Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stilquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, omdat wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden van anderhalf uur stil.
denk het welquote:
regent het zo hard bij jullie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is hier redelijk weggespoeld al
whehehequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stil.
hier schijnt hij al een tijdjequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:32 schreef DaMart het volgende:
De zon begint er in te slagen om door de wolken heen te schijnen.
FOK JIJ TIJDENS WERK? TIJDENS HET WERK? TIJDENS HET WERK?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bijna klaar met werken en daarna de stad in!
schreeuw is niet zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
FOK JIJ TIJDENS WERK? TIJDENS HET WERK? TIJDENS HET WERK?
pierquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bijna klaar met werken en daarna de stad in!
ik heb hier alleen vananacht een buitje gehad.quote:
Je bedoelt : typ niet zo in capsquote:
Hooliganquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was op weg naar Amsterdam, maar moest staan in die trein. Dus ik had zo'n rode lus vastgepakt, om wat steun te hebben. Alleen vergat ik los te laten toen ik me probeerde om te draaien, en ineens stonden we iets van anderhalf uur stil.
gewoon gewerkt en vanavond ook weerquote:
Lekker rustig. Beetje opgeruimd in de modelspoorkamer (nee, ik heb niet de treinbaan afgebroken, dat zou heiligschennis zijnquote:
de ideale koninginnedag dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker rustig. Beetje opgeruimd in de modelspoorkamer (nee, ik heb niet de treinbaan afgebroken, dat zou heiligschennis zijn), beetje achter de pc gehangen, tv gekeken, een boek gelezen en een was gedraaid.
En net mijn avondeten op... pannenkoeken.
niks van gemerktquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
kan die gekkigheid verdorie afgelopen zijn of moet ik eers nog even gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |