Terechte klacht.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat in eerste instantie mij blijmaakte was dat mijn vrouw me aanbood mijn auto te wassen.
Niks mis mee dacht ik, ik was immers aan het koken.
Goed, klaar met koken kom ik naar de garage en mijn bek stond open. Ja, ze was de auto aan het wassen. Maar met gvd de harde groene kant van een keukensponsje![]()
Nu de auto droog is de schade bekeken, en je raad het idd al. Overal krassen.
Op mijn vraag waarom ze in hemelsnaam de groene kant had gebruikt was het antwoord van "ja het vuil wilde niet weg"![]()
Ik had in de emmer zelfs een goede auto spons achtergelaten, maar dat zag ze schijnbaar niet.
Mooi klote dus.
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.quote:
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een autoquote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurtquote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
zie mijn foboquote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef gers het volgende:
je laat toch geen vrouw in de buurt van je auto
edit pics van je vriendin/vrouw
Ze had het sponsje nog niet geanaliseerdquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurt
Mjah daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een auto
Heh, tja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef daftme het volgende:
Wat had ik graag jullie gezichtsuitdrukking willen zien.
Als ze echt zo slim was ging zo ook niet met iemand genaamd 'Erwin Rommel'quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:
quote:
Omdat koken mijn hobby isquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef afcajos het volgende:
Hoezo was zij los van het aanrecht in godsnaam
juist ja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vrouw is de middelste?
quote:
Lijkt me pijnlijk neuken anders.quote:Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef Kattenkop het volgende:
Als excuus analyste huppeldepup.. kom op sjakie.. als je niet eens de conclusie kunt trekken wat er gaat gebeuren als je het met die harde kant doet..
Hopelijk heeft ze een kutje van goud ingelegd met diamantjes
Was ook eens maar nooit weerquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Een vrouw aan je auto laten zitten en zelf kokenWat zijn dit voor praktijken
je wilt dat mokkel ook nog belonen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef BigRedKane het volgende:
Nu moet je wel de riem tevoorschijn halen
Voor de pijnliefhebbers onder ons zal het vast een hoogstaand stukje kunstseks zijnquote:
Ik dacht dus die linkse, toch?quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vrouw is de middelste?
Inderdaad, TS doe je ook graag vrouwenkleren aan?quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Een vrouw aan je auto laten zitten en zelf kokenWat zijn dit voor praktijken
Dat leedvermaak wil ik jullie niet geven. Tis al erg zatquote:
Je rijdt gewoon in een afdankertjequote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat leedvermaak wil ik jullie niet geven. Tis al erg zat
quote:Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef zovty het volgende:
Auto wassen op zondag.
hahahahahahhaahhahaha TS is getrouwd met een burgertrutje!![]()
![]()
.
Idd, want dit klinkt zeer ongeloofwaardig. Ik bedoel, niemand is toch zo dom?quote:
Nee dat was enkel een voorbeeld. Heb mijn auto nog nooit op de gevoeloge plaat gezetquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Nobu het volgende:
Had jij laatst niet een foto van je glimmende auto in PTA gezet?
Jawel. Waarom niet? Fijne wagen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Je rijdt toch niet serieus een fiesta sedan flex?
Hier ook hoorquote:Op maandag 26 april 2010 00:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Huillies die om foto's vragen![]()
Goed hoor, ik maak ze morgen wel. Tis nu al laat hierzo.
Iets waarvan jij alleen maar kan dromen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef Miereneter het volgende:
Hahahaha ts zijn leven is voorbij, hij heeft een vrouw._!
al dan niet door die riem die eerder genoemd werd..quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef LasTeR het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu loopt te janken in een hoekje?
Commandant?quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel zonde... die krassen blijf je zien, zelfs als je met commandant in de weer gaat.
SPAMquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Commandant?![]()
Krassen zijn waarschijnlijk goed weg te werken door een goed detailingbedrijf...
Doormiddel van wetsanden... Google er maar eens op...
Klote voor je zeg!
www.carclean.nl en daar het forum staat misschien ook nuttig info voor je op!
quote:
Alsof iemand zijn auto niet mag verzorgenquote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef quirigua het volgende:
Een auto is de penis van een man. Trots op Auto. Nou heeft ie krassen.
Tismewat![]()
Kan die auto nou minder hard. verbruikt ie meer benzine, is de wegenbelasting nou hoger ?
Verbeterd : alsof iemand zijn auto niet mag laten verzorgen, en dan vooral door degeen die onder ligtquote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Alsof iemand zijn auto niet mag verzorgen
Reageer je ook zo als we je schoenen smerig maken? De schoenen lopen dan toch nog hetzelfde? De zool is toch niet verder versleten door die vlek?
Is ze blond ?quote:
Wat een saai kutverhaalquote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef quirigua het volgende:
[..]
Verbeterd : alsof iemand zijn auto niet mag laten poetsen (door degeen die onder ligt) ; onderliggen in dubbele betekenis.
![]()
Deed me denken aan dat verhaal van een eerstejaars student (foet), misschien op PHRM o.i.d., die ontgroend werd :
[1] ouderejaars breekt per ongeluk kostbare theepot (antiek), die bedoeld was als kadootje voor vriendin, ten teken van zijn Liefde jegens haar ;
[2] tegen foet : hier jij, maak pakketje en verstuur theepot naar mijn vriendin, dan is het net alsof het ding in de post gebroken is ; voorzichtig verpakken, kan je dat ?
[3] foet : ja mijnheer ;
Foet pakt scherven aan, zoekt doos en papier/tissue. Verpakt elke scherf afzonderlijk in tissue, doet alles in de doos en brengt die naar het postkantoor ; briefje van student erbij : "voor mijn liefste, voor je verjaardag, eeuwige Liefde".
Deze man heeft gelijik.quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef gers het volgende:
je laat toch geen vrouw in de buurt van je auto
edit pics van je vriendin/vrouw
Ik kom uit Amsterdam en ik vond het ook kutquote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kom jij uit Rotterdam ?
Jij komt uit Rotterdam !
That explains it all
Ik snap het niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef quirigua het volgende:
[..]
Verbeterd : alsof iemand zijn auto niet mag laten verzorgen, en dan vooral door degeen die onder ligt; onderliggen in dubbele betekenis.
![]()
En ja, ik poets mijn eigen schoenen ; zonder krassen.
Reclamekreet van vroeger : "Vim Schuimt En Kan Niet Krassen".![]()
Deed me denken aan dat verhaal van een eerstejaars student (foet), misschien op PHRM o.i.d., die ontgroend werd :
[1] ouderejaars breekt per ongeluk kostbare theepot (antiek), bedoeld als kadootje voor vriendin, Ten Teken Van Zijn Liefde Jegens Haar ;
[2] tegen foet : hier jij, maak pakketje en verstuur theepot naar mijn vriendin, zo dat het lijkt alsof het ding in de post gebroken is ; voorzichtig verpakken, kan je dat ?
[3] foet : ja mijnheer ;
Foet pakt scherven aan, zoekt doos en papier/tissue. Verpakt elke scherf afzonderlijk in tissue, doet alles in de doos en brengt die naar het postkantoor.
Briefje van student erbij : "Voor Mijn Liefste, Voor Je Verjaardag, Eeuwige Liefde".![]()
elk stukje afzonderlijk verpakt in een tissue.quote:Op maandag 26 april 2010 19:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Wat is de clou?
Wat is foet?
Dan kun je ff wachten, want de auto is nu aangeboden bij een paintshop alhier. Geintje zal zo rond de 700 euro kostenquote:
dat gaat ze toch wel vergoeden in natura neem ik aanquote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kun je ff wachten, want de auto is nu aangeboden bij een paintshop alhier. Geintje zal zo rond de 700 euro kosten![]()
De motorkap, de linkerzijkant en het dak moeten behandeld worden.
Whehe goeie grapquote:Op maandag 26 april 2010 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
elk stukje afzonderlijk verpakt in een tissue.
Dan kan het dus nooit zo lijken of hij in de post gebroken is
Ik ben geen hufter die zich door iets materieels uit het veld laat slaan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef gers het volgende:
[..]
dat gaat ze toch wel vergoeden in natura neem ik aan
Wat is daar mis mee? Mijn budget is niet hoger om over te gaan tot een wat grotere karquote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Whehe goeie grap![]()
ps: een man die een Fiesta sedan rijdt
Wie zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef zomermuis het volgende:
Stelltje faalhazen - > TS + frau
zo leren ze het nooit
700 euro!?quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kun je ff wachten, want de auto is nu aangeboden bij een paintshop alhier. Geintje zal zo rond de 700 euro kosten![]()
De motorkap, de linkerzijkant en het dak moeten behandeld worden.
Dat past niet echt bij je naam hè? Ik verwachtte dit:quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe het er in elk geval uitzag voor dit gebeuren. (juli 2009)
[ afbeelding ]
Oeps, sorry, geen euro's maar "Reais". Dus de valuta alhier.quote:Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
700 euro!?![]()
Geef mij 200 euro en ik los het voor je op.
Koop schuurpapier korrel 1500 en commandant.quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeps, sorry, geen euro's maar "Reais". Dus de valuta alhier.
Komt neer op rond de 300 Euro.
Jezus Christus mens, open een eigen topic voor je frustraties.quote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef quirigua het volgende:
Auto Liefde, of de relatie van autos met sex : (cit) > The Ford "Pinto" (slang for 'penis' in Brazil, where they speak Portugese), still isn't as strange as the curiously-perverse Ford "Probe", which makes you wonder if perhaps the larger model might have been called - - - -
http://www.flickr.com/photos/buckaroobob/2443882760/![]()
Wat zie ik aan die wielen?quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten hier standaard 175/65 R14 bandjes onder.quote:Op maandag 26 april 2010 20:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat zie ik aan die wielen?
Zijn dat zulke piepkleine bandjes? Of staat ie zo superhoog afgeveerd?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Koop schuurpapier korrel 1500 en commandant.
Ik heb het over weghalen niet maskeren.quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zeg ga TS niet op ideeën brengen als je geen verstand hebt van zaken![]()
Commandant was vroeger prima spul in de tijd dat je nog geen metallic lak had. Nu is het zwaar verouderd en zijn er veel betere producten te verkrijgen zoals b.v. PoorBoys en Dodo Juice
Dat snap ik ook nog wel hoor... En dat kan prima met PoorBoys aangezien die ook polijst middel hebben met schurende factorquote:Op maandag 26 april 2010 23:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over weghalen niet maskeren.
dat weet ik dus wel. Daarbij kost mijn middel maar 8 euro.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel hoor... En dat kan prima met PoorBoys aangezien die ook polijst middel hebben met schurende factor![]()
Bovendien ga je wetsanden en dus niet gewoon met schuurpapier erover heen...![]()
Dus nogmaals... Als je niet weet waar je over praat graag geen advies geven aan TS
Oké, blijf maar eigenwijsquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat weet ik dus wel. Daarbij kost mijn middel maar 8 euro.....
"Gelukkig hebben we de foto's nog..."quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Een gemiddeld autopoets bedrijf weet niet eens dat je een auto kan kleien... Dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb een autopoets bedrijf gehad... Ik denk dat ik het beter weet.
...gehad....quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb een autopoets bedrijf gehad... Ik denk dat ik het beter weet.
18 jaar zijn en geen zin meer in school hebben . Omdat het kutwerk is!?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
...gehad....
Ja maar dat zijn doorgaans niet de slimste lui die zoiets hebben/hadden
Waarom zou je sowieso zulks een zaak beginnen.
Waarom zou je er vervolgens uberhaupt mee stoppen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:53 schreef Asics het volgende:
Wat voor auto hebben we het over en hoe oud is-ie.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |