abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80810516
Het vorige deel: Slank #1022 met een vreselijk lief, schattig, kleine Viking

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_80810536
fuck

kan iemand de TT veranderen? Mijn moeder was er doorheen aan het kletsen
  woensdag 28 april 2010 @ 17:09:04 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_80810545
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoe raad je het zo!?

Maar goed hoor! En met jou?
Ook goed mijn haar is eraf (was kapot door de medicijnen) en mijn nieuwe haar krult en niet zo'n beetje ook.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:09:30 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_80810561
Shiny doet niet aan Slank
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_80810566
hahaha ben benieuwd wat voor volk deze titel trekt
Kwak
pi_80810568
Als je hier geen Slank bijzet, krijgen we wel heel veel foute TVP's, vrees ik
pi_80810570
Zo wordt het wel erg moeilijk herkennen, zonder Slank of nummer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 28 april 2010 @ 17:09:46 #8
229513 Blurred86
Live Positive
pi_80810572
tvp! ga nog even studeren voor het eten
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_80810596
Whehe.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:10:26 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80810597
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als je hier geen Slank bijzet, krijgen we wel heel veel foute TVP's, vrees ik
idd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 april 2010 @ 17:10:54 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80810614
Eens kijken of m'n nieuwe brooddeeg wel rijst. Anders geef ik het op en komt er wat anders op tafel vanavond...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80810675
Sorry. Jezus, ik ga even een topic openen. Maar mijn moeder is steeds aan het blaten en dan zeurt ze dat ik niet reageer en dat ik niet geinteresseerd ben. Nee, inderdaad
pi_80810710
Tvp.
  Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 17:15:03 #14
70532 loveli
N
pi_80810761
Wehehe. Ik race ff naar de Aldi, zag dat ze een donzen zomerdekbed verkopen voor 3 tientjes. Yeehaa, zo'n aanbieding zoek ik al tijden.
crap in = crap out
  woensdag 28 april 2010 @ 17:22:00 #15
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80811023
Fieuw even bijgelezen. Gisteren geen tijd en slecht lijstje, overal waar ik kwam kwam ik koekjes tegen die naar me knipoogden...
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag , in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
DaD London is zo .
En al die meertaligheid hier, ik was altijd een ramp in talen maar ben wel niet bang om ze te spreken. Maar onze kindjes gaan dus ook tweetalig opgevoed worden: vlaams en west-vlaams. Nujah vlaams mijn dialect is zo een mengeling van talen dat het gewoon echt vlaams is geworden...

Lijstje:
O: pompelmoes met yogurt
T: appel
L: 2 kleine bruine boterhammen, stukje geitenkaas, 2 tomaten (iets vies van vogelnestjes afgeslaan: gekookt ei met gehakt rond en dan in broodkruim en dan zo in de frituur, gruwel!)
T: groot bord yogurt met appel en appelsien
D: zelfgemaakte pasta (door mama ) met kip en veel groentjes (nog even denken hoe ik het ga doen)
S: looptraining: 3*10 min doorsjezen, met opwarming, cooldown, kracht en loopoefeningen
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 28 april 2010 @ 17:31:51 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80811324
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Eens kijken of m'n nieuwe brooddeeg wel rijst. Anders geef ik het op en komt er wat anders op tafel vanavond...
weer niet dus. Boh.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:34:57 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80811424
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry. Jezus, ik ga even een topic openen. Maar mijn moeder is steeds aan het blaten en dan zeurt ze dat ik niet reageer en dat ik niet geinteresseerd ben. Nee, inderdaad
Moeders. Gotta love 'em .

Zo'n huisgenoot heb ik trouwens .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 april 2010 @ 17:36:24 #18
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80811471
Balen van je brooddeeg Nynke, wat raar dat het niet wil lukken, want jij bakt zo vaak brood dat je er volgens mij heel goed in bent!

Tevens TVP en mijn avondeten was een stoommaaltijd van de AH a 330 Kcal, das toch geen maaltijd? Dus maar een toetje (vruchtenmousse) erbij
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 28 april 2010 @ 17:37:12 #19
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80811494
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:
Fieuw even bijgelezen. Gisteren geen tijd en slecht lijstje, overal waar ik kwam kwam ik koekjes tegen die naar me knipoogden...
Straks mijn 'gemaakte' laptop gaan afhalen, belt de meneer gisteren: 'tijdens de reparatie is de harde schijf gecrashd, en ik kan er niets meer afhalen' Jammer weg werk... Nujah dat samen met een gruweldokter kan mijn humeur toch niet verpesten, zon enzo (och en ik slaap bij mijn vriendje vandaag , in een inieminiebed in een inieminiewachtkamertje met iniemieniemuurtjes tussen ons en de stagair interne...)
DaD London is zo .
En al die meertaligheid hier, ik was altijd een ramp in talen maar ben wel niet bang om ze te spreken. Maar onze kindjes gaan dus ook tweetalig opgevoed worden: vlaams en west-vlaams. Nujah vlaams mijn dialect is zo een mengeling van talen dat het gewoon echt vlaams is geworden...

Lijstje:
O: pompelmoes met yogurt
T: appel
L: 2 kleine bruine boterhammen, stukje geitenkaas, 2 tomaten (iets vies van vogelnestjes afgeslaan: gekookt ei met gehakt rond en dan in broodkruim en dan zo in de frituur, gruwel!)
T: groot bord yogurt met appel en appelsien
D: zelfgemaakte pasta (door mama ) met kip en veel groentjes (nog even denken hoe ik het ga doen)
S: looptraining: 3*10 min doorsjezen, met opwarming, cooldown, kracht en loopoefeningen
Wat klote van je harde schijf zeg!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80811557
tvp tje! snel naar huis voor een gezonde avondmaaltijd!
pi_80811595
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moeders. Gotta love 'em .

Zo'n huisgenoot heb ik trouwens .

Lijstje van vandaag:
O: Muesli met melk
L: Meergranen stokbrood met smeerkaas
T: IJskoffie
T: Koffie
T: Negerzoen
D: Couscous
T: Meergranen stokbrood met smeerkaas
T: Appel
S: Hardlopen
  woensdag 28 april 2010 @ 17:40:41 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80811599
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Balen van je brooddeeg Nynke, wat raar dat het niet wil lukken, want jij bakt zo vaak brood dat je er volgens mij heel goed in bent!

Tevens TVP en mijn avondeten was een stoommaaltijd van de AH a 330 Kcal, das toch geen maaltijd? Dus maar een toetje (vruchtenmousse) erbij
Nee, ik vind het ook wat gek. Niets aan te doen.

Dan wordt mijn lijstje als volgt:
O: 2 volkorenbotterhammen met pindakaas en hagelslag
L1: yoghurt met frambozen en aardbeien en muesli
L2: 2 volkorenboterhammen met pindakaas
T: halve galiameloen met paar aardbeien
D: gemarineerde kipfilet met iets van gebakken aardappeltjes en spinazie met een eitje.

Ik vind hem nog steeds keurig. Wat jammer dat het brood niet lukt, want dat betekend dat ik ook geen lunch heb voor morgen en dus in de stad wat moet kopen. Ik heb ander meel gekocht (op de gok, maar er stond 'fullkorn' op..misschien is dat het..
pi_80811626
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Sjaapje het volgende:

oh sjaapje! Maar nog steeds een goed humeur en wat pas je goed binnen het thema van de TT
  woensdag 28 april 2010 @ 17:44:46 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80811728
Bonjour mademoiselles en non-mademoiselles!

Blok 3 is klaaar! Nu alleen nog op de resultaten wachten en een nieuw tutorial onderwerp verzinnen voor blok 4 en een begeleider strikken
Pff! *veegt zweet van voorhoofd*

O: twee sneetjes met rookvlees
T: banaan
L: beker melk en pistoletje met rosbief en ei
T: aardbeiensmoothie
T: wat gemengde nootjes
D: mediterraan vispannetje met maisbrood (a la AH )
S: Body Jam! Eindelijk!
T: nog een beker melk ofzo?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 28 april 2010 @ 17:45:32 #25
331 Merel
Be here now.
pi_80811745
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')