quote:Just walked by the High School Bible study group...... smells like teen spirit.
Grappig dat nu net Nirvana (veronica) op de radio is, maar dan wel met een andere plaat van zequote:
Ik wilde reageren metquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Lastige praatje-plaatje![]()
Maar ik ga toch voor Anita Meyer, want Why tell me why is imho een van de beste in NL gemaakte nummers ooit.
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.quote:
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan dat nou niet in een spoiler?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echt[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |