Niet verwonderlijk met zulke glazenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit zeker bij Carglass met een sterretje.
Om de Freakolympics maakte ik me van de week ook al zorgen. Het is toch wel heel ernstig dat dat verdwijnt.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:17 schreef TheZapster het volgende:
Maar, maar, maar Siebelink en Stenders dan en de Freakolympics op vrijdagavondKut 3FM
, laat Stenders lekker 's middags zitten.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een paar uurtjes verschuift of een opgenomen programma wordt, of dat de uren op 3FM de Freakolympics worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef broer het volgende:
[..]
Om de Freakolympics maakte ik me van de week ook al zorgen. Het is toch wel heel ernstig dat dat verdwijnt.
Dus dat zou kunnen betekenen dat Ekdom mischien zelfs andere programma kan krijgen of verhuist naar een andere tijd met de Arbeidsvitaminenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
Overigens, vandaag sprak Jurgen van den Berg op Radio 1 met directeur NPO Radioprogrammering Jan Westerhof, en die zei over 3FM dat "Ik kan de garantie geven dat de titel Arbeidsvitaminen niet gaat verdwijnen, maar we weten nog niet waar die geprogrammeerd gaat worden."
Spannend...
En terecht. 3FM luisteren en dan klagen dat iets commercieels megahit wordt.quote:
jaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! zij gaat toch trouwen met Sander???
Wat heeft dat met 3fm te maken?quote:
Dan kan ze toch nog weggaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf?! zij gaat toch trouwen met Sander???
De een zijn dood... maar die kunnen dan idd toch wel blij zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |