Das wel relaxed dan, ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hangt af van welke behandeling jouw ogen nodig hebben. Ik had de meest simpele behandeling. Mijn ogen waren niet zo slecht gelukkig.
Ik was binnen 2 maandjes klaar, eerst 1 oog dan de andere een maandje later. En het duurde niet langer dan een kwartier per oog.
Kliniek zit in hartje amsterdamquote:Op woensdag 28 april 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg wij laten het niet door 1 of andere sjamaan doen he!
Want?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Best triest, mensen die een bad hebben maar het bijna nooit gebruiken.
Dat. Maar slapen maar 1 nachtje achter elkaar. Is keislecht voor je ogen anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik douche, slaap en zwem gewoon met mijn lenzen in hoor.
Als je wilt kan ik ergens vast het adres nog wel vindenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel relaxed dan, ik zal er nog eens over nadenken.
Ja daar heb je het al, een bitchdoctor!quote:
Als je een keer wil badderen, kom maar langs.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
onbegrijpelijk.. ik heb ook als enige geprotesteert toen mijn ouders de onze weg dedenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?quote:
Ik zal jou het adres dan ook wel mailenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al, een bitchdoctor!
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Ik word net gebeld door een UZB die mijn CV hebben gezien op een vacaturesite.
Net belden ze me voor een functie als Backoffice medewerker op de afdeling Marketing en communicatie. Zo'n functie is de ideale stap tussen secretaresse en uiteindelijk marketing medewerker.
Ze hebben me een aantal vragen gesteld over mijn motivatie en nemen zo nog even contact met me op. Maar als dit echt iets zou worden zou dat retegaaf zijn man.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Net belden ze me voor een functie als Backoffice medewerker op de afdeling Marketing en communicatie. Zo'n functie is de ideale stap tussen secretaresse en uiteindelijk marketing medewerker.
Ze hebben me een aantal vragen gesteld over mijn motivatie en nemen zo nog even contact met me op. Maar als dit echt iets zou worden zou dat retegaaf zijn man.
Alleen niet van mojitosquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een stuk reizen om alleen even lekker in bad te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een keer wil badderen, kom maar langs.![]()
Kan je gelijk jumpen boven het 3-landenpunt
Weg deden nog wel, moesten mijn ouders eens proberen als we een bad hadden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onbegrijpelijk.. ik heb ook als enige geprotesteert toen mijn ouders de onze weg deden
Vrouwelijke charmesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?
Ik ben mezelf gewoon een slag in de rondte aan het solliciteren. Ik moet zeggen dat het bij mij ook de laatste 2 weken rustig geweest is, dus ik liet de moed ff zakken, maar het gaat wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In nog geen 24 uur heb ik je nu over drie baantjes gehoord. Is de crisis daar bij jullie al over ofzo?
cocktailsquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind de meeste cocktails lekker. Ben echt een wijf wat dat betreft. Houd je ook niet van andere cocktails of alleen niet van mojitos?
Succesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
There is a God.
Bier of cocktails voor mij. Rode wijn af en toe, met eten of een gezellig avondje enzo, nooit in de kroeg. Witte wijn vind ik extreem goor.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet van mojitos
Wat betreft drank ben ik ook net een wijf, liever zoete drankjes
Sja, het zijn daglenzen, ikdoe het echt al een jaar of 5, ik weet dat het niet heel slim is, maar heb er ook nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. Maar slapen maar 1 nachtje achter elkaar. Is keislecht voor je ogen anders.
Ja. ik ben nog steeds boosquote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een stuk reizen om alleen even lekker in bad te gaan.![]()
Dat is dan wel weer interessant.
[..]
Weg deden nog wel, moesten mijn ouders eens proberen als we een bad hadden.
Dat is het natuurlijk!quote:
Mooi! Succes, hopelijk ben je weer snel aan het werk!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben mezelf gewoon een slag in de rondte aan het solliciteren. Ik moet zeggen dat het bij mij ook de laatste 2 weken rustig geweest is, dus ik liet de moed ff zakken, maar het gaat wel weer lekker.
Lulstaarten, niets mis meequote:
bier, zoete witte wijn, rose, ben momenteel helemaal van de cider... apfelkorn, baileys, dutch dynamite... dat soort dingetjesquote:
Voor mij is het al drie jaar geleden dat ik voor het laatst in bad ben geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. ik ben nog steeds boos![]()
Mja, kan af en toe bij mn tante in bad, ben daar toch eigen.. heb er een half jaar gewoond
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het zijn daglenzen, ikdoe het echt al een jaar of 5, ik weet dat het niet heel slim is, maar heb er ook nog nooit last van gehad.
ik twee maanden terug.. als mn oor weer goed is mn tante maar weer lastigvallenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor mij is het al drie jaar geleden dat ik voor het laatst in bad ben geweest.
Nee, hanestaart. Dat jij daar nou als eerste aan denkt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk cock tails?
Viespeuk
ik vergeet ze te halenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.
Lenzen zijn echt een mega-uitvinding
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik twee maanden terug.. als mn oor weer goed is mn tante maar weer lastigvallen
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 28 april 2010 16:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, hanestaart. Dat jij daar nou als eerste aan denkt.
oeh.. zwembadquote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar het zwembad, lekker in het bubbelbad zitten, beter iets dan niets.
ja echt he? Belachelijk!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leest natuurlijk cock tails?
Viespeuk
quote:
oh, nee, erger.. gewoon in de stad, bij mn bushalte op plein 44 zit ie..quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kloon, je bent eng. Ik ook. In fokking Rijswijk.
Had ik niet achter jou gezocht.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb es daglenzen geprobeerd maar die lieten te weinig zuurstof door. Dus maar weer maandlenzen genomen.
Lenzen zijn echt een mega-uitvinding
Met 1 goed en 1 slecht oog word je helemaal kniftig van man!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, nee, erger.. gewoon in de stad, bij mn bushalte op plein 44 zit ie..
kan het zelfs nog dichterbij halen... maar ik vergeet het..
komt ervan als je nog 1 goed oog hebt
Bruine?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had pas mijn bruine teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |