Doet nou niet zo verdrietigquote:
op een oude fiets moet je het leren?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wel het dubbele van mij
In bad met champagnequote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Puntje.![]()
Maar daar zijn denk ik betere manieren voor...
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!quote:
ijs zonder stokjequote:
dat zeggen ze he?quote:
Hoe ouder je wordt, hoe minder denk ik. Heb niet het idee dat er veel vrouwen van rond de 30 zijn die niet slikken.quote:
Samen in bad gaan is overrated.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
hemaworstquote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
anderen zitten liever op een hemaworst
te weinig ruimtequote:
Heul niet.quote:
Schande!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!
die ook nietquote:
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...quote:
Die smaakten niet naar vis!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! Eerst met je american footballteam komen patsen en nu zielig doen. Kan niet he!
Dat was dan ook het enige selectie criterium.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef STING het volgende:
Verdacht, dat nou net je vriend bakker is
Als het bad zo'n klein standaard badje is dan wel, past amper. Maar een groter bad met zijn tweetjesquote:
Nee. Dat betekent slechts dat jij met de verkeerde mensen het bad hebt gedeeld.quote:
Of je nou nu of dan weigert, maakt weinig uit. Je bent gewoon bang.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onderzoek betekend dat er iets uitkomt, en dat er actie moet worden ondernomen.
als ik nu al onderzoek weiger, hoef ik de actie niet te weigeren
en dan heb ik geen onnodig onderzoek gehad
*geeft cornetto
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hondquote:
Of een te klein bad had.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent slechts dat jij met de verkeerde mensen het bad hebt gedeeld.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hond
I figured as muchquote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige selectie criterium.
Dat heeft ook niemand gezegd, jij bent de enige met die kennis.quote:
Ho huuuuuuuuuuuuu, ik heb alleen met ze gezoend op een feestje hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent slechts dat jij ze niet voldoende hebt laten zweten, luie hond
Jij vind veuls te weinig dingen bijzonderquote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een te klein bad had.
Nou vind ik 't ook niet zo bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...
*droomt even weg*
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje lekkere jacuzzi... mojitos....zongebruinde latinas...
*droomt even weg*
quote:
o oke danquote:
Doe mij maar gewoon een douche.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef DaNoon het volgende:
alleen in bad gaan is trouwens wél hulde
Yeah...uh-huh....quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho huuuuuuuuuuuuu, ik heb alleen met ze gezoend op een feestje hoor!
Daar zweet je niet van
Ik ben dan zoiemand die dan thee zet, of drank maakt. En dan een boek klaarlegt, kaarsen aansteekt. Goeie muziek zoekt.... en dan na 5 min in bad denkt "Ja... nou... dat was het dan welw eer".quote:Op woensdag 28 april 2010 15:49 schreef DaNoon het volgende:
alleen in bad gaan is trouwens wél hulde
De douchecabine dan maar?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.
Geil man!
Blijven dromen Kluts!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar in het echte leven zit ik in een regular badkuip met een lekkere vent met 0,0 bewegingsruimte om wat te doen. Om maar te zwijgen over het niet languit kunnen liggen en dus half boven water klappertandend in bad zitten.
Geil man!
Echt hoorquote:
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een douche.
nee, ik zie niet in waarom ik iets zou laten doen waarvan de resultaten toch niet gebruikt worden..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Of je nou nu of dan weigert, maakt weinig uit. Je bent gewoon bang.
![]()
douchestraal delenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |