Problemen mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Hans komt binnen en post meteen het topic vol, as usual.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Hans komt binnen en post meteen het topic vol, as usual.
Niet eens 3FM The Musical, met de Macarena en Ich Bin Wie Du?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Misschien weet -Hans- iets wat wij niet weten: 3fm The Movie in 3d met veel te dure special effects natuurlijk
Die komt daarna he, als De Hype dreigt over te waaienquote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet eens 3FM The Musical, met de Macarena en Ich Bin Wie Du?
En daarna komt de real-life soap zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die komt daarna he, als De Hype dreigt over te waaien
Uiteraard! Welke zichzelf respecterende kuthype heeft dat nou nietquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarna komt de real-life soap zeker?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Misschien weet -Hans- iets wat wij niet weten: 3fm The Movie in 3d met veel te dure special effects natuurlijk
Heb al verzoekje ingediendquote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
.
Maf dat 'ie in films staat. Kan dat nog aangepast worden?
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Daar hadden ze toch al mooie namen voor weten te strikkenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef Piles het volgende:
Hoe staat het met Stenders - The Movie eigenlijk?
QFT. Rudy is echt baasquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef -Hans- het volgende:
RUDY moet blijven bij 3FM !!!! laat 'm dan maar het tijdstip van Stenders overnemen.
Dat betekend geen ekstraweekend meerquote:@rachidfinge: Rob Stenders werkt vanaf september voor PowNed, elke vrijdagavond te horen op 3FM.
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat betekend geen ekstraweekend meer. Of zou het een later tijdstip worden?
Dat lijkt mij ook. Wel tof dat Rob dan z'n eigen ding kan doen, lekker Freaken op vrijdagavondquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.
Althans, dat lijkt mij de meest logische optie.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Wel tof dat Rob dan z'n eigen ding kan doen, lekker Freaken op vrijdagavond![]()
Ohjaquote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNK gaat verdwijnen weet je nog, dus de vrijdagavond tussen 22 en 1 uur komt vrij.
Althans, dat lijkt mij de meest logische optie.
Dat liet Stenders zelf niet doorschemeren net.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef themauster het volgende:
Ik lees op andere forums trouwens dat Stenders ook op de tijd van Claudia komt op vrijdag dus 2xop de vrijdag is dat waar?
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja. Da's waar, maar dan nog bestaat er natuurlijk het gevaar dat ze in tijden nog gaan schuiven. Laten we maar hopen van niet
Qua uren zal er niet zoveel veranderen misschien, maar qua programma's en namen dan toch wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.
Maar, maar, maar Siebelink en Stenders dan en de Freakolympics op vrijdagavondquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef themauster het volgende:
Ik lees op andere forums trouwens dat Stenders ook op de tijd van Claudia komt op vrijdag dus 2xop de vrijdag is dat waar?
Ik hoop toch dat er in de ochtend, middag én avond ook wat geschoven gaat worden. In elk geval met dj's.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment heeft LLiNK ook enkel de 3 uren op de vrijdagavond qua 3FM, en de rest op Radio 1. Ik denk dat Powned gewoon het gat van LLiNK gaat opvullen, dus daar verwacht ik eigenljk geen veranderingen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat ik een nachtmerrie had, maar het is hem echt he, Bart
Zit zeker bij Carglass met een sterretjequote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Paul is er een paar dagen niet (tot het einde van deze week).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |