quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:Wat leuk MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben niet dun, ben je malquote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef P.F het volgende:
Heb een sms gestuurd!
Wat gek cf, jij bent toch best dun?
jawel een beetje, maarja... heb hem gevraagd of 'ie wou praten, en hij zei straks... dus ik laat het aan hem over, ik ben gisteren al begonnenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef Merel het volgende:
Ah Perruche, zit je dan niet in een hele vreemde sfeer als je wel weer gewoon met elkaar praat maar het "issue" niet ter sprake brengt?
Ik vind leggings boven pumps echt niet kunnen, sorryIk vind panty's ondingen, maar ik ga niet naar werk met blote benen, dus dan maar altijd een (dunne) panty aan.
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:07 schreef Perruche het volgende:
O: 2 glazen warm water met citroensap (mwhehe)
omdat ik me kut voelde en een kater had en geen honger hadquote:
Check! En witte benen.quote:
Bright side: je hebt een decollete. Is ook wat waard.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik ineens decollete-rimpelsDat vind ik echt wel erg, ze gaan ook niet weg in de loop van de dag (niet helemaal).
En ik moet nu wegwezen, werk begint om 12!
Wat is fairy cake?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, een lijst (ik ben trouwens team Merel in dezen, maar ik ben uberhaupt geen fan van leggings).
O: magere yoghurt (1/2 liter) met een beetje limoensiroop
T: fairy cake
L: 4 volkoren boterhammen (kleine): light jam en pindakaas
T: paar walnoten (nog meer noten op 't programma, dus ik houd het bescheiden)
T: 1 of 2 appels
S: pilatesklasje
T: bij trek: rauwe winterwortels
D: americain met een dark-soyprutje, cashews, pepers en een lente-uitje, rijst en broccoli
Even geen alcohol vanavond; die van gister viel echt helemaal verkeerd
Cupcakeje waar je het bolle deel vanaf snijdt en dat dan in 2en. Op het cakeje smeer je wat jam en een lepel slagroon of botercreme, en dan doe je de twee stukjes cake als 'vleugeltjes' opquote:
Oh, ik dacht dat je het deed om af te vallen.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
omdat ik me kut voelde en een kater had en geen honger hadik hou van ontbijten maar ik kreeg gewoon niets weg
Drink ik trouwens iedere ochtend, in de winter thee met citroensap en in de zomer gewoon alleem dat, zonder thee, ik vind dat echt lekker. Van koud water krijg ik buikpijn in de ochtend....
Ja, maar tentoonstellen is er nu niet bijquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Bright side: je hebt een decollete. Is ook wat waard.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk ja!
Ik heb m'n graadmeter aaneen overhemd die ik kocht toen ik op m'n minst zwaar was
mwoah denk ik. Volgens m'n vader kleed zwart wel slank af, maar hij heeft een heel strak zwart shirt aan om z'n buik dus wat is wijsheid.
het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Merel het volgende:
Waar Kwak het over had, dat gezweet en die zere plekken op je bovenbenen als ze tegen elkaar schuren, dat heb ik ook. En dat terwijl ik helemaal niet van die schuurbenen heb, volgens mij is het maar net of je huid er wel of niet tegen kan.wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer een aanval dat ik het sociale leven hier erg mis. Alle mensen om me heen gaan van alles leuks doen, terwijl ik niets ga doen. Dat heb ik zelf zo gepland, en ik kan ook wel wat doen vast, maar niet zoals ik het leuk vind met een grote groep echte vrienden met wie ik me allemaal gemakkelijk voel. En ik moet studeren...Dus waarom ik me nu zo voel weet ik niet, maar t voelt niet echt lekker.
Maar goed, maar weer hard aan het werk. Lunch was een pizza trouwens, alles was overal vol met voorbereidingen voor het grote feest morgen...Maar een gezond avondeten verzinnen..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nee hoor...Ik ben best tevreden met m'n knieeen. Als ze maar niet onder de blauwe plekken zitten, en functioneren met sporten.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
jawel een beetje, maarja... heb hem gevraagd of 'ie wou praten, en hij zei straks... dus ik laat het aan hem over, ik ben gisteren al begonnen
Volgens mij heeft trouwens echt iedereen een knieen-complex, een vriendin van mij die echt dun is heeft ook een knieencomplex... knieen zijn gewoon niet mooi, maar wel handig
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:41 schreef neen het volgende:
[..]leuk ja!
Ik heb m'n graadmeter aaneen overhemd die ik kocht toen ik op m'n minst zwaar was
mwoah denk ik. Volgens m'n vader kleed zwart wel slank af, maar hij heeft een heel strak zwart shirt aan om z'n buik dus wat is wijsheid.
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het deed om af te vallen.![]()
Ik vind dat zomers wel lekker: spa rood met een scheutje citroensap.
Er zijn mensen die heilig geloven dat water met citroensap ervoor zorgt dat je beter vet verbrandt.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?
Zuur is slecht voor het glazuur van je tanden. Zit wel vit C in. Er zijn baggerdieten waarbij je de hele dag alleen water met citroen en suiker drinkt, da's niet helemaal de bedoeling.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat goed dan om af te vallen? Wat is het verschil met gewoon thee bijvoorbeeld?
Maple syrup en cayennepeper! Waar is Co als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Zuur is slecht voor het glazuur van je tanden. Zit wel vit C in. Er zijn baggerdieten waarbij je de hele dag alleen water met citroen en suiker drinkt, da's niet helemaal de bedoeling.
Eens. Maar dat wil niet zeggen dat Neen moet stoppen met afvallen, lekker doorgaan voor het wasbordquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het alleszins meevallen, Neen. Het trekt niet bij de knopen, toch?
Oh, dat bedoelde ik ook niet, maar uit zijn omschrijving leek het veel ergerquote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens. Maar dat wil niet zeggen dat Neen moet stoppen met afvallen, lekker doorgaan voor het wasbord
Wat is er loos? Is het nog steeds vanwege die vrije dag?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
En ik ben toch al bloedchagrijnig, dus dat maakt ook niet meer uit
verklaar je nader?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
Ben nu aan het doen waarvoor ik m'n vrije dag heb leeggeveegd.
Why?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef loveli het volgende:
Ben nu aan het doen waarvoor ik m'n vrije dag heb leeggeveegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |