Combat ook, langzame mainhand, snelle offhand:quote:PvE Mutilate, fast and flawed advice
Highest DPS dagger mainhand, have at least one fast dagger in either hand.
Fastest dagger - Deadly Poison, Other dagger - Instant Poison.
Ik heb voor muti een 1,80 MH en 1,40 Oh. Combat heb ik een 2,60 axe mainhand en 1,50 sword offhand.quote:Mainhand a sword/axe, fist or mace weapon of generally slow speed.
Offhand a sword/axe, dagger or fist weapon of generally fast speed.
Mainhand Instant Poison, Offhand Deadly Poison.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Blistering het volgende:
Ik wil trouwens toch eventjes reclame maken voor Loui v3. Loui is een Duitse gast die echt een awesome interface heeft ontworpen voor WoW, en binnenkort komt v3 daarvan uit!
http://www.wow-lui.com/ hier kan je op het forum bij het News tabje het hele proces zien met screens over hoe het eruit gaat zien. Mijn god wat is die gast goed zeg, echt een lust voor het oog die interface. Ik kan niet wachten gewoon tot ie gereleased gaat worden
Fuck, ik dacht dat alleen mijn realm daar last van had.quote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Blistering het volgende:
Zojuist is de ''Anal'' spam i.c.m. gear score vragende ICC puggers het avondbeeld gaan innemen van de trade chat. Zo langzamerhand is het uitzetten van /2 wel heel verleidelijk geworden
Anal [Dirge]quote:Op zondag 25 april 2010 22:42 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat alleen mijn realm daar last van had.
Anal [Intensity]
Herkenbaar! Heb het ook moeten doen, wat een kutwerk zeg. En dan te bedenken dat als ik The Insane wil ik wéér BB guards moet ganken en dan ipv cloth turn-ins Dire Maul quests moet doen. No, thank you.quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef synchrowise het volgende:
Ben eindeiljk weer neutral met booty bay op mij main (had Bloodsail Admiral gehaald) door heel veel silk cloth in te leveren (HEEL veel) Nu kan ik verder met Loremaster halen
Haha zo irritant hequote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb het ook moeten doen, wat een kutwerk zeg. En dan te bedenken dat als ik The Insane wil ik wéér BB guards moet ganken en dan ipv cloth turn-ins Dire Maul quests moet doen. No, thank you.
Ja hoor, disc priest is handig voor infest, maar niet echt nodig in 10 man. Warlock (Seed of Corruption) en Mage (Living Bomb) handig voor P3 met die Vile Spirits (als je ze killed). Hunter/Rogue voor missdirect/tricks of the trade. Goede setup hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:05 schreef jagga het volgende:
...
Voor de ervaren LK killers hier, is deze setup goed?
Mja, maar ik vind als je afhankelijk bent van een combat res om een boss te killen dan moet je gewoon je tactics herzien of mensen wisselen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef Blistering het volgende:
Vind een Druid erbij wel altijd erg handig tho, omdat je toch wel vaak iemand hebt die doodgaat..
Nah, ben ik niet met je eens. Je hebt altijd tijd om te reageren en als je dat niet lukt ben je gewoon fail. Als iemand defile krijgt en staat midden in een groep dan kan hij naar de buitenkant lopen en de rest naar het midden. Zo moeilijk is het allemaal niet, speciaal in 10 man.quote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Blistering het volgende:
Bij TLK weet je het simpelweg nooit zeker. RNG fight ftl.
I iz talking heroic yo.quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Nah, ben ik niet met je eens. Je hebt altijd tijd om te reageren en als je dat niet lukt ben je gewoon fail. Als iemand defile krijgt en staat midden in een groep dan kan hij naar de buitenkant lopen en de rest naar het midden. Zo moeilijk is het allemaal niet, speciaal in 10 man.
Hahaquote:
Moet lukken ja, mits ze niet achterlijk zijnquote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja hoor, disc priest is handig voor infest, maar niet echt nodig in 10 man. Warlock (Seed of Corruption) en Mage (Living Bomb) handig voor P3 met die Vile Spirits (als je ze killed). Hunter/Rogue voor missdirect/tricks of the trade. Goede setup hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |