Heb vorig jaar toen een level gespeeld in een spookhuis. Dat was inderdaad erg pittig. Ik ben geen moeilijke games meer gewendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Jesse_ het volgende:
Sunshine is ook tof en iets moeilijker dan Galaxy, Het is me nooit gelukt om alle Shines the verzamelen
Truth. Al blijft Mario 64 natuurlijk het tofst met het kasteel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
En Delfino town als hub was ook toffer dan het ruimteschip in Galaxy
Hij wist waarschijnlijk niet dat de WII een GC channel heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, dat was wat minder, maar die jetpack-loze levels waren geniaal! Overigens, waarom heb je 'm niet op de Wii gespeeld?
Mja, die heb ik pas op de DS gespeeld, dus na Sunshinequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Truth. Al blijft Mario 64 natuurlijk het tofst met het kasteel!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij wist waarschijnlijk niet dat de WII een GC channel heeft
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat hij dat niet weet. Dom issie ook af en toe!
Bernie. Wat denk je nou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat wist ik welHeb drie jaar terug niet voor niks een gamecubeverlengkabek gekocht voor mn Wii, omdat die NGC controllers niet draadloos konden
(en ja, ik weet dat een wireless cube controller bestaat, maar een verlengkabel was goedkoper).
Ben de laatste tijd zo inactief op GAM geweest dat ik wou bewijzen dat ik nog wel degelijk gameskennis bezitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bernie. Wat denk je nou?Ik weet ook wel dat jij dat weet
Nee. Dat kan in dit topic daar er toch niet veel andere meuk voor de Wii is. Iedereen hier gaat ook SMG2 spelen en zo kunnen we het op één topic houden.quote:
Ja maar deze check ik voor de nieuwtjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dat kan in dit topic daar er toch niet veel andere meuk voor de Wii is. Iedereen hier gaat ook SMG2 spelen en zo kunnen we het op één topic houden.
Veel plezier met de dreadnaughtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
Alleen nog de purple coin challenges en ik ben klaar met SMG
Vergeet Luigi's purple coins nietquote:
Die heb ik zelf ook nog niet gehad.quote:
Die laatstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nog niet gehad.
Dreadnaught zelf laatst gedaan. Op een of andere bizarre manier is het me gelukt om mbv een triple jump op m'n laatste stukje leven de laatste munt te pakken die direct boven zo'n electrisch hek hing. Als dat niet was gelukt was ik nu er waarschijnlijk nog mee bezig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |