http://www.4launch.nl/sho(...)ted--zwart-/tweakers ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii
Iemand nog een mooie bundel
Aber natürlich!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii
Iemand nog een mooie bundel
Ok die is voor mij! Wel een witte Wii maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aber natürlich!
[ afbeelding ]
Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
Eurogamer review:quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Marble het volgende:
S&P2 krijgt dubbelzijdige cover.
[ afbeelding ]
quote:As with so much of Treasure's output, high scores are where the longevity lies. Die and it's an immediate Game Over, the choice to continue returning you to the most recent checkpoint but resetting your score in the process. Online leaderboards exist for each stage across each difficulty level and are grouped by region, country and continent, so there's plenty of challenge for those who want to squeeze every last point from the experience. If there's any criticism to be made, it's in the length of each level, as it will take practice to make it through each 20 minute-long segment without using a continue on even the easiest difficulty level.
But that is also the game's strength. It is the antithesis to current fashions, where anyone can plough through a game without much need to learn or improve, where external reward systems take the pressure off creative level design, where games are broken into commercial break sized chunks, and slipped down with spoonful-of-sugar achievement points or trophies.
Here the rewards are rich, satisfying and threaded in the design. The compulsion to play through the game has not been found in manipulative shortcuts, but in graft and execution and a plethora of ideas. It is expensive game-making, for sure, but it is game-making at its absolute best. So Sin and Punishment 2 is videogame distilled, a fearsome concentrate to confound and delight, a suckerpunch reminder of what is possible in the medium if you choose not settle upon one brilliant idea, but instead embrace ten thousand.
9/10
quote:Some stuff confirmed in the System section:
- If you fall from height and hit the ground, you'll take damage
- There's a map in the menu showing locations and layouts for navigation
- You can set a pointer to show your next target destination
- The minimap can be toggled to show the in-game time of day
- You can save anywhere while in the field, no save point apparently
Als er nou ook een pack met een zwarte console wordt geleverd koop ik 'm in de zomer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aber natürlich!
[ afbeelding ]
Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
kotakuquote:"The developers are spending significant time for this title so that they can include elements that are must-haves in a party game as well as making sure that adequate volume of game play are available. We are developing it with the intent that every Wii player will be able to find a game that can be enjoyed. In a game play mode called 'Living Party,' there are unique game play only available with the Wii Remote."
Iwata boasted that some 160-million Miis have been created by Wii owners in the U.S., Japan and parts of Europe, making it "a natural move for your Miis and your friends' and family members' Miis to show up in a Wii party games."
Iwata referred to Wii Party as the company's first "marquee party game" since 2007's Mario Party 8. He said the game will be out during Nintendo's current financial year, which ends on March 31, 2010 [sic, ik denk dat ze 2011 bedoelen --speknek]. We're checking with Nintendo of America to see if the game will be coming to the U.S.
Nintendo's Next Big Game Is Wii Party
Translation of the above Wii Party menu by Kotaku:
Red bar: "Standard Party For 1-4 Players"
Red bar images: Sugoroku, "International Vacation Game", "Mii-jyan", Roulette, Bingo
Orange bar: "Pair Game Recommended for 2 players"
Orange bar images: Compatibility Check, Balance Ship, Match Mii
Green box: "Living Party"
Bottom row of icons: "Ask for a recommendation", "See the records/high scores", "Play mini-games"
Hmm als ze zo'n spel uitbrengen met jouw idee, wordt het sparen voor de benodigde onderdelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef speknek het volgende:
Nintendo kondigt Wii Party aan.
[..]
kotaku
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm weet het nog niet, heeft de potentie om episch te zijn, maar het laat zich vooralsnog uitzien als een soort Mario Party met Mii's. Zou liever een soort interactieve Party en Co zien, met dingen als karaoke en We Dance erbij.
Xenoblade. Check meer in dit topic.quote:
Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xenoblade. Check meer in dit topic.
De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.
Dat filmpje,... kan daar niet helemaal over uit hoor. Echt schitterend!quote:Op zondag 9 mei 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.
Enige dat me niet heel hyped maakt is het feit dat het schijnbaar een battlesystem heeft dat vergelijkbaar is met FFXII... Maar heel veel is er nog niet over bekend. Volgende maand de JPN release iig.
Dat klinkt goed zeg, dus ze zijn eindelijk eens niet in die achievements val getrapt.quote:
Wat een heldquote:- working on another 3D Mario for the Wii reminded Miyamoto of the Ocarina of Time/Majora's Mask days
- Miyamoto says Majora's Mask was made in order to take advantage of the 3D framework of Ocarina of time
- Miyamoto says that when you make a new game, you can spend up to a full year just working on player movements
- Miyamoto felt it would have been a waste to not go back and use what the first Galaxy offered up
- the dev team went back to Galaxy and felt that the sphere-shaped design of game worlds wasn't fully utilized, so they used new tricks and gimmicks for Galaxy 2
- Galaxy 2 started off by using the same stage formations as Galaxy 1, but this was back when the game was internally known as Galaxy 1.5
- development of new ideas went so fast that Galaxy 1.5 quickly amassed 90% new content
- originally, the dev team thought they could make the game in a year's time, but it ended up taking two and a half years
- the full amount of time was spent on stage creation and fine tuning
- Hint TVs are once again explained as way to introduce Mario 2d fans to the 3d setting of Galaxy 2
- Miyamoto believes Galaxy 2 starts off 'at full acceleration'
- Miyamoto admits that the game is harder, and actually causes Miyamoto to slam tables and shout while playing
- the bonus DVD that shows control details and Super Guide videos was Iwata's idea
- Miyamoto is hoping players give the 'assist play' a try, as it's more fleshed out than in the original Galaxy
- Miyamoto worked on text editing for Galaxy 2, which was something he hadn't handled since Super Mario 64. This return was found to be enjoyable by Miyamoto, but it caused other staffers quite a lot of trouble.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |