Is ook niet lelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
Undercity is niet lelijkJullie geven het gewoon geen kans!
He dodged teh banhammerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ook niet lelijkMaar er loopt niet echt een weg omheen.
(heb vorige week nog zo'n abomination guard gevonden in ucdie zijn ze vast vergeten te vervangen
)
Sylvanas is gewoon een kuthoer dat ze het niet aan zag komen met Varimathras aan haar zijde. Het was trouwens ook haar idee, een Undeath Plague wat de Scourge + living uit kon roeien. Putress ging er alleen op eigen houtje mee aan de haal. Volgens mij speelde Sylvanas ook secretly een rol hierin, maar ontkende het later.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:36 schreef Metonae het volgende:
Het is allemaal de schuld van die stomme professor!Ik vote nog steeds voor Forsaken als guards. Geen orcs, geen abominations.
Inderdaad, imo de lelijkste horde-stad. Thunder Bluff vind ik wel cool met dat zomerse sfeertje en Org natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
undercity is ook nog is lelijk dus dat kan hem niet zijn
Voor Ally's wel ja. Stormwind is echt zo'n goedzakken stadquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Sjiznit het volgende:
De mooiste stad vind ik nog steeds Ironforge. Eigenlijk de enige waar ik echt een groots gevoel bij heb.
Haha jaquote:
Omg congratz! Duurde het heel lang?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha ja. Tijdje geleden al gehaald. Kalimdor was wel een opgave, laatste quests die telde waren cloth turnins. Wel nice dat die ook tellen!
vind ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:42 schreef Silmarwen het volgende:
Als tank in ICC niet veel te doen.O.o
Ik vind Festergut en Putricide als tank toch behoorlijk aan poten. Dreamwalker net zo goed met al die tig adds, en als nie alle DPS superb is, zijn dat er nogal wat.
En tja, sommige zijn domweg saai als tank.
Pwnd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Metonae het volgende:
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |