Tja, even heel hard, maar als dat keurig via de democratie plaats zal vinden en dat bestel ook democratisch zou blijven, wat is dan het grote probleem?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
Totdat jij te maken krijg met discriminatie, omdat jouw ( kleindochter) GEEN hoofddoekje draagt, of een rok zonder wollen sokken eronder. Dat is wat de Islam hier in nederland wil gaan bereiken, en als niemand dat een halt toe roept, wordt Nederland binnen nu en 30 jaar een islamitische staat!
En dat hebben ze onder de huidige Grondwet ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef LXIV het volgende:
Het gaat erom dat het Nederlandse volk een onvervreemdbaar recht van bestaan heeft. Net zo goed als ieder ander volk.
Maar wat heeft dat met hoofddoekjes te maken?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Rebel71 het volgende:
Haar dochtertje is dikke maatjes met mijn dochtertje, maar ze mag niet komen spelen omdat wij een hond hebben, want dat is volgens de islamitische wet "haram" ( lees": onrein)
Hijheeft het niet over straatschoffies, hij heeft het over koffiehuismannetjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:55 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
En die "straatschoffies" mogen hier straks de dienst gaan uitmaken?
En een Islamitisch koffiehuis, de naam zegt het al, waar zijn de RK- koffiehuizen?
Over samenklonteren gesproken...
Als ik al naar Nederland zou willen verhuizen, dan zeer zeker niet naar Holland. Wie wil dáár nou in godsnaam vrijwillig wonen! Hoogstens stukken van West-Friesland, dat tegenwoordig in Noord-Holland ligt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Rebel71 het volgende:
Misschien moet ik me eens als huwelijkskandidaatje op een internationaal datingbureau gaan manifesteren.....
Hoeveel Islamieten zouden er reageren voor een enkeltje Paradiso Hollandio?
De islam= de moslims, neem ik aan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
Totdat jij te maken krijg met discriminatie, omdat jouw ( kleindochter) GEEN hoofddoekje draagt, of een rok zonder wollen sokken eronder. Dat is wat de Islam hier in nederland wil gaan bereiken, en als niemand dat een halt toe roept, wordt Nederland binnen nu en 30 jaar een islamitische staat!
De ouders zijn al lang verantwoordelijk voor de daden van hun minderjarige kinderen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:12 schreef Rebel71 het volgende:
[..]
Dat vind k van de PVV dus oa wel een goede redenering: de OUDERS verantwoordelijk stellen voor de daden van hun kinderen...., ongeacht geloofsovertuiging..
Dat pakt dus zowel de autochtone crimineeltjes aan als de Marrokkaanse straatschoffies als de Suri/Anti.
Het Nederlandse volk bestaat helemaal niet, zure zeur. Ga je dochter iets voorlezen, en hou op met dat gezever op Fok.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef LXIV het volgende:
Het gaat erom dat het Nederlandse volk een onvervreemdbaar recht van bestaan heeft. Net zo goed als ieder ander volk.
Nee, maar het CBS zegt toch iets heel anders dan 50 % allochtonen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
2008 en 2009 waren weer record-jaren qua immigratie. En waar komt anders die demografische omwenteling vandaan die je iedere dag met eigen ogen aanschouwen kunt? Als ik nu in Utrecht over straat loop zie ik 50% allochtonen, dat was 20 jaar geleden nog heel anders.
Ik snap niet dat mensen zoiets gewoon ontkennen kunnen. Je bent toch niet blind?
Welnee: Amsterdam is in de Gouden Eeuw overspoeld door import. Het Nederlands van Vondel was voor driekwart Vlaams en Brabants, het Hollands was helemaal niet relevant meer. De bemanning van de VOC-vloot bestond voor het grootste deel uit niet-Hollandse import.quote:En in termen van demografische verschuivingen is dat inderdaad een massa-immigratie. Historisch gezien is het altijd véél geleidelijker gegaan dan nu in Nederland. Neem bijvoorbeeld de kolonisatie van de VS. Daar maakten Europeanen 100 jaar na de ontdekking van het continent en de daaropvolgende kolonisatie nog maar een paar procent van de bevolking uit.
OK, daar kan ik in meegaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef LXIV het volgende:
Tja..... Ahmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam is volgens de wet 100% Nederlander, spreekt vloeiend Nederlands, kleed en gedraagt zich westers.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Hun kinderen, horen die bij het Nederlandse volk?
Waarom wel of niet?
En waarom is dat jammer of gelukkig?
Dat is het grote verschil. In Amerika ziet men Luis Sanchez, Ahmad Sharif, Roberto Natali en/of Michael Chang wel gewoon als Amerikaan. Amerikaan met een latijns-amerikaans/pakistaans/italiaans/chinees etc tintje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:56 schreef maartena het volgende:
Toch wordt hij door velen nog gewoon als een Marokkaan gezien. Wanneer wordt iemand echt Nederlander? Zijn zijn kinderen Nederlander?
Val ik onder het Nederlandse volk?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef LXIV het volgende:
Dit is nu het verschil tussen causaliteit en correlatie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik sta in de OP![]()
Uiteraard is er een verband tussen criminaliteit en de Islam, als het alleen louter in Nederland was dan zouden wij ons inderdaad eens achter de oren moeten krabben. Maar het probleem is niet alleen in Nederland, Belgie Frankrijk Italië enz kampen met grote integratie problemen, dikwijls zijn die immigranten Islamitisch, dus vanzelfsprekend is er een parallel tussen Islam en criminaliteit.
Cultuurrelativisme en decadentie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk bestaat helemaal niet,
Ondertussen wel hoop ik, hoewel ik je alleen online ken. Ik heb het alleen maar over massa-immigratie gehad en helemaal niet over repatriëring oid. Dat is mi ook niet reeël meer.quote:
Daar heeft een marokkaan geen enkele moeite mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:37 schreef LXIV het volgende:
Wat zou je er zelf van vinden als heel Turkije binnen 3 generaties Chinees werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |