Terechte klacht.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat in eerste instantie mij blijmaakte was dat mijn vrouw me aanbood mijn auto te wassen.
Niks mis mee dacht ik, ik was immers aan het koken.
Goed, klaar met koken kom ik naar de garage en mijn bek stond open. Ja, ze was de auto aan het wassen. Maar met gvd de harde groene kant van een keukensponsje![]()
Nu de auto droog is de schade bekeken, en je raad het idd al. Overal krassen.
Op mijn vraag waarom ze in hemelsnaam de groene kant had gebruikt was het antwoord van "ja het vuil wilde niet weg"![]()
Ik had in de emmer zelfs een goede auto spons achtergelaten, maar dat zag ze schijnbaar niet.
Mooi klote dus.
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.quote:
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een autoquote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je dat weet laat je haar je auto toch niet wassen.
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurtquote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee juist bijzonder intelligent mbt haar werk, analiste bij een multi-national. Maar dom mbt huishouden en auto's.
zie mijn foboquote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef gers het volgende:
je laat toch geen vrouw in de buurt van je auto
edit pics van je vriendin/vrouw
Ze had het sponsje nog niet geanaliseerdquote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want als analist weet je niet dat de groene kant schuurt
Mjah daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 april 2010 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Normaal gezien kan er niks mis gaan bij het wassen van een auto
Heh, tja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef daftme het volgende:
Wat had ik graag jullie gezichtsuitdrukking willen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |