dat is al erg volwassenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geworden, geestelijk.
Klopt, al hou ik niet van kou dus dat hart moet dan nog wel kloppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Vlees, vis, gevogelte, maakt me niet uit. Als het maar ooit een kloppend hart had
Zeikerd. Het is juist het lekkerst als het stokbrood nog halfwarm is.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel verse stokbrood van de bakker. Zelf uit de oven vind ik ze vaak lang niet zo lekker.
Heb jij nou al een koe vermoord of wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oesters. Zo'n ziltige glibberige hap zeewater
Ik ben alweer een keer terug geweestquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We moeten nog een keer voor de herkansing gaan bij dat restaurant in Almere waar we ons eigenlijk niet meer durven te vertonen.
Vrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.
daar kunnen ze tegenwoordig wat aan doen. Plakken ze er een nieuw velletje in als trommelvlies. Heeft bij mij ook wel 2 hele jaren gewerktquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ontsteking...
meer aan de hand misschien ook wel, maar daar wil ik verder geen onderzoek voor![]()
mijn trommelvlies ofzo schijnt schuin te staan
Strak hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Klinkt niet echt gezond, bang voor de uitslag van het onderzoek?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ontsteking...
meer aan de hand misschien ook wel, maar daar wil ik verder geen onderzoek voor![]()
mijn trommelvlies ofzo schijnt schuin te staan
Shit, en ik voelde mij al zo speciaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Precies! Dus als het net van de bakker komtquote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeikerd. Het is juist het lekkerst als het stokbrood nog halfwarm is.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er al. Iets met StBablylons...
Die vind ik dna ook het minst vieze. Maar dan NOG zit er die bepaalde nasmaak aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde.
Er is echt heel lekkere vis. Ben meer een vleesfan, maar er is echt goeie vis. En tonijnsteak is net vlees.
dan ben jijmisschien te oud voor mij hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is al erg volwassen
ik blijf op 8 hangen
Had het net nog met de secretaresse over (ze leert Spaans). Almejasquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Doe mij dan toch maar gewoon een Dubbele Kipfilet.
daarom, geen zin in al dat geouwehoer aan mn oren... vroeger vaak zat gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
daar kunnen ze tegenwoordig wat aan doen. Plakken ze er een nieuw velletje in als trommelvlies. Heeft bij mij ook wel 2 hele jaren gewerkt
ik haat KNO artsen
goed he?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij nou al een koe vermoord of wat?
Ik zag de naam van het linkje en dacht "nee, toch maar niet"quote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Kreator het volgende:
Doe mij dan toch maar gewoon een Dubbele Kipfilet.
Ik voel me nu wel aardig gepasseerd eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben alweer een keer terug geweestHeb 2 uur lang alleen maar vlees zitten eten
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik dna ook het minst vieze. Maar dan NOG zit er die bepaalde nasmaak aan.
........ dus DAT was waarom het kamermeisje gevonden werd met die kruiken?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, al hou ik niet van kou dus dat hart moet dan nog wel kloppen.
En anders eerst de ingewanden eruit en opvullen met warmwaterzakken. Werkt prima!
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom, geen zin in al dat geouwehoer aan mn oren... vroeger vaak zat gehad![]()
[..]
goed he?
Ik ben gek op broodquote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
Istokbrood. Met kruidenboter, zelfgemaakte eiersalade, of wat dan ook.
........................................quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.
Ik denk dat het erger was geweest als je mee was gegaan aangezien er voornamelijk braziliaans werd gesproken aan tafel.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel aardig gepasseerd eigenlijk.
nee, geen zin in geouwehoer met mn oorquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef RaXz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezond, bang voor de uitslag van het onderzoek?![]()
[..]
Shit, en ik voelde mij al zo speciaal.
misschien vind ik dat heul niet erg.. hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben jijmisschien te oud voor mij hoor
Zeg je dat ook tegen een meid die niet wil slikken?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het begin smaakt het altijd een beetje vies. Daarna wil je niet anders meer.
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend tochquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kreeft en gamba's?![]()
Oesters als ontbijt met champagne in bad na een lange nacht sex
Stoppen met fappen dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang dat je straks doof bent met 40?
Ik wel!
Ja, uhm. Nou kijk. Ze werkte niet echt meequote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ dus DAT was waarom het kamermeisje gevonden werd met die kruiken?
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een meid die niet wil slikken?
wat gebeurd, gebeurd... en dan kan ik bij lastige mensen het geluid uitzettenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niet bang dat je straks doof bent met 40?
Ik wel!
Heb jij die stimulatie nodig dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend toch
mistens 16quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien vind ik dat heul niet erg.. hoe oud ben jij dan?
Dat ookquote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Nee.. Oesters voor een nacht sex.. werkt stimulerend toch
Een simpel onderzoek lijkt mij toch geen kwaad kunnen, uiteindelijk blijf jij toch degene die beslist. Maar goed, zelf weten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, geen zin in geouwehoer met mn oor![]()
het werkt![]()
helaas peanutbutter![]()
And yet, there are so many of them.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.
dat is wel het dubbele van mijquote:
Dat klinkt wel heel treurig, Bels.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
And yet, there are so many of them.
ik ben er al 2 tegen gekomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt.
Verdacht, dat nou net je vriend bakker isquote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gek op broodVooral stokbrood inderdaad
Is extra stimulatie niet altijd een goeie zaakquote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die stimulatie nodig dan?![]()
Ew. Een oester voor of na de mossel.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ookDe volgorde maakt me ook niet uit eigenlijk
Oh nee. Ik heb ook meer dan genoeg andere ervaringen gehadquote:
Nouk is heul niet mijn vriendin.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Verdacht, dat nou net je vriend bakker is
onderzoek betekend dat er iets uitkomt, en dat er actie moet worden ondernomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een simpel onderzoek lijkt mij toch geen kwaad kunnen, uiteindelijk blijf jij toch degene die beslist. Maar goed, zelf weten.
En nu ga ik stilletjes in een hoekje zitten
Puntje.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Is extra stimulatie niet altijd een goeie zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |