Ik heb gewoon nachtenlang staan posten bij de bakker waar hij werkt en heb hem als mijn slachtoffer gekozen. Heb hem afgeluisterd, tot ik wist dat hij een keer naar Arnhem moest. Toen ik natuurlijk net gedaan alsof ik daar ook heen moest. Hell, ik heb helemaal geen beste vriendin in Arnhem.quote:
Ik vind jou KEI bijzonderquote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind veuls te weinig dingen bijzonder
Wat vind je wèl leuk dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.
Ik douche alleen, verdomme !quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Samen douchen vind ik helemaal kut.
Idd. Ik verveel me dan in notime de tieftering idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan zoiemand die dan thee zet, of drank maakt. En dan een boek klaarlegt, kaarsen aansteekt. Goeie muziek zoekt.... en dan na 5 min in bad denkt "Ja... nou... dat was het dan welw eer".
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?quote:
Geen hem & hem douchekop?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?
Ik wel
quote:
Ik ook. Heb geen rust in m'n kont dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik verveel me dan in notime de tieftering idd.
Doegquote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zie niet in waarom ik iets zou laten doen waarvan de resultaten toch niet gebruikt worden..
onnodig dus
Ik vond het ook al ui-ter-mate discriminerendquote:
But you're a tiger!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zit te ver weg. En ben hetero.
DAN NOG!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of buitenshuis.Maar wat doe ik? Ik zit op Fok! Ik faal...
Al een boze brief geschreven?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het ook al ui-ter-mate discriminerend
Ik kan uren in bad liggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen rust in m'n kont dan.
Dus dan heb ik een half uur alles klaargezet en gelegd en zo, en dan na 5 min ben ik er weer uit
ik heb zo'n enorme douchekop.. maar die deel ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hem & haar douchekop?
Ik wel
ik zeg hetquote:
rawrrrquote:
Nee, zelfs dan! Wat moet ik doen, wat moet ik doen?quote:
Idd. Behalve zwemmen in een zwembad. Daar heb ik een hekel aan, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan uren in bad liggen.
Maar ik ben dan ook dol op zwemmen enzo. Als het maar water is
Ik kan het alleen als ik dan zo die cd opzet en met mijn hakken tegen elkaar aan mijn voetjes spreid en ze boven het sop uitsteek en dan meezing met "Moet je eens zien, wat hier al ligt...."quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op zwemmen, en water. Maar in een bad waar ik amper kan bewegen, die te vol moet, zodat als je één beweging maakt dat het water over de rand klotst (want anders: Koud!), liever niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Belsezar het volgende:
Zo'n regen/waterval geval douchekop?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zo'n enorme douchekop.. maar die deel ik niet
Lenzen uitdoen en verder gaan op de tastquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n regen/waterval geval douchekop?
Ow dat zou ik niet kunnen omdat ik vaak mijn lenzen inheb en als er dan water in m'n ogen komt is dat vervelend
ditoquote:
ik doe mn lens uit voor ik ga douchen.. als ik m al inhebquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n regen/waterval geval douchekop?
Ow dat zou ik niet kunnen omdat ik vaak mijn lenzen inheb en als er dan water in m'n ogen komt is dat vervelend
Nne ook daarquote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Behalve zwemmen in een zwembad. Daar heb ik een hekel aan, vraag me niet waarom.
Hmm, dat heb ik nooit met mijn badquote:Op woensdag 28 april 2010 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op zwemmen, en water. Maar in een bad waar ik amper kan bewegen, die te vol moet, zodat als je één beweging maakt dat het water over de rand klotst (want anders: Koud!), liever niet.
Deed ik ookquote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik douche, slaap en zwem gewoon met mijn lenzen in hoor.
je hebt speciale?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik douche, slaap en zwem gewoon met mijn lenzen in hoor.
Zit ik ook nog aan te denken ja... maar of het nou echt opweegt tegen de enorme kosten... het is wel makkelijk, maar is het ook 4000 euro makkelijk?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deed ik ookNu niet meer nodig dankzij
laser
Kost het zoveel voor jou?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ik ook nog aan te denken ja... maar of het nou echt opweegt tegen de enorme kosten... het is wel makkelijk, maar is het ook 4000 euro makkelijk?.
Ik weet het niet precies, maar heb nou al 2 mensen gesproken die op de ad voor 500 per oog afkwamen, maar die kwamen altijd dik en dik hoger uit, mijn broertje was idd 4 mille kwijt...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kost het zoveel voor jou?
Ik was voor iets van 1800, 1900 klaar gelukkig.
Ik heb -8 en daglenzen dus geen bakjes en vloeitof.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lenzen uitdoen en verder gaan op de tast
Dat mag ik hopen voor 'm.quote:
hangt af van welke behandeling jouw ogen nodig hebben. Ik had de meest simpele behandeling. Mijn ogen waren niet zo slecht gelukkig.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar heb nou al 2 mensen gesproken die op de ad voor 500 per oog afkwamen, maar die kwamen altijd dik en dik hoger uit, mijn broertje was idd 4 mille kwijt...
Bent u serieus??quote:
Zeg wij laten het niet door 1 of andere sjamaan doen he!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kost het zoveel voor jou?
Ik was voor iets van 1800, 1900 klaar gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |