Ik vind dit wel een aardige aanbieding. Dan krijg je er ook nog een motion plus en Wii sports resort bij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar ik vandaag een Wii console aanbieding kan vinden? De zwarte versie? Liefst omgeving Den Haag. Of is 190 euro een redelijke prijs? Ben een totale nOOb
Ik zou ervoor gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
En is dit evt iets? Bij de MM
Want wil hem eigenlijk zodadelijk al halen(jaja ongeduldig enzo
)
Eens even trailer kijken, en kijken of ik hem goedkoop kan vinden!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Silent Hill Shattered Memories kan ik aanraden. Zelf net uitgespeeld, fantastische trip.
Van wat ik gezien heb van Alan Wake zijn het twee compleet verschillende games, al heb ik nog geen enkel ander spel gespeeld dat ik kan vergelijken met Shattered Memories. Qua sfeer en verhaal lijkt Alan Wake me in ieder geval een stuk minder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill staat ook nog ergens op mijn To Do, maar ik denk dat Alan Wake de toffere creepy-in-het-donker game is
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef kipknots het volgende:
Zet deze ook even bij al uit:
Silent Hill: Shattered Memories
[ afbeelding ]
Geweldige game die door teveel mensen wordt gemist.
Hierbij is dat dus niet echt het geval, de motioncontrols voegen heel veel toe, en ik heb eerder het idee dat de wii de main platform is en dat voor het andere platform de motion controls eruit zijn gesloopt. In ieder geval, ik vond het een erg sterke game.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Done. Ik vind het wel jammer dat het niet een Wii only titel is. Als iets ook op de PS2 uitkomt heb ik altijd het idee dat het voor de Wii alleen wat opgepoetst is met toegevoegde motion-control.
Nu niet meer dacht ik. Ze hebben er een tijdje mee getest.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan je met de Wii eigenlijk ook demo's downloaden?
Ik heb toen een World of Goo demo gedownload.quote:
Fotograferen met een vijf jaar oude webcam. Good job nintendoeverythingquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last Story:
http://www.nintendoeveryt(...)last_story_scan.jpeg
http://www.nintendoeveryt(...)ast_story_scan-2.jpg
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:was ik even aan het googlen naar wat voor spellen er eigenlijk allemaal op de markt zijn kwam ik een website tegen over gratis downloaden
![]()
![]()
Oja zet je geluid niet te hard en lees eens goed doorte triest als mensen daar intrappen
Je weet nou onderhand wel hoe dat soort screens werken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet nou onderhand wel hoe dat soort screens werken?
Ik ben een jaar niet in dit topic geweest! Maar het werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je een transcript van een TellSell-reclame door aan het lezen bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:was ik even aan het googlen naar wat voor spellen er eigenlijk allemaal op de markt zijn kwam ik een website tegen over gratis downloaden
![]()
![]()
Oja zet je geluid niet te hard en lees eens goed doorte triest als mensen daar intrappen
Als je eerder Silent Hill hebt gespeeld, is Shattered Memories de minste van de serie. Juist de sfeer die bij SH hoort ontbreekt eigenlijk totaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb van Alan Wake zijn het twee compleet verschillende games, al heb ik nog geen enkel ander spel gespeeld dat ik kan vergelijken met Shattered Memories. Qua sfeer en verhaal lijkt Alan Wake me in ieder geval een stuk minder.
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij niet, maar gezien de overweldigende vaart van de Wii topics is dat ook niet echt nuttig.
Lijkt mij wel tof maar wat is het verhaal hier achter?quote:
http://www.edge-online.com/magazine/review-super-mario-galaxy-2quote:Marvel at the pieces, but appreciate the whole. This isn’t a game that redefines the genre: this is one that rolls it up and locks it away. We’ve come so far, from stepping on mushrooms to drop-kicking meteors into the heart of the sun; Galaxy 2 offers a new understanding of where we’ve been, a new sense of wonder at where we’ll go next.
SMG 2quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef speknek het volgende:
Ik ga niet zo lang hypen, want Alan Wake past nog net tussendoor.
Nu.nl maakt er dit trouwens van:quote:The DS has now sold more units than the Game Boy ever did, Nintendo has revealed, while the Wii has become the company's most popular home console ever.
According to Nintendo's latest financial statements, the DS sold 27.11m units in the fiscal year ended 31st March 2010, meaning it has sold 128.89m units in total. The Game Boy reached 118.69m.
The Wii, meanwhile, sold 20.53m in the last fiscal year, bringing it up to 70.93m units sold in its lifetime. The next best performance was the 61.91m-selling original NES. "This is the largest cumulative unit sales performance for console hardware in our company's history," Nintendo wrote this week.
Software sales have been alright too. Which is to say they've been bonkers. Pokemon HeartGold/SoulSilver sold 8.4m units and The Legend of Zelda: Spirit Tracks did 2.61m, while the Japan-only Tomodachi Collection managed 3.2m.
Wii Sports Resort manned up with 16.14m sales worldwide, Wii Fit Plus did 12.65m and New Super Mario Bros. Wii managed 14.7m.
quote:
quote:Wertungen der EDGE
06.05.10 - Hier sind neue Wertungen der EDGE. Maximal werden 10 Punkte vergeben.
Super Mario Galaxy 2 (Wii, Nintendo): 10
"Marvel at the pieces, but appreciate the whole. This isn’t a game that redefines the genre: this is one that rolls it up and locks it away. We’ve come so far, from stepping on mushrooms to drop-kicking meteors into the heart of the sun; Galaxy 2 offers a new understanding of where we’ve been, a new sense of wonder at where we’ll go next.[10]"
http://www.4launch.nl/sho(...)ted--zwart-/tweakers ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii
Iemand nog een mooie bundel
Aber natürlich!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii
Iemand nog een mooie bundel
Ok die is voor mij! Wel een witte Wii maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aber natürlich!
[ afbeelding ]
Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
Eurogamer review:quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Marble het volgende:
S&P2 krijgt dubbelzijdige cover.
[ afbeelding ]
quote:As with so much of Treasure's output, high scores are where the longevity lies. Die and it's an immediate Game Over, the choice to continue returning you to the most recent checkpoint but resetting your score in the process. Online leaderboards exist for each stage across each difficulty level and are grouped by region, country and continent, so there's plenty of challenge for those who want to squeeze every last point from the experience. If there's any criticism to be made, it's in the length of each level, as it will take practice to make it through each 20 minute-long segment without using a continue on even the easiest difficulty level.
But that is also the game's strength. It is the antithesis to current fashions, where anyone can plough through a game without much need to learn or improve, where external reward systems take the pressure off creative level design, where games are broken into commercial break sized chunks, and slipped down with spoonful-of-sugar achievement points or trophies.
Here the rewards are rich, satisfying and threaded in the design. The compulsion to play through the game has not been found in manipulative shortcuts, but in graft and execution and a plethora of ideas. It is expensive game-making, for sure, but it is game-making at its absolute best. So Sin and Punishment 2 is videogame distilled, a fearsome concentrate to confound and delight, a suckerpunch reminder of what is possible in the medium if you choose not settle upon one brilliant idea, but instead embrace ten thousand.
9/10
quote:Some stuff confirmed in the System section:
- If you fall from height and hit the ground, you'll take damage
- There's a map in the menu showing locations and layouts for navigation
- You can set a pointer to show your next target destination
- The minimap can be toggled to show the in-game time of day
- You can save anywhere while in the field, no save point apparently
Als er nou ook een pack met een zwarte console wordt geleverd koop ik 'm in de zomer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aber natürlich!
[ afbeelding ]
Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
kotakuquote:"The developers are spending significant time for this title so that they can include elements that are must-haves in a party game as well as making sure that adequate volume of game play are available. We are developing it with the intent that every Wii player will be able to find a game that can be enjoyed. In a game play mode called 'Living Party,' there are unique game play only available with the Wii Remote."
Iwata boasted that some 160-million Miis have been created by Wii owners in the U.S., Japan and parts of Europe, making it "a natural move for your Miis and your friends' and family members' Miis to show up in a Wii party games."
Iwata referred to Wii Party as the company's first "marquee party game" since 2007's Mario Party 8. He said the game will be out during Nintendo's current financial year, which ends on March 31, 2010 [sic, ik denk dat ze 2011 bedoelen --speknek]. We're checking with Nintendo of America to see if the game will be coming to the U.S.
Nintendo's Next Big Game Is Wii Party
Translation of the above Wii Party menu by Kotaku:
Red bar: "Standard Party For 1-4 Players"
Red bar images: Sugoroku, "International Vacation Game", "Mii-jyan", Roulette, Bingo
Orange bar: "Pair Game Recommended for 2 players"
Orange bar images: Compatibility Check, Balance Ship, Match Mii
Green box: "Living Party"
Bottom row of icons: "Ask for a recommendation", "See the records/high scores", "Play mini-games"
Hmm als ze zo'n spel uitbrengen met jouw idee, wordt het sparen voor de benodigde onderdelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef speknek het volgende:
Nintendo kondigt Wii Party aan.
[..]
kotaku
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm weet het nog niet, heeft de potentie om episch te zijn, maar het laat zich vooralsnog uitzien als een soort Mario Party met Mii's. Zou liever een soort interactieve Party en Co zien, met dingen als karaoke en We Dance erbij.
Xenoblade. Check meer in dit topic.quote:
Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade. Check meer in dit topic.
De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.
Dat filmpje,... kan daar niet helemaal over uit hoor. Echt schitterend!quote:Op zondag 9 mei 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.
Enige dat me niet heel hyped maakt is het feit dat het schijnbaar een battlesystem heeft dat vergelijkbaar is met FFXII... Maar heel veel is er nog niet over bekend. Volgende maand de JPN release iig.
Dat klinkt goed zeg, dus ze zijn eindelijk eens niet in die achievements val getrapt.quote:
Wat een heldquote:- working on another 3D Mario for the Wii reminded Miyamoto of the Ocarina of Time/Majora's Mask days
- Miyamoto says Majora's Mask was made in order to take advantage of the 3D framework of Ocarina of time
- Miyamoto says that when you make a new game, you can spend up to a full year just working on player movements
- Miyamoto felt it would have been a waste to not go back and use what the first Galaxy offered up
- the dev team went back to Galaxy and felt that the sphere-shaped design of game worlds wasn't fully utilized, so they used new tricks and gimmicks for Galaxy 2
- Galaxy 2 started off by using the same stage formations as Galaxy 1, but this was back when the game was internally known as Galaxy 1.5
- development of new ideas went so fast that Galaxy 1.5 quickly amassed 90% new content
- originally, the dev team thought they could make the game in a year's time, but it ended up taking two and a half years
- the full amount of time was spent on stage creation and fine tuning
- Hint TVs are once again explained as way to introduce Mario 2d fans to the 3d setting of Galaxy 2
- Miyamoto believes Galaxy 2 starts off 'at full acceleration'
- Miyamoto admits that the game is harder, and actually causes Miyamoto to slam tables and shout while playing
- the bonus DVD that shows control details and Super Guide videos was Iwata's idea
- Miyamoto is hoping players give the 'assist play' a try, as it's more fleshed out than in the original Galaxy
- Miyamoto worked on text editing for Galaxy 2, which was something he hadn't handled since Super Mario 64. This return was found to be enjoyable by Miyamoto, but it caused other staffers quite a lot of trouble.
15 juni eerste beeldenquote:
Als je de Virtual Console meetelt wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef Oksel het volgende:
Er is toch nooit eerder een Sin & Punishment geweest op de Wii?
Best een toffe commercialquote:
Ik haal S&P ook niet om die reden. Ikaruga heb ik nog wel gekocht toen die naar de Cube kwam, maar verder zijn zulke skill shooters niet mijn ding. Terwijl ik het wel tof vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Best een toffe commercial
Sin & Punishment lijkt me echt helemaal niks. Deels omdat ik vermoedelijk knetterhard ga falen aangezien het deels op skill aankomt
quote:Activision has confirmed to Eurogamer that Call of Duty: Black Ops will launch on Wii, as well as Xbox 360, PC and PS3, on 9th November.
Although platforms weren't discussed when Black Ops was originally announced, we noticed that a Wii version was mentioned in the USA Today preview we reported on this morning.
We contacted Activision for comment and the publisher said that "Black Ops will be available on all four platforms, PS3, X360, PC and Wii, on 9th November."
Black Ops developer Treyarch has traditionally supported Wii with its releases in the Call of Duty series, so this doesn't come as a surprise - although last year's blockbuster, Modern Warfare 2, had no Wii version.
Okay, prijzen incl. verzendkosten:quote:Op maandag 10 mei 2010 11:56 schreef speknek het volgende:
Ja! Als ik vanavond thuis ben zal ik ze even indexeren.
God ik moet mij inhouden ze niet allen te nemen, ik laat het je zo horenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Okay, prijzen incl. verzendkosten:
¤ 12.50
Super Mario Galaxy
Zelda Twilight Princess
¤ 10.00
Metroid Prime 3
Okami
Super Smash Bros Brawl
¤ 7.50
Trauma Center: Second Opinion
Pro Evo Soccer 2008
Zack & Wiki
Bij twee games krijg je er gratis Wii Play bij, bij 3 games of meer gaat er bij elke game 2 euro vanaf.
Ik heb ook nog allemaal Gamecube games, mocht je geinteresseerd zijn.
Verkoop je dit? Waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
¤ 12.50
Super Mario Galaxy
Zelda Twilight Princess
¤ 10.00
Metroid Prime 3
Okami
Super Smash Bros Brawl
¤ 7.50
Pro Evo Soccer 2008
Zack & Wiki
Bij twee games krijg je er gratis Wii Play bij, bij 3 games of meer gaat er bij elke game 2 euro vanaf.
Die wil ik ook slet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Verkoop je dit? Waarom?
Doe mij Okami, MP3 en SSBB maar dan
Ik was eerder.quote:
Een nieuwe 2e hands via MP zal goedkoper zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand ervaring met het repareren van een kapotte Wii en de kosten die over het algemeen (buiten garantie) komen kijken? De mijne leest niets meer, en ik wil 'm wel weer aan de praat hebben voor Galaxy 2.. maar om er praktisch een nieuwe Wii voor aan te schaffen is ook zoiets...
Aha, ik vraag om zijn lijst en u koopt, nouja het zal welquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik was eerder.Nouja, Spek belist.
En koop jij Zelda, SMG en Z&W maar, daar heb je eerst meer dan genoeg aan![]()
Bel Nintendo en vraag naar de opties, en anders even teruggaan naar de winkel waar je de Wii gekocht hebt en aanspraak maken op de winkeliersgarantie (die is verantwoordelijk dat je product werkt tijdens de te verwachten levensduur)quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand ervaring met het repareren van een kapotte Wii en de kosten die over het algemeen (buiten garantie) komen kijken? De mijne leest niets meer, en ik wil 'm wel weer aan de praat hebben voor Galaxy 2.. maar om er praktisch een nieuwe Wii voor aan te schaffen is ook zoiets...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bel Nintendo en vraag naar de opties, en anders even teruggaan naar de winkel waar je de Wii gekocht hebt en aanspraak maken op de winkeliersgarantie (die is verantwoordelijk dat je product werkt tijdens de te verwachten levensduur)
Moet ik wel maar net weten wat ik moet vervangen natuurlijk... Maar thanks voor de tip!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef ManianMan het volgende:
http://www.consolepro.nl/(...)mwzKECFcUrDgodiFWCcw
Mits je handig bent. Voor een paar 10tjes doet ie het weer
Dacht iets van 4 of 5 jaar. Waren de Van Leest winkels niet omgebouwd naar een andere formule? (FRS ofzo?) want dan kun je als het goed is ook daar je garantie claimen omdat zij bij een "overname" als het goed is ook alle verplichtingen overnemen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn eigen winkel gekocht destijds (Van Leest).. helaas zijn vrijwel alle filialen daarvan inmiddels gesloten.. en wat is een te verwachten levensduur voor een Wii?
Dat klopt ook. Beter eerst Nintendo bellen om de kosten daarvan te bespreken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Moet ik wel maar net weten wat ik moet vervangen natuurlijk... Maar thanks voor de tip!
Loze kastruimte.quote:
Welke GC games heb je dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
¤ 12.50
Super Mario Galaxy
Zelda Twilight Princess
¤ 10.00
Metroid Prime 3
Okami
Super Smash Bros Brawl
¤ 7.50
Pro Evo Soccer 2008
Zack & Wiki
Maarreh als Nintendo te duur is kun je altijd mailen consolepro om te vragen welk onderdeel je eigenlijk echt nodig hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dacht iets van 4 of 5 jaar. Waren de Van Leest winkels niet omgebouwd naar een andere formule? (FRS ofzo?) want dan kun je als het goed is ook daar je garantie claimen omdat zij bij een "overname" als het goed is ook alle verplichtingen overnemen.
Xenoblade info uit Famitsuquote:Xenoblade, the new Wii RPG designed by veteran game producer Tetsuya Takahashi, is more or less complete -- the Japanese version, that is. With most of the hard work behind him, the man behind the Xenosaga series sat down with Famitsu magazine this week to talk about his newest game's soundtrack -- and composers Yoko Shimomura (Kingdom Hearts) and Yasunori Mitsuda (Xenogears and Xenosaga Episode I) joined him for the interview.
"I wanted the soundtrack to have a different atmosphere from the games I've worked on up to now, and that's why I asked Shimomura to be our main contributor," Takahashi said. "Once development began to gather steam, we got to a point where we had to pick a title from a list of candidates. In the end, we decided to include 'Xeno' as a sort of symbol for the game. I wanted it to have some sort of aspect in common with the Xeno games of the past, and around that time I also realized that the ending wouldn't work without a vocal song. All that combined meant that Mitsuda was the only person I could really ask."
"It definitely feels like high fantasy, what with all the pristine nature and clear blue skies," Shimomura said about the game. "Yet, at the same time, you look at the tentative list of track names and there's titles lke 'Shoulder Map' and 'Shin Meadow,' and I thought someone was joking with me at first! I remember how odd it all seemed when I learned about how the game takes place atop the bodies of giant gods."
Xenoblade's score consists of around 90 tracks, with Shimomura leading a group of composers for the in-game music and Mitsuda producing the ending tune, which is sung by one Sarah Lim. "The game was mostly complete by the time I came along," Mitsuda commented. "The feel of the game was already set in stone, of course, but I still asked if I could read the script first, which turned out to be absolutely huge -- I didn't know if I could get myself to read through all of it, but I managed it anyway. It's a really epic tale, very much a Takahashi production."
For Shimomura, Xenoblade was a chance to experiment with sounds that don't normally appear in her work. "The game's structured around this clash between man and machine, so I'm putting in a lot of sounds I don't normally use alongside electric guitars to give the music a confrontational nuance," she said.
The toughest track to make? According to Shimomura, a piece that plays near the start of the game, through the tutorial. "I had a request from Takahashi for this incredibly long track -- long for me, anyway; around nine minutes," she recalled. "It had to match up with a movie, too, so I was all 'No way I can do nine minutes!' Then his request changed; he said to me 'I still need nine minutes, but change it up in the middle,' so now he was basically requesting two songs from me!"
Xenoblade is due out in Japan on June 10; no US date has been confirmed yet.
Die staat hier alquote:
Super Mario Galaxy vond ik wel leuk om een 2e en 3e keer nog eens door te spelen, maar New Super Mario Bros Wii ligt wel te verstoffen in de kast na het uitspelen. Vreemd, want ik kon me met vorige 2D-Mario's makkelijk nog tientallen keren amuseren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Oksel het volgende:
Net weer ff SMG gespeeld. Toch wel erg leukMaar niet echt voor een 2e keer. Je kent de levels toch nog steeds wel.
Monster Hunter 3 schijnt verreweg de beste Multiplayer van alle Wii spellen te hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke online multiplayergames zijn er nog meer eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
HUGE SPOILERWas er geen Throwback galaxy of zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Gooi dat ook eens in een spoiler. Maar dat lijkt wel een logische verklaring jaquote:
OMFG, je was me voor. Sinds wanneer lees/kijk jij super mario galaxy 2 spoilers?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gooi dat ook eens in een spoiler. Maar dat lijkt wel een logische verklaring jaCool!
Sinds ik al gespoild was met al die powerupsquote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG ER IS HIER EEN SUPER MARIO GALAXY 2 TOPIC. OMFG.
Ik heb d'r zin an.
Super Spoiler: OMFG TOFTOFTOF ROY NIET KIJKEN
edit:
[..]
OMFG, je was me voor. Sinds wanneer lees/kijk jij super mario galaxy 2 spoilers?
Is het mijn schuldquote:Op maandag 17 mei 2010 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds ik al gespoild was met al die powerupsHad niet verwacht dat ik nog meer gespoild kon worden
Maar OMG ik heb er zin inZoveel mogelijkheden die ze daar kunnen gebruiken
Jij was de eerstequote:Op maandag 17 mei 2010 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is het mijn schuldIk Spoilde een power-up anderhalve maand geleden
Maar gelukkig heb je er nog zin inIk oooooook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon op de index had staanLater kwam daar nog die groene bij die gewoon getoond werd.
Toen dacht ik: fuck itHet is natuurlijk ook maar Mario en geen heavy Rain...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij was de eersteDe tweede was de 4CR-website die
DaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon op de index had staan
Toen dacht ik: fuck itHet is natuurlijk ook maar Mario en geen heavy Rain...
De hype is een onderdeel van de game ervaring
Volgens mij zit er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jezus, deze game wordt echt perfect![]()
Ben benieuwd wat de 120 stars bonus wordt, toch nog gamen als Sonic (:r) ?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario'sWanneer is het Juni.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
Transmission 14:OMFG,
Ik vind mn Post wel leuk zo, ik ga er ook niks aan veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario'sWanneer is het Juni.
Heerlijk een FOK! dat opgeFOKT raakt van een Youtube link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in SMG2? Dat maakt nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Spoilers en Youtube gaan niet samen zonder eerst een . er tussen ofzo inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind mn Post wel leuk zo, ik ga er ook niks aan veranderenHeerlijk een FOK! dat opgeFOKT raakt van een Youtube link
Ik ben blij zo met mn postquote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers en Youtube gaan niet samen zonder eerst een . er tussen ofzo inderdaad![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben blij zo met mn post. Ga d'r geen punt tussen zetten ook
![]()
Nou, genoeg offtopic. Zou er vandaag geen Vitality Sensor aankondiging komen?
Was uiteindelijk een aankondiging dat de US hart dinges gaat samenwerken met Nintendo om het bewegen meer te promotenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben blij zo met mn post. Ga d'r geen punt tussen zetten ook
![]()
Nou, genoeg offtopic. Zou er vandaag geen Vitality Sensor aankondiging komen?
Weer gekekenquote:
Er zijn genoeg werelden en levels die we nog niet gezien hebben hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weer gekekenGofterdomme, ik ken straks die hele game al voordat ik het spel uberhauft heb gespeeld. Maargoed, dat hoort er een beetje bij heh
Wat een brilliant leven design weer heh
Gewoon op mn werk ja, bij de Dquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg werelden en levels die we nog niet gezien hebben hoor
Waar koop jij 'm? Op werk (of zit je niet meer bij D?)?
Ik via Amazon.dequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon op mn werk ja, bij de DDan heb ik hem 't snelst
Die heb ik vorig jaar nog gespeeld. Nadat ik speciaal voor mn gamecube een RGB adapter had besteld, zodat alles er nog een beetje fatsoenlijk uit zag op mn LCD TV. Vind Galaxy toch leuker dan Sunshine, als ik wil gaan schoonmaken, dan ging ik wel solliciteren bij de gemeente.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook trouwens:
[ afbeelding ]
Sunshine via een emulator op de PCIk wil die ook nog eens opnieuw gaan spelen denk ik.
Sure, dat was wat minder, maar die jetpack-loze levels waren geniaal! Overigens, waarom heb je 'm niet op de Wii gespeeld?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar nog gespeeld. Nadat ik speciaal voor mn gamecube een RGB adapter had besteld, zodat alles er nog een beetje fatsoenlijk uit zag op mn LCD TV. Vind Galaxy toch leuker dan Sunshine, als ik wil gaan schoonmaken, dan ging ik wel solliciteren bij de gemeente.
Weet ik niet. Wii staat in de huiskamer, mn Gamecube op de slaapkamer, Waarschijnlijk was de TV in de huiskamer toen bezetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, dat was wat minder, maar die jetpack-loze levels waren geniaal! Overigens, waarom heb je 'm niet op de Wii gespeeld?
Heb vorig jaar toen een level gespeeld in een spookhuis. Dat was inderdaad erg pittig. Ik ben geen moeilijke games meer gewendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Jesse_ het volgende:
Sunshine is ook tof en iets moeilijker dan Galaxy, Het is me nooit gelukt om alle Shines the verzamelen
Truth. Al blijft Mario 64 natuurlijk het tofst met het kasteel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
En Delfino town als hub was ook toffer dan het ruimteschip in Galaxy
Hij wist waarschijnlijk niet dat de WII een GC channel heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, dat was wat minder, maar die jetpack-loze levels waren geniaal! Overigens, waarom heb je 'm niet op de Wii gespeeld?
Mja, die heb ik pas op de DS gespeeld, dus na Sunshinequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Truth. Al blijft Mario 64 natuurlijk het tofst met het kasteel!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij wist waarschijnlijk niet dat de WII een GC channel heeft
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat hij dat niet weet. Dom issie ook af en toe!
Bernie. Wat denk je nou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat wist ik welHeb drie jaar terug niet voor niks een gamecubeverlengkabek gekocht voor mn Wii, omdat die NGC controllers niet draadloos konden
(en ja, ik weet dat een wireless cube controller bestaat, maar een verlengkabel was goedkoper).
Ben de laatste tijd zo inactief op GAM geweest dat ik wou bewijzen dat ik nog wel degelijk gameskennis bezitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie. Wat denk je nou?Ik weet ook wel dat jij dat weet
Nee. Dat kan in dit topic daar er toch niet veel andere meuk voor de Wii is. Iedereen hier gaat ook SMG2 spelen en zo kunnen we het op één topic houden.quote:
Ja maar deze check ik voor de nieuwtjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dat kan in dit topic daar er toch niet veel andere meuk voor de Wii is. Iedereen hier gaat ook SMG2 spelen en zo kunnen we het op één topic houden.
Veel plezier met de dreadnaughtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
Alleen nog de purple coin challenges en ik ben klaar met SMG
Vergeet Luigi's purple coins nietquote:
Die heb ik zelf ook nog niet gehad.quote:
Die laatstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nog niet gehad.
Dreadnaught zelf laatst gedaan. Op een of andere bizarre manier is het me gelukt om mbv een triple jump op m'n laatste stukje leven de laatste munt te pakken die direct boven zo'n electrisch hek hing. Als dat niet was gelukt was ik nu er waarschijnlijk nog mee bezig geweest.
Daar knijp ik hem ook al voor.quote:
Het zijn Luigi's purple coinsquote:
en twilight princess dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xenoblade battle systeem uitgelegd (JPN)
Ziet er zeker okay uit, en ik ga de soundtrack ook steeds meer waarderen. Dit wordt de eerste RPG topper op de Wii!
Geen RPGquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen RPGPosts van jou die over Zelda gaan neem ik toch nooit serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt helaas heb ik de hoop opgegeven omdat ik kwaad werd op mijn broer toen hij mij steeds de verkeerde kant op stuurdequote:
Uitleg erbij (met dank aan Duckroll)quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er zeker okay uit, en ik ga de soundtrack ook steeds meer waarderen. Dit wordt de eerste RPG topper op de Wii!
Vooral de tweede is interessant. In FFXIII was het zo dat de game meteen over was als de party leader stierf. Nu heb je dus nog een klein vangnet.quote:- The blue 3-bar gauge at the top left is the Party Gauge. This is used up to execute Chain Artes, when the conditions are met. Chain Artes are special combo attacks involving 2 or 3 party members at the same time.
- When the leader character is killed when there isn't a single bar of the Party Gauge filled up, the game ends. If there is a single bar filled up, then a nearby AI party member can revive the leader character.
- Enemies have helpful data displayed on them when targeted. The color shows their strength in relation to the party: black = weakass, blue = weak, white = equal, yellow = strong, red = willkickyourass. There are also icons showing what sort of aggro AI the enemy has: some are alerted by vision, some by nearby sounds (footsteps), some by the use of spells (it says Ether Arts specifically). There are also enemies who will automatically join in the battle if a comrade is fighting, and some enemies who will join the battle if nearby enemies of the same race are fighting.
- The status window (far left, with character faces) also acts as a tension gauge aside from providing information. The faces show how EXCITED the characters are in battle, and as the face gets more hyped up during the battle they go super saiya they will do more critical attacks while attack and so on.
Ik wil een vervolg op The Wind Waker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik moet nog steeds Wind Waker uitspelen, ben bij Ganon aangekomen maar ik mis te vaak die raakpunten met mijn speciale lichtpijlen.
Hij ligt nou alweer een jaar te verstoffe bijna gok ik zo
OOT-2 hoop ik opquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik wil een vervolg op The Wind Waker.
Ja, ik weet dat Phantom Hourglass dat is, maar als ik terug kijk moet ik toch zeggen dat The Wind Waker echt zo'n heerlijk Nintendo-spel was die een console-vervolg verdiend.
Maar een vervolg op Twilight Princess is ook wel goed. Ze kunnen maar beter wat beelden hebben deze E3.
Dat was Twilight Princess toch al? De nieuwe Zelda zal waarschijnlijk compleet nieuwe spelelementen in de Zelda-serie brengen.quote:
Daar hoor je inderdaad helemaal niks meer overquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat Mickey spel in de OP, is daar al wat meer bekend over?
E3quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar hoor je inderdaad helemaal niks meer over
Halve minuut Yoshi level: http://digitalchumps.com/(...)-feed-footage-7.htmlquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halve minuut Bowser level: http://digitalchumps.com/(...)-feed-footage-2.html
quote:Closing Comments
I think the one thing you should take away from this review: Super Mario Galaxy 2 wholly exceeded my expectations. Leading up to the game’s release I hadn’t expected much more than simply “more of the same.” I loved the original Super Mario Galaxy, but the company would have to do something pretty special to really “wow” me.
Consider me “wowed.” Again. Yes, Super Mario Galaxy 2 is more of what made the original so amazingly good: brilliant gravity platfoming. Incredibly tight and responsive controls. Fantastic musical score. But it’s not a “me too” experience -- a significant majority of this sequel is brand new. New level challenges, new gameplay mechanics, new (and incredible) orchestral pieces. All done up in a package that streamlines the classic Mario experience: a straightforward presentation, a much more intelligent camera system, and a rewarding progression that opens up some seriously devious and fulfilling level challenges.
Mario has always been a universally appealing game design and Nintendo has done an incredible job to make sure its key franchise is just as accessible to gamers of all walks of life. Most of all, Super Mario Galaxy 2 perfectly captures that classic videogame charm, the reason why most of us got into gaming from the start.
IGN Ratings for Super Mario Galaxy 2 (Wii)
Rating Description
out of 10 Click here for ratings guide
10 Presentation
Big and bold, with a progression that's been tightened up and streamlined. This is Mario at its core, and one of the best, if not the best, Nintendo has to offer.
10 Graphics
A testament to the amazing game engine from 2007: it still looks fantastic and beautiful.
10 Sound
A much stronger saturation of "big band" tunes here, and that's just awesome.
10 Gameplay
This is the absolute pinnacle of Mario gameplay: everything that makes a Mario game so incredibly fun is represented here. Both in 2D and 3D.
10 Lasting Appeal
If you just want to get to Bowser you'll be done in a few hours. But if you want to strut your gaming skills you'll be playing this one for weeks.
10
OVERALL
Masterful
(out of 10)
Biased anti Wii site!quote:
Heeft GT ooit eens een 10 gegeven? Anders is het zo'n site met de instelling dat de perfecte game niet bestaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Yoko Shimomura, he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er zeker okay uit, en ik ga de soundtrack ook steeds meer waarderen.
Het ligt serieus op het puntje van mijn tong...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Yoko Shimomura, he?
Even iets anders. Een paar jaar terug werd er regelmatig gesproken over een horror-game voor de Wii. Ik ben de naam compleet vergeten, maar het werd geloof ik in Polen ontwikkeld en zou volledig zwart/wit worden. Het enige dat we er ooit van hebben gezien is een handvol artwork, waardoor velen erg sceptisch werden, wat nu dus terecht blijkt te zijn.
Weet iemand nog hoe dit 'spel' heet en wat er van geworden is?
Luigi's purple coins in SMG1? Nooit begrepen waarom mensen zo'n moeite hebben met die ster, je hoeft maar 100 van de 150 purple coins te pakken. Met één keer het veld rondgaan, zodat je nooit terug hoeft naar plekken wat de grond is verdwenen, heb je genoeg coins gepakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef Jesse_ het volgende:
wat is die luigi toch ook een smerige glibberige kut aal.
hoe de fuck moet ik zo ooit die purple coins verzamelen
Het was wel Royal Sadness inderdaad.quote:
Er zijn ook levels bij waar je alle munten moet pakken en niet terug kan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Luigi's purple coins in SMG1? Nooit begrepen waarom mensen zo'n moeite hebben met die ster, je hoeft maar 100 van de 150 purple coins te pakken. Met één keer het veld rondgaan, zodat je nooit terug hoeft naar plekken wat de grond is verdwenen, heb je genoeg coins gepakt.
Wacht maar tot je daar de purple coins moet gaan halen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:24 schreef kipknots het volgende:
Ik heb vandaag Luigis purple coins voor het eerst geprobeerd. Is nog wel wat lastiger dan Dreadnaught als je me het vraagt. Ik spring vaak net wat scheef oid en mis daardoor teveel munten.
Vandaag de laatste twee sterren gehaald. Jammer dat het nog een paar week duurt voordat deel 2 hier uitkomt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je daar de purple coins moet gaan halen.
Mij lukt dat junkyard galaxy al niet
Dat lijkt me vrij persoonlijk. Zelda heeft toch ook z'n betere en z'n mindere games net als Mario. Hoeveel liefhebbers er ook zijn van Sunshine, het was een mindere Mario terwijl Ocarina of Time en The Wind Waker toch wel redelijk briljante Zelda's waren. En Twilight Princess was toch ook niet echt zo slecht? Integendeel zelfs. Maar sommige games weten beter te bereiken wat de ontwikkelaars willen dan anderen. The Beatles scoorde ook niet altijd nummer 1-hits.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap 't niet. Waarom kunnen ze Mario zo goed maken, maar Zelda niet. Twilight Princess zoog. Als Nintendo twee keer achter elkaar zulke goede spellen maakt, dan MOET Zelda wel heel goed zijn.
De 'slechtste' Mario is beter dan de beste Zelda.quote:Op zondag 23 mei 2010 07:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij persoonlijk. Zelda heeft toch ook z'n betere en z'n mindere games net als Mario. Hoeveel liefhebbers er ook zijn van Sunshine, het was een mindere Mario terwijl Ocarina of Time en The Wind Waker toch wel redelijk briljante Zelda's waren. En Twilight Princess was toch ook niet echt zo slecht? Integendeel zelfs. Maar sommige games weten beter te bereiken wat de ontwikkelaars willen dan anderen. The Beatles scoorde ook niet altijd nummer 1-hits.
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'slechtste' Mario is beter dan de beste Zelda.
Grote poepzooi dat Europa moet wachtenquote:
Ach, tis maar 2 en een halve week. In ieder geval beter dan vroeger, toen we soms maanden moesten wachten terwijl de Amerikanen de game al 20 keer hadden uitgespeeldquote:
Dat was toch o.a. het geval bij Super Paper Mario en Tales of Symphonia?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ach, tis maar 2 en een halve week. In ieder geval beter dan vroeger, toen we soms maanden moesten wachten terwijl de Amerikanen de game al 20 keer hadden uitgespeeld
2 recentelijke voorbeelden jaquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was toch o.a. het geval bij Super Paper Mario en Tales of Symphonia?
Dat is ook zo, maar er zijn ook genoeg games die wel in Amerika verschijnen en niet in Europa. (Excite Bots bijvoorbeeld, al vond ik de ruil met Another Code wel een eerlijke dealquote:Op zondag 23 mei 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo doet het anders best goed qua releases. Er zijn een aantal games bijvoorbeeld wel in Europa verschenen en niet in de USA. Ook voor de Wii en DS.
Ik wou dat Square-Enix wat beter hun best deedquote:Op zondag 23 mei 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar er zijn ook genoeg games die wel in Amerika verschijnen en niet in Europa. (Excite Bots bijvoorbeeld, al vond ik de ruil met Another Code wel een eerlijke deal)
Het is flink verbeterd, maar er is nog genoeg ruimte voor verdere verbetering
Is gewoon typisch iets Japans, Sony heeft dat namelijk ook (hoelang heeft Europa wel niet op de PS3 en PSP gewacht terwijl die jappen en yankees al lang en breed de apparaten stof lieten happenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wou dat Square-Enix wat beter hun best deed
Er zijn tig RPGs die ik graag in het Engels zou willen spelen... Maar zelfs Xenoblade en Last Story zijn nog niet aangekondigd voor een US/EU release
Ach het zijn 2 gamecubes aan elkaar getaped, wat kon er mis gaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo is ook een Japans bedrijf he, en die lanceren best redelijk qua hardware. De Wii was zelfs helemaal bijzonder wat dat betreft.
Te weinig ducttape?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach het zijn 2 gamecubes aan elkaar getaped, wat kon er mis gaan?
De Wii was binnen 2 of 3 weken ja, uitzonderlijk snel. De DS had echter een half jaar nodig wat ik persoonlijk te lang vind. (vooral als je bedenkt hoe de wereld tegenwoordig in elkaar steekt dankzij internet)quote:Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo is ook een Japans bedrijf he, en die lanceren best redelijk qua hardware. De Wii was zelfs helemaal bijzonder wat dat betreft.
DS was geen probleem dankzij Lik-Sangquote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De Wii was binnen 2 of 3 weken ja, uitzonderlijk snel. De DS had echter een half jaar nodig wat ik persoonlijk te lang vind. (vooral als je bedenkt hoe de wereld tegenwoordig in elkaar steekt dankzij internet)
Maar met die Japanse bedrijven leer je wel geduld hebben
Het gaat over 'men', niet over de mening van een individu. Ik heb ook series die ik niet speel omdat ik de lol er niet van snap maar waar de meeste gamers dol op zijn, maar ik ga dan niet zulke egocentrische opmerkingen er steeds door gooien. De Zelda en Metroid-serie worden geprezen en met goede reden.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'slechtste' Mario is beter dan de beste Zelda.
Dat geeft niet.quote:
2e of 3e plaats is inderdaad de moeite niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik gok dat het niet hoger dan OoT zal komen. Zo ja, dan zal ik maar mijn Wii opnieuw aansluiten en SMG2 kopen.
Component, das er eentje met rood/groen/blauw tulpjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Slayage het volgende:
wat voor een kabeltje kan ik nou het beste gebruiken om mijn wii aan te sluiten aan mijn lcd scherm?
ik ben sinds ik mijn nieuwe tv heb namelijk niet meer aan een nieuwe game begonnen voor de wii, sterker nog, kan me niet eens herinneren welke game ik als laatst heb uitgespeeld erop
ff gecheckt idd, de tv heeft een component ingangquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Jesse_ het volgende:
Zo'n kabel, die je dan direct (zonder scart kopje) in je tv plugt.
Neem aan dat je LCD tv wel een component ingang heeft.
Ja, je moet er eentje hebben die stevig gebouwd is. In tegenstelling tot HDMI kabels is het bij deze analoge kabels wel degelijk van belang hoe goed ze zijn. Ik heb zelf een componentkabel van Piranha, gewoon uit een Nederlandse winkel (Bart Smit volgens mij) voor iets van 18 euro.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Slayage het volgende:
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=component+kabel+wii&_sacat=0&_odkw=component+kabel&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313
veel kabels zeg....
maakt eigenlijk wat uit welke je neemt?
hmmmmquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je moet er eentje hebben die stevig gebouwd is. In tegenstelling tot HDMI kabels is het bij deze analoge kabels wel degelijk van belang hoe goed ze zijn. Ik heb zelf een componentkabel van Piranha, gewoon uit een Nederlandse winkel (Bart Smit volgens mij) voor iets van 18 euro.
BOOYA!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef nomar83 het volgende:
Super Mario Galaxy 2 heeft Ocarina of Time verslagen.![]()
http://www.gamerankings.com/browse.html
SMG2 is geklommen de afgelopen dagen... Normaal zakken games naarmate er meer reviews komen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Wii-Style het volgende:
Vooruit dan maar. Nintendo heeft gewonnen. Alhoewel ik toch verwacht dat SMG2 weer uiteindelijk onder OoT zal komen. Zo niet: MEGATON.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef nomar83 het volgende:
Super Mario Galaxy 2 heeft Ocarina of Time verslagen.![]()
http://www.gamerankings.com/browse.html
quote:In Xenoblade, you form bonds with your party members and with the NPC characters you encounter around the world. These bonds affect everything from battle to how you spend your time in town.
You can open a "Kizunagram" -- yes, this is a combination of "Kizuna" and "Diagram" -- to see a visual representation of the bonds with your party members and the bonds other characters have amongst themselves.
quote:This appears to be Xenoblade's take on Achievements and Trophies. Clear certain preset conditions, and you'll automatically receive these. The site says that you can use your Play Awards as an indication of how deeply you've enjoyed the game.
quote:You'll be able to lend a hand to rebuild a city (or possibly cities) that has been destroyed in attacks from the Kishin army. To help the city out, you'll have to give items and money. The city will slowly grow, and people will come over to live.
Je bedoelt die tekst op screenshot twee? Dat staat in het hele artikel: "the location of a potential Kizuna Talk is marked on the field" En Kizuna staat weer voor sociale band met NPC/party membersquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:13 schreef speknek het volgende:
kizunatooku?
Iemand enig idee welk engels woord(en) daar staat?
Ik gebruik de lens cleaner regelmatig en dat werkt behoorlijk goedquote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Maartel het volgende:
En mochten de krassen te erg zijn dan kun je ze altijd nog voor een paar euro laten fixen bij Gamemania![]()
(al vind ik t nog steeds dubieus dat sinds ik dat voor één game heb laten doen mijn Wii ineens hapert)
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Maartel het volgende:
En mochten de krassen te erg zijn dan kun je ze altijd nog voor een paar euro laten fixen bij Gamemania![]()
(al vind ik t nog steeds dubieus dat sinds ik dat voor één game heb laten doen mijn Wii ineens hapert)
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Duh spul wordt op de CD gedaan, CD wordt warm spul smelt en komt op de laser = hapering wii
Daar doe ik niet aan mee, zeker niet als er spoilers in komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |