quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Againzender het volgende:
Timur neemt het blok van Stenders over als ik Coen goed begrijp? Logische keuze!
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat kan wel leuk wordenMet Ramon dan wel hopelijk? En wat doet Jelmer
?
Dat ze dat in het weekend durven doen valt inderdaad wel mee, er luistert immers toch niemand, maar gewoon doordeweeks?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Ramon erbij. Wordt het nog debieler.
misschien verdwijnt AV wel....quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gehoopt dat Venema de lunchshow zou gaan doen. Dan zal er verder wel weinig veranderen. Helaas.
Ik vind 'm eigenlijk wel prima op deze tijd, want tijdens de lunch ben ik lunchen en kan ik niet luisteren en die tijd daarvoor en daarna ben ik werken en kan ik niet ongegeneerd meeposten hier. Vind het wel leuk interactief zo, iets dat in de voormiddag lastig is voor een social network minded iemand.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had gehoopt dat Venema de lunchshow zou gaan doen. Dan zal er verder wel weinig veranderen. Helaas.
Dan kan ik 3FM wel van de voorkeur lijst afgooien als dat gebeurd.quote:
Ik zie het er niet tussen staanquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk dat BNN het parallel wel via een persbericht zal hebben gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |