Het gaat over 'men', niet over de mening van een individu. Ik heb ook series die ik niet speel omdat ik de lol er niet van snap maar waar de meeste gamers dol op zijn, maar ik ga dan niet zulke egocentrische opmerkingen er steeds door gooien. De Zelda en Metroid-serie worden geprezen en met goede reden.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'slechtste' Mario is beter dan de beste Zelda.
Dat geeft niet.quote:
2e of 3e plaats is inderdaad de moeite niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik gok dat het niet hoger dan OoT zal komen. Zo ja, dan zal ik maar mijn Wii opnieuw aansluiten en SMG2 kopen.
Component, das er eentje met rood/groen/blauw tulpjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Slayage het volgende:
wat voor een kabeltje kan ik nou het beste gebruiken om mijn wii aan te sluiten aan mijn lcd scherm?
ik ben sinds ik mijn nieuwe tv heb namelijk niet meer aan een nieuwe game begonnen voor de wii, sterker nog, kan me niet eens herinneren welke game ik als laatst heb uitgespeeld erop
ff gecheckt idd, de tv heeft een component ingangquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Jesse_ het volgende:
Zo'n kabel, die je dan direct (zonder scart kopje) in je tv plugt.
Neem aan dat je LCD tv wel een component ingang heeft.
Ja, je moet er eentje hebben die stevig gebouwd is. In tegenstelling tot HDMI kabels is het bij deze analoge kabels wel degelijk van belang hoe goed ze zijn. Ik heb zelf een componentkabel van Piranha, gewoon uit een Nederlandse winkel (Bart Smit volgens mij) voor iets van 18 euro.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Slayage het volgende:
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=component+kabel+wii&_sacat=0&_odkw=component+kabel&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313
veel kabels zeg....
maakt eigenlijk wat uit welke je neemt?
hmmmmquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je moet er eentje hebben die stevig gebouwd is. In tegenstelling tot HDMI kabels is het bij deze analoge kabels wel degelijk van belang hoe goed ze zijn. Ik heb zelf een componentkabel van Piranha, gewoon uit een Nederlandse winkel (Bart Smit volgens mij) voor iets van 18 euro.
BOOYA!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef nomar83 het volgende:
Super Mario Galaxy 2 heeft Ocarina of Time verslagen.![]()
http://www.gamerankings.com/browse.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |