abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 6 mei 2010 @ 19:59:19 #51
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81100620
Hallo, ik koop binnenkort een Wii

Iemand nog een mooie bundel
.....Kennedy
pi_81101901
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii

Iemand nog een mooie bundel
http://www.4launch.nl/sho(...)ted--zwart-/tweakers ?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:42:23 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81102761
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Hallo, ik koop binnenkort een Wii

Iemand nog een mooie bundel
Aber natürlich!



Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 6 mei 2010 @ 20:43:11 #54
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81102805
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Aber natürlich!

[ afbeelding ]

Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
Ok die is voor mij! Wel een witte Wii maar goed
.....Kennedy
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:51:26 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_81103277
S&P2 krijgt dubbelzijdige cover .

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:18:30 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81126286
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Marble het volgende:
S&P2 krijgt dubbelzijdige cover .

[ afbeelding ]
Eurogamer review:
quote:
As with so much of Treasure's output, high scores are where the longevity lies. Die and it's an immediate Game Over, the choice to continue returning you to the most recent checkpoint but resetting your score in the process. Online leaderboards exist for each stage across each difficulty level and are grouped by region, country and continent, so there's plenty of challenge for those who want to squeeze every last point from the experience. If there's any criticism to be made, it's in the length of each level, as it will take practice to make it through each 20 minute-long segment without using a continue on even the easiest difficulty level.

But that is also the game's strength. It is the antithesis to current fashions, where anyone can plough through a game without much need to learn or improve, where external reward systems take the pressure off creative level design, where games are broken into commercial break sized chunks, and slipped down with spoonful-of-sugar achievement points or trophies.

Here the rewards are rich, satisfying and threaded in the design. The compulsion to play through the game has not been found in manipulative shortcuts, but in graft and execution and a plethora of ideas. It is expensive game-making, for sure, but it is game-making at its absolute best. So Sin and Punishment 2 is videogame distilled, a fearsome concentrate to confound and delight, a suckerpunch reminder of what is possible in the medium if you choose not settle upon one brilliant idea, but instead embrace ten thousand.

9/10
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:12:13 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81128611
Xenoblade update:
quote:
Some stuff confirmed in the System section:

- If you fall from height and hit the ground, you'll take damage
- There's a map in the menu showing locations and layouts for navigation
- You can set a pointer to show your next target destination
- The minimap can be toggled to show the in-game time of day
- You can save anywhere while in the field, no save point apparently
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_81128849
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Aber natürlich!

[ afbeelding ]

Ben je in één keer klaar. Wii Sports heb je toch niets aan
Als er nou ook een pack met een zwarte console wordt geleverd koop ik 'm in de zomer.
pi_81128867
Heb sinds een week Metroid Prime Trilogy. Had Prime al voor de Cube maar kon me niet zoveel boeien. Maar met de Wii controls is het echt een heerlijk spel. Addicted
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:25:33 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_81135818
Nintendo kondigt Wii Party aan.
quote:
"The developers are spending significant time for this title so that they can include elements that are must-haves in a party game as well as making sure that adequate volume of game play are available. We are developing it with the intent that every Wii player will be able to find a game that can be enjoyed. In a game play mode called 'Living Party,' there are unique game play only available with the Wii Remote."

Iwata boasted that some 160-million Miis have been created by Wii owners in the U.S., Japan and parts of Europe, making it "a natural move for your Miis and your friends' and family members' Miis to show up in a Wii party games."

Iwata referred to Wii Party as the company's first "marquee party game" since 2007's Mario Party 8. He said the game will be out during Nintendo's current financial year, which ends on March 31, 2010 [sic, ik denk dat ze 2011 bedoelen --speknek]. We're checking with Nintendo of America to see if the game will be coming to the U.S.

Nintendo's Next Big Game Is Wii Party
Translation of the above Wii Party menu by Kotaku:
Red bar: "Standard Party For 1-4 Players"
Red bar images: Sugoroku, "International Vacation Game", "Mii-jyan", Roulette, Bingo
Orange bar: "Pair Game Recommended for 2 players"
Orange bar images: Compatibility Check, Balance Ship, Match Mii
Green box: "Living Party"
Bottom row of icons: "Ask for a recommendation", "See the records/high scores", "Play mini-games"
kotaku






Hmm weet het nog niet, heeft de potentie om episch te zijn, maar het laat zich vooralsnog uitzien als een soort Mario Party met Mii's. Zou liever een soort interactieve Party en Co zien, met dingen als karaoke en We Dance erbij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_81135962
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef speknek het volgende:
Nintendo kondigt Wii Party aan.
[..]

kotaku


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmm weet het nog niet, heeft de potentie om episch te zijn, maar het laat zich vooralsnog uitzien als een soort Mario Party met Mii's. Zou liever een soort interactieve Party en Co zien, met dingen als karaoke en We Dance erbij.
Hmm als ze zo'n spel uitbrengen met jouw idee, wordt het sparen voor de benodigde onderdelen

Ben straks al 70 euro kwijt aan PSP onderdelen
pi_81136232
Daar zit wel potentie in
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 9 mei 2010 @ 10:30:48 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81205164
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 mei 2010 @ 10:38:45 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81205251
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 9 mei 2010 @ 10:40:53 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81205278
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat is het?
Xenoblade. Check meer in dit topic.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 mei 2010 @ 10:44:05 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81205334
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Xenoblade. Check meer in dit topic.
Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 9 mei 2010 @ 10:49:58 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81205396
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zag het net op page 1. Bijna niet te te geloven hoe dat er uit ziet,.... flinke scope ook. Ik moet hier even wat dieper induiken zie ik.
De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.
Enige dat me niet heel hyped maakt is het feit dat het schijnbaar een battlesystem heeft dat vergelijkbaar is met FFXII... Maar heel veel is er nog niet over bekend. Volgende maand de JPN release iig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 9 mei 2010 @ 10:55:28 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_81205474
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De laatste screen is niet ingame uiteraard, het filmpje wel. Wordt een van de mooiste Wii-games ooit.
Enige dat me niet heel hyped maakt is het feit dat het schijnbaar een battlesystem heeft dat vergelijkbaar is met FFXII... Maar heel veel is er nog niet over bekend. Volgende maand de JPN release iig.
Dat filmpje,... kan daar niet helemaal over uit hoor. Echt schitterend!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_81205490
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eurogamer review:
[..]


Dat klinkt goed zeg, dus ze zijn eindelijk eens niet in die achievements val getrapt.
Een uitdagende game op de Wii.... noteert op lijst
  maandag 10 mei 2010 @ 09:39:26 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81242889
S&P2, challenge videos te bekijken. Let op, wel het complete level te zien, dus spoilers.
http://www.nintendo.co.uk(...)the_skies_13571.html

Wordt een Zavvi game hier. Tof jaar voor de Wii eigenlijk wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 mei 2010 @ 10:02:44 #71
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_81243396
SMG 2 kan ik eindelijk weer eens een spel kopen dat de moeite waard is. Wel jammer dat dat er voor de wii maar 1 a 2 per jaar zijn.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  Redactie Games maandag 10 mei 2010 @ 10:43:23 #72
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81244449
Wii gekauft , iemand nog wat spielen zu kaupf?
.....Kennedy
  maandag 10 mei 2010 @ 11:56:10 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_81246922
Ja! Als ik vanavond thuis ben zal ik ze even indexeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:15:30 #74
155571 samjustme
S hartje M
pi_81273957


Dit is wat wii mist, was volgens mij echt een super game op gamecube.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:09:19 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81292567
Miyamoto over Galaxy 2
quote:
- working on another 3D Mario for the Wii reminded Miyamoto of the Ocarina of Time/Majora's Mask days
- Miyamoto says Majora's Mask was made in order to take advantage of the 3D framework of Ocarina of time
- Miyamoto says that when you make a new game, you can spend up to a full year just working on player movements
- Miyamoto felt it would have been a waste to not go back and use what the first Galaxy offered up
- the dev team went back to Galaxy and felt that the sphere-shaped design of game worlds wasn't fully utilized, so they used new tricks and gimmicks for Galaxy 2
- Galaxy 2 started off by using the same stage formations as Galaxy 1, but this was back when the game was internally known as Galaxy 1.5
- development of new ideas went so fast that Galaxy 1.5 quickly amassed 90% new content
- originally, the dev team thought they could make the game in a year's time, but it ended up taking two and a half years
- the full amount of time was spent on stage creation and fine tuning
- Hint TVs are once again explained as way to introduce Mario 2d fans to the 3d setting of Galaxy 2
- Miyamoto believes Galaxy 2 starts off 'at full acceleration'
- Miyamoto admits that the game is harder, and actually causes Miyamoto to slam tables and shout while playing
- the bonus DVD that shows control details and Super Guide videos was Iwata's idea
- Miyamoto is hoping players give the 'assist play' a try, as it's more fleshed out than in the original Galaxy
- Miyamoto worked on text editing for Galaxy 2, which was something he hadn't handled since Super Mario 64. This return was found to be enjoyable by Miyamoto, but it caused other staffers quite a lot of trouble.
Wat een held
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')