+10000quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.
Er kwam toch laatst een betere foto van Freckles voorbijquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.mundodelocio.c(...)angeline-lilly11.jpg
nog ouder?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeik niet vent, ik ben ouder dan jou
Met je onderkamertje ook niet zo te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn bovenkamertje
Mja, wat doe je er aan nu?quote:
I will surf that, no problem!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die surfplank die daar op dat LOST-eiland aanspoelt?
O nee zeker nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Met je onderkamertje ook niet zo te zien
nou nou zegquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Met je onderkamertje ook niet zo te zien
Ik kan er helemaal niets meequote:
Sja, dat gaat ook moeilijk als je maanden verdwijnt zodat je postcount laag blijftquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet nieuws voor mij, maar ik kan er gewoon niet aan wennen.
Oorpijn al weg?
Die zijn er zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Er kwam toch laatst een betere foto van Freckles voorbij
Ja, erg he, ik weet hetquote:
Visquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Ik lust absoluut geen vis of aanverwanten, bah.
Wat een tragedie.quote:
Dan roei ik liever in een ander lost-bootje!quote:
witte visquote:
*jaloers*quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter op het balkon eten.
quote:
heb ik alquote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel oorddruppels voor je liggen. Nog niet geopend
Geen kreeft en gamba's?quote:
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft die gozer die charlie speelt in lost toch goed voor elkaar. Niks jack of Sawyer. De kleine brit gaat ermee aan de haal
indeed, hier zitten ook kinderen van 13quote:
Het ging ook de verkeerde kant op, ik moest even een winterslaap doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dat gaat ook moeilijk als je maanden verdwijnt zodat je postcount laag blijft
Nee
Dat lust ik wel !quote:Op woensdag 28 april 2010 15:30 schreef Kluts het volgende:
Stokbroodje met kruidenboter op het balkon eten.
ontsteking of meer aan de hand?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik al
werkt alleen 10 minuten en dan mag ik 2 uur niet
Dat dacht ik ook tot ik alles downloadde en achter elkaar ging kijken. Nu kan ik het volgenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringen
Mja dan kan je thuis nog het een en ander doenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragedie.Maar het kan nog erger. Ik ben vrij, en zit ook op Fok!
oja, winterslaapquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het ging ook de verkeerde kant op, ik moest even een winterslaap doen.
Vanwaar de lach? Ik vind oorpijn niet iets om van te![]()
Iquote:
Oesters. Zo'n ziltige glibberige hap zeewaterquote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kreeft en gamba's?![]()
Oesters als ontbijt met champagne in bad na een lange nacht sex
Ben ik vorig jaar geworden, geestelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
indeed, hier zitten ook kinderen van 13
Da's niezo ver.quote:
idd. kutseriequote:Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
lost? Die dvd's heb ik verbrand na een aantal afleveringen
Wat dat betreft verschilt het niet veel van je smaak in vrouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Vlees, vis, gevogelte, maakt me niet uit. Als het maar ooit een kloppend hart had
Wel verse stokbrood van de bakker. Zelf uit de oven vind ik ze vaak lang niet zo lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Istokbrood. Met kruidenboter, zelfgemaakte eiersalade, of wat dan ook.
ontsteking...quote:
ik vond het echt niet leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik alles downloadde en achter elkaar ging kijken. Nu kan ik het volgen
Of buitenshuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan kan je thuis nog het een en ander doen![]()
We moeten nog een keer voor de herkansing gaan bij dat restaurant in Almere waar we ons eigenlijk niet meer durven te vertonen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Vlees, vis, gevogelte, maakt me niet uit. Als het maar ooit een kloppend hart had
Zonde.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |