Wel stoer dat je toch gegaan bent dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
De trappen.. En de overlopen waar je doorheen kon kijken. Brr, ik heb echt staan trillen. Stomme angsten.
.
Ja zeker interessequote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef shinydiscoball het volgende:
En anders ga je naar Edinburgh!
Over Edinburgh gesproken: Chico ik vond nog een klein boekje voor als je toch eens besluit te gaan. Hebben?
Eh nee eigenlijk niet! Heb je daar geen aparte opleiding voor nodig?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ah, je bent er weer.
ME, dat wat daar boven staat over de reclame,... heb je daar weleens serieus over nagedacht? Ik ken maar weinig mensen die zo leuk kunnen formuleren en zo geweldig associatief (schrijf je dat zo?) kunnen nadenken als jij. Volgens mij zou jij daar zomaar een heleboel geld mee kunnen verdienen...
quote:Beste directeur van X,
Ik ben Maria en jullie moeten me aannemen want ik heb van diverse bronnen mogen vernemen dat ik érg gaaf benMijn taalgevoel is onweerstaanbaar, en mijn smiley-gebruik is helemaal van deze tijd! Other than that, je parle viele lenguas, von Deutsch und English bis español y François! Ik heb tevens een brede kennis van allerlei relatief irrelevante onderwerpen, dus dat kan alleen maar bijdragen aan het curriculum van uw bureau!
Graag kom ik binnenkort een kop thee drinken om de arbeidsovereenkomst te bespreken![]()
xoxo
Maria![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: da's ook weer zo![]()
Tink: bedankt voor de tip! Eerst maar eens de studie afronden, maar ik zal hier zeker nog aan denken tzt. Kan ik tegen die tijd bij jou aankloppen voor tips?Ik meen me te herinneren dat jij bekend bent met de sector! Kan dat ik dat verkeerd onthouden heb!
Mwehe ik zie het al voor me
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Even erbij zeggen dat je ook nog leuk kunt tekenen
Succes dan, morgen!!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
Oe, ook succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Succes dan, morgen!!
Ik ga ook zo slapen, morgen gesprek over die werkervaringsplek en hopelijk ook uitslag van mijn sollicitatie!
voor reclamewerk kan zo'n creatief CV als in dit linkje nog wel werken denk ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja, goed plan! Dan kan ik mijn hersenspinsels meteen vertalen naar beeldDat wordt nog wel wat met mij!
![]()
Naar nu eerst slapen, want anders wordt het morgen niks met mijGesprekje met nieuwe afdeling voor werkzaamheden komende tijd! Ben benieuwd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |