met rust laat
nee man, let eens op. in de koffie zitten frikedellenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee, want die zitten weer IN de koffie!
quote:
bij Fha welquote:Op donderdag 29 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee man, let eens op. in de koffie zitten frikedellen
Niet meer. Was meteen weer uit haar kopje gesprongen! (Zaten bij haar inderdaad geen suikerklontjes in)quote:
Fha drinkt geen koffiequote:Op donderdag 29 april 2010 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet meer. Was meteen weer uit haar kopje gesprongen! (Zaten bij haar inderdaad geen suikerklontjes in)
Fha geeft alleen koffie aan andere mensen. Met frikkedelle, dat dan weer wel.quote:
daarom krijgt ze zo weinig visitequote:Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha geeft alleen koffie aan andere mensen. Met frikkedelle, dat dan weer wel.
Symquote:
Vakantiegangerquote:
iets mis mee?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je dat morgen allemaal op drinkt.....
quote:
insmeren danquote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef -Maggie- het volgende:
Zooo ik zit hier gewoon te verbranden
-Maggie-quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef -Maggie- het volgende:
hier zijn ze iig nietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Symphonic het volgende:
De verbinding is er brak vandaag, dat werkt niet echt heel soepel allemaal.
Volgens mij heb ik de wolken meegenomenHet scheelt 10 graden met gisteren.
maggiequote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef -Maggie- het volgende:
o, die.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef -Maggie- het volgende:
Ik heb trouwens zo'n leuk jurkje gekocht!
Nu nog op zoek naar een vestje, want mijn armen zijn wel erg bloot zo.
weddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
weddenMoet tevens toegeven dat ik Australie vorig jaar (geen ozon laag jeuj) ook in een dag verbrand was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar wat zonnebrand gehaald...![]()
zie je welquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Moet tevens toegeven dat ik Australie vorig jaar (geen ozon laag jeuj) ook in een dag verbrand was.
Toch maar wat zonnebrand gehaald...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:05 schreef henrydg het volgende:
Ik kom hier even meepraten zodat ik PiRANiA's record kan verbreken, gezellig of niet?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-04-2010
![]()
01. 027 goldfinger1963
02. 024 wel.o.k
03. 017 Darkwolf
04. 012 marcb1974
05. 011 Ladylike
06. 009 motorbloempje
07. 009 Symphonic
08. 009 skitzin
09. 009 friemelaar
10. 008 MPG
11. 007 Knuffelzacht
12. 006 Muck
13. 006 Giertje
14. 003 -Maggie-
15. 002 DaMart
16. 001 Droomert
quote:
dat hoeft nou ook weer nietquote:
Frikadel is wel lekkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, je bent evenzo goed welkom hier
dan pak je theequote:
DMquote:
Ja, ik moet dus automatisch kotsen van thee, de lucht alquote:
thee is ook niet mijn favorietquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, ik moet dus automatisch kotsen van thee, de lucht al
Frisdrankquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
thee is ook niet mijn favoriet![]()
wat drink je dan?
dan krijg je een soort van pureequote:
En als we wat curry mayo en ketchup toevoegen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je een soort van puree
marcquote:
quote:
kloptquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef friemelaar het volgende:
Wat een druilerige morgen is het vandaag
Maak er maar 14 vanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
geen zon en het scheelt zeker 10 graden met gisteren
veel plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens boodschappen gaan doen
Symquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Jammer dat na drie weken prachtig weer uitegrekend vandaag de eerste regen moet vallen.
Hier is het nu ook maar 18 graden ipv 28...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag de laatste weken rustig hier
Iedereen is vast naar dequote:
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stilquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, omdat wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden van anderhalf uur stil.
denk het welquote:
regent het zo hard bij jullie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is hier redelijk weggespoeld al
whehehequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stil.
hier schijnt hij al een tijdjequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:32 schreef DaMart het volgende:
De zon begint er in te slagen om door de wolken heen te schijnen.
FOK JIJ TIJDENS WERK? TIJDENS HET WERK? TIJDENS HET WERK?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bijna klaar met werken en daarna de stad in!
schreeuw is niet zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
FOK JIJ TIJDENS WERK? TIJDENS HET WERK? TIJDENS HET WERK?
pierquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bijna klaar met werken en daarna de stad in!
ik heb hier alleen vananacht een buitje gehad.quote:
Je bedoelt : typ niet zo in capsquote:
Hooliganquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stil.
gewoon gewerkt en vanavond ook weerquote:
Lekker rustig. Beetje opgeruimd in de modelspoorkamer (nee, ik heb niet de treinbaan afgebroken, dat zou heiligschennis zijnquote:
de ideale koninginnedag dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker rustig. Beetje opgeruimd in de modelspoorkamer (nee, ik heb niet de treinbaan afgebroken, dat zou heiligschennis zijn), beetje achter de pc gehangen, tv gekeken, een boek gelezen en een was gedraaid.
En net mijn avondeten op... pannenkoeken.
niks van gemerktquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
kan die gekkigheid verdorie afgelopen zijn of moet ik eers nog even gaan slapen?
quote:
Ik ben één keer in Amsterdam geweest op 30 april.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vorig jaar was ik wel in Amsterdam, maar dat was me toch ech te druk, te massaal. Als ik niet de lengte had om om me heen te kunnen kijken in die veel te grote mensenmassa, dan was ik toen ter plekke claustrofobisch geworden.
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al volquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vorig jaar was ik wel in Amsterdam, maar dat was me toch ech te druk, te massaal. Als ik niet de lengte had om om me heen te kunnen kijken in die veel te grote mensenmassa, dan was ik toen ter plekke claustrofobisch geworden.
huh?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al vol
Als je via de snelweg al in België kunt komen ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al vol
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terugquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als je via de snelweg al in België kunt komen ja.
morgen heeft heel belgie vrij 1 mei viering.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terug
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen heeft heel belgie vfij 1 mei viering
He ben jij Dé DR_Flash die op koninginnedag in 2005, heel veel gepost heeft?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terug
Ik probeer verschillende manieren om zo'n dag door te komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
He ben jij Dé DR_Flash die op koninginnedag in 2005, heel veel gepost heeft?
Ik ben dan nu 5 jaar na jouw record, je record aan het verbeteren ( poging tot )quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer verschillende manieren om zo'n dag door te komen
Zo'n record was het anders niet hoor. Ik had er die dag 1137 (andere statistieken liegen). Maar er zijn ook al mensen geweest die 1800 en nog meer op een dag gepost hebben. Maar succes!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben dan nu 5 jaar na jouw record, je record aan het verbeteren ( poging tot )
eet smakelijk flesquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lasagne zou zometeen weleens klaar kunnen zijn
Klopt. Dat was mijn originele doel maar dat kan ik gewoon niet, dus heb ik maar jouw record getargetquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n record was het anders niet hoor. Ik had er die dag 1137 (andere statistieken liegen). Maar er zijn ook al mensen geweest die 1800 en nog meer op een dag gepost hebben. Maar succes!
Lasagnequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lasagne zou zometeen weleens klaar kunnen zijn
Nou, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:53 schreef henrydg het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn originele doel maar dat kan ik gewoon niet, dus heb ik maar jouw record getarget
slaap ze fles en een fijne toer morgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat vriendjes? Ik ben te dood voor woorden. Tot morgenniet vroeg
![]()
Hey GFquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze fles en een fijne toer morgen
Dankje, ik heb 'm zojuist overgenomenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |