dat voetbal is te begrijpen, dat Barca er niet door komt met bovendien een extra speler op het veld vind ik wel raar. Ik had ze hoger in geschatquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het zichtbaar moeilijk en Jack probeerde het vuurtje nog een beetje op te stoken. Naja, leuk voor hem! Wel een vreselijke wedstrijd om te zien met het anti voetbal van inter. Jammer dat Barca het niet heeft gered.
Credits wat dat betreft ook wel voor Interquote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat voetbal is te begrijpen, dat Barca er niet door komt met bovendien een extra speler op het veld vind ik wel raar. Ik had ze hoger in geschat
Oe, live? Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
The Boxer Rebellion is trouwens as vrijdag te horen bij Der Rudy !
Is er eens goede muziek op 3FM mis ik hetquote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Metallica - Battery !!!!!De speakers trillen op de grond. Wat een geweld uit den speakers ! Je zou hier maar mee wakker worden op maandagochtend na een te heftig weekend vol met sex, drugs en rock 'n roll. Dat moet toch wel een bijzondere ervaring zijn
.
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...quote:Op donderdag 29 april 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
youtube heeft een nieuwe player
toevallig ontdekt. De oude is weer terug, dit is de url http://s.ytimg.com/yt/swf/watch_as3-vfl162456.swfquote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...
* Sirolf zit atm mobiel en kan de player dus nog even niet zien. :p
Ik zie nog gewoon die veel te minimalistische nieuwe layout. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alweer? Die vorige is net begin deze maand nog aangepast...
* Sirolf zit atm mobiel en kan de player dus nog even niet zien. :p
Is dat nou de band van Geert Wilders?quote:
geen ideequote:Op donderdag 29 april 2010 00:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat nou de band van Geert Wilders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |