Ook goedquote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo!?
Maar goed hoor! En met jou?
iddquote:Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als je hier geen Slank bijzet, krijgen we wel heel veel foute TVP's, vrees ik
weer niet dus. Boh.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Eens kijken of m'n nieuwe brooddeeg wel rijst. Anders geef ik het op en komt er wat anders op tafel vanavond...
Moeders. Gotta love 'emquote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry. Jezus, ik ga even een topic openen. Maar mijn moeder is steeds aan het blaten en dan zeurt ze dat ik niet reageer en dat ik niet geinteresseerd ben. Nee, inderdaad
Wat klote van je harde schijf zeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:
Fieuw even bijgelezen. Gisteren geen tijd en slecht lijstje, overal waar ik kwam kwam ik koekjes tegen die naar me knipoogden...
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag, in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
DaD London is zo.
En al die meertaligheid hier, ik was altijd een ramp in talen maar ben wel niet bang om ze te spreken. Maar onze kindjes gaan dus ook tweetalig opgevoed worden: vlaams en west-vlaams. Nujah vlaams mijn dialect is zo een mengeling van talen dat het gewoon echt vlaams is geworden...
Lijstje:
O: pompelmoes met yogurt
T: appel
L: 2 kleine bruine boterhammen, stukje geitenkaas, 2 tomaten (iets vies van vogelnestjes afgeslaan: gekookt ei met gehakt rond en dan in broodkruim en dan zo in de frituur, gruwel!)
T: groot bord yogurt met appel en appelsien
D: zelfgemaakte pasta (door mama) met kip en veel groentjes (nog even denken hoe ik het ga doen)
S: looptraining: 3*10 min doorsjezen, met opwarming, cooldown, kracht en loopoefeningen
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeders. Gotta love 'em.
Zo'n huisgenoot heb ik trouwens.
Nee, ik vind het ook wat gek. Niets aan te doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Balen van je brooddeeg Nynke, wat raar dat het niet wil lukken, want jij bakt zo vaak brood dat je er volgens mij heel goed in bent!
Tevens TVP en mijn avondeten was een stoommaaltijd van de AH a 330 Kcal, das toch geen maaltijd? Dus maar een toetje (vruchtenmousse) erbij
oh sjaapje! Maar nog steeds een goed humeur en wat pas je goed binnen het thema van de TTquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag, in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
Het hoort ook wel een beetje bij moeders he. Verder is ze welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeders. Gotta love 'em.
Zo'n huisgenoot heb ik trouwens.
De mijne ook hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het hoort ook wel een beetje bij moeders he. Verder is ze welhoor.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef neen het volgende:
Zwartwerk natuurlijk!bij iemand helpen klussen
meestal zeg ik nee tegen geld maar nu zei ik lekker ja
kan ik m'n huur ook betalen en gel kopen.
Ik ga zaterdag met m'n moeder naar een concert
Jammer, maar ga je nog wel? Er zijn vast wel goedkope hostels oid te vinden!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, de vriendin bij wie we in Londen zouden logeren is de hele twee weken van mijn vakantie weg, dus dat gaat niet meer door..
Zeg jij moet in de reclamewereld gaan werken. Jij kunt dingen zó aanlokkelijk verwoorden!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje! Maar wat GeeBee zegt, hostels enzo, easy peasy!
Met de kunstacademie waren we destijds in The Generator, supercheapo!Met stapelbedden, slappe boterhammen en ik dacht een avondklok (al kon die ook van de docenten zijn
), maar als je toch de hele dag overdag in de weer bent is dat niet zo héél erg
Leuven in september?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedkope hostels, midden in juli?. Maar ik weet nog niet wat we nu gaan doen, we kunnen allebei ons geld wel anders gebruiken dus Londen was vooral fijn door die logeerplek.
.
Weetiktoch!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg jij moet in de reclamewereld gaan werken. Jij kunt dingen zó aanlokkelijk verwoorden!
Bijna goed, Frans Duijts.quote:
Och shoot ja, je gaat natuurlijk weer studeren!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nieuwe studiejaar begint eind augustus..
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel zei ook al dat ik haar BIJNA aan de Zumba kreeg ware het niet dat ze niet van huppelklasjes houdt dus ik heb echt AWESOME talenten!Ik zit in het verkeerde vak! Oh nee!
Nou je weet maar nooit hè, elders op dit forum is mijn bijnaam al 'blond&huppelig'quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!
M'n meneer vindt mij volgens mij echt heel leuk. Hoe onwerkelijk
Alles in één ruimte? Woon je in een fabriek ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och shoot ja, je gaat natuurlijk weer studeren!
Nou ja, je mag ook in de zomer best hier slapen, maar je weet het: alles in één ruimte bij ons! (En binnen 20 minuutjes in hartje Brussel).
Ik voelde me al niet beledigd hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!
Net een lekker stuk zalm uit de oven op
En m'n meneer vindt mij volgens mij echt heel leuk. Hoe onwerkelijk
Bezittelijke voornaamwoorden? Zo zo...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Ehm, hoe omschrijf je dat... Oud herenhuis, bovenste verdieping, Ongeveer 3 meter hoge muur, dan schuin dak. En dan zit er dus een halve, open tussenverdieping onder het dak, waarop wij slapen. Best leuk! Maar geen logeerkamer, dusquote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alles in één ruimte? Woon je in een fabriek ofzo?. Klinkt wel gaaf! Dat wilde ik vroeger ook als ik dat in films zag
.
Het is lente, dan mag dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Bezittelijke voornaamwoorden? Zo zo...
Centrum. 't Is zo'n herbouwde unit. Ik verbaas me daar al over sinds we hier wonen, hoe die Vlamingen bouwen: dat ze het hele huis wegslopen en alleen de gevel laten staanquote:Op woensdag 28 april 2010 18:50 schreef Sjaapje het volgende:
Oud herenhuis, hmm begin me nu toch wel af te vragen waar in Leuven dat dat is
oei, die al snel jouw meneer geworden!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ik smsjes krijg waar dat letterlijk in staatquote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oei, die al snel jouw meneer geworden!
En natuurlijk dat hij je heel leuk vindt. Maar, wat is de aanleiding voor jou om dit te denken?
Nice, ik ben druk op zoek naar een deftig kot... Rustig, niet te duur en eventueel met eigen badkamer. Want mijn meneer wilt nog niet samenwonen, hij krijgt daar hartkloppingen van... En met andere vriendinnen samenwonen zie ik mij als alfawomen niet echt doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Centrum. 't Is zo'n herbouwde unit. Ik verbaas me daar al over sinds we hier wonen, hoe die Vlamingen bouwen: dat ze het hele huis wegslopen en alleen de gevel laten staan
Dat wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Nice, ik ben druk op zoek naar een deftig kot... Rustig, niet te duur en eventueel met eigen badkamer. Want mijn meneer wilt nog niet samenwonen, hij krijgt daar hartkloppingen van... En met andere vriendinnen samenwonen zie ik mij als alfawomen niet echt doen.
En vlamingen die zijn gewoon raar!
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:59 schreef loveli het volgende:
Al gezoend of komt dat op date 2?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik even heel nerdy juichen, jongens? Ik heb nog steeds significante resultaten, en m'n resultaten zijn ook niet meer 'time-dependent'. Dat is beter dan dat het eerst was. Is al het drama toch nog ergens goed voor geweest.![]()
![]()
![]()
Nynkeeee!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik even heel nerdy juichen, jongens? Ik heb nog steeds significante resultaten, en m'n resultaten zijn ook niet meer 'time-dependent'. Dat is beter dan dat het eerst was. Is al het drama toch nog ergens goed voor geweest.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Ja, inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
En potver! Denk je dat je alles hebt gehad, zit er een spin formaat puppy op de lamp.
Komt door de lente, instant happiness!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik heb m'n opleiding af! Had een 9 voor de laatste module *blij is*
Een 9, waaaauw!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:
Yeah voor Nynke!
Ik heb m'n opleiding af! Had een 9 voor de laatste module *blij is*
In de maand mei ben ik in geen geval beschikbaar en de zomer alleen onder zeer gunstige voorwaarden. Herfst/winter zou ik graag weer werken (maar dan volgend jaar mei weer vrij, want dan wil ik bezig met een verbouwing).quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
En veel plezier morgen Sigme! En dat wordt vast een heel leuke traktatie voor je collega'sBen je van plan weer te gaan werken hierna of stort je je even op je huis, tuin en beestjes?
Islay whisky. Geen whiskeyquote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:voor Nynke, Syrena en de whiskey van sigme!
Morgen nog en dan maandag en dinsdag. En dan ga ik dansend het pand uit! Op een lamaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Islay whisky. Geen whiskey.
Moet jij nu nog drie dagen? Moet je het weekend werken of heb je nog een gebroken werkweek?
Wat een fijn en bijzonder leven heb jij toch. Hoe kom je elke keer weer aan werk? Of denk je dat je volgend jaar bij dezelfde werkgever weer terecht kunt?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
In de maand mei ben ik in geen geval beschikbaar en de zomer alleen onder zeer gunstige voorwaarden. Herfst/winter zou ik graag weer werken (maar dan volgend jaar mei weer vrij, want dan wil ik bezig met een verbouwing).
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Islay whisky. Geen whiskey.
Moet jij nu nog drie dagen? Moet je het weekend werken of heb je nog een gebroken werkweek?
Klinkt goed allemaal zegquote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
In de maand mei ben ik in geen geval beschikbaar en de zomer alleen onder zeer gunstige voorwaarden. Herfst/winter zou ik graag weer werken (maar dan volgend jaar mei weer vrij, want dan wil ik bezig met een verbouwing).
Ik zit in de ICT, veredeld uitzendwerk wat bij tijden erg goed betaalt. Als je geen vast werk zoekt, wil zo los-vast werken als ik graag doe erg goed in dit vakgebied.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat een fijn en bijzonder leven heb jij toch. Hoe kom je elke keer weer aan werk? Of denk je dat je volgend jaar bij dezelfde werkgever weer terecht kunt?
de fransman of de hoogte?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het eng in de Martinitoren vandaag en nu ben ik werkelijk doodop van de spanning..
Wel stoer dat je toch gegaan bent dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
De trappen.. En de overlopen waar je doorheen kon kijken. Brr, ik heb echt staan trillen. Stomme angsten.
.
Ja zeker interessequote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef shinydiscoball het volgende:
En anders ga je naar Edinburgh!
Over Edinburgh gesproken: Chico ik vond nog een klein boekje voor als je toch eens besluit te gaan. Hebben?
Eh nee eigenlijk niet! Heb je daar geen aparte opleiding voor nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ah, je bent er weer.
ME, dat wat daar boven staat over de reclame,... heb je daar weleens serieus over nagedacht? Ik ken maar weinig mensen die zo leuk kunnen formuleren en zo geweldig associatief (schrijf je dat zo?) kunnen nadenken als jij. Volgens mij zou jij daar zomaar een heleboel geld mee kunnen verdienen...
quote:Beste directeur van X,
Ik ben Maria en jullie moeten me aannemen want ik heb van diverse bronnen mogen vernemen dat ik érg gaaf benMijn taalgevoel is onweerstaanbaar, en mijn smiley-gebruik is helemaal van deze tijd! Other than that, je parle viele lenguas, von Deutsch und English bis español y François! Ik heb tevens een brede kennis van allerlei relatief irrelevante onderwerpen, dus dat kan alleen maar bijdragen aan het curriculum van uw bureau!
Graag kom ik binnenkort een kop thee drinken om de arbeidsovereenkomst te bespreken![]()
xoxo
Maria![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: da's ook weer zo![]()
Tink: bedankt voor de tip! Eerst maar eens de studie afronden, maar ik zal hier zeker nog aan denken tzt. Kan ik tegen die tijd bij jou aankloppen voor tips?Ik meen me te herinneren dat jij bekend bent met de sector! Kan dat ik dat verkeerd onthouden heb!
Mwehe ik zie het al voor me
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Even erbij zeggen dat je ook nog leuk kunt tekenen
Succes dan, morgen!!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
Oe, ook succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Succes dan, morgen!!
Ik ga ook zo slapen, morgen gesprek over die werkervaringsplek en hopelijk ook uitslag van mijn sollicitatie!
voor reclamewerk kan zo'n creatief CV als in dit linkje nog wel werken denk ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
boh. Dat is behoorlijk kut inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen![]()
Al een uur wakker en maar 3 ur geslapen. Wat een kutdagm had gisteravond onwijze ruzie met de mister en nu weet ik niet zeker of het nog wel mijn mister is. Buh. En ik weet ook niet of ik het wel goed wíl maken.
Nynke, jammer van je brood, maarvoor je statistiek en het hardlopen! Komt alles toch nog op z´n pootjes terecht!
Viking, succes met je tentamen!
en Merel, watvan "jouw! man
Lijstje van gisteren:
O: boer´n yoghurt aardbei
T: appel
L: 2x volkorenpistoletje ham, tros druiven
T: 2 speculaasjes, 1/2 grote komkommer en 2 kleine wortels
D: broccolisoep met roomkaas en 2 boterhammen (jam en kaas met beide veel boter)
T: 3/4 fles wijn wegens nare gevoelens![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen![]()
Al een uur wakker en maar 3 ur geslapen. Wat een kutdagm had gisteravond onwijze ruzie met de mister en nu weet ik niet zeker of het nog wel mijn mister is. Buh. En ik weet ook niet of ik het wel goed wíl maken.
Thanksquote:
njah volgens mij ook...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche
Het zit echt in de lucht geloof ik.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef AKnynke het volgende:
Voor de broccoli's onder ons:
http://www.ezrapoundcake.com/archives/6076
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet hoor CF! Maar Perruche is de zoveelste Slankie in korte tijd met een relatiecrisis. Valt me gewoon op!
Ja, dat snap ik. Kut is dat, relatiestress. Ik zat er een paar maand geleden midden in, maar nu is het beter dan ooit. Het kan je ook sterker maken..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...
Sterkte (en kom er gesterkt uit).quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...
Ik heb wel het idee dat het een met het ander samenhangt: wat aan je figuur doen en verdere veranderingen in je leven doorvoeren. Toen ik besloot dat de 10 kg overgewicht er echt afmoesten, besloot ik ook dat het tijd werd afscheid te nemen van mijn oude baan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet hoor CF! Maar Perruche is de zoveelste Slankie in korte tijd met een relatiecrisis. Valt me gewoon op!
En ik een rokje! Weer zonder leggingquote:
Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik een rokje! Weer zonder legging![]()
Ik heb beginnende spataders, die vallen nu nog niet zo heel erg op (hoop ik), dus ik ga deze zomer zoveel mogelijk leggingloosVorige zomer wel steeds eentje aan, zo'n driekwart, omdat ik zonder zo kaal vond staan. Dat wil ik uitbannen!
Ja ik ben raar
Ja klopt, maar zonnebaden = warmte en dan zetten de bloedvaten nog meer uit. Ik hou t nu een beetje bij met bruiningslotion, ook al stinkt datquote:Op donderdag 29 april 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe bruiner je bent hoe minder ze opvallen!
Het is voor mij óf een legging of geen rokjes/jurkjes. Dan maar een legging. Panty is nu echt te warm.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik draag echt nooooooit leggings. Na de vorige leggingperiode een jaar of 15 geleden is de legging door mij voor eeuwig in de ban gedaan.
Ik vind een panty veel zweteriger. Maar ik draag alleen maar >30/40 denier...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
maar een legging is toch veel warmer dan een panty? Naar zakelijke afspraken "moet"ik ook een panty aan en zo warm is dat niet eens. Wel een dunne natuurlijk.
Nee, dan zie je nog al die plekjes op m'n benenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Is een hele dunne panty geen optie XM?
@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werktequote:Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gisteren ook weer eens bruinings-spul gesmeerd (van die bodylotion met zelfbruiner) maar hij was over de datum, zou dat kwaad kunnen? Het bruinen heeft wel gewerkt, ik heb zelfs hier en daar een vlek. Dat spul zou heel subtiel moeten werken, maar bij mij dus niet.
Hij stonk wel inderdaad.
Hier geen rokje vandaag, maar een lange broek met bloesje.Ik heb straks een gesprek voor mijn visum dus ik wil er een beetje netjes uitzien.
Het oranje topje voor vanavond en morgen ligt wel al klaar.
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
@mini: moet je echt een gesprek, of moet je gewoon naar t consulaat voor een J-1 visum? dan hoef je je van het "gesprek" namelijk niet zoveel voor te stellen... ik was hypernerveus en had duizend documenten bij me, maar hoefde alleen tegen een kerel achter een ramapje te vertellen waar mn onderzoek over ging en waar ik woonde en werkte
oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Ik weet echt niet wat ik moet verwachten, maar als dat alles is valt het inderdaad reuze mee!
Toen ik voor een congres kwam versprak ik me bij de douane, ik zei dat ik voor "work" kwam in plaats van "business" en toen begon die mevrouw me meteen aan te kijken alsof ik illegaal in Amerika wilde gaan werken en nooit meer weg zou gaan, dus ik ben een beetje bang geworden voor Amerikanen en hun paranoia.
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.htmlquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik ineens decollete-rimpelsDat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).
En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh léuk vond ik het niet. maar ik had niet bang hoeven zijn voor een weigering voor mn visum, wat ik wel was.
paar tips:laat je mobieltje thuis! als je een mobiel bij je hebt moet je achteraan in de rij aansluiten en kan het zijn dat het lang duurt voor je naar binnen mag (extra controle en mensen zonder mobiel mogen eerst naar binnen.) ze gaan je batterij er in en uit doen, en hij moet achterblijven bij de portier - ik zeg: thuislaten!
http://amsterdam.usconsulate.gov/visit_consulate.htmlbij de ingang is een hek met intercom, ze vragen dan wat je komt doen, je moet dan gewoon zeggen dat je een afspraak hebt voor een visa interview. daarachter is een rij. je moet door een poortje voor je in de rij staat en dan aan t eind van de rij word je weer gecontroleerd, en ook je tas. Je moet dan aan de portier al een forulier laten zien/inleveren. weet niet meer wat precies, maar gewoon iets van je standaard pakket. ze vragen er wel om. je krijgt dan een kaart met een nummer en dan mag je gaan zitten wachten tot je aan de beurt bent. bij het eerste raampje waar je wordt opgeroepen kijken ze je formulieren na en nemen ze vingerafdrukken. dan gaan de formulieren naar iemand in t kantoor. dan moet je weer wahcten en word je opgeroepen en gaan ze bij een ander raampje vragen wat je gaat doen in de US, waar je werkt (nu) eventueel waar je in de US zult verblijven en misshcien iets over geld. aan mij vroegen ze bijna niks (ik had echt een centimeters dikke stapel met bewijsmateriaal bij me, hoefde ik niks van te laten zien)
het is wat uintimiderend, maar ik vond het erg meevallen...als je een keer weet hoe het zal gaan is het ook minder eng denk ik
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks voor de uitgebreide uitleg, het is inderdaad fijn om te weten wat je ongeveer kunt verwachten.
Over telefoon enzo: vriendje gaat mee, dan kunnen we met de auto en dan kan hij gewoon buiten blijven met alle spullen die ik niet nodig heb. Wel erg ongeëmancipeerd hè?
Ja, ik vond het ook niet zo'n tof idee om zonder mobieltje naar Amsterdam te gaan. Erg eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat tof en wat handig! ik voelde me echt onthand zonder mobieltje die middag
t kan toruwens wel even duren voor je klaar bent dus als ik hem was zou ik lekker in de zon gaan zitten op t museumplein ofzo en de auto in de pakreergarage zetten onder t mszeumplein..
Ja, die had ik al gezien! Kost 39.95 in NL. Denk er toch sterk over om 't maar te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.html
Ha ja, zo'n vader heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef neen het volgende:
O ja hoor, hij heeft nu lekker een vrije dag zegt hij
Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.intimia.com/chest-wrinkles/breast-pillow.html
Ja doe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin van mij, maar niet nodig. Zal ik vragen of ze hem verkoopt?
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
wat bedoel je met obese knieen, kwak? Volgens mij heb ik dat ook, en ik ben niet eens obees. Van die griezelige knieholtes heb ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:Wat leuk MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben niet dun, ben je malquote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef P.F het volgende:
Heb een sms gestuurd!
Wat gek cf, jij bent toch best dun?
jawel een beetje, maarja... heb hem gevraagd of 'ie wou praten, en hij zei straks... dus ik laat het aan hem over, ik ben gisteren al begonnenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef Merel het volgende:
Ah Perruche, zit je dan niet in een hele vreemde sfeer als je wel weer gewoon met elkaar praat maar het "issue" niet ter sprake brengt?
Ik vind leggings boven pumps echt niet kunnen, sorryIk vind panty's ondingen, maar ik ga niet naar werk met blote benen, dus dan maar altijd een (dunne) panty aan.
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:07 schreef Perruche het volgende:
O: 2 glazen warm water met citroensap (mwhehe)
omdat ik me kut voelde en een kater had en geen honger hadquote:
Check! En witte benen.quote:
Bright side: je hebt een decollete. Is ook wat waard.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik ineens decollete-rimpelsDat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).
En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
Wat is fairy cake?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, een lijst (ik ben trouwens team Merel in dezen, maar ik ben uberhaupt geen fan van leggings).
O: magere yoghurt (1/2 liter) met een beetje limoensiroop
T: fairy cake
L: 4 volkoren boterhammen (kleine): light jam en pindakaas
T: paar walnoten (nog meer noten op 't programma, dus ik houd het bescheiden)
T: 1 of 2 appels
S: pilatesklasje
T: bij trek: rauwe winterwortels
D: americain met een dark-soyprutje, cashews, pepers en een lente-uitje, rijst en broccoli
Even geen alcohol vanavond; die van gister viel echt helemaal verkeerd
Cupcakeje waar je het bolle deel vanaf snijdt en dat dan in 2en. Op het cakeje smeer je wat jam en een lepel slagroon of botercreme, en dan doe je de twee stukjes cake als 'vleugeltjes' opquote:
Oh, ik dacht dat je het deed om af te vallen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
omdat ik me kut voelde en een kater had en geen honger hadik hou van ontbijten maar ik kreeg gewoon niets weg
Drink ik trouwens iedere ochtend, in de winter thee met citroensap en in de zomer gewoon alleem dat, zonder thee, ik vind dat echt lekker. Van koud water krijg ik buikpijn in de ochtend....
Ja, maar tentoonstellen is er nu niet bijquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Bright side: je hebt een decollete. Is ook wat waard.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk ja!
Ik heb m'n graadmeter aaneen overhemd die ik kocht toen ik op m'n minst zwaar was
mwoah denk ik. Volgens m'n vader kleed zwart wel slank af, maar hij heeft een heel strak zwart shirt aan om z'n buik dus wat is wijsheid.
het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:
Waar Kwak het over had, dat gezweet en die zere plekken op je bovenbenen als ze tegen elkaar schuren, dat heb ik ook. En dat terwijl ik helemaal niet van die schuurbenen heb, volgens mij is het maar net of je huid er wel of niet tegen kan.wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer een aanval dat ik het sociale leven hier erg mis. Alle mensen om me heen gaan van alles leuks doen, terwijl ik niets ga doen. Dat heb ik zelf zo gepland, en ik kan ook wel wat doen vast, maar niet zoals ik het leuk vind met een grote groep echte vrienden met wie ik me allemaal gemakkelijk voel. En ik moet studeren...Dus waarom ik me nu zo voel weet ik niet, maar t voelt niet echt lekker.
Maar goed, maar weer hard aan het werk. Lunch was een pizza trouwens, alles was overal vol met voorbereidingen voor het grote feest morgen...Maar een gezond avondeten verzinnen..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nee hoor...Ik ben best tevreden met m'n knieeen. Als ze maar niet onder de blauwe plekken zitten, en functioneren met sporten.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
jawel een beetje, maarja... heb hem gevraagd of 'ie wou praten, en hij zei straks... dus ik laat het aan hem over, ik ben gisteren al begonnen
Volgens mij heeft trouwens echt iedereen een knieen-complex, een vriendin van mij die echt dun is heeft ook een knieencomplex... knieen zijn gewoon niet mooi, maar wel handig
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:41 schreef neen het volgende:
[..]leuk ja!
Ik heb m'n graadmeter aaneen overhemd die ik kocht toen ik op m'n minst zwaar was
mwoah denk ik. Volgens m'n vader kleed zwart wel slank af, maar hij heeft een heel strak zwart shirt aan om z'n buik dus wat is wijsheid.
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het deed om af te vallen.![]()
Ik vind dat zomers wel lekker: spa rood met een scheutje citroensap.
Er zijn mensen die heilig geloven dat water met citroensap ervoor zorgt dat je beter vet verbrandt.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?
Zuur is slecht voor het glazuur van je tanden. Zit wel vit C in. Er zijn baggerdieten waarbij je de hele dag alleen water met citroen en suiker drinkt, da's niet helemaal de bedoeling.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?
Maple syrup en cayennepeper! Waar is Co als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Zuur is slecht voor het glazuur van je tanden. Zit wel vit C in. Er zijn baggerdieten waarbij je de hele dag alleen water met citroen en suiker drinkt, da's niet helemaal de bedoeling.
Eens. Maar dat wil niet zeggen dat Neen moet stoppen met afvallen, lekker doorgaan voor het wasbordquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het alleszins meevallen, Neen. Het trekt niet bij de knopen, toch?
Oh, dat bedoelde ik ook niet, maar uit zijn omschrijving leek het veel ergerquote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens. Maar dat wil niet zeggen dat Neen moet stoppen met afvallen, lekker doorgaan voor het wasbord
Wat is er loos? Is het nog steeds vanwege die vrije dag?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
En ik ben toch al bloedchagrijnig, dus dat maakt ook niet meer uit
verklaar je nader?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
Ben nu aan het doen waarvoor ik m'n vrije dag heb leeggeveegd.
Why?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
Ben nu aan het doen waarvoor ik m'n vrije dag heb leeggeveegd.
Ik vind het een prima ding! heb zelf een wat oudere generatie, denk ik. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, en geef het niet op als de eerste keer pijnlijk is, dat wordt snel minder!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef AKnynke het volgende:
oi, ik heb net een behoorlijke impulsaankoop gedaan:
Een silk-epil. Ben benieuwd!
Het gaat mij ook meer over hoe vrouwen in het algmeen over zichzelf pratenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Och Tink, ik denk dat je het wat te zwaar opvat, hoorIk heb geen complex over mijn knieën verder; als ik een lijst van mijn eigen mooie en minder mooie punten zou moeten opstellen, zouden ze op de 'minder mooi'-lijst komen, maar allez
Ik heb vandeweek toevallig nog uitgebreid mijn bovenarmen staan bestuderen en heb geconcludeerd dat die er écht goed uitzien: stevig, gespierd en niet te pezig. Typisch voor op de mooi-lijst dus. Alleen meld ik dat dan niet hier
Ik ben benieuwd, ga het vanavond uit proberen. Nu nog maar eens aan het werk. Ik ben aan het kloten vandaag...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het een prima ding! heb zelf een wat oudere generatie, denk ik. Zorg dat je haartjes niet te lang zijn, en geef het niet op als de eerste keer pijnlijk is, dat wordt snel minder!
Vervelend! Een vriendin van mij had dat ook, obese benen en enorme enkels bij een bmi van 18 of zo, de dokter heeft haar liposuctie aangeraden..quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Ewelina het volgende:
Bij sommige mensen is lang niet al het vet eerlijk verdeeld PF, ik heb ook wel eens iemand gezien met een slank bovenlijf maar echt enorm dikke benen zoals op die foto van Kwak. En die had echt geen overgewicht.
Ik heb best een positieve insteek en ik vind de meeste mensen ook erg mooi. Gelukkig hebben mijn huidige vriendinnen niet echt complexen, de een heeft hele kleine borsten: nou ja prima zegt ze. De ander heeft (vind ik) stevige benen: zit ze totaaal niet mee.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer over hoe vrouwen in het algmeen over zichzelf pratenDe nadruk wordt meestal op de minder mooie lichaamsonderdelen gelegd, terwijl het totaalplaatje er meestal fantastisch uitziet. En hier valt het me des te meer op omdat -zover ik het kan inschatten op basis van foto's- eigenlijk iedereen die hier post er bovengemiddeld goed uitziet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Misschien een rood shirtje erop Syrena? Knalt lekker.
Een leren rokje, dat wil ik ook nog eensquote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb in mijn kast een perfect shirtje gevonden voor op de leren rokje, wist niet eens dat ik zoiets had (mijn moeder is nogal koopverslaafd en ik krijg van alles als ze het 1 x heeft gedragen, of het past niet ofzo)
Ook een manier om je erfenis binnen te krijgen
Met rijst en kip is weinig mis? Alleen het broodbeleg, tja...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zie ik niet echt voor me, Syrena. Ook hier: foto![]()
Ewelina, beetje een middelmatige lijst! Te weinig en niet echt goed spul. Op de groente na
Maar twee crackers is toch niet genoehoegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met rijst en kip is weinig mis? Alleen het broodbeleg, tja...
(het waren overigens wel volkoren crackers). Ik mik er vanavond ongetwijfeld nog eea in, dus hij wordt nog aangevuld.
Hij was wel bruinquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar twee crackers is toch niet genoehoegEn je lunch, (wit?) pistoletje
kipkeriemeuk
Rijst en kip is ook OK natuurlijk. Maar niet echt substantieel eten.
Nou ja. Niet teveel drinken vanavond
Ikkequote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Weekend dan komen wel foto's.
Wie moet morgen nog meer werken??
Ombouwen tot camperquote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Merel het volgende:
Tink!![]()
Dat vraagt ook om foto'sWat moet je met een busje?
Ogen dicht.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Ja, dus? Moeten vrouwen per se aan alle eisen van je lijst voldoen om de moeite waard te zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh ze vroeg ook: "wat vind jij van X ( = tolk)? Die heeft ook geen vriendin en zij houdt ook van vrouwen." En dat wist ik natuurlijk al, want mijn gaydar doet het goed. En X is een heel leuk mens, vind ik, maar uiterlijk niet mijn type. Damn
.
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uitquote:
ik verplicht mijzelf tot werken morgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ikke1 mei is hier wel een nationale feestdag. Maar ja. Dat betekent nu enkel dat alle winkels dicht zijn
ach, we hebben het de laatste tijd nogal vaak over type's hier. Zal ik hem er nog maar eens ingooien? M'n duutser is kalend en kleiner dan dat ik ben. En duits. En toch is ie heel leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
.
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus, ik wil misschien best een keer met haar uit.
Ik vond het maar niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zeg neen, wat vond je van het voetbal gisteren?
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota benequote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
Ik geloof dat er niemand is die het NIET met de_nachtwacht eens isquote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene
Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |