Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Millquote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Twilight's Hammerquote:
quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
quote:
Inderdaad. Heb tot nu toe nog geen spijt gehad van m'n reroll van mage naar rogue toen ToC werd gereleased. Denk dat het ook wel zo gaat blijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef Civilian het volgende:
TVP'tje maar weer
Afgelopen week maar eens de plannen voor Cataclysm doorgelezen, qua characters. Ze willen opzich best leuke dingetjes gaan doen met rogues
Ben van shammy naar rogue gegaan. Ook daar heb ik nog geen minuut spijt van gehadquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb tot nu toe nog geen spijt gehad van m'n reroll van mage naar rogue toen ToC werd gereleased. Denk dat het ook wel zo gaat blijven.
Had er 88 nodigquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:59 schreef Blistering het volgende:
Na 74 runs dan toch eindelijk Deathcharger Reins. Niet dat ik 'm gebruik, maar toch leuk om te hebben
Tevens mount nr. 108.
5696 wat?quote:
Zie TT?quote:
Ah.quote:
Shammy > allquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben van shammy naar rogue gegaan. Ook daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad
Ik had dat laatst met Oculus.. Niet dat' ie moeilijk is, maar vind 'm zo verschrikkelijk saai. Dus leave, dan maar een half uur penalty..quote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, doe ik random op m'n paladin, is het halls of reflection. Meh dacht ik, maarja moet maar.
Doe ik daarna random op m'n druid, is het... halls of reflection.
Ik ben juist blij als het oculus is. Bag met wat emblems en kans op mountquote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met Oculus.. Niet dat' ie moeilijk is, maar vind 'm zo verschrikkelijk saai. Dus leave, dan maar een half uur penalty..
Kan ik eindelijk weer in de rij. En na een kwartier wachten, ja hoor.. Oculus!Hopelijk stort die instance in met Cataclysm
Ik wil die mount ook nogquote:Op zondag 25 april 2010 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben juist blij als het oculus is. Bag met wat emblems en kans op mount.
Omg! Dat is gewoon keiharde fapmateriaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Blistering het volgende:
Ik wil trouwens toch eventjes reclame maken voor Loui v3. Loui is een Duitse gast die echt een awesome interface heeft ontworpen voor WoW, en binnenkort komt v3 daarvan uit!
http://www.wow-lui.com/ hier kan je op het forum bij het News tabje het hele proces zien met screens over hoe het eruit gaat zien. Mijn god wat is die gast goed zeg, echt een lust voor het oog die interface. Ik kan niet wachten gewoon tot ie gereleased gaat worden
Ik kreeg die mount op m'n eerste hc oculus ooit op mn hunterquote:Op zondag 25 april 2010 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil die mount ook nog
Maar ik kan me zo voorstellen dat de hekel aan weer terug komt als ik die eenmaal heb
Nou, dat begrijpen ze toch wel, dat je wilt raiden? Zij hebben dat blijkbaar nu niet te biedenquote:Op zondag 25 april 2010 03:31 schreef Zokunen het volgende:
Ik kreeg die mount op m'n eerste hc oculus ooit op mn hunter
Slechte TVP, maarja.
Oh en Isa, ik heb m'n applicatie klaar voor contingency, al 2 dagen, voelt alleen nog steeds lullig om m'n huidige guild te verlaten (haat guild hoppers, maar wil weer raiden) bah.
speel nu niet, na die irritante reclame van human target zojuist het hele seizoen afgekekenquote:Op zondag 25 april 2010 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend zit ook nog te spelen en jij ook
Haha ja, maar dat doe ik meer omdat het volume van dat gegrom dusdanig veel hoger is.quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Ezio het volgende:
Worden jullie trouwens niet ontzettend moe van het login screen?
Ik merk altijd dat ik mijn pass zo snel als ik kan typ omdat anders sindragosa naar me gromt
Diezelfde Sindragosa in Icecrown Citadel (het gevecht dus) is MINSTENS zo irritant als de loginscreen.quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Ezio het volgende:
Ik merk altijd dat ik mijn pass zo snel als ik kan typ omdat anders sindragosa naar me gromt
quote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Ezio het volgende:
Inderdaad. Ik vind dat login screen dus ook gruwelijk irritant. Meestal zet ik m'n speakers pas aan als ik ingelogd benquote:Op zondag 25 april 2010 08:55 schreef Ezio het volgende:
Ja maar daar kun je haar tenminste haar bek laten houdenquote:Op zondag 25 april 2010 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Diezelfde Sindragosa in Icecrown Citadel (het gevecht dus) is MINSTENS zo irritant als de loginscreen.![]()
"SUFFFER MORTALS, AS YOUR PATHETIC MAGIC BETRAAAYYRHHS YOU!!"
En dat het hele gevecht door.Dan wil je echt zo snel mogelijk dood door een frost bomb en alt-tabben naar iets minder irritant.
Geen wonder waarom veel guilds op dat gevecht blijven steken. Irritantheidsfactor 10.
ik zet het geluid alleen ff aan als ik ventrilo moet horen, voor pvp heb je echt geluiden nodig.quote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef R-Mon het volgende:
Ik speel ook zonder geluid, anders kan ik ventrilo niet horen. Alleen op de gunship battle zet ik de muziek aan
Grappig, in pvp vind ik geluid alleen maar irritant.quote:Op zondag 25 april 2010 16:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
ik zet het geluid alleen ff aan als ik ventrilo moet horen, voor pvp heb je echt geluiden nodig.
Linkjequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef Civilian het volgende:
TVP'tje maar weer
Afgelopen week maar eens de plannen voor Cataclysm doorgelezen, qua characters. Ze willen opzich best leuke dingetjes gaan doen met rogues
Ik speel doorgaans ook zonder geluid en had al gehoord dat die muziek erg goed was. Toch eens aanzetten volgende weekquote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef R-Mon het volgende:
Ik speel ook zonder geluid, anders kan ik ventrilo niet horen. Alleen op de gunship battle zet ik de muziek aan
Het verschil tussen een rogue aan horen komen en ineens onverwachts gestunned worden is grootquote:Op zondag 25 april 2010 16:25 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Grappig, in pvp vind ik geluid alleen maar irritant.
Niet echt, gewoon roll over and play deadquote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het verschil tussen een rogue aan horen komen en ineens onverwachts gestunned worden is groot
Offhand zou traag moeten zijnquote:Op zondag 25 april 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
LinkjeIk blijf m'n Rogue awesome vinden, ondanks dat ik veul te weinig dps eruit knal momenteel. Moet een snelle offhand axe of sword krijgen, denk dat het dan beter gaat. Of trage. Hmm don't remember, zo maar even checken
Combat ook, langzame mainhand, snelle offhand:quote:PvE Mutilate, fast and flawed advice
Highest DPS dagger mainhand, have at least one fast dagger in either hand.
Fastest dagger - Deadly Poison, Other dagger - Instant Poison.
Ik heb voor muti een 1,80 MH en 1,40 Oh. Combat heb ik een 2,60 axe mainhand en 1,50 sword offhand.quote:Mainhand a sword/axe, fist or mace weapon of generally slow speed.
Offhand a sword/axe, dagger or fist weapon of generally fast speed.
Mainhand Instant Poison, Offhand Deadly Poison.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Blistering het volgende:
Ik wil trouwens toch eventjes reclame maken voor Loui v3. Loui is een Duitse gast die echt een awesome interface heeft ontworpen voor WoW, en binnenkort komt v3 daarvan uit!
http://www.wow-lui.com/ hier kan je op het forum bij het News tabje het hele proces zien met screens over hoe het eruit gaat zien. Mijn god wat is die gast goed zeg, echt een lust voor het oog die interface. Ik kan niet wachten gewoon tot ie gereleased gaat worden
Fuck, ik dacht dat alleen mijn realm daar last van had.quote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Blistering het volgende:
Zojuist is de ''Anal'' spam i.c.m. gear score vragende ICC puggers het avondbeeld gaan innemen van de trade chat. Zo langzamerhand is het uitzetten van /2 wel heel verleidelijk geworden
Anal [Dirge]quote:Op zondag 25 april 2010 22:42 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat alleen mijn realm daar last van had.
Anal [Intensity]
Herkenbaar! Heb het ook moeten doen, wat een kutwerk zeg. En dan te bedenken dat als ik The Insane wil ik wéér BB guards moet ganken en dan ipv cloth turn-ins Dire Maul quests moet doen. No, thank you.quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef synchrowise het volgende:
Ben eindeiljk weer neutral met booty bay op mij main (had Bloodsail Admiral gehaald) door heel veel silk cloth in te leveren (HEEL veel) Nu kan ik verder met Loremaster halen
Haha zo irritant hequote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb het ook moeten doen, wat een kutwerk zeg. En dan te bedenken dat als ik The Insane wil ik wéér BB guards moet ganken en dan ipv cloth turn-ins Dire Maul quests moet doen. No, thank you.
Ja hoor, disc priest is handig voor infest, maar niet echt nodig in 10 man. Warlock (Seed of Corruption) en Mage (Living Bomb) handig voor P3 met die Vile Spirits (als je ze killed). Hunter/Rogue voor missdirect/tricks of the trade. Goede setup hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:05 schreef jagga het volgende:
...
Voor de ervaren LK killers hier, is deze setup goed?
Mja, maar ik vind als je afhankelijk bent van een combat res om een boss te killen dan moet je gewoon je tactics herzien of mensen wisselen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef Blistering het volgende:
Vind een Druid erbij wel altijd erg handig tho, omdat je toch wel vaak iemand hebt die doodgaat..
Nah, ben ik niet met je eens. Je hebt altijd tijd om te reageren en als je dat niet lukt ben je gewoon fail. Als iemand defile krijgt en staat midden in een groep dan kan hij naar de buitenkant lopen en de rest naar het midden. Zo moeilijk is het allemaal niet, speciaal in 10 man.quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Blistering het volgende:
Bij TLK weet je het simpelweg nooit zeker. RNG fight ftl.
I iz talking heroic yo.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Nah, ben ik niet met je eens. Je hebt altijd tijd om te reageren en als je dat niet lukt ben je gewoon fail. Als iemand defile krijgt en staat midden in een groep dan kan hij naar de buitenkant lopen en de rest naar het midden. Zo moeilijk is het allemaal niet, speciaal in 10 man.
Hahaquote:
Moet lukken ja, mits ze niet achterlijk zijnquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja hoor, disc priest is handig voor infest, maar niet echt nodig in 10 man. Warlock (Seed of Corruption) en Mage (Living Bomb) handig voor P3 met die Vile Spirits (als je ze killed). Hunter/Rogue voor missdirect/tricks of the trade. Goede setup hoor.
Dat is altijd een probleen an sichquote:Op maandag 26 april 2010 10:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet lukken ja, mits ze niet achterlijk zijn
Duurde bij onze guild ook 3 en een halve maand voordat die droptequote:Op maandag 26 april 2010 10:27 schreef GI het volgende:
http://www.wowhead.com/item=49976
[ afbeelding ]
<3
Als je hunter goed is kan hij trouwens die val'kyr overleven met disengage.quote:
afgelopen 3 weken is hij elke keer gedropt.quote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Duurde bij onze guild ook 3 en een halve maand voordat die dropte
Eerste keer dat hij voor ons dropte. De class-leader paladin zit er al maanden over te kwijlen en onze SK list volgende had hij hem ook gekregen. We hadden door noshows echter 6 pugs bij ons en hadden dus geen SK list. De beste vent had hem van mij mogen hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Duurde bij onze guild ook 3 en een halve maand voordat die dropte
Tof schild! Alleen altijd die doodshoofden. Vind dat echt zo lelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 10:27 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
<3
Hij dropt van marrowgar. Ik zou het gek vinden als het een bloemetjesmotief zou hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Tof schild! Alleen altijd die doodshoofden. Vind dat echt zo lelijk.
Ja ach, dat is ook weer wat. Maar het lijkt alsof overal doodshoofden op moeten zitten. Die Relentless 2h Axe ook. Vind die Furious versie zonder doodskop veel mooier.quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef GI het volgende:
[..]
Hij dropt van marrowgar. Ik zou het gek vinden als het een bloemetjesmotief zou hebben.
Heel Wrath gaat natuurlijk over de gevechten in een viking achtig continent dat overspoeld wordt met scourge. De feel is dan inderdaad 'skull'. Als het nou "Emerald Dream" was geweest was alles in een bomen thema geweest. In Cataclysm zal er veel vuur en water naar voren komen in de themes denk ik.quote:Op maandag 26 april 2010 11:09 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja ach, dat is ook weer wat. Maar het lijkt alsof overal doodshoofden op moeten zitten. Die Relentless 2h Axe ook. Vind die Furious versie zonder doodskop veel mooier.
Ik heb de heroic versie ervan!quote:Op maandag 26 april 2010 10:27 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
<3
Ik ben inderdaad zeer benieuwd naar Cataclysm's item designs.quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef GI het volgende:
[..]
Heel Wrath gaat natuurlijk over de gevechten in een viking achtig continent dat overspoeld wordt met scourge. De feel is dan inderdaad 'skull'. Als het nou "Emerald Dream" was geweest was alles in een bomen thema geweest. In Cataclysm zal er veel vuur en water naar voren komen in de themes denk ik.
volgens mij zijn de gear thema's eerder gerelateerd aan de instances dan aan de wereld. dan heb je nog een soort van afwisseling. anders zou iedereen in hetzelfde setje rondlopen. dat hoop ik tenminste.quote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zeer benieuwd naar Cataclysm's item designs.
Je kan met vuur en water behoorlijk vette dinge verzinnen.
Ik hoop een ding, dat epics wat moeilijker te krijgen worden, oftewel gewoon de naam kleurtjes van heroic dungeons enzo blauw maken ipv. paars.
Dan krijg je toch meer 't gevoel dat je ook daadwerkelijk een epic krijgt.
Een druid healer voor 6% extra healing of een moonkin voor haste / crit is een mustquote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef Blistering het volgende:
Vind een Druid erbij wel altijd erg handig tho, omdat je toch wel vaak iemand hebt die doodgaat..
6% extra healing zit ook op een Prot Paladin en soms op een Holy Paladin die punten in Prot gooit (voor utility, divine sac etc) ipv Ret (meer crit).quote:Op maandag 26 april 2010 12:06 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Een druid healer voor 6% extra healing of een moonkin voor haste / crit is een must
Dat klopt.. alleen zie je er weinig mee rondlopenquote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
6% extra healing zit ook op een Prot Paladin en soms op een Holy Paladin die punten in Prot gooit (voor utility, divine sac etc) ipv Ret (meer crit).
Wat ik raar vind. Crit is prettig, maar 5% extra healing lijkt mij een 'given'.quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Dat klopt.. alleen zie je er weinig mee rondlopen
De diepere prot spec is als je endgame doet raiden beter, je hebt die cooldowns echt nodig wil je door sommige phases heen komen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef GI het volgende:
[..]
Wat ik raar vind. Crit is prettig, maar 5% extra healing lijkt mij een 'given'.
Ik heb zelf :
http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=503501503000130531005152215000000000000000000000000005032050000000000000000000
Zowel de 5% extra healing als de crit boost van ret.
Ik ben op zich redelijk in de end-game. Welke prot dingen zou ik dan nodig hebben ?quote:Op maandag 26 april 2010 12:41 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
De diepere prot spec is als je endgame doet raiden beter, je hebt die cooldowns echt nodig wil je door sommige phases heen komen.
Dat komt omdat de meeste ervan uitgaan dat ze een boom naast zich hebbenquote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef GI het volgende:
[..]
Wat ik raar vind. Crit is prettig, maar 5% extra healing lijkt mij een 'given'.
Ik heb zelf :
http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=2&tal=503501503000130531005152215000000000000000000000000005032050000000000000000000
Zowel de 5% extra healing als de crit boost van ret.
Alleen pro mensen runnen 51-52holy/20-19prot, like me.quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Dat klopt.. alleen zie je er weinig mee rondlopen
Dit is mijn build, hij is ook aangepast op onze andere holy paladin in de guild. hij heeft improved concentration aura en ik niet.quote:Op maandag 26 april 2010 12:45 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben op zich redelijk in de end-game. Welke prot dingen zou ik dan nodig hebben ?
Die build heeft geen Imp. Devotion aura. Nu heb je in 25mans altijd wel een Resto Druid of een Prot Paladin met 6% healing, maar voor 10mans kan het wel eens handig zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Dit is mijn build, hij is ook aangepast op onze andere holy paladin in de guild. hij heeft improved concentration aura en ik niet.
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Deathwing&cn=Exilis&gn=Everdream
Divine sacrifice gaat het dus voornamelijk om, en die kan je in end-game raiden goed uit de problemen helpen. Kwestie van goede timing wanneer er heel veel raid damage komt.
Crit is leuk, maar als je meer end-game zit heb je automatisch genoeg crit. Bijna al mijn spells critten wel.
Ik zie mezelf toch niet opeens 30% van alle raid damage op een goede manier opvangen eigenlijk... Dan doe ik zelf ook squish ?quote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Dit is mijn build, hij is ook aangepast op onze andere holy paladin in de guild. hij heeft improved concentration aura en ik niet.
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Deathwing&cn=Exilis&gn=Everdream
Divine sacrifice gaat het dus voornamelijk om, en die kan je in end-game raiden goed uit de problemen helpen. Kwestie van goede timing wanneer er heel veel raid damage komt.
Crit is leuk, maar als je meer end-game zit heb je automatisch genoeg crit. Bijna al mijn spells critten wel.
Daarom doe je eerst Divine Shield, zodat je zelf 0 dmg neemt en "Damage which reduces the Paladin below 20% health will break the effect."quote:Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie mezelf toch niet opeens 30% van alle raid damage op een goede manier opvangen eigenlijk... Dan doe ik zelf ook squish ?
Ik doe eerlijk gezegd nooit 10 man, en we hebben standaard een paladin tank dus dit is voor mij perfectquote:Op maandag 26 april 2010 13:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Die build heeft geen Imp. Devotion aura. Nu heb je in 25mans altijd wel een Resto Druid of een Prot Paladin met 6% healing, maar voor 10mans kan het wel eens handig zijn.
Maar Divine Sacrifice is echt goddelijk.Divine Shield op jezelf, Divine Sac aan nčt voor grote raid damage. -50% damage op de hele raid voor 6 sec en daarna nog -30% voor 4 sec. Plus sterkere en langere Sacred Shields.
![]()
Ik heb het in een macro staan, maar ik doe geen divine shield maar die tank cooldown van 50% damage reduction. (ben even de naam kwijt van die bubble...)quote:Op maandag 26 april 2010 13:22 schreef GI het volgende:
Ow, das op zich wel een slimme natuurlijk. Het is tot op heden niet echt nodig. Maar onze progression stopt voorlopig nog bij Putricide 10.
Divine Protection.quote:Op maandag 26 april 2010 13:31 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Ik heb het in een macro staan, maar ik doe geen divine shield maar die tank cooldown van 50% damage reduction. (ben even de naam kwijt van die bubble...)
Hierdoor kan ik later nog een keer me echte bubble gebruiken indien nodig, je weet maar nooit.
En 50% reduction red je 't wel mee, gewoon holy shock op jezelf als je richting de 30% HP gaat.
Welke server zit je?quote:Op maandag 26 april 2010 09:05 schreef jagga het volgende:
Gisteren 2 uur lang met officers en guildleader gepraat.
omdat er gewoon geen progression was, had ik een orientatie-post gemaakt op een forum van een ander guild.
Ze wilden weten waarom ik dat had gedaan en of ik ergens mee zat/problemen mee had.
Toen uitgelegd dat het gewoon kut is, om vast te zitten in icc, terwijl je kunt zien dat progression er wel in zit. En ik vond 8 weken klooien, eigenlijk wel genoeg. (ik verwachtte dus echt dikke shit maar die kreeg ik niet)
Ze waren het met mij eens, en toen kwam t.
Guildleader was bezig een team op zetten ( icc10man) om te progressen.
En ze wilden advies of iig weten van mij, wie ik er zeker bij wilde hebben.![]()
Ben geen officer, geen Raidleader, maar gewoon een membertje, en dan mag ik gewoon mensen aanwijzen waarvan ik vind dat ze goed genoeg zijnTOF!
Momenteel heb ik:
1 warrior prot/fury (ik)
1 paladintank met healing offspec
2 priests. 1 disc/ shadow , 1 shadow/holy
2 Shamans 1x resto/elemental 1x enhancement/resto
1 hunter
1 rogue
1 mage ( arcane met fire offspec)
1 warlock afflic/demon (speciaal demon gespecced voor blood princes)
Voor de ervaren LK killers hier, is deze setup goed? motw gebruiken we drums voor.
nerf retquote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef Dibble het volgende:
Ik heb een een palatje aangemaakt, inmiddels level 36. Wordt een retri. Crit soms wel 500![]()
dit!quote:
Ik Revenge-crit soms wel 800 op mn lvl 35 Protwarriorquote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef Dibble het volgende:
Ik heb een een palatje aangemaakt, inmiddels level 36. Wordt een retri. Crit soms wel 500![]()
Why?quote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef jagga het volgende:
[..]
dit!
Hoewel ik me kapot lach in pvp tegen rets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Paladin,s nieuwe abilities in Cataclysm, was al een tijdje uit maar dacht ik post het even![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door synchrowise op 26-04-2010 16:12:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn meer van dit soort veranderingen maar dit zijn de belangrijkste volgens mij
Welk level ben je?quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren arms gespecced op m'n warrior en dat levelt toch wel een stuk fijner dan fury. Meer en sneller rage, en taste for blood procs icm +50% overpower crit is echt imba.
Heb ook die glyph voor +30% victory rush crit, dus het gaat snel. Charge en rend, dan victory rush en dan een overpower. Meestal is de mob wel dood, anders maak ik het af met execute.
Stukken beter dan de fury spec die ik volgens de Zygor guide moest nemen.
Een kalender waar mensen kunnen signen heb je ook in-gamequote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef Metonae het volgende:
Iemand hier die een beetje ervaring heeft met het ontwerpen van guild websites? Ik heb een raid kalender nodig waarbij mensen zich kunnen registreren en kunnen aanmelden voor een raid. Het liefst een die ik zelf moet inbouwen (Dus geen wowstead of guildomatic?).
Yay ingame kalender -_-. Ik vroeg toch echt om een die op een website kan ;pquote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een kalender waar mensen kunnen signen heb je ook in-game
Divine Guardian is wel raidwide, scheelt weer 10% damagequote:Op maandag 26 april 2010 15:59 schreef Vengswiejj het volgende:
Divine Sacrifice absorbed alleen maar 30% damage van mensen in je PARTY niet de raid, maar ja het is nog steeds handig.
Normaal was de normale Spec van Holy pally 51/5/15 of 52/2/17 Echter omdat er meer Raidwide damage is en meer mp5 op items is de MAINstream holy spec 52/19/0 - 52/17-2 - 51/20/0 achtig.
Blizzard heeft 't helaas nog niet mogelijk gemaakt om ingame calendar te syncen naar bijvoorbeeld je eigen website. Je kan daarintegen wel op armory kijken, maar daar heb je in jou geval nog niet veel aan.quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Yay ingame kalender -_-. Ik vroeg toch echt om een die op een website kan ;p
omdat de meeste rets die ik tegen kom, openen met een stun, en dan als een malle beginnen te hakken.quote:
Ik vind het altijd irritant om een two-hander te hebben (2.90 of 3.30 ofzo) in een BG, geen rage te hebben en mis te slaan als je tegen een rogue staat te knokkenquote:
Mjah ik doe geen battlegrounds, gewoon quests grinden tot level 60, dan neem ik dualspec met prot en level ik door questgrinden en randoms tanken.quote:Op maandag 26 april 2010 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het altijd irritant om een two-hander te hebben (2.90 of 3.30 ofzo) in een BG, geen rage te hebben en mis te slaan als je tegen een rogue staat te knokken
Tankwarrior is ook waardeloos als je aanvalt (ik iig wel), dus mn favo blijf fury warrior in een BG.
Je kunt jezelf via armory signen/unsignenquote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Blizzard heeft 't helaas nog niet mogelijk gemaakt om ingame calendar te syncen naar bijvoorbeeld je eigen website. Je kan daarintegen wel op armory kijken, maar daar heb je in jou geval nog niet veel aan.
Edit: http://www.wowwiki.com/Guild_website_utilities
Misschien staat hier iets boeiends tussen.
Die heb ik ook x2 op m'n 72 warrior, slaat wel lekker hoor als Furyquote:Op maandag 26 april 2010 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn weapon is 3,80. Heirloom axe met crusader.
Ik wilde het net komen posten, keek nog of het geen 1 april was, maar nee....quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13200223842&sid=1
Wat een afschuwelijke verandering. Dit betekent het einde van 25 man raiding, en het verder doorvoeren van alle classes hetzelfde maken (10 man moet immers net zo moeilijk zijn).
En wat moeten mensen dan die zowel 10 man als 25 leuk vinden om te doen?
Wat wel beter is is meer kleinere raids zoals in TBC. Verandering van omgeving doet de motivatie altijd wel goed. Maar dat is eigenlijk het enige positieve wat ik hier uit kan halen. Ik zat er over te denken om misschien in Cataclysm nog een beetje weer te gaan raiden maar daar zie ik maar weer van af.
vind zelf 10 man raids ook veel leuker als 25quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13200223842&sid=1
Wat een afschuwelijke verandering. Dit betekent het einde van 25 man raiding, en het verder doorvoeren van alle classes hetzelfde maken (10 man moet immers net zo moeilijk zijn).
En wat moeten mensen dan die zowel 10 man als 25 leuk vinden om te doen?
Wat wel beter is is meer kleinere raids zoals in TBC. Verandering van omgeving doet de motivatie altijd wel goed. Maar dat is eigenlijk het enige positieve wat ik hier uit kan halen. Ik zat er over te denken om misschien in Cataclysm nog een beetje weer te gaan raiden maar daar zie ik maar weer van af.
Ik vond 10 mans geen zak aan en deed ze ook bijna nooit. Maar daar gaat het niet om, in mijn guild bijvoorbeeld zijn een hoop mensen die zowel 25 als 10 man leuk vinden en dan ook elke week beiden doen. Als dit doorgaat denk ik dat zij dan toch voor 10 man gaan simpelweg omdat je daarmee dus makkelijker verder komt komen (makkelijker om 10 goede mensen bij elkaar te krijgen etc).quote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind zelf 10 man raids ook veel leuker als 25![]()
Ik voorspel indd dat guilds 20 10 man groepen maken ipv een paar 25 mans.quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef SharQueDo het volgende:
Lol, fuck 25mans dan. Lekker relaxed 10man raiden.Zelfde loot, en maar 9 scrubs die jouw kostbare tijd kunnen opfokken cq wipen ipv 24 scrubs.
Dit bedoel ik dus. Er zijn vast een hoop mensen die zo denken (overigens niets mis met die mening, slechts een observatie). Zo wordt het voor mensen die wel van 25 man raiden houden alleen nog maar moeilijker. Recruiten wordt hem ook niet, want de meeste spelers raiden voor loot en aangezien je in 10 man hetzelfde kunt krijgen...quote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef SharQueDo het volgende:
Lol, fuck 25mans dan. Lekker relaxed 10man raiden.Zelfde loot, en maar 9 scrubs die jouw kostbare tijd kunnen opfokken cq wipen ipv 24 scrubs.
Vrees het ook, maar eerst maar eens afwachten of dit ook daadwerkelijk wordt ingevoerd.quote:
Snap de reden niet echt dat je het op de website wilt ; meerendeel van mensen zal sneller signen ingame dan op de websitequote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Yay ingame kalender -_-. Ik vroeg toch echt om een die op een website kan ;p
Het grootste voordeel van de ingame kalender vind ik dat je via de armory iphone app er snel kan signen/cancellen laad vaak sneller als een hele website, nadeel (groot) is dat je er geen comment bij kan plaatsen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap de reden niet echt dat je het op de website wilt ; meerendeel van mensen zal sneller signen ingame dan op de website
Zoals ik altijd zeg: in 25man teams passen veel meer retardsquote:Op maandag 26 april 2010 18:20 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zit ook niet in een grote guild, en wij doen op dit moment ICC10 hardmodes. Echt super leuk om te doen, maar toch niet het hoogste van het hoogste, puur omdat we niet genoeg mensen hebben. Dat dat in Cata nu gelijk wordt getrokken -met nog steeds een voordeel voor de 25-man raids- vind ik echt superquote:Whether you're a big guild or a small guild the choice won't be dependent on what items drop, but instead on what you enjoy the most.
Het is natuurlijk wel zo dat veel 'social' guilds bijvoorbeeld ICC cleared in 2 of 3 raid avonden gezien de hoeveelheid bazen. Bij kleinere instances met 5 á 6 bazen is het prima te doen op 1 avond, en biedt het de mogelijkheid om naar meerdere raidinstances te gaan in de week.. Als guild zijnde kun je op die manier dus ook afspreken welke instances je samen gaat doen met de 25 man en welke je als 10 man kan doen, puur voor de 10 en 25 man gedeelde lockoutsquote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind het echt SUPER NIEUWS!!
25-man raids zullen er nog wel altijd zijn, meer loot per speler dus als je een grote guild hebt, waarom niet?
En vooral dit punt ben ik het zéér mee eens:
[..]
Ik zit ook niet in een grote guild, en wij doen op dit moment ICC10 hardmodes. Echt super leuk om te doen, maar toch niet het hoogste van het hoogste, puur omdat we niet genoeg mensen hebben. Dat dat in Cata nu gelijk wordt getrokken -met nog steeds een voordeel voor de 25-man raids- vind ik echt super
CATACLYSM
Ook de kleinere raids die er komen, de battlegrounds,.. Het gaat gewoon allemaal veel meer om de lol. Alle mensen die nu lopen te whinen, doen dat alleen maar omdat zij de enige willen zijn met i277 loot en omdat ze vinden dat 95% van de community retards zijn. Nou nee, laat iedereen maar lekker evenveel plezier beleven aan de game. Echt super. Dat het dezelfde raidlockout heeft is ook erg goed. Zo hoef je niet 5 dagen in de week uit te trekken om te raiden, en hou je tenminste nog tijd over voor andere chars, of voor meer pvp.
Ik ben het wel met je eens dat blizzard behoorlijk is verandert nadat ze gemerged zijn met activision.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Blistering het volgende:
De casuals worden meer en meer gevoed, lekker uitmelken denken ze natuurlijk bij Blizz.
* Blistering sighs
2200 mmr > LK10 yoquote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Blistering het volgende:
De casuals worden meer en meer gevoed, lekker uitmelken denken ze natuurlijk bij Blizz.
* Blistering sighs
s2 glad yo! Daarna gaan arena meer gedaan, maar LK is niet veel aan imoquote:
Ik heb er geen enkel probleem mee als er meer leuke dingen voor de casuals zijn, zoals een kans om alle dungeons te zien. Maar de raiders worden gewoon een beetje vergeten en ik vrees echt dat dit de doodsteek voor de 25 man raids is en die vind ik juist zo leukquote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Blistering het volgende:
* Blistering sighs
Ik baalde al echt toen het van 40 naar 25 man ging, dit word de 2e zwarte dag als het doorgaat :Squote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee als er meer leuke dingen voor de casuals zijn, zoals een kans om alle dungeons te zien. Maar de raiders worden gewoon een beetje vergeten en ik vrees echt dat dit de doodsteek voor de 25 man raids is en die vind ik juist zo leuk
Thanks!quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:27 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/gearscore.aspx
Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:57 schreef GI het volgende:
Nou, dan maar geen 25 man. Ik zal het niet missen, de enige ECHTE reden dat ik 25's wil doen is voor de loot upgrades die je daar wel, en in 10 niet krijgt.
Trouwens, een website calender biedt altijd meer mogelijkheden dan in game, gewoon omdat je hem naar eigen wensen en gebruik in kan richten (als je hem zelf bouwt that is)
Zelfde als er hier op het werk het woord 'expertise' valt, of backstabben..quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:33 schreef jagga het volgende:
ik begin shit te zien
Word misschien tijd dat ik stop met wow![]()
Net een post in KLB, en eerste waar ik aan dacht was paladin![]()
eerst wat ik dacht toen ik expertise zag, was: ohja ik moet nog expertise gems maken vanavondquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Zelfde als er hier op het werk het woord 'expertise' valt, of backstabben..
Ja dit dus...quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb persoonlijk een ontzettende #@!$!#$%#@% hekel aan 25 mans. Je kunt er prat op gaan dat er altijd een stuk of 4 slacken/dom zijn/het niet snappen. Echt PURE frustratie voor mij.
Maarrrrrrrrrr ik vind het wel jammer dat dat nu weg gaat. 25 man IS moeilijker en daar mag best een beloning tegenover staan imho.
En kansen op een legendary item zijn zo klein... Het is echt de moeite niet waard tenzij je in de top of the world van progress meedraait.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:18 schreef dikke_donder het volgende:
het enige voordeel van de 25m raid instances in cata is dat ze meer loot droppen en gold. zodoende heb je meer kans op loot.
25m is 2.5x zo groot als 10m. stel dat er in 10m 2 items droppen per boss. dat is 20%. dan zou theoretisch in 25m 5 items moeten droppen om het percentage gelijk te houden. waarschijnlijk houd de 25m het voordeel dat je daar een legendary item kan krijgen. dat zou dan 1 van de weinige redenen zijn om 25m te doen.
dat ligt aan de guild zelf natuurlijk. eerst deden wij als 25m guild 2 wings op 1 avond. nu clearen we op een goeie avond t/m sindragosa zodat we de volgende raid op LK kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef GI het volgende:
Ik ga niet moeilijk doen met het bij elkaar krijgen van 25 man terwijl ik met 10 man een iets mindere verhouding van loot heb. In principe is de 2 per boss meer dan genoeg imho. Ik hoef niet perse meer kans op loot te hebben.
Vergelijk het met ICC. In ICC10 heb ik (in de huidige situatie) op één avond Twee wings clear (En dan zijn we nog langzaam) in ICC 25 met het geneuzel van de vele mensen die AFK gaan terwijl het niet zou moeten en de mensen die dom doen op trash en te laat binnen komen en ga zo maar door hebben we met mazzel 1 wing op 1 avond.
En dan kan 't straks weer allemaal naar 85!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef Metonae het volgende:
Nog 40% en dan is mijn mage eindelijk level 80!Dat is character op level 80 nummertje 5! 5 down, 5 to go!
Warrior is level 65, dus hij zal snel volgen
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:35 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
En dan kan 't straks weer allemaal naar 85!![]()
Ik heb nu ookal 5 level 80, maar in cataclysm pak ik gewoon mijn hunter en paladin en meer niet!
Maar dat dacht ik in het begin van WOTLK ook...
World of Casualcraft: Casualysmquote:As noted for Conquest points, the Rated Battlegrounds and Arenas will be sharing this same point type. Because of that, it will in fact be possible to get the best PvP items without setting foot in Arena; however, more powerful armor and weapons will of course require more Conquest points, so players who win their matches more often will still gear up faster. We're removing personal rating requirements on almost all items; they're definitely removed for weapons. We might offer a few items to the absolute best players based on personal rating, largely as cosmetic or 'bragging rights' type items. And you'll have the option of purchasing the previous season’s gear with the more readily available Honor points.
bron
Als je er slecht in bent is het kut?quote:
Arena is voor de pro's onder ons ja!quote:
Ik ben er ongetwijfeld heel erg slecht in.quote:
No- Lifer ftwquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef Metonae het volgende:
Nog 40% en dan is mijn mage eindelijk level 80!Dat is character op level 80 nummertje 5! 5 down, 5 to go!
Warrior is level 65, dus hij zal snel volgen
Ik speel een char gewoon hooguit een maand (Behalve Paladin) en dan ga ik weer naar de volgende ;p Zeker nu met Cataclysm on its way.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
No- Lifer ftw![]()
Ik heb er 2 op 80, meer lukt me echt niet, die quest area's komen me nu de strot uit
5 chars op 80 hebben is wel leuk natuurlijk, maar ik heb het meer over het levelen. Je ziet die quest area's dan veel te vaak. Spel moet wel leuk blijven en constant dezelfde area's doorlopen staat in mijn woordenboek niet onder de definitie : leukquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik speel een char gewoon hooguit een maand (Behalve Paladin) en dan ga ik weer naar de volgende ;p Zeker nu met Cataclysm on its way.
maar zeker wel avond na avond elke mogelijke instance doen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
5 chars op 80 hebben is wel leuk natuurlijk, maar ik heb het meer over het levelen. Je ziet die quest area's dan veel te vaak. Spel moet wel leuk blijven en constant dezelfde area's doorlopen staat in mijn woordenboek niet onder de definitie : leuk![]()
Heb nooit zo'n probleem met die plekken. Alleen Borean Tundra en Howling Fjord vind ik pure bagger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
5 chars op 80 hebben is wel leuk natuurlijk, maar ik heb het meer over het levelen. Je ziet die quest area's dan veel te vaak. Spel moet wel leuk blijven en constant dezelfde area's doorlopen staat in mijn woordenboek niet onder de definitie : leuk![]()
Maar blij dat er mensen zijn die het dan niet saai vinden
Ook dat gaat vervelen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar zeker wel avond na avond elke mogelijke instance doen?
Howling Fjord is wel okay. Wat ik pure crap vind (en ook elke keer gewoon oversla) is Stonetalon Mountains en Desolacequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb nooit zo'n probleem met die plekken. Alleen Borean Tundra en Howling Fjord vind ik pure bagger.
Het is maar net hoe je het spelletje speelt. Ik zit in een guild waar ik al ruim een jaar inzit. Ik ben in de luxe positie dat ik zelf bepaal wie er meegaan en speel gemiddeld samen met 8 man waar ik al tientallen keren mee heb samen gespeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef SharQueDo het volgende:
Arena is pro. 2200 rating zegt veel meer over je skills dan een Lich King-10 kill.
PvE a) zijn scripted encounters; ze blijven hetzelfde en b) je bent afhankelijk van 9/24 scrubs die je nauwelijks kent qua spelen. Als zij iets opfucken heb JIJ er onder te lijden (wipe, verlies van tijd en repairmoney).
Dat zijn dan ook net plekken die ja kan overslaan. Ik doe ipv Stonetalon vaak Southern Barrens of ik maak een begin in Hillsbrad en ipv Desolace doe ik Stranglethorn of Arathi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Howling Fjord is wel okay. Wat ik pure crap vind (en ook elke keer gewoon oversla) is Stonetalon Mountains en Desolace.
Omdat die guilds zo slecht zijn dat ze niet voorbij Festergut of Sindragosa komen. Als ik zelf raid, dan raid ik met mensen van mijn niveau. Ik heb geen zin om anderen te gaan boosten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef GI het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het spelletje speelt. Ik zit in een guild waar ik al ruim een jaar inzit. Ik ben in de luxe positie dat ik zelf bepaal wie er meegaan en speel gemiddeld samen met 8 man waar ik al tientallen keren mee heb samen gespeeld.
Zelfs tijdens die gescripte encounters heb ik het opperbest naar mijn zin in het teamwork dat nodig is voor de kills.
Maar goed, voor mensen die alleen maar PVE puggen of om de maand van guild wisselen is het een ander verhaal.
Inderdaad, ik precies hetzelfde. En die 20% extra xp van heirlooms maakt het iets makkelijker om over te slaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook net plekken die ja kan overslaan. Ik doe ipv Stonetalon vaak Southern Barrens of ik maak een begin in Hillsbrad en ipv Desolace doe ik Stranglethorn of Arathi.
Kijk, weer een andere insteek.Ik speel het spelletje niet alleen voor mijn e-peen en gevoel van eigenwaarde. Ik vind het leuk om met de guild waar ik inzit gewoon rustig door te progressen. We hebben op dit moment maar 1 keer Putri neer en daar zijn we verdomd blij meequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat die guilds zo slecht zijn dat ze niet voorbij Festergut of Sindragosa komen. Als ik zelf raid, dan raid ik met mensen van mijn niveau. Ik heb geen zin om anderen te gaan boosten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:54 schreef GI het volgende:
Met de huidige random tool kan je ook gewoon bepaalde zones niet spelen door die levelrange vooral in randoms door te brengen
Random Dungeon Finder tool idd. Als je die wilt gebruiken (zeker op lower level) dan kun je beter rerollen naar een class die kan tanken en/of healen, of je moet willen wachten op 20 minute queues ipv instant queues.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb ongeveer 5 maanden geen wow gespeeld, daarvoor vanaf de release zo'n beetje alleen maar hardcore endgame content gespeeld.
Ben nu weer helemaal overnieuw begonnen met een lock (lvl 10). Wat is er de afgelopen tijd zoal veranderd...ik lees in de post boven mij iets over random tool, ik neem aan dat ze daarmee de dungeon queue bedoelen of is er iets nieuws wat ik nog niet weet?
kan komen omdat er meer tanks/healers zijn die heroics willen doen. dan kunnen er sneller dps aan de bakquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Metonae het volgende:
Dat wachten is voor een DPS steeds minder en minder of heb ik dat nou zo tussen mn oren zitten? Eerder zag ik wachttijden van 15-20 minuten. Nu amper 5. Ik klaag niet
Ik zat dus eerst in een guild waarin iedereen het begreep. Oh, er was wel frustratie en constante wipes, maar dan hebben we het over yogg 0, totgc 25 Anub Arak of een boss voor het eerst uitproberen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb persoonlijk een ontzettende #@!$!#$%#@% hekel aan 25 mans. Je kunt er prat op gaan dat er altijd een stuk of 4 slacken/dom zijn/het niet snappen. Echt PURE frustratie voor mij.
Maarrrrrrrrrr ik vind het wel jammer dat dat nu weg gaat. 25 man IS moeilijker en daar mag best een beloning tegenover staan imho.
Dit, hoewel er voor een tank weinig uit te blinken valt in icc.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat dus eerst in een guild waarin iedereen het begreep. Oh, er was wel frustratie en constante wipes, maar dan hebben we het over yogg 0, totgc 25 Anub Arak of een boss voor het eerst uitproberen.
Ik heb nu door hoe frustrerend het is als er continue achterlijke fouten worden gemaakt. En ik merk dat mijn hele raidingambitie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het maakt niets uit om heel goed te zijn als er een handvol heel slecht is, want dan wipe je toch wel. Echt funest voor je houding in raids en funest voor de wil uit te blinken.
Komt ook voornamelijk omdat je tegenwoordig helemaal niet goed hoeft te zijn om in een fatsoenlijke guild te komen. Recruiten wordt steeds moeilijker omdat mensen geen ambitie meer hebben. Gear is zo makkelijk te krijgen dat mensen heel snel tevreden zijn. Er zijn een hele hoop mensen die wel goede spelers zijn (ik ken een paar op mijn server) maar die toch liever puggen omdat dat bijna net zoveel oplevert.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat dus eerst in een guild waarin iedereen het begreep. Oh, er was wel frustratie en constante wipes, maar dan hebben we het over yogg 0, totgc 25 Anub Arak of een boss voor het eerst uitproberen.
Ik heb nu door hoe frustrerend het is als er continue achterlijke fouten worden gemaakt. En ik merk dat mijn hele raidingambitie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het maakt niets uit om heel goed te zijn als er een handvol heel slecht is, want dan wipe je toch wel. Echt funest voor je houding in raids en funest voor de wil uit te blinken.
Ik hou helemaal niet van doemdenken en mensen die al allerlei negatieve dingen schreeuwen voor een expansion ook maar in beta te vinden is. Maar ik vrees het ergste hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
Komt ook voornamelijk omdat je tegenwoordig helemaal niet goed hoeft te zijn om in een fatsoenlijke guild te komen. Recruiten wordt steeds moeilijker omdat mensen geen ambitie meer hebben. Gear is zo makkelijk te krijgen dat mensen heel snel tevreden zijn. Er zijn een hele hoop mensen die wel goede spelers zijn (ik ken een paar op mijn server) maar die toch liever puggen omdat dat bijna net zoveel oplevert.
En dit gaat dus nog veel erger worden in Cataclysm, omdat diezelfde mensen dus gewoon 10 mans gaan doen voor dezelfde gear. Net zoals het merendeel van de posters hier, als ik het zo lees. Dat is hun keus natuurlijk, maar daarmee wordt het voor de echt fatsoenlijke 25 man guilds (dus niet degene waar hier de hele tijd over gepraat wordt) echt bijna onmogelijk om nog mensen te vinden. Ik voorspel het einde van 25 man guilds, ik denk dat dat uiteindelijk alleen nog maar gepugged gaat worden of misschien helemaal uitsterft.
Undercity.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef DjinN het volgende:
Heey, ik heb even een vraagjeIk heb vroeger een tijdje WoW gespeeld..en er was een plaats in bijzonder die ik erg mooi vond. Dat was een soort van overdekte marktplaats wat ondergronds ging. De weg was rondom. Ben me al een tijdje aan het afvragen hoe het daar ook al weer heette
Gelukkig kunnen jullie met zijn 2-en 25 mannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van doemdenken en mensen die al allerlei negatieve dingen schreeuwen voor een expansion ook maar in beta te vinden is. Maar ik vrees het ergste hierJe hebt gelijk (denk ik).
Wat snap je niet aan ondergronds?quote:
undercity is ook nog is lelijk dus dat kan hem niet zijnquote:
Undercity is niet lelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
undercity is ook nog is lelijk dus dat kan hem niet zijn
Is ook niet lelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
Undercity is niet lelijkJullie geven het gewoon geen kans!
He dodged teh banhammerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ook niet lelijkMaar er loopt niet echt een weg omheen.
(heb vorige week nog zo'n abomination guard gevonden in ucdie zijn ze vast vergeten te vervangen
)
Sylvanas is gewoon een kuthoer dat ze het niet aan zag komen met Varimathras aan haar zijde. Het was trouwens ook haar idee, een Undeath Plague wat de Scourge + living uit kon roeien. Putress ging er alleen op eigen houtje mee aan de haal. Volgens mij speelde Sylvanas ook secretly een rol hierin, maar ontkende het later.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:36 schreef Metonae het volgende:
Het is allemaal de schuld van die stomme professor!Ik vote nog steeds voor Forsaken als guards. Geen orcs, geen abominations.
Inderdaad, imo de lelijkste horde-stad. Thunder Bluff vind ik wel cool met dat zomerse sfeertje en Org natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
undercity is ook nog is lelijk dus dat kan hem niet zijn
Voor Ally's wel ja. Stormwind is echt zo'n goedzakken stadquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Sjiznit het volgende:
De mooiste stad vind ik nog steeds Ironforge. Eigenlijk de enige waar ik echt een groots gevoel bij heb.
Haha jaquote:
Omg congratz! Duurde het heel lang?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha ja. Tijdje geleden al gehaald. Kalimdor was wel een opgave, laatste quests die telde waren cloth turnins. Wel nice dat die ook tellen!
vind ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:42 schreef Silmarwen het volgende:
Als tank in ICC niet veel te doen.O.o
Ik vind Festergut en Putricide als tank toch behoorlijk aan poten. Dreamwalker net zo goed met al die tig adds, en als nie alle DPS superb is, zijn dat er nogal wat.
En tja, sommige zijn domweg saai als tank.
Pwnd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Metonae het volgende:
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
je moet geloof ik ilvl 174 hebben om heroics te kunnen doenquote:
Hou uw muil!quote:
O_O Daar krijg ik geen triumphs manquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Evertjan het volgende:
waarom loop je niet eerst een paar normal dungeons
Link.quote:
Ja die gear requirements zijn lame soms. Ik mocht met m'n Deathknight ook geen heroics doen terwijl ik meer dps deed dan veel mensen waarmee ik in een heroicgroups heb gezeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Metonae het volgende:
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
Ik deed in een normal 2k dps. Dat was een requirement back in 3.0.1 om naar Naxx te gaan =/ Maar ik heb het al opgelost. Paladin had nog een lading stone keeper shards. Daar heb ik van die BoA Honor Tokens van gekocht en van die honor heb ik wat furious gear gekochtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die gear requirements zijn lame soms. Ik mocht met m'n Deathknight ook geen heroics doen terwijl ik meer dps deed dan veel mensen waarmee ik in een heroicgroups heb gezeten.
88k hpquote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:
Net een rogue met 88k hp verslagen in wintergrasp![]()
Dan ben je echt wel slecht bezig als rogue dunkt mij
en toen werd je wakker ?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:
Net een rogue met 88k hp verslagen in wintergrasp![]()
Dan ben je echt wel slecht bezig als rogue dunkt mij
Ziet er heel cool uit!quote:
Woekerwinst ftwquote:Op woensdag 28 april 2010 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er heel cool uit!Zijn er nog level restrictions oid of moet de ander ook kunnen vliegen?
Net even mijn mond open laten vallen in ons AH. Er is iemand die zo te zien elke low level dungeon (vanilla) honderden keren heeft gerund en nu alles op AH probeert te verkopen voor vaak meer dan 200 gold (we hebben het dan over items onder level 40 en zo...). Van heel veel blue world drops 6-7 stuks etc etc. En ik maar doorklikken en alles alleen maar van hem. Rijen vol items voor MEGAveel gold voor dat itemlevel. Items die ik met moeite verkoop voor 9 gold (paar keer terugplaatsen na 48 uur) heeft hij te koop staan voor 190 etc (en dan 12 stuks). Ik snap er niks van
Jemig, zoveel geld voor een wapen voor offspec..quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef ufopiloot het volgende:
Shadow's Edge binnen voor m'n offspec
Welke klasse ben je ? Ik pvp als DK op het moment. Ik ga naar toe, diseases erop, een silence van 3sec. Rent ie weg DG + COI , Weer wat raggen en een strangulate erop. Dan is ie bijna wel dood.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:31 schreef jagga het volgende:
Raid ging niet door gisteren ivm niet genoeg mensen.
Gingen we maar beetje duelen met guildies / BG runnen
Best grappig als je een disc priest, shadow priest, shaman en rogue hebt in BG
Hoe de fuck versla je trouwens een shadow priest in 1v1?
Tegen de tijd dat ik hem halverwege heb afgeragd, heeft hij mijn gezicht er al afgesmolten met die klote dots van em![]()
Ik heb 1 keer van hem gewonnenmet heeel veeel moeite.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jemig, zoveel geld voor een wapen voor offspec..
wel als je de LK niet kan dood krijgen. dan is het BiS voor zo'n beetje elke meleeclassquote:Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Inderdaad
En hij is niet eens zo goed.
Nog niet klaarquote:Op woensdag 28 april 2010 09:19 schreef Metonae het volgende:
Kan ik via de Armory niet op Auction House kijken nowadays of is dat nog niet helemaal klaar? Ik kan het zo snel niet vinden
Balenquote:
een protwarrior.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Welke klasse ben je ? Ik pvp als DK op het moment. Ik ga naar toe, diseases erop, een silence van 3sec. Rent ie weg DG + COI , Weer wat raggen en een strangulate erop. Dan is ie bijna wel dood.
Nee, sommige hunters kunnen wél kitenquote:
Waar mensen zich druk om kunnen maken. In mijn guild zijn alle alts welkom. Veel gezelliger als mensen in het weekend een alt aan het spelen zijn en kan je ook veel beter in de gaten houden wat members aan het doen zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:02 schreef GI het volgende:
Ook leuk. Paar mensen uit de guild gegaan."Na een 'we willen geen niet actieve alts in de guild' zijn ze boos geworden en DRAMA! komt om de hoek kijken. We hadden een unprotected channel voor communicatie met onze levelling guild. Hebben ze er heel grappig een paswoord op gezet. Hoe kinderlijk mensen kunnen zijn...
Het is met een SK-loot systeem echter een ander verhaal. mensen die nooit spelen en nooit raiden en dan opeens met die alt die ze 1 keer in de 2 maanden aanloggen recht hebben op loot... das vervelend.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken. In mijn guild zijn alle alts welkom. Veel gezelliger als mensen in het weekend een alt aan het spelen zijn en kan je ook veel beter in de gaten houden wat members aan het doen zijn.
Ok, dan moet je dicht blijven op de spriest, blijven stunnen/slowen. En timen op hun dot spells te intterupten. En dus niet op verschillende mensen gaan jagenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:45 schreef jagga het volgende:
[..]
een protwarrior.
Maar ik ben een complete pvp noob. Als ik pvp is het in een groep.
Daarbij pas ik de dezelfde tactiek toe als op dreamwalker
Als een gek heen en weer rennen + stunnen, silencen, disarmen en shieldslammen om buffs eraf te halen
Ze vergelijken mij met een "raging bull in a chinashop"![]()
dat gevecht was met een guildie shadowpriest.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok, dan moet je dicht blijven op de spriest, blijven stunnen/slowen. En timen op hun dot spells te intterupten. En dus niet op verschillende mensen gaan jagen
Wat een baggersysteem dan. Wij gebruiken EPGP en werkt perfectquote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef GI het volgende:
[..]
Het is met een SK-loot systeem echter een ander verhaal. mensen die nooit spelen en nooit raiden en dan opeens met die alt die ze 1 keer in de 2 maanden aanloggen recht hebben op loot... das vervelend.
Loot council.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat een baggersysteem dan. Wij gebruiken EPGP en werkt perfect
duurt dat niet lang? als er 7 mensen een token willen bijv. dan moet toch worden besproken wie de token krijgt?quote:
Iemand die daar iets voor weet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuk, kan dus niet meer inloggen :/. Had zo'n mobile code ding op een telefoon staan. Telefoon dus een software update gehad en was dus vergeten om dat code ding van me telefoon af te halen :/. Nu moet ik van alles naar ze toe mailen, inclusief copy ID bewijs of paspoort :/
Als je nu aangeeft waarvoor je addons wil hebben kunnen we je misschien helpen...quote:
Nee, je moet hun zoveel mogelijk bewijs geven dat jij de eigenaar bent van de account. Anders helpen ze je niet. Dus inclusief kopie ID kaart en eventueel cd key van je originele game is ook een goed bewijsmiddel.quote:
Is er niet gewoon een lijst met echte aanraders?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:49 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je nu aangeeft waarvoor je addons wil hebben kunnen we je misschien helpen...
@ moozzie, licht er gewoon aan wat je vooral doetquote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef SharQueDo het volgende:
Gisteravond trouwens nog lekker gepugged op Stormscale.Helft van de mensen kwam uit een high-end raiding guild of op geared alts.
25-man eerst, eerste wing oneshot (lootship heroic), alleen toen disconnecte er 2 tanks en werd de run gestaakt.
Daarna 10-man. First wing oneshot, plague oneshot (inclusief Putricide). Daarna disconnecte er weer een tank.Blood Princes maar geprobeerd met 1 melee tank. Ging toch best lastig met 2 healers. Na een paar wipes maar gecalled.
[ afbeelding ]
Putricide-10 oneshot.En dat in een pug.
[ afbeelding ]
Ff e-peenen met mijn DPS op saurfang, zie Recount rechts onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |