Zozo, wat heb je gezien wat je zo goed beviel?quote:
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.quote:
Que?quote:
Een erg sexy Evangeline Lillyquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb ik een geile foto gemist Bels ?
TVPquote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, wat heb je gezien wat je zo goed beviel?
Geilquote:
WTF?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. maar ik eet niets wat uit de zee komt omdat ik bang ben dat het Ariel's vriendje geweest zou kunnen zijn. Dus tonijnsteak eet ik ook niet, tenzij het echt moet.
Hedde brommers lop'n kiek'n?quote:
Hmmmquote:
HEquote:
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF?How 'bout Bambi dan, gij vuige moordenaar?
Neuh.. Maar wil ik bestquote:
quote:
Zeik niet vent, ik ben ouder dan jouquote:
aanpassen kan ik ookquote:
Er is niets mis met mijn bovenkamertjequote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de rest alles goed in je bovenkamertje?
Da's toch die surfplank die daar op dat LOST-eiland aanspoelt?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.mundodelocio.c(...)angeline-lilly11.jpg
zo werkt dat hierquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef RaXz het volgende:
Sjeez, ik ben even weg en nu alweer een nieuw topic.
Die verklaring is veuls te rationeel voor jou, het gaat je echt wel om Ariel! Muts!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust gewoon geen vis en garnalen etc vanwege de smaak die er vaak aan zit. Allemaal een soortgelijke nasmaak, van de zee o.i.d.Echt niet vanwege Ariel, doos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |