Problemen mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Hans komt binnen en post meteen het topic vol, as usual.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Hans komt binnen en post meteen het topic vol, as usual.
Niet eens 3FM The Musical, met de Macarena en Ich Bin Wie Du?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Misschien weet -Hans- iets wat wij niet weten: 3fm The Movie in 3d met veel te dure special effects natuurlijk
Die komt daarna he, als De Hype dreigt over te waaienquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet eens 3FM The Musical, met de Macarena en Ich Bin Wie Du?
En daarna komt de real-life soap zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die komt daarna he, als De Hype dreigt over te waaien
Uiteraard! Welke zichzelf respecterende kuthype heeft dat nou nietquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarna komt de real-life soap zeker?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Misschien weet -Hans- iets wat wij niet weten: 3fm The Movie in 3d met veel te dure special effects natuurlijk
Heb al verzoekje ingediendquote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Maf dat 'ie in films staat. Kan dat nog aangepast worden?
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Daar hadden ze toch al mooie namen voor weten te strikkenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef Piles het volgende:
Hoe staat het met Stenders - The Movie eigenlijk?
QFT. Rudy is echt baasquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef -Hans- het volgende:
RUDY moet blijven bij 3FM !!!! laat 'm dan maar het tijdstip van Stenders overnemen.
Dat betekend geen ekstraweekend meerquote:@rachidfinge: Rob Stenders werkt vanaf september voor PowNed, elke vrijdagavond te horen op 3FM.
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat betekend geen ekstraweekend meer. Of zou het een later tijdstip worden?
Dat lijkt mij ook. Wel tof dat Rob dan z'n eigen ding kan doen, lekker Freaken op vrijdagavondquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.
Althans, dat lijkt mij de meest logische optie.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Wel tof dat Rob dan z'n eigen ding kan doen, lekker Freaken op vrijdagavond![]()
Ohjaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.
Althans, dat lijkt mij de meest logische optie.
Dat liet Stenders zelf niet doorschemeren net.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef themauster het volgende:
Ik lees op andere forums trouwens dat Stenders ook op de tijd van Claudia komt op vrijdag dus 2xop de vrijdag is dat waar?
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja. Da's waar, maar dan nog bestaat er natuurlijk het gevaar dat ze in tijden nog gaan schuiven. Laten we maar hopen van niet
Qua uren zal er niet zoveel veranderen misschien, maar qua programma's en namen dan toch wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.
Maar, maar, maar Siebelink en Stenders dan en de Freakolympics op vrijdagavondquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef themauster het volgende:
Ik lees op andere forums trouwens dat Stenders ook op de tijd van Claudia komt op vrijdag dus 2xop de vrijdag is dat waar?
Ik hoop toch dat er in de ochtend, middag én avond ook wat geschoven gaat worden. In elk geval met dj's.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat ik een nachtmerrie had, maar het is hem echt he, Bart
Zit zeker bij Carglass met een sterretjequote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Paul is er een paar dagen niet (tot het einde van deze week).
Niet verwonderlijk met zulke glazenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit zeker bij Carglass met een sterretje.
Om de Freakolympics maakte ik me van de week ook al zorgen. Het is toch wel heel ernstig dat dat verdwijnt.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:17 schreef TheZapster het volgende:
Maar, maar, maar Siebelink en Stenders dan en de Freakolympics op vrijdagavondKut 3FM
, laat Stenders lekker 's middags zitten.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een paar uurtjes verschuift of een opgenomen programma wordt, of dat de uren op 3FM de Freakolympics worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef broer het volgende:
[..]
Om de Freakolympics maakte ik me van de week ook al zorgen. Het is toch wel heel ernstig dat dat verdwijnt.
Dus dat zou kunnen betekenen dat Ekdom mischien zelfs andere programma kan krijgen of verhuist naar een andere tijd met de Arbeidsvitaminenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
Overigens, vandaag sprak Jurgen van den Berg op Radio 1 met directeur NPO Radioprogrammering Jan Westerhof, en die zei over 3FM dat "Ik kan de garantie geven dat de titel Arbeidsvitaminen niet gaat verdwijnen, maar we weten nog niet waar die geprogrammeerd gaat worden."
Spannend...
En terecht. 3FM luisteren en dan klagen dat iets commercieels megahit wordt.quote:
jaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! zij gaat toch trouwen met Sander???
Wat heeft dat met 3fm te maken?quote:
Dan kan ze toch nog weggaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! zij gaat toch trouwen met Sander???
De een zijn dood... maar die kunnen dan idd toch wel blij zijnquote:
quote:Just walked by the High School Bible study group...... smells like teen spirit.
Grappig dat nu net Nirvana (veronica) op de radio is, maar dan wel met een andere plaat van zequote:
Ik wilde reageren metquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Lastige praatje-plaatje![]()
Maar ik ga toch voor Anita Meyer, want Why tell me why is imho een van de beste in NL gemaakte nummers ooit.
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.quote:
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan dat nou niet in een spoiler?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echt[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk nooit de webcam aan, dus dat zal me verder jeuken.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echt[ afbeelding ]
Michiel, Tjibbe, Maricha, helden.quote:
Ik heb het voorstukje gezien, allemaal 14 jarige meisjes die flauwvallenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
In Boulevard iets over Justin Bieber. Eens kijken wie het is. Heb werkelijk geen idee.
Houden zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
In Boulevard iets over Justin Bieber. Eens kijken wie het is. Heb werkelijk geen idee.
En jijzelf ook?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel, Tjibbe, Maricha, helden.Nog bedankt voor gisteren, de LambertBadeend 10 zit nog heerlijk na te stuiteren.
![]()
Het is in een waas aan me voorbij gegaan, de binnenkomst.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jijzelf ook?
Moest je trouwens nog door de verdoemde draaideur om binnen te komen, of had je de luxe de deur te mogen gebruiken?
Dan heeft de receptie jullie naar buiten gelaten, want normaal gesproken moet je voor die deur toch echt een pasje hebben, óók om naar buiten te kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is in een waas aan me voorbij gegaan, de binnenkomst.Maar bij het weggaan stonden we als een stel verzandde walvissen in een te klein aquarium met grote
op onze gezichten ons af te vragen hoe we zonder pasje naar buiten konden.
Maar toen bleek dat we gewoon niet hard genoeg duwden bij het opendoen van de gewone deur.
[/einde oninteressant antwoord]
QFT.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Lastige praatje-plaatje![]()
Maar ik ga toch voor Anita Meyer, want Why tell me why is imho een van de beste in NL gemaakte nummers ooit.
Omgquote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef themauster het volgende:
Luister ik net naar Simone FM hoor ik ineens Jon Bakker door Soulsister van Train heen lekker origineel![]()
Ik denk dat je handen kunt schudden met Roel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Brennel het volgende:
Ik erger me bij dit liedje dood aan die vibrerende stem.
Hoiquote:Op woensdag 28 april 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je handen kunt schudden met Roel.
Mooi weer 2 uur minder naar 3FM luisteren doordeweeksquote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Sj0rSz het volgende:
http://twitter.com/coen3fm/status/13019879185
Godverdomme.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Againzender het volgende:
Timur neemt het blok van Stenders over als ik Coen goed begrijp? Logische keuze!
Mag ik... mag ik echt... handjes... schudden met... Roel? ROEL?!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je handen kunt schudden met Roel.
Vanaf september dit jaar geen lunch meer met 3fm.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Againzender het volgende:
Timur neemt het blok van Stenders over als ik Coen goed begrijp? Logische keuze!
Wacht, sinds wanneer gaat Rob naar Powned?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Sj0rSz het volgende:
http://twitter.com/coen3fm/status/13019879185
Ik was wel een beetje op Rob uitgekeken, hoewel Jelmer ontzettend goede impulsen geeft. En Timur kan ik wel hebben (met Ramon hoop ik). Maat bij jou ligt dat anders weet ikquote:
Bij ons op het werk staat hij standaard aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Mooi weer 2 uur minder naar 3FM luisteren doordeweeks
denk dat BNN het parallel wel via een persbericht zal hebben gebracht?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
En warom moet Coen dat bekendmaken? Is hij zendercoördinator?
Dat hoop ik dan weer van niet!quote:
Oh dat kan wel leuk wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Againzender het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Againzender het volgende:
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat kan wel leuk wordenMet Ramon dan wel hopelijk? En wat doet Jelmer
?
Dat ze dat in het weekend durven doen valt inderdaad wel mee, er luistert immers toch niemand, maar gewoon doordeweeks?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.
misschien verdwijnt AV wel....quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gehoopt dat Venema de lunchshow zou gaan doen. Dan zal er verder wel weinig veranderen. Helaas.
Ik vind 'm eigenlijk wel prima op deze tijd, want tijdens de lunch ben ik lunchen en kan ik niet luisteren en die tijd daarvoor en daarna ben ik werken en kan ik niet ongegeneerd meeposten hier. Vind het wel leuk interactief zo, iets dat in de voormiddag lastig is voor een social network minded iemand.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gehoopt dat Venema de lunchshow zou gaan doen. Dan zal er verder wel weinig veranderen. Helaas.
Dan kan ik 3FM wel van de voorkeur lijst afgooien als dat gebeurd.quote:
Ik zie het er niet tussen staanquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk dat BNN het parallel wel via een persbericht zal hebben gebracht?
Arbeidsvitaminen gaat waarschijnlijk naar andere tijd/zender dus Ekdom kan ook nog een ander programma krijgenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmm, lijkt me niet..... Langstlopende radio-show toch?quote:
Zal wel niet. En verder zie ik dan ook weinig veranderen. Of gaan die autoruiten de ochtendshow doen? Denk 't niet.quote:
dan is het een slordige manier van communiceren. Hoewel Rob natuurlijk het grote speculeren op gang heeft gebracht.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zie het er niet tussen staan
http://www.bnn.nl/page/persberichten/
Ja, en dat is dus eigenlijk niet wat je op dat tijdstip wil..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef Againzender het volgende:
Maar ik vind Timur prima hoor, liefst met Ramon
Wordt echt een je-haat-het of je-houdt-ervan show denk ik
je weet het niet "we gaan iets nieuws doen" ofzo? succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me niet..... Langstlopende radio-show toch?
klopt, linke keus dus, maar kna goed uitpakken. is wel typisch BNN.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus eigenlijk niet wat je op dat tijdstip wil..
* Ofyles2 al met de voorbereidingen bezig is. Maandag t/m vrijdag staat BNR er tussen 6 en 19 op, mits hij thuis is. De zaterdag- en zondagmiddagen zijn eerder onder handen genomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kan ik 3FM wel van de voorkeur lijst afgooien als dat gebeurd.
Ik zie Arbeidsvitaminen wel naar Radio 2 gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen gaat waarschijnlijk naar andere tijd/zender dus Ekdom kan ook nog een ander programma krijgen
Laten we het aub eerst afwachten hoe het klinkt misschien valt het mee of tegen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef Againzender het volgende:
Maar ik vind Timur prima hoor, liefst met Ramon
Wordt echt een je-haat-het of je-houdt-ervan show denk ik
In het weekend luister ik LDL.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 al met de voorbereidingen bezig is. Maandag t/m vrijdag staat BNR er tussen 6 en 19 op, mits hij thuis is. De zaterdag- en zondagmiddagen zijn eerder onder handen genomen.
Nah lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie Arbeidsvitaminen wel naar Radio 2 gaan eigenlijk.
Qua muziek zal er dan niet zoveel veranderen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie Arbeidsvitaminen wel naar Radio 2 gaan eigenlijk.
Echt grappig.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/coen3fm/status/13020677423
Coen Swijnenberg
Laat ik een keer m'n telefoon liggen...gaat iemand Twitteren dat Timur naar de middag op 3FM gaat. #nietwaar #geintje #hetwordtiemandanders
1 minute ago from Twittelator
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/coen3fm/status/13020677423
Coen Swijnenberg
Laat ik een keer m'n telefoon liggen...gaat iemand Twitteren dat Timur naar de middag op 3FM gaat. #nietwaar #geintje #hetwordtiemandanders
1 minute ago from Twittelator
he, het is twitter! Rachid Finge was het ook al aan het RT'enquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Grappig dat iedereen meteen zo serieus reageert. Net of een dj die het niet aangaat zoiets als eerste gaat vertellen...
Lekker, een witte graag.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
Affijn, en dan nu weer over tot de orde van de dag.
Bier?
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
Affijn, en dan nu weer over tot de orde van de dag.
Bier?
DJ's moeten bedrijfsinformatie geheim houden, tenzij die voor 99,9% zeker zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Grappig dat iedereen meteen zo serieus reageert. Net of een dj die het niet aangaat zoiets als eerste gaat vertellen...
wmb welquote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?
Golden Power?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?
als het maar geen Golden Shower wordt vind ik alles best.quote:
quote:Rob Stenders naar PowNed op 3FM
Rob Stenders gaat in het nieuwe seizoen naar PowNed. Voor de nieuwe omroep gaat hij op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur een programma maken en waarschijnlijk gaat hij ook op vrijdagmiddag twee uur vullen. Zijn huidige programma voor de VARA op 3FM stopt. Wie dat tijdslot tussen 12:00 en 14:00 uur over gaat nemen is niet bekend, al zijn er geruchten dat Gerard Ekdom de plek van Stenders inneemt.
Overigens is Stenders nog niet definitief weg bij de VARA. "Stenders is inderdaad meerdere opties aan het overwegen met betrekking tot het vervolg van zijn radiocarrière, maar er is nog niets officieel bekrachtigd", laat de omroep weten.
Vorig jaar nog gaf de dj aan dat hij wil doorstromen naar Radio 2, maar daar heeft PowNed geen zendtijd in het nieuwe seizoen.
En da's dus een nadeeltje aan twitter. Als er één grappenmaker uit de business zoiets tweet, staat het in no time op dit soort sites en sneeuwbalt het vrolijk verder. Zonde van de tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9550
[..]
Zo hebben we hier op FOK! ook wel eens een topic gehad dat Prins Bernhard was overleden (en dat was hij toen niet). Nam een wat minder hoge vlucht, maar ook omdat de bron daar redelijk betrouwbaar was gingen we toch twijfelen of het meer dan een gerucht was.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En da's dus een nadeeltje aan twitter. Als er één grappenmaker uit de business zoiets tweet, staat het in no time op dit soort sites en sneeuwbalt het vrolijk verder. Zonde van de tijd.
Maandag nog zoiets: Bono dood?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo hebben we hier op FOK! ook wel eens een topic gehad dat Prins Bernhard was overleden (en dat was hij toen niet). Nam een wat minder hoge vlucht, maar ook omdat de bron daar redelijk betrouwbaar was gingen we toch twijfelen of het meer dan een gerucht was.
Ah, die had ik gemistquote:
Maar gaat Rob nu weg of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9550
[..]
in ieder geval van z'n huidige tijdslot.quote:
Maar die tweette vandaag ook al dat @IlseBoe terug komt bij de VARA.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, het is twitter! Rachid Finge was het ook al aan het RT'en
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG, leuk om de radio aan te zetten en Muse te horen![]()
Hoi.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
mensen, ben is niet zo stil.. ik begin zo langzamerhand op Hans de lijken met zon reeks posts
Hoi!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
mensen, ben is niet zo stil.. ik begin zo langzamerhand op Hans de lijken met zon reeks posts
Dat klopt dan wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Btw, even tussendoor; hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?![]()
Volgens mij ben ik met mn 16 één van de jongsten
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Neehoor...quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij mij mag je vijf jaar optellen
Roel is de opa van deze SC.
ha, dan kan ik met je meequote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga naar cyprus morgen tot 10 mei allemaal
doe maar luxequote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Weinig bijzonders, imhoquote:Op woensdag 28 april 2010 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
MEE-GAA-HIIT, ik vind em wel leukniet erg bijzonder though
Hans?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Als we het over Godfathers van dit topic hebben mag er 1 naam helemaal niet ontbreken natuurlijk
deed ie dan? ik heb de tweede helft niet meer gevolgd?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Sneijder net, moest bijna huilen! Naja, hoop toch dat onze Duitse vrienden de beker pakken!
Had het zichtbaar moeilijk en Jack probeerde het vuurtje nog een beetje op te stoken. Naja, leuk voor hem! Wel een vreselijke wedstrijd om te zien met het anti voetbal van inter. Jammer dat Barca het niet heeft gered.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
deed ie dan? ik heb de tweede helft niet meer gevolgd?
dat voetbal is te begrijpen, dat Barca er niet door komt met bovendien een extra speler op het veld vind ik wel raar. Ik had ze hoger in geschatquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het zichtbaar moeilijk en Jack probeerde het vuurtje nog een beetje op te stoken. Naja, leuk voor hem! Wel een vreselijke wedstrijd om te zien met het anti voetbal van inter. Jammer dat Barca het niet heeft gered.
Credits wat dat betreft ook wel voor Interquote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat voetbal is te begrijpen, dat Barca er niet door komt met bovendien een extra speler op het veld vind ik wel raar. Ik had ze hoger in geschat
Oe, live? Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
The Boxer Rebellion is trouwens as vrijdag te horen bij Der Rudy !
Is er eens goede muziek op 3FM mis ik hetquote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Metallica - Battery !!!!!De speakers trillen op de grond. Wat een geweld uit den speakers ! Je zou hier maar mee wakker worden op maandagochtend na een te heftig weekend vol met sex, drugs en rock 'n roll. Dat moet toch wel een bijzondere ervaring zijn
.
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...quote:Op donderdag 29 april 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
youtube heeft een nieuwe player
toevallig ontdekt. De oude is weer terug, dit is de url http://s.ytimg.com/yt/swf/watch_as3-vfl162456.swfquote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...
* Sirolf zit atm mobiel en kan de player dus nog even niet zien. :p
Ik zie nog gewoon die veel te minimalistische nieuwe layout. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...
* Sirolf zit atm mobiel en kan de player dus nog even niet zien. :p
Is dat nou de band van Geert Wilders?quote:
geen ideequote:Op donderdag 29 april 2010 00:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat nou de band van Geert Wilders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |