Geen tonijnsteak!!quote:
Dat dacht ik!quote:
daar moet je onsamenhangend voor kunnen lullen...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in de politiek?
Is het zo makkelijk voor jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga weer eens niet single zijn dan maar stelletje lamzakken![]()
hele dag posten op fok!![]()
ooh wat een hypocriet ben jij!![]()
jahaaaaaaaaa! maar ik zeg het erbij
HEERLIJK! Nooit gehad?quote:
in herhalingquote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga weer eens niet single zijn dan maar stelletje lamzakken![]()
hele dag posten op fok!![]()
ooh wat een hypocriet ben jij!![]()
jahaaaaaaaaa! maar ik zeg het erbij
ik kan het onderinvloedquote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je onsamenhangend voor kunnen lullen...
zonder dat je onder invloed bent..
niet mijn ding
Absoluutquote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer van die piercings gone. Paars haar is niezo.
Maar verder; K-dag/nach wordt stappen?
..verklaar u nader?quote:
Hero Brinkman is dat niet met je eens.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je onsamenhangend voor kunnen lullen...
zonder dat je onder invloed bent..
niet mijn ding
Hier nog 1. Keihard losgaan. Waar ga je heen?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef punkgirl het volgende:
[..]
AbsoluutHet vrijgezellenbestaan vieren..
of gewoon hier langs het strand wandelen, ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Wil best wel op een tropisch eiland met haar zitten
Kun je zelf niet met een klewang een koe de kop afhakken en daarna het gewenste stuk vlees er af snijden en op het vuur gooien? Luie hond.quote:
like I saidquote:
hmm.. dan misschien toch....quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hero Brinkman is dat niet met je eens.
Tja, ik moest rival er ook op wijzen. Ze worden ouder hequote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
Het verbaast me dat Godtje nog niet is wakker geworden met die foto die Bels postte.
*slurp*quote:Op woensdag 28 april 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een lekkere krakauer op z'n tijd.
Of panierter schnitzel waaronder je de friet moet zoeken.
Of berlijnse curry wurst!
Eindhovenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier nog 1. Keihard losgaan. Waar ga je heen?
Jij ook al niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
of gewoon hier langs het strand wandelen, ben niet zo moeilijk
Zozo, wat heb je gezien wat je zo goed beviel?quote:
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.quote:
Que?quote:
Een erg sexy Evangeline Lillyquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb ik een geile foto gemist Bels ?
TVPquote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, wat heb je gezien wat je zo goed beviel?
Geilquote:
WTF?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.
Hedde brommers lop'n kiek'n?quote:
Hmmmquote:
HEquote:
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF?How 'bout Bambi dan, gij vuige moordenaar?
Neuh.. Maar wil ik bestquote:
quote:
Zeik niet vent, ik ben ouder dan jouquote:
aanpassen kan ik ookquote:
Er is niets mis met mijn bovenkamertjequote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de rest alles goed in je bovenkamertje?
Da's toch die surfplank die daar op dat LOST-eiland aanspoelt?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.mundodelocio.c(...)angeline-lilly11.jpg
zo werkt dat hierquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef RaXz het volgende:
Sjeez, ik ben even weg en nu alweer een nieuw topic.
Die verklaring is veuls te rationeel voor jou, het gaat je echt wel om Ariel! Muts!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.Echt niet vanwege Ariel, doos!
+10000quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.
Er kwam toch laatst een betere foto van Freckles voorbijquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.mundodelocio.c(...)angeline-lilly11.jpg
nog ouder?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeik niet vent, ik ben ouder dan jou
Met je onderkamertje ook niet zo te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn bovenkamertje
Mja, wat doe je er aan nu?quote:
I will surf that, no problem!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die surfplank die daar op dat LOST-eiland aanspoelt?
O nee zeker nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Met je onderkamertje ook niet zo te zien
nou nou zegquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Met je onderkamertje ook niet zo te zien
Ik kan er helemaal niets meequote:
Sja, dat gaat ook moeilijk als je maanden verdwijnt zodat je postcount laag blijftquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet nieuws voor mij, maar ik kan er gewoon niet aan wennen.
Oorpijn al weg?
Die zijn er zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Er kwam toch laatst een betere foto van Freckles voorbij
Ja, erg he, ik weet hetquote:
Visquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Ik lust absoluut geen vis of aanverwanten, bah.
Wat een tragedie.quote:
Dan roei ik liever in een ander lost-bootje!quote:
witte visquote:
*jaloers*quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter op het balkon eten.
quote:
heb ik alquote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel oorddruppels voor je liggen. Nog niet geopend
Geen kreeft en gamba's?quote:
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft die gozer die charlie speelt in lost toch goed voor elkaar. Niks jack of Sawyer. De kleine brit gaat ermee aan de haal
indeed, hier zitten ook kinderen van 13quote:
Het ging ook de verkeerde kant op, ik moest even een winterslaap doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dat gaat ook moeilijk als je maanden verdwijnt zodat je postcount laag blijft
Nee
Dat lust ik wel !quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter op het balkon eten.
ontsteking of meer aan de hand?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik al
werkt alleen 10 minuten en dan mag ik 2 uur niet
Dat dacht ik ook tot ik alles downloadde en achter elkaar ging kijken. Nu kan ik het volgenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringen
Mja dan kan je thuis nog het een en ander doenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragedie.Maar het kan nog erger. Ik ben vrij, en zit ook op Fok!
oja, winterslaapquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het ging ook de verkeerde kant op, ik moest even een winterslaap doen.
Vanwaar de lach? Ik vind oorpijn niet iets om van te![]()
Iquote:
Oesters. Zo'n ziltige glibberige hap zeewaterquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kreeft en gamba's?![]()
Oesters als ontbijt met champagne in bad na een lange nacht sex
Ben ik vorig jaar geworden, geestelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
indeed, hier zitten ook kinderen van 13
Da's niezo ver.quote:
idd. kutseriequote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringen
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Vlees, vis, gevogelte, maakt me niet uit. Als het maar ooit een kloppend hart had
Wel verse stokbrood van de bakker. Zelf uit de oven vind ik ze vaak lang niet zo lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Istokbrood. Met kruidenboter, zelfgemaakte eiersalade, of wat dan ook.
ontsteking...quote:
ik vond het echt niet leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik alles downloadde en achter elkaar ging kijken. Nu kan ik het volgen
Of buitenshuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan kan je thuis nog het een en ander doen![]()
We moeten nog een keer voor de herkansing gaan bij dat restaurant in Almere waar we ons eigenlijk niet meer durven te vertonen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Vlees, vis, gevogelte, maakt me niet uit. Als het maar ooit een kloppend hart had
Zonde.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.
dat is al erg volwassenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geworden, geestelijk.
Klopt, al hou ik niet van kou dus dat hart moet dan nog wel kloppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Zeikerd. Het is juist het lekkerst als het stokbrood nog halfwarm is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel verse stokbrood van de bakker. Zelf uit de oven vind ik ze vaak lang niet zo lekker.
Heb jij nou al een koe vermoord of wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oesters. Zo'n ziltige glibberige hap zeewater
Ik ben alweer een keer terug geweestquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We moeten nog een keer voor de herkansing gaan bij dat restaurant in Almere waar we ons eigenlijk niet meer durven te vertonen.
Vrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.
daar kunnen ze tegenwoordig wat aan doen. Plakken ze er een nieuw velletje in als trommelvlies. Heeft bij mij ook wel 2 hele jaren gewerktquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ontsteking...
meer aan de hand misschien ook wel, maar daar wil ik verder geen onderzoek voor![]()
mijn trommelvlies ofzo schijnt schuin te staan
Strak hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Klinkt niet echt gezond, bang voor de uitslag van het onderzoek?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ontsteking...
meer aan de hand misschien ook wel, maar daar wil ik verder geen onderzoek voor![]()
mijn trommelvlies ofzo schijnt schuin te staan
Shit, en ik voelde mij al zo speciaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Precies! Dus als het net van de bakker komtquote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeikerd. Het is juist het lekkerst als het stokbrood nog halfwarm is.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er al. Iets met StBablylons...
Die vind ik dna ook het minst vieze. Maar dan NOG zit er die bepaalde nasmaak aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde.
Er is echt heel lekkere vis. Ben meer een vleesfan, maar er is echt goeie vis. En tonijnsteak is net vlees.
dan ben jijmisschien te oud voor mij hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Had het net nog met de secretaresse over (ze leert Spaans). Almejasquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Doe mij dan toch maar gewoon een Dubbele Kipfilet.
daarom, geen zin in al dat geouwehoer aan mn oren... vroeger vaak zat gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
daar kunnen ze tegenwoordig wat aan doen. Plakken ze er een nieuw velletje in als trommelvlies. Heeft bij mij ook wel 2 hele jaren gewerkt
ik haat KNO artsen
goed he?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij nou al een koe vermoord of wat?
Ik zag de naam van het linkje en dacht "nee, toch maar niet"quote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Doe mij dan toch maar gewoon een Dubbele Kipfilet.
Ik voel me nu wel aardig gepasseerd eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben alweer een keer terug geweestHeb 2 uur lang alleen maar vlees zitten eten
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik dna ook het minst vieze. Maar dan NOG zit er die bepaalde nasmaak aan.
........ dus DAT was waarom het kamermeisje gevonden werd met die kruiken?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, al hou ik niet van kou dus dat hart moet dan nog wel kloppen.
En anders eerst de ingewanden eruit en opvullen met warmwaterzakken. Werkt prima!
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom, geen zin in al dat geouwehoer aan mn oren... vroeger vaak zat gehad![]()
[..]
goed he?
Ik ben gek op broodquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
Istokbrood. Met kruidenboter, zelfgemaakte eiersalade, of wat dan ook.
........................................quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.
Ik denk dat het erger was geweest als je mee was gegaan aangezien er voornamelijk braziliaans werd gesproken aan tafel.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel aardig gepasseerd eigenlijk.
nee, geen zin in geouwehoer met mn oorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef RaXz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezond, bang voor de uitslag van het onderzoek?![]()
[..]
Shit, en ik voelde mij al zo speciaal.
misschien vind ik dat heul niet erg.. hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben jijmisschien te oud voor mij hoor
Zeg je dat ook tegen een meid die niet wil slikken?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend tochquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kreeft en gamba's?![]()
Oesters als ontbijt met champagne in bad na een lange nacht sex
Stoppen met fappen dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang dat je straks doof bent met 40?
Ik wel!
Ja, uhm. Nou kijk. Ze werkte niet echt meequote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ dus DAT was waarom het kamermeisje gevonden werd met die kruiken?
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een meid die niet wil slikken?
wat gebeurd, gebeurd... en dan kan ik bij lastige mensen het geluid uitzettenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang dat je straks doof bent met 40?
Ik wel!
Heb jij die stimulatie nodig dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend toch
mistens 16quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien vind ik dat heul niet erg.. hoe oud ben jij dan?
Dat ookquote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend toch
Een simpel onderzoek lijkt mij toch geen kwaad kunnen, uiteindelijk blijf jij toch degene die beslist. Maar goed, zelf weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, geen zin in geouwehoer met mn oor![]()
het werkt![]()
helaas peanutbutter![]()
And yet, there are so many of them.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.
dat is wel het dubbele van mijquote:
Dat klinkt wel heel treurig, Bels.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
And yet, there are so many of them.
ik ben er al 2 tegen gekomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.
Verdacht, dat nou net je vriend bakker isquote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gek op broodVooral stokbrood inderdaad
Is extra stimulatie niet altijd een goeie zaakquote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die stimulatie nodig dan?![]()
Ew. Een oester voor of na de mossel.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ookDe volgorde maakt me ook niet uit eigenlijk
Oh nee. Ik heb ook meer dan genoeg andere ervaringen gehadquote:
Nouk is heul niet mijn vriendin.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Verdacht, dat nou net je vriend bakker is
onderzoek betekend dat er iets uitkomt, en dat er actie moet worden ondernomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een simpel onderzoek lijkt mij toch geen kwaad kunnen, uiteindelijk blijf jij toch degene die beslist. Maar goed, zelf weten.
En nu ga ik stilletjes in een hoekje zitten
Puntje.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Is extra stimulatie niet altijd een goeie zaak
Doet nou niet zo verdrietigquote:
op een oude fiets moet je het leren?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wel het dubbele van mij
In bad met champagnequote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Puntje.![]()
Maar daar zijn denk ik betere manieren voor...
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!quote:
ijs zonder stokjequote:
dat zeggen ze he?quote:
Hoe ouder je wordt, hoe minder denk ik. Heb niet het idee dat er veel vrouwen van rond de 30 zijn die niet slikken.quote:
Samen in bad gaan is overrated.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
hemaworstquote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
anderen zitten liever op een hemaworst
te weinig ruimtequote:
Heul niet.quote:
Schande!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!
die ook nietquote:
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...quote:
Die smaakten niet naar vis!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!
Dat was dan ook het enige selectie criterium.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef STING het volgende:
Verdacht, dat nou net je vriend bakker is
Als het bad zo'n klein standaard badje is dan wel, past amper. Maar een groter bad met zijn tweetjesquote:
Nee. Dat betekent slechts dat jij met de verkeerde mensen het bad hebt gedeeld.quote:
Of je nou nu of dan weigert, maakt weinig uit. Je bent gewoon bang.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onderzoek betekend dat er iets uitkomt, en dat er actie moet worden ondernomen.
als ik nu al onderzoek weiger, hoef ik de actie niet te weigeren
en dan heb ik geen onnodig onderzoek gehad
*geeft cornetto
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hondquote:
Of een te klein bad had.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent slechts dat jij met de verkeerde mensen het bad hebt gedeeld.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hond
I figured as muchquote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige selectie criterium.
Dat heeft ook niemand gezegd, jij bent de enige met die kennis.quote:
Ho huuuuuuuuuuuuu, ik heb alleen met ze gezoend op een feestje hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hond
Jij vind veuls te weinig dingen bijzonderquote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een te klein bad had.
Nou vind ik 't ook niet zo bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...
*droomt even weg*
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...
*droomt even weg*
quote:
o oke danquote:
Doe mij maar gewoon een douche.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef DaNoon het volgende:
alleen in bad gaan is trouwens wél hulde
Yeah...uh-huh....quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho huuuuuuuuuuuuu, ik heb alleen met ze gezoend op een feestje hoor!
Daar zweet je niet van
Ik ben dan zoiemand die dan thee zet, of drank maakt. En dan een boek klaarlegt, kaarsen aansteekt. Goeie muziek zoekt.... en dan na 5 min in bad denkt "Ja... nou... dat was het dan welw eer".quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef DaNoon het volgende:
alleen in bad gaan is trouwens wél hulde
De douchecabine dan maar?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.
Geil man!
Blijven dromen Kluts!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.
Geil man!
Echt hoorquote:
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een douche.
nee, ik zie niet in waarom ik iets zou laten doen waarvan de resultaten toch niet gebruikt worden..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Of je nou nu of dan weigert, maakt weinig uit. Je bent gewoon bang.
![]()
douchestraal delenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.
Ik heb gewoon nachtenlang staan posten bij de bakker waar hij werkt en heb hem als mijn slachtoffer gekozen. Heb hem afgeluisterd, tot ik wist dat hij een keer naar Arnhem moest. Toen ik natuurlijk net gedaan alsof ik daar ook heen moest. Hell, ik heb helemaal geen beste vriendin in Arnhem.quote:
Ik vind jou KEI bijzonderquote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind veuls te weinig dingen bijzonder
Wat vind je wèl leuk dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik douche alleen, verdomme !quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik verveel me dan in notime de tieftering idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan zoiemand die dan thee zet, of drank maakt. En dan een boek klaarlegt, kaarsen aansteekt. Goeie muziek zoekt.... en dan na 5 min in bad denkt "Ja... nou... dat was het dan welw eer".
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?quote:
Geen hem & hem douchekop?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?
Ik wel
quote:
Ik ook. Heb geen rust in m'n kont dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik verveel me dan in notime de tieftering idd.
Doegquote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zie niet in waarom ik iets zou laten doen waarvan de resultaten toch niet gebruikt worden..
onnodig dus
Ik vond het ook al ui-ter-mate discriminerendquote:
But you're a tiger!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zit te ver weg. En ben hetero.
DAN NOG!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of buitenshuis.Maar wat doe ik? Ik zit op Fok! Ik faal...
Al een boze brief geschreven?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het ook al ui-ter-mate discriminerend
Ik kan uren in bad liggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen rust in m'n kont dan.
Dus dan heb ik een half uur alles klaargezet en gelegd en zo, en dan na 5 min ben ik er weer uit
ik heb zo'n enorme douchekop.. maar die deel ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?
Ik wel
ik zeg hetquote:
rawrrrquote:
Nee, zelfs dan! Wat moet ik doen, wat moet ik doen?quote:
Idd. Behalve zwemmen in een zwembad. Daar heb ik een hekel aan, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan uren in bad liggen.
Maar ik ben dan ook dol op zwemmen enzo. Als het maar water is
Ik kan het alleen als ik dan zo die cd opzet en met mijn hakken tegen elkaar aan mijn voetjes spreid en ze boven het sop uitsteek en dan meezing met "Moet je eens zien, wat hier al ligt...."quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op zwemmen, en water. Maar in een bad waar ik amper kan bewegen, die te vol moet, zodat als je één beweging maakt dat het water over de rand klotst (want anders: Koud!), liever niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
Zo'n regen/waterval geval douchekop?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zo'n enorme douchekop.. maar die deel ik niet
Lenzen uitdoen en verder gaan op de tastquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n regen/waterval geval douchekop?
Ow dat zou ik niet kunnen omdat ik vaak mijn lenzen inheb en als er dan water in m'n ogen komt is dat vervelend
ditoquote:
ik doe mn lens uit voor ik ga douchen.. als ik m al inhebquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n regen/waterval geval douchekop?
Ow dat zou ik niet kunnen omdat ik vaak mijn lenzen inheb en als er dan water in m'n ogen komt is dat vervelend
Nne ook daarquote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Behalve zwemmen in een zwembad. Daar heb ik een hekel aan, vraag me niet waarom.
Hmm, dat heb ik nooit met mijn badquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op zwemmen, en water. Maar in een bad waar ik amper kan bewegen, die te vol moet, zodat als je één beweging maakt dat het water over de rand klotst (want anders: Koud!), liever niet.
Deed ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik douche, slaap en zwem gewoon met mijn lenzen in hoor.
je hebt speciale?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik ook nog aan te denken ja... maar of het nou echt opweegt tegen de enorme kosten... het is wel makkelijk, maar is het ook 4000 euro makkelijk?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deed ik ookNu niet meer nodig dankzij
laser
Kost het zoveel voor jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ik ook nog aan te denken ja... maar of het nou echt opweegt tegen de enorme kosten... het is wel makkelijk, maar is het ook 4000 euro makkelijk?.
Ik weet het niet precies, maar heb nou al 2 mensen gesproken die op de ad voor 500 per oog afkwamen, maar die kwamen altijd dik en dik hoger uit, mijn broertje was idd 4 mille kwijt...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kost het zoveel voor jou?
Ik was voor iets van 1800, 1900 klaar gelukkig.
Ik heb -8 en daglenzen dus geen bakjes en vloeitof.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lenzen uitdoen en verder gaan op de tast
Dat mag ik hopen voor 'm.quote:
hangt af van welke behandeling jouw ogen nodig hebben. Ik had de meest simpele behandeling. Mijn ogen waren niet zo slecht gelukkig.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar heb nou al 2 mensen gesproken die op de ad voor 500 per oog afkwamen, maar die kwamen altijd dik en dik hoger uit, mijn broertje was idd 4 mille kwijt...
Bent u serieus??quote:
Zeg wij laten het niet door 1 of andere sjamaan doen he!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kost het zoveel voor jou?
Ik was voor iets van 1800, 1900 klaar gelukkig.
Das wel relaxed dan, ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hangt af van welke behandeling jouw ogen nodig hebben. Ik had de meest simpele behandeling. Mijn ogen waren niet zo slecht gelukkig.
Ik was binnen 2 maandjes klaar, eerst 1 oog dan de andere een maandje later. En het duurde niet langer dan een kwartier per oog.
Kliniek zit in hartje amsterdamquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg wij laten het niet door 1 of andere sjamaan doen he!
Want?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Best triest, mensen die een bad hebben maar het bijna nooit gebruiken.
Dat. Maar slapen maar 1 nachtje achter elkaar. Is keislecht voor je ogen anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Als je wilt kan ik ergens vast het adres nog wel vindenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel relaxed dan, ik zal er nog eens over nadenken.
Ja daar heb je het al, een bitchdoctor!quote:
Als je een keer wil badderen, kom maar langs.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
onbegrijpelijk.. ik heb ook als enige geprotesteert toen mijn ouders de onze weg dedenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?quote:
Ik zal jou het adres dan ook wel mailenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al, een bitchdoctor!
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Ik word net gebeld door een UZB die mijn CV hebben gezien op een vacaturesite.
Net belden ze me voor een functie als Backoffice medewerker op de afdeling Marketing en communicatie. Zo'n functie is de ideale stap tussen secretaresse en uiteindelijk marketing medewerker.
Ze hebben me een aantal vragen gesteld over mijn motivatie en nemen zo nog even contact met me op. Maar als dit echt iets zou worden zou dat retegaaf zijn man.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Net belden ze me voor een functie als Backoffice medewerker op de afdeling Marketing en communicatie. Zo'n functie is de ideale stap tussen secretaresse en uiteindelijk marketing medewerker.
Ze hebben me een aantal vragen gesteld over mijn motivatie en nemen zo nog even contact met me op. Maar als dit echt iets zou worden zou dat retegaaf zijn man.
Alleen niet van mojitosquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een stuk reizen om alleen even lekker in bad te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een keer wil badderen, kom maar langs.![]()
Kan je gelijk jumpen boven het 3-landenpunt
Weg deden nog wel, moesten mijn ouders eens proberen als we een bad hadden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onbegrijpelijk.. ik heb ook als enige geprotesteert toen mijn ouders de onze weg deden
Vrouwelijke charmesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?
Ik ben mezelf gewoon een slag in de rondte aan het solliciteren. Ik moet zeggen dat het bij mij ook de laatste 2 weken rustig geweest is, dus ik liet de moed ff zakken, maar het gaat wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?
cocktailsquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?
Succesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Bier of cocktails voor mij. Rode wijn af en toe, met eten of een gezellig avondje enzo, nooit in de kroeg. Witte wijn vind ik extreem goor.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet van mojitos
Wat betreft drank ben ik ook net een wijf, liever zoete drankjes
Sja, het zijn daglenzen, ikdoe het echt al een jaar of 5, ik weet dat het niet heel slim is, maar heb er ook nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. Maar slapen maar 1 nachtje achter elkaar. Is keislecht voor je ogen anders.
Ja. ik ben nog steeds boosquote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een stuk reizen om alleen even lekker in bad te gaan.![]()
Dat is dan wel weer interessant.
[..]
Weg deden nog wel, moesten mijn ouders eens proberen als we een bad hadden.
Dat is het natuurlijk!quote:
Mooi! Succes, hopelijk ben je weer snel aan het werk!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben mezelf gewoon een slag in de rondte aan het solliciteren. Ik moet zeggen dat het bij mij ook de laatste 2 weken rustig geweest is, dus ik liet de moed ff zakken, maar het gaat wel weer lekker.
Lulstaarten, niets mis meequote:
bier, zoete witte wijn, rose, ben momenteel helemaal van de cider... apfelkorn, baileys, dutch dynamite... dat soort dingetjesquote:
Voor mij is het al drie jaar geleden dat ik voor het laatst in bad ben geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik ben nog steeds boos![]()
Mja, kan af en toe bij mn tante in bad, ben daar toch eigen.. heb er een half jaar gewoond
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het zijn daglenzen, ikdoe het echt al een jaar of 5, ik weet dat het niet heel slim is, maar heb er ook nog nooit last van gehad.
ik twee maanden terug.. als mn oor weer goed is mn tante maar weer lastigvallenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor mij is het al drie jaar geleden dat ik voor het laatst in bad ben geweest.
Nee, hanestaart. Dat jij daar nou als eerste aan denkt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk cock tails?
Viespeuk
ik vergeet ze te halenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.
Lenzen zijn echt een mega-uitvinding
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twee maanden terug.. als mn oor weer goed is mn tante maar weer lastigvallen
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 28 april 2010 16:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, hanestaart. Dat jij daar nou als eerste aan denkt.
oeh.. zwembadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar het zwembad, lekker in het bubbelbad zitten, beter iets dan niets.
ja echt he? Belachelijk!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk cock tails?
Viespeuk
quote:
oh, nee, erger.. gewoon in de stad, bij mn bushalte op plein 44 zit ie..quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kloon, je bent eng. Ik ook. In fokking Rijswijk.
Had ik niet achter jou gezocht.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.
Lenzen zijn echt een mega-uitvinding
Met 1 goed en 1 slecht oog word je helemaal kniftig van man!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, nee, erger.. gewoon in de stad, bij mn bushalte op plein 44 zit ie..
kan het zelfs nog dichterbij halen... maar ik vergeet het..
komt ervan als je nog 1 goed oog hebt
Bruine?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had pas mijn bruine teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |