Ook goedquote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo!?
Maar goed hoor! En met jou?
iddquote:Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als je hier geen Slank bijzet, krijgen we wel heel veel foute TVP's, vrees ik
weer niet dus. Boh.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Eens kijken of m'n nieuwe brooddeeg wel rijst. Anders geef ik het op en komt er wat anders op tafel vanavond...
Moeders. Gotta love 'emquote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry. Jezus, ik ga even een topic openen. Maar mijn moeder is steeds aan het blaten en dan zeurt ze dat ik niet reageer en dat ik niet geinteresseerd ben. Nee, inderdaad
Wat klote van je harde schijf zeg!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:
Fieuw even bijgelezen. Gisteren geen tijd en slecht lijstje, overal waar ik kwam kwam ik koekjes tegen die naar me knipoogden...
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag, in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
DaD London is zo.
En al die meertaligheid hier, ik was altijd een ramp in talen maar ben wel niet bang om ze te spreken. Maar onze kindjes gaan dus ook tweetalig opgevoed worden: vlaams en west-vlaams. Nujah vlaams mijn dialect is zo een mengeling van talen dat het gewoon echt vlaams is geworden...
Lijstje:
O: pompelmoes met yogurt
T: appel
L: 2 kleine bruine boterhammen, stukje geitenkaas, 2 tomaten (iets vies van vogelnestjes afgeslaan: gekookt ei met gehakt rond en dan in broodkruim en dan zo in de frituur, gruwel!)
T: groot bord yogurt met appel en appelsien
D: zelfgemaakte pasta (door mama) met kip en veel groentjes (nog even denken hoe ik het ga doen)
S: looptraining: 3*10 min doorsjezen, met opwarming, cooldown, kracht en loopoefeningen
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeders. Gotta love 'em.
Zo'n huisgenoot heb ik trouwens.
Nee, ik vind het ook wat gek. Niets aan te doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Balen van je brooddeeg Nynke, wat raar dat het niet wil lukken, want jij bakt zo vaak brood dat je er volgens mij heel goed in bent!
Tevens TVP en mijn avondeten was een stoommaaltijd van de AH a 330 Kcal, das toch geen maaltijd? Dus maar een toetje (vruchtenmousse) erbij
oh sjaapje! Maar nog steeds een goed humeur en wat pas je goed binnen het thema van de TTquote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag, in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
Het hoort ook wel een beetje bij moeders he. Verder is ze welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeders. Gotta love 'em.
Zo'n huisgenoot heb ik trouwens.
De mijne ook hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het hoort ook wel een beetje bij moeders he. Verder is ze welhoor.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef neen het volgende:
Zwartwerk natuurlijk!bij iemand helpen klussen
meestal zeg ik nee tegen geld maar nu zei ik lekker ja
kan ik m'n huur ook betalen en gel kopen.
Ik ga zaterdag met m'n moeder naar een concert
Jammer, maar ga je nog wel? Er zijn vast wel goedkope hostels oid te vinden!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, de vriendin bij wie we in Londen zouden logeren is de hele twee weken van mijn vakantie weg, dus dat gaat niet meer door..
Zeg jij moet in de reclamewereld gaan werken. Jij kunt dingen zó aanlokkelijk verwoorden!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw DaDtje! Maar wat GeeBee zegt, hostels enzo, easy peasy!
Met de kunstacademie waren we destijds in The Generator, supercheapo!Met stapelbedden, slappe boterhammen en ik dacht een avondklok (al kon die ook van de docenten zijn
), maar als je toch de hele dag overdag in de weer bent is dat niet zo héél erg
Leuven in september?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedkope hostels, midden in juli?. Maar ik weet nog niet wat we nu gaan doen, we kunnen allebei ons geld wel anders gebruiken dus Londen was vooral fijn door die logeerplek.
.
Weetiktoch!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg jij moet in de reclamewereld gaan werken. Jij kunt dingen zó aanlokkelijk verwoorden!
Bijna goed, Frans Duijts.quote:
Och shoot ja, je gaat natuurlijk weer studeren!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nieuwe studiejaar begint eind augustus..
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel zei ook al dat ik haar BIJNA aan de Zumba kreeg ware het niet dat ze niet van huppelklasjes houdt dus ik heb echt AWESOME talenten!Ik zit in het verkeerde vak! Oh nee!
Nou je weet maar nooit hè, elders op dit forum is mijn bijnaam al 'blond&huppelig'quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!
M'n meneer vindt mij volgens mij echt heel leuk. Hoe onwerkelijk
Alles in één ruimte? Woon je in een fabriek ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och shoot ja, je gaat natuurlijk weer studeren!
Nou ja, je mag ook in de zomer best hier slapen, maar je weet het: alles in één ruimte bij ons! (En binnen 20 minuutjes in hartje Brussel).
Ik voelde me al niet beledigd hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hè, ik bedoel dat het een klassikaal iets is waar gehuppeld wordt, niet dat ik vind dat mensen die Zumba doen huppelkutjes zijn ofzo!
Net een lekker stuk zalm uit de oven op
En m'n meneer vindt mij volgens mij echt heel leuk. Hoe onwerkelijk
Bezittelijke voornaamwoorden? Zo zo...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Net een lekker stuk zalm uit de oven op
En m'n meneer vindt mij volgens mij echt heel leuk. Hoe onwerkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |