quote:Just walked by the High School Bible study group...... smells like teen spirit.
Grappig dat nu net Nirvana (veronica) op de radio is, maar dan wel met een andere plaat van zequote:
Ik wilde reageren metquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Lastige praatje-plaatje![]()
Maar ik ga toch voor Anita Meyer, want Why tell me why is imho een van de beste in NL gemaakte nummers ooit.
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.quote:
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb ooit 10 min. naar haar programma geluisterd. Daarna moest ik zeker 10x Number of the beast draaien om weer een beetje bij te komen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan dat nou niet in een spoiler?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echt[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk nooit de webcam aan, dus dat zal me verder jeuken.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat, en die gristen kop van haar helpt ook niet echt[ afbeelding ]
Michiel, Tjibbe, Maricha, helden.quote:
Ik heb het voorstukje gezien, allemaal 14 jarige meisjes die flauwvallenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
In Boulevard iets over Justin Bieber. Eens kijken wie het is. Heb werkelijk geen idee.
Houden zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
In Boulevard iets over Justin Bieber. Eens kijken wie het is. Heb werkelijk geen idee.
En jijzelf ook?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel, Tjibbe, Maricha, helden.Nog bedankt voor gisteren, de LambertBadeend 10 zit nog heerlijk na te stuiteren.
![]()
Het is in een waas aan me voorbij gegaan, de binnenkomst.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jijzelf ook?
Moest je trouwens nog door de verdoemde draaideur om binnen te komen, of had je de luxe de deur te mogen gebruiken?
Dan heeft de receptie jullie naar buiten gelaten, want normaal gesproken moet je voor die deur toch echt een pasje hebben, óók om naar buiten te kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is in een waas aan me voorbij gegaan, de binnenkomst.Maar bij het weggaan stonden we als een stel verzandde walvissen in een te klein aquarium met grote
op onze gezichten ons af te vragen hoe we zonder pasje naar buiten konden.
Maar toen bleek dat we gewoon niet hard genoeg duwden bij het opendoen van de gewone deur.
[/einde oninteressant antwoord]
QFT.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Sersjee het volgende:
Lastige praatje-plaatje![]()
Maar ik ga toch voor Anita Meyer, want Why tell me why is imho een van de beste in NL gemaakte nummers ooit.
Omgquote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef themauster het volgende:
Luister ik net naar Simone FM hoor ik ineens Jon Bakker door Soulsister van Train heen lekker origineel![]()
Ik denk dat je handen kunt schudden met Roel.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:56 schreef Brennel het volgende:
Ik erger me bij dit liedje dood aan die vibrerende stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |