Lekker, een witte graag.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
Affijn, en dan nu weer over tot de orde van de dag.
Bier?
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
Affijn, en dan nu weer over tot de orde van de dag.
Bier?
DJ's moeten bedrijfsinformatie geheim houden, tenzij die voor 99,9% zeker zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Grappig dat iedereen meteen zo serieus reageert. Net of een dj die het niet aangaat zoiets als eerste gaat vertellen...
wmb welquote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?
Golden Power?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag het ook een lame-ass soda'tje zijn?
als het maar geen Golden Shower wordt vind ik alles best.quote:
quote:Rob Stenders naar PowNed op 3FM
Rob Stenders gaat in het nieuwe seizoen naar PowNed. Voor de nieuwe omroep gaat hij op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur een programma maken en waarschijnlijk gaat hij ook op vrijdagmiddag twee uur vullen. Zijn huidige programma voor de VARA op 3FM stopt. Wie dat tijdslot tussen 12:00 en 14:00 uur over gaat nemen is niet bekend, al zijn er geruchten dat Gerard Ekdom de plek van Stenders inneemt.
Overigens is Stenders nog niet definitief weg bij de VARA. "Stenders is inderdaad meerdere opties aan het overwegen met betrekking tot het vervolg van zijn radiocarrière, maar er is nog niets officieel bekrachtigd", laat de omroep weten.
Vorig jaar nog gaf de dj aan dat hij wil doorstromen naar Radio 2, maar daar heeft PowNed geen zendtijd in het nieuwe seizoen.
En da's dus een nadeeltje aan twitter. Als er één grappenmaker uit de business zoiets tweet, staat het in no time op dit soort sites en sneeuwbalt het vrolijk verder. Zonde van de tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9550
[..]
Zo hebben we hier op FOK! ook wel eens een topic gehad dat Prins Bernhard was overleden (en dat was hij toen niet). Nam een wat minder hoge vlucht, maar ook omdat de bron daar redelijk betrouwbaar was gingen we toch twijfelen of het meer dan een gerucht was.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En da's dus een nadeeltje aan twitter. Als er één grappenmaker uit de business zoiets tweet, staat het in no time op dit soort sites en sneeuwbalt het vrolijk verder. Zonde van de tijd.
Maandag nog zoiets: Bono dood?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo hebben we hier op FOK! ook wel eens een topic gehad dat Prins Bernhard was overleden (en dat was hij toen niet). Nam een wat minder hoge vlucht, maar ook omdat de bron daar redelijk betrouwbaar was gingen we toch twijfelen of het meer dan een gerucht was.
Ah, die had ik gemistquote:
Maar gaat Rob nu weg of niet?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9550
[..]
in ieder geval van z'n huidige tijdslot.quote:
Maar die tweette vandaag ook al dat @IlseBoe terug komt bij de VARA.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, het is twitter! Rachid Finge was het ook al aan het RT'en
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG, leuk om de radio aan te zetten en Muse te horen![]()
Hoi.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
mensen, ben is niet zo stil.. ik begin zo langzamerhand op Hans de lijken met zon reeks posts
Hoi!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
mensen, ben is niet zo stil.. ik begin zo langzamerhand op Hans de lijken met zon reeks posts
Dat klopt dan wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Btw, even tussendoor; hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik vragen mag?![]()
Volgens mij ben ik met mn 16 één van de jongsten
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Neehoor...quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij mij mag je vijf jaar optellen
Roel is de opa van deze SC.
ha, dan kan ik met je meequote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga naar cyprus morgen tot 10 mei allemaal
doe maar luxequote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga naar cyprus morgen tot 10 mei allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |