abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80765382
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef GI het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het spelletje speelt. Ik zit in een guild waar ik al ruim een jaar inzit. Ik ben in de luxe positie dat ik zelf bepaal wie er meegaan en speel gemiddeld samen met 8 man waar ik al tientallen keren mee heb samen gespeeld.

Zelfs tijdens die gescripte encounters heb ik het opperbest naar mijn zin in het teamwork dat nodig is voor de kills.

Maar goed, voor mensen die alleen maar PVE puggen of om de maand van guild wisselen is het een ander verhaal.
Omdat die guilds zo slecht zijn dat ze niet voorbij Festergut of Sindragosa komen. Als ik zelf raid, dan raid ik met mensen van mijn niveau. Ik heb geen zin om anderen te gaan boosten.
pi_80765440
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:53 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook net plekken die ja kan overslaan. Ik doe ipv Stonetalon vaak Southern Barrens of ik maak een begin in Hillsbrad en ipv Desolace doe ik Stranglethorn of Arathi.
Inderdaad, ik precies hetzelfde. En die 20% extra xp van heirlooms maakt het iets makkelijker om over te slaan.

Ik heb op m'n 42 warrior nu Barrens en Southern Barrens, Hillsbrad, Ashenvale, Thousand Needles, STV, Dustwallow Marsh en Arathi gedaan.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:58:16 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80765451
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Omdat die guilds zo slecht zijn dat ze niet voorbij Festergut of Sindragosa komen. Als ik zelf raid, dan raid ik met mensen van mijn niveau. Ik heb geen zin om anderen te gaan boosten.
Kijk, weer een andere insteek.Ik speel het spelletje niet alleen voor mijn e-peen en gevoel van eigenwaarde. Ik vind het leuk om met de guild waar ik inzit gewoon rustig door te progressen. We hebben op dit moment maar 1 keer Putri neer en daar zijn we verdomd blij mee

Dreamwalker is ondertussen een free-loot geworden doordat de healers goed genoeg gegeared zijn om mooie cijfers naar voren te toveren.

Putri moet nog een paar keer neer, daarna gaan we verder op de blood princes waarschijnlijk Daarna komt sindragosa misschien eens
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 14:00:48 #204
159966 lifeblind
pi_80765548
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:54 schreef GI het volgende:
Met de huidige random tool kan je ook gewoon bepaalde zones niet spelen door die levelrange vooral in randoms door te brengen

Precies. Ik ben met een mage bezig die op dit moment level 49 is. Ik heb amper nog een quest gedaan sinds ik level 15 ben geworden. Ik doe er af en toe wel wat, maar dat is dan om de tijd te doden dat ik in de dungeon queue sta
pi_80765713
Ik heb ongeveer 5 maanden geen wow gespeeld, daarvoor vanaf de release zo'n beetje alleen maar hardcore endgame content gespeeld.

Ben nu weer helemaal overnieuw begonnen met een lock (lvl 10). Wat is er de afgelopen tijd zoal veranderd...ik lees in de post boven mij iets over random tool, ik neem aan dat ze daarmee de dungeon queue bedoelen of is er iets nieuws wat ik nog niet weet?
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:09:04 #206
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80765844
Vanaf level 15 is er een random dungeon queue
pi_80766008
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:04 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb ongeveer 5 maanden geen wow gespeeld, daarvoor vanaf de release zo'n beetje alleen maar hardcore endgame content gespeeld.

Ben nu weer helemaal overnieuw begonnen met een lock (lvl 10). Wat is er de afgelopen tijd zoal veranderd...ik lees in de post boven mij iets over random tool, ik neem aan dat ze daarmee de dungeon queue bedoelen of is er iets nieuws wat ik nog niet weet?
Random Dungeon Finder tool idd. Als je die wilt gebruiken (zeker op lower level) dan kun je beter rerollen naar een class die kan tanken en/of healen, of je moet willen wachten op 20 minute queues ipv instant queues.

Wel lekker levelen met die RDF trouwens. Tot level 50 heb je al gauw 1 level (2 levels mits rested) per run. Als je dan een fatsoenlijke groep hebt met heirlooms, dan knal je er zo door.
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:15:25 #208
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80766069
DPS queue is langer, maar het is een welkome toevoeging aan het questen. Met een goede groep willen er nog wel eens meerdere instance runs achter elkaar worden gedaan
pi_80766316
Mjah, ik queue altijd gewoon en begin met quests doen. Op een gegeven moment is er wel een group dan.
pi_80766837
Dat wachten is voor een DPS steeds minder en minder of heb ik dat nou zo tussen mn oren zitten? Eerder zag ik wachttijden van 15-20 minuten. Nu amper 5. Ik klaag niet
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80767830
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef Metonae het volgende:
Dat wachten is voor een DPS steeds minder en minder of heb ik dat nou zo tussen mn oren zitten? Eerder zag ik wachttijden van 15-20 minuten. Nu amper 5. Ik klaag niet
kan komen omdat er meer tanks/healers zijn die heroics willen doen. dan kunnen er sneller dps aan de bak
pi_80768250
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 06:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb persoonlijk een ontzettende #@!$!#$%#@% hekel aan 25 mans. Je kunt er prat op gaan dat er altijd een stuk of 4 slacken/dom zijn/het niet snappen. Echt PURE frustratie voor mij.
Maarrrrrrrrrr ik vind het wel jammer dat dat nu weg gaat. 25 man IS moeilijker en daar mag best een beloning tegenover staan imho.
Ik zat dus eerst in een guild waarin iedereen het begreep. Oh, er was wel frustratie en constante wipes, maar dan hebben we het over yogg 0, totgc 25 Anub Arak of een boss voor het eerst uitproberen.

Ik heb nu door hoe frustrerend het is als er continue achterlijke fouten worden gemaakt. En ik merk dat mijn hele raidingambitie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het maakt niets uit om heel goed te zijn als er een handvol heel slecht is, want dan wipe je toch wel. Echt funest voor je houding in raids en funest voor de wil uit te blinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:22:13 #213
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80768582
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat dus eerst in een guild waarin iedereen het begreep. Oh, er was wel frustratie en constante wipes, maar dan hebben we het over yogg 0, totgc 25 Anub Arak of een boss voor het eerst uitproberen.

Ik heb nu door hoe frustrerend het is als er continue achterlijke fouten worden gemaakt. En ik merk dat mijn hele raidingambitie als sneeuw voor de zon verdwijnt. Het maakt niets uit om heel goed te zijn als er een handvol heel slecht is, want dan wipe je toch wel. Echt funest voor je houding in raids en funest voor de wil uit te blinken.
Dit, hoewel er voor een tank weinig uit te blinken valt in icc.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80768681
Waarom hebben mensen niet een klein beetje geduld? Altijd chargen bij de eindbaas in Pit of Saron. Maar die is bugged als je em aanvalt voor hij begint. Al de 2e keer in 4 dagen dat iemand dat doet. Dag kans op bijl. Morgen beter.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:25:40 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80768703
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Komt ook voornamelijk omdat je tegenwoordig helemaal niet goed hoeft te zijn om in een fatsoenlijke guild te komen. Recruiten wordt steeds moeilijker omdat mensen geen ambitie meer hebben. Gear is zo makkelijk te krijgen dat mensen heel snel tevreden zijn. Er zijn een hele hoop mensen die wel goede spelers zijn (ik ken een paar op mijn server) maar die toch liever puggen omdat dat bijna net zoveel oplevert.

En dit gaat dus nog veel erger worden in Cataclysm, omdat diezelfde mensen dus gewoon 10 mans gaan doen voor dezelfde gear. Net zoals het merendeel van de posters hier, als ik het zo lees. Dat is hun keus natuurlijk, maar daarmee wordt het voor de echt fatsoenlijke 25 man guilds (dus niet degene waar hier de hele tijd over gepraat wordt) echt bijna onmogelijk om nog mensen te vinden. Ik voorspel het einde van 25 man guilds, ik denk dat dat uiteindelijk alleen nog maar gepugged gaat worden of misschien helemaal uitsterft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80769050
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
Komt ook voornamelijk omdat je tegenwoordig helemaal niet goed hoeft te zijn om in een fatsoenlijke guild te komen. Recruiten wordt steeds moeilijker omdat mensen geen ambitie meer hebben. Gear is zo makkelijk te krijgen dat mensen heel snel tevreden zijn. Er zijn een hele hoop mensen die wel goede spelers zijn (ik ken een paar op mijn server) maar die toch liever puggen omdat dat bijna net zoveel oplevert.

En dit gaat dus nog veel erger worden in Cataclysm, omdat diezelfde mensen dus gewoon 10 mans gaan doen voor dezelfde gear. Net zoals het merendeel van de posters hier, als ik het zo lees. Dat is hun keus natuurlijk, maar daarmee wordt het voor de echt fatsoenlijke 25 man guilds (dus niet degene waar hier de hele tijd over gepraat wordt) echt bijna onmogelijk om nog mensen te vinden. Ik voorspel het einde van 25 man guilds, ik denk dat dat uiteindelijk alleen nog maar gepugged gaat worden of misschien helemaal uitsterft.
Ik hou helemaal niet van doemdenken en mensen die al allerlei negatieve dingen schreeuwen voor een expansion ook maar in beta te vinden is. Maar ik vrees het ergste hier Je hebt gelijk (denk ik).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80771405
Heey, ik heb even een vraagje Ik heb vroeger een tijdje WoW gespeeld..en er was een plaats in bijzonder die ik erg mooi vond. Dat was een soort van overdekte marktplaats wat ondergronds ging. De weg was rondom. Ben me al een tijdje aan het afvragen hoe het daar ook al weer heette
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:36:28 #218
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80771598
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef DjinN het volgende:
Heey, ik heb even een vraagje Ik heb vroeger een tijdje WoW gespeeld..en er was een plaats in bijzonder die ik erg mooi vond. Dat was een soort van overdekte marktplaats wat ondergronds ging. De weg was rondom. Ben me al een tijdje aan het afvragen hoe het daar ook al weer heette
Undercity.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80771783
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet van doemdenken en mensen die al allerlei negatieve dingen schreeuwen voor een expansion ook maar in beta te vinden is. Maar ik vrees het ergste hier Je hebt gelijk (denk ik).
Gelukkig kunnen jullie met zijn 2-en 25 mannen

Als jullie 25 manners leuker vinden dan zullen er toch vast wel nog 24 man te vinden zijn die het leuker vinden? Altijd die drama voor elke content update. Ondanks al die drama zijn het toch telkens dezelfde mensen die hier al jaren posten dus zo rampzalig is het blijkbaar allemaal niet
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:42:22 #220
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_80771825
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Undercity.
Ironforge
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_80771834
eindelijk mijn Shadow's Edge
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:42:48 #222
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80771837
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ironforge
Wat snap je niet aan ondergronds?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:43:15 #223
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_80771853
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:

[..]

In een berg is ook ondergronds
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_80771985
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:

[..]

undercity is ook nog is lelijk dus dat kan hem niet zijn
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_80772030
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Undercity is niet lelijk Jullie geven het gewoon geen kans!
pi_80772827
Net voor het eerst HoR gedaan. Tof dat Ook nog eens eerste met dps(3.4k over hele dungeon) en geen keer dood gegaan.
pi_80773566
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:

Undercity is niet lelijk Jullie geven het gewoon geen kans!
Is ook niet lelijk Maar er loopt niet echt een weg omheen.
(heb vorige week nog zo'n abomination guard gevonden in uc die zijn ze vast vergeten te vervangen )
pi_80773681
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is ook niet lelijk Maar er loopt niet echt een weg omheen.
(heb vorige week nog zo'n abomination guard gevonden in uc die zijn ze vast vergeten te vervangen )
He dodged teh banhammer
pi_80773741
Ik vond die abominations wel veel leuker dan die orc guards Maakte echt indruk toen ik voor het eerst als lvl lowbie UC inliep (nou ja, doodviel bij de lift)
pi_80773862
Het is allemaal de schuld van die stomme professor! Ik vote nog steeds voor Forsaken als guards. Geen orcs, geen abominations.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:42:49 #231
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80774099
Als tank in ICC niet veel te doen.O.o

Ik vind Festergut en Putricide als tank toch behoorlijk aan poten. Dreamwalker net zo goed met al die tig adds, en als nie alle DPS superb is, zijn dat er nogal wat.

En tja, sommige zijn domweg saai als tank.
pi_80774158
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:36 schreef Metonae het volgende:
Het is allemaal de schuld van die stomme professor! Ik vote nog steeds voor Forsaken als guards. Geen orcs, geen abominations.
Sylvanas is gewoon een kuthoer dat ze het niet aan zag komen met Varimathras aan haar zijde. Het was trouwens ook haar idee, een Undeath Plague wat de Scourge + living uit kon roeien. Putress ging er alleen op eigen houtje mee aan de haal. Volgens mij speelde Sylvanas ook secretly een rol hierin, maar ontkende het later.
pi_80774571
Buiten al dat om vind ik het buitengewoon zwak van Blizzard dat ze Thunder Bluff en Silvermoon City nergens bij betrekken Waar waren Cairne en Lor'themar toen ze de Undercity terug gingen halen Vol'jin was er wel.

Edit: Post nummertje 500
pi_80775541
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Inderdaad, imo de lelijkste horde-stad. Thunder Bluff vind ik wel cool met dat zomerse sfeertje en Org natuurlijk.
pi_80776049
Ik vind Orgrimmar eigenlijk de lelijkste Horde stad...
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:51:04 #236
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80776397
Exodar en Darnassus . Zo mooooi en mysterieus, maar zoooo ver weg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:55:49 #237
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80776574
Exodar is ook een hele vette stad, alleen daar wordt geen zak mee gedaan, evenals Darna. Best zonde, de enige steden die echt worden gebruikt zijn OG, SW en IF. En Dalaran.
pi_80776974
De mooiste stad vind ik nog steeds Ironforge. Eigenlijk de enige waar ik echt een groots gevoel bij heb.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:08:57 #239
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80777113
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Sjiznit het volgende:
De mooiste stad vind ik nog steeds Ironforge. Eigenlijk de enige waar ik echt een groots gevoel bij heb.
Voor Ally's wel ja. Stormwind is echt zo'n goedzakken stad . En Darna is kleiner, maar wel heel tof.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:22:40 #240
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80777647

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80778084
Alliance heeft veel meer mooie steden. Vind Ironforge, Stormwind en Darnassus allemaal heel mooi terwijl ik bij horde side eigenlijk alleen Silvermoon en TB de moeite waard vind, maar ook niet helemaal geweldig. Koos alleen altijd horde omdat ik de quest area's kende
pi_80778386
Oeh, dropte net een Battered Hilt. Uiteraard de roll niet gewonnen. Vraag me sowieso af wat ik er mee zou doen als ik em had. Verkopen of zwaard halen.
pi_80778642
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:22 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

WTF heb je de titel!?
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:50:43 #244
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80778695
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef synchrowise het volgende:

[..]

WTF heb je de titel!?
Haha ja . Tijdje geleden al gehaald. Kalimdor was wel een opgave, laatste quests die telde waren cloth turnins. Wel nice dat die ook tellen!
pi_80778721
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha ja . Tijdje geleden al gehaald. Kalimdor was wel een opgave, laatste quests die telde waren cloth turnins. Wel nice dat die ook tellen!
Omg congratz! Duurde het heel lang?
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:40:36 #246
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80780727
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:42 schreef Silmarwen het volgende:
Als tank in ICC niet veel te doen.O.o

Ik vind Festergut en Putricide als tank toch behoorlijk aan poten. Dreamwalker net zo goed met al die tig adds, en als nie alle DPS superb is, zijn dat er nogal wat.

En tja, sommige zijn domweg saai als tank.
vind ik niet.

Alleen dreamwalker tot nu toe is een leuk gevecht, puur omdat ik dat in mijn eentje tank ik en continue bezig ben met aggro te houden van zon beetje alles wat aan komt waggelen.

1e quarter = saai met als toppunt gunship
Putri is een een beetje leuk, een beetje die abomination besturen is ook niet moeilijk.
Princes is mwoch, BQL is ronduit saai.

Sindra en LK nog voor mij, maar van de attempts die we sindra gedaan hebben vond ik het niet erg leuk.

T komt gewoon neer op een paar mechanics.. Voornamelijk van elkaar aftaunten met hier en daar een defCD rotation erin. Afgezien van dreamwalker dan.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80781070
Heel lang geleden een keer RaF met mijn vriendin gedaan en nooit de zebra mount geclaimd en na het zien van het plaatje hierboven toch eens gaan kijken op de RaF pagina:

BF3 - Idanue
pi_80782235
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:21:54 #249
265154 Ezio
Koekert
pi_80782618
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Metonae het volgende:
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
Pwnd.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 april 2010 @ 21:23:03 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80782672
Hoe kan dat dan
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: