Ik ben één keer in Amsterdam geweest op 30 april.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vorig jaar was ik wel in Amsterdam, maar dat was me toch ech te druk, te massaal. Als ik niet de lengte had om om me heen te kunnen kijken in die veel te grote mensenmassa, dan was ik toen ter plekke claustrofobisch geworden.
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al volquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..].
Vorig jaar was ik wel in Amsterdam, maar dat was me toch ech te druk, te massaal. Als ik niet de lengte had om om me heen te kunnen kijken in die veel te grote mensenmassa, dan was ik toen ter plekke claustrofobisch geworden.
huh?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al vol
Als je via de snelweg al in België kunt komen ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoerezooi. Ik wou eigenlijk van gisteren tot morgen in Belgie bijven slapen. Maar ze zitten vannacht al vol
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terugquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als je via de snelweg al in België kunt komen ja.
morgen heeft heel belgie vrij 1 mei viering.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terug
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen heeft heel belgie vfij 1 mei viering
He ben jij Dé DR_Flash die op koninginnedag in 2005, heel veel gepost heeft?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was gisteren al die kant op ja. Vandaag moet ik weer terug
Ik probeer verschillende manieren om zo'n dag door te komenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
He ben jij Dé DR_Flash die op koninginnedag in 2005, heel veel gepost heeft?
Ik ben dan nu 5 jaar na jouw record, je record aan het verbeteren ( poging tot )quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer verschillende manieren om zo'n dag door te komen
Zo'n record was het anders niet hoor. Ik had er die dag 1137 (andere statistieken liegen). Maar er zijn ook al mensen geweest die 1800 en nog meer op een dag gepost hebben. Maar succes!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben dan nu 5 jaar na jouw record, je record aan het verbeteren ( poging tot )
eet smakelijk flesquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lasagne zou zometeen weleens klaar kunnen zijn
Klopt. Dat was mijn originele doel maar dat kan ik gewoon niet, dus heb ik maar jouw record getargetquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n record was het anders niet hoor. Ik had er die dag 1137 (andere statistieken liegen). Maar er zijn ook al mensen geweest die 1800 en nog meer op een dag gepost hebben. Maar succes!
Lasagnequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn lasagne zou zometeen weleens klaar kunnen zijn
Nou, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:53 schreef henrydg het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn originele doel maar dat kan ik gewoon niet, dus heb ik maar jouw record getarget
slaap ze fles en een fijne toer morgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat vriendjes? Ik ben te dood voor woorden. Tot morgenniet vroeg
![]()
Hey GFquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze fles en een fijne toer morgen
Dankje, ik heb 'm zojuist overgenomenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |