je moet geloof ik ilvl 174 hebben om heroics te kunnen doenquote:
Hou uw muil!quote:
O_O Daar krijg ik geen triumphs manquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Evertjan het volgende:
waarom loop je niet eerst een paar normal dungeons
Link.quote:
Ja die gear requirements zijn lame soms. Ik mocht met m'n Deathknight ook geen heroics doen terwijl ik meer dps deed dan veel mensen waarmee ik in een heroicgroups heb gezeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Metonae het volgende:
Gatverdamme. Net 80 gedinged. Kan ik niet eens naar heroics
Ik deed in een normal 2k dps. Dat was een requirement back in 3.0.1 om naar Naxx te gaan =/ Maar ik heb het al opgelost. Paladin had nog een lading stone keeper shards. Daar heb ik van die BoA Honor Tokens van gekocht en van die honor heb ik wat furious gear gekochtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die gear requirements zijn lame soms. Ik mocht met m'n Deathknight ook geen heroics doen terwijl ik meer dps deed dan veel mensen waarmee ik in een heroicgroups heb gezeten.
88k hpquote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:
Net een rogue met 88k hp verslagen in wintergrasp![]()
Dan ben je echt wel slecht bezig als rogue dunkt mij
en toen werd je wakker ?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:
Net een rogue met 88k hp verslagen in wintergrasp![]()
Dan ben je echt wel slecht bezig als rogue dunkt mij
Ziet er heel cool uit!quote:
Woekerwinst ftwquote:Op woensdag 28 april 2010 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er heel cool uit!Zijn er nog level restrictions oid of moet de ander ook kunnen vliegen?
Net even mijn mond open laten vallen in ons AH. Er is iemand die zo te zien elke low level dungeon (vanilla) honderden keren heeft gerund en nu alles op AH probeert te verkopen voor vaak meer dan 200 gold (we hebben het dan over items onder level 40 en zo...). Van heel veel blue world drops 6-7 stuks etc etc. En ik maar doorklikken en alles alleen maar van hem. Rijen vol items voor MEGAveel gold voor dat itemlevel. Items die ik met moeite verkoop voor 9 gold (paar keer terugplaatsen na 48 uur) heeft hij te koop staan voor 190 etc (en dan 12 stuks). Ik snap er niks van
Jemig, zoveel geld voor een wapen voor offspec..quote:Op woensdag 28 april 2010 00:02 schreef ufopiloot het volgende:
Shadow's Edge binnen voor m'n offspec
Welke klasse ben je ? Ik pvp als DK op het moment. Ik ga naar toe, diseases erop, een silence van 3sec. Rent ie weg DG + COI , Weer wat raggen en een strangulate erop. Dan is ie bijna wel dood.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:31 schreef jagga het volgende:
Raid ging niet door gisteren ivm niet genoeg mensen.
Gingen we maar beetje duelen met guildies / BG runnen
Best grappig als je een disc priest, shadow priest, shaman en rogue hebt in BG
Hoe de fuck versla je trouwens een shadow priest in 1v1?
Tegen de tijd dat ik hem halverwege heb afgeragd, heeft hij mijn gezicht er al afgesmolten met die klote dots van em![]()
Ik heb 1 keer van hem gewonnenmet heeel veeel moeite.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jemig, zoveel geld voor een wapen voor offspec..
wel als je de LK niet kan dood krijgen. dan is het BiS voor zo'n beetje elke meleeclassquote:Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Inderdaad
En hij is niet eens zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |