Terechte klacht.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat in eerste instantie mij blijmaakte was dat mijn vrouw me aanbood mijn auto te wassen.
Niks mis mee dacht ik, ik was immers aan het koken.
Goed, klaar met koken kom ik naar de garage en mijn bek stond open. Ja, ze was de auto aan het wassen. Maar met gvd de harde groene kant van een keukensponsje![]()
Nu de auto droog is de schade bekeken, en je raad het idd al. Overal krassen.
Op mijn vraag waarom ze in hemelsnaam de groene kant had gebruikt was het antwoord van "ja het vuil wilde niet weg"![]()
Ik had in de emmer zelfs een goede auto spons achtergelaten, maar dat zag ze schijnbaar niet.
Mooi klote dus.
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.quote:
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een autoquote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurtquote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
zie mijn foboquote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef gers het volgende:
je laat toch geen vrouw in de buurt van je auto
edit pics van je vriendin/vrouw
Ze had het sponsje nog niet geanaliseerdquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurt
Mjah daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een auto
Heh, tja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef daftme het volgende:
Wat had ik graag jullie gezichtsuitdrukking willen zien.
Als ze echt zo slim was ging zo ook niet met iemand genaamd 'Erwin Rommel'quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:
quote:
Omdat koken mijn hobby isquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef afcajos het volgende:
Hoezo was zij los van het aanrecht in godsnaam
juist ja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vrouw is de middelste?
quote:
Lijkt me pijnlijk neuken anders.quote:Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef Kattenkop het volgende:
Als excuus analyste huppeldepup.. kom op sjakie.. als je niet eens de conclusie kunt trekken wat er gaat gebeuren als je het met die harde kant doet..
Hopelijk heeft ze een kutje van goud ingelegd met diamantjes
Was ook eens maar nooit weerquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Een vrouw aan je auto laten zitten en zelf kokenWat zijn dit voor praktijken
je wilt dat mokkel ook nog belonen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef BigRedKane het volgende:
Nu moet je wel de riem tevoorschijn halen
Voor de pijnliefhebbers onder ons zal het vast een hoogstaand stukje kunstseks zijnquote:
Ik dacht dus die linkse, toch?quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vrouw is de middelste?
Inderdaad, TS doe je ook graag vrouwenkleren aan?quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Penisbaard het volgende:
Een vrouw aan je auto laten zitten en zelf kokenWat zijn dit voor praktijken
Dat leedvermaak wil ik jullie niet geven. Tis al erg zatquote:
Je rijdt gewoon in een afdankertjequote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat leedvermaak wil ik jullie niet geven. Tis al erg zat
quote:Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef zovty het volgende:
Auto wassen op zondag.
hahahahahahhaahhahaha TS is getrouwd met een burgertrutje!![]()
![]()
.
Idd, want dit klinkt zeer ongeloofwaardig. Ik bedoel, niemand is toch zo dom?quote:
Nee dat was enkel een voorbeeld. Heb mijn auto nog nooit op de gevoeloge plaat gezetquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Nobu het volgende:
Had jij laatst niet een foto van je glimmende auto in PTA gezet?
Jawel. Waarom niet? Fijne wagen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Je rijdt toch niet serieus een fiesta sedan flex?
Hier ook hoorquote:Op maandag 26 april 2010 00:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Huillies die om foto's vragen![]()
Goed hoor, ik maak ze morgen wel. Tis nu al laat hierzo.
Iets waarvan jij alleen maar kan dromen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef Miereneter het volgende:
Hahahaha ts zijn leven is voorbij, hij heeft een vrouw._!
al dan niet door die riem die eerder genoemd werd..quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef LasTeR het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu loopt te janken in een hoekje?
Commandant?quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel zonde... die krassen blijf je zien, zelfs als je met commandant in de weer gaat.
SPAMquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Commandant?![]()
Krassen zijn waarschijnlijk goed weg te werken door een goed detailingbedrijf...
Doormiddel van wetsanden... Google er maar eens op...
Klote voor je zeg!
www.carclean.nl en daar het forum staat misschien ook nuttig info voor je op!
quote:
Alsof iemand zijn auto niet mag verzorgenquote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef quirigua het volgende:
Een auto is de penis van een man. Trots op Auto. Nou heeft ie krassen.
Tismewat![]()
Kan die auto nou minder hard. verbruikt ie meer benzine, is de wegenbelasting nou hoger ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |