Wel stoer dat je toch gegaan bent dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
De trappen.. En de overlopen waar je doorheen kon kijken. Brr, ik heb echt staan trillen. Stomme angsten.
.
Ja zeker interessequote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef shinydiscoball het volgende:
En anders ga je naar Edinburgh!
Over Edinburgh gesproken: Chico ik vond nog een klein boekje voor als je toch eens besluit te gaan. Hebben?
Eh nee eigenlijk niet! Heb je daar geen aparte opleiding voor nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ah, je bent er weer.
ME, dat wat daar boven staat over de reclame,... heb je daar weleens serieus over nagedacht? Ik ken maar weinig mensen die zo leuk kunnen formuleren en zo geweldig associatief (schrijf je dat zo?) kunnen nadenken als jij. Volgens mij zou jij daar zomaar een heleboel geld mee kunnen verdienen...
quote:Beste directeur van X,
Ik ben Maria en jullie moeten me aannemen want ik heb van diverse bronnen mogen vernemen dat ik érg gaaf benMijn taalgevoel is onweerstaanbaar, en mijn smiley-gebruik is helemaal van deze tijd! Other than that, je parle viele lenguas, von Deutsch und English bis español y François! Ik heb tevens een brede kennis van allerlei relatief irrelevante onderwerpen, dus dat kan alleen maar bijdragen aan het curriculum van uw bureau!
Graag kom ik binnenkort een kop thee drinken om de arbeidsovereenkomst te bespreken![]()
xoxo
Maria![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: da's ook weer zo![]()
Tink: bedankt voor de tip! Eerst maar eens de studie afronden, maar ik zal hier zeker nog aan denken tzt. Kan ik tegen die tijd bij jou aankloppen voor tips?Ik meen me te herinneren dat jij bekend bent met de sector! Kan dat ik dat verkeerd onthouden heb!
Mwehe ik zie het al voor me
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Even erbij zeggen dat je ook nog leuk kunt tekenen
Succes dan, morgen!!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
Oe, ook succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Succes dan, morgen!!
Ik ga ook zo slapen, morgen gesprek over die werkervaringsplek en hopelijk ook uitslag van mijn sollicitatie!
voor reclamewerk kan zo'n creatief CV als in dit linkje nog wel werken denk ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
boh. Dat is behoorlijk kut inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen![]()
Al een uur wakker en maar 3 ur geslapen. Wat een kutdagm had gisteravond onwijze ruzie met de mister en nu weet ik niet zeker of het nog wel mijn mister is. Buh. En ik weet ook niet of ik het wel goed wíl maken.
Nynke, jammer van je brood, maarvoor je statistiek en het hardlopen! Komt alles toch nog op z´n pootjes terecht!
Viking, succes met je tentamen!
en Merel, watvan "jouw! man
Lijstje van gisteren:
O: boer´n yoghurt aardbei
T: appel
L: 2x volkorenpistoletje ham, tros druiven
T: 2 speculaasjes, 1/2 grote komkommer en 2 kleine wortels
D: broccolisoep met roomkaas en 2 boterhammen (jam en kaas met beide veel boter)
T: 3/4 fles wijn wegens nare gevoelens![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen![]()
Al een uur wakker en maar 3 ur geslapen. Wat een kutdagm had gisteravond onwijze ruzie met de mister en nu weet ik niet zeker of het nog wel mijn mister is. Buh. En ik weet ook niet of ik het wel goed wíl maken.
Thanksquote:
njah volgens mij ook...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche
Het zit echt in de lucht geloof ik.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef AKnynke het volgende:
Voor de broccoli's onder ons:
http://www.ezrapoundcake.com/archives/6076
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet hoor CF! Maar Perruche is de zoveelste Slankie in korte tijd met een relatiecrisis. Valt me gewoon op!
Ja, dat snap ik. Kut is dat, relatiestress. Ik zat er een paar maand geleden midden in, maar nu is het beter dan ooit. Het kan je ook sterker maken..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal de lente zijn, met alle verlokkingen van de natuur... moet ontbijten maar geen honger. Vriendje staat nu onder de douche en heb een onwijze knoop in m´n buik voor als we zo moeten gaan praten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |