Ik heb ook instellingen aangepast van de 360 idd, daarna had ik veel rustiger beeld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb HDMI![]()
Je bedoelt op de instellingen van de 360 zelf? Of de TV?
Maakt niet uit. Je bent erbij in mijn gedachten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Ik heb het vorige topic bijna helemaal gemistEn ik zou deze eigenlijk ook vrijwel helemaal moeten gaan missen!
Had je nog iets gehoord van de politie, of hadden ze het te druk met fietser neer te knuppelen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Internet nu trouwens met een nieuwe laptop van de zaak, fijn dingetje![]()
Prive moet ik nog een nieuwe kopen maar dat duurt nog even
Zonder HDMI is een 360 echt naadje ruk. De letters en al zijn veelste klein (zelfs op een 82cm breedbeeld)quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kun je geen test draaien Ed!? Had dat hier ook gedaan en toen zag het er wel beter uit.
En ik heb hem niet via HDMI aangesloten, vind dat iets minder eruit zien
Nee, verder geen nieuws. Maar dat hebben ze ook meteen al eerlijk aangegeven dat ze niet verwachten ze ooit te pakken. Ze hebben het vrij profi aangepakt. Over de agenten die ter plaatse kwamen niets dan lof.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je nog iets gehoord van de politie, of hadden ze het te druk met fietser neer te knuppelen?
Ik heb hem aangesloten met die andere 3 kabels, geel,rood en blauw ofzo. En het ziet er goed uit. Als ik het via HDMI doe, zie ik wel duidelijk verschil, soort van kartels ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zonder HDMI is een 360 echt naadje ruk. De letters en al zijn veelste klein (zelfs op een 82cm breedbeeld)
Op de 360 heb je een fuckload aan settings. Het is dat ik nu Dead Space voor de 3e keer ga uitspelen, anders had ik ff gekeken wat voor een instellingen er allemaal waren (je hebt uit mijn bolle hoofdje resolutie-instellingen, RGB instellingen (kleur dus) en nog wat.
(standaard staan ze op 720p. Dan is het geen wonder dat het niet lekker gamed. Dat is zoiets als 1920x1080 kunnen kijken, maar op 1280x720 alles gaan kijken)
Of een Ferrari kopen en er nooit harder mee rijden dan 70
En ik ook nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP.
Ja. Dat is dinges. HDTV toch? Dan nog zal je een enorm verschil tussen composiet en HDMI.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb hem aangesloten met die andere 3 kabels, geel,rood en blauw ofzo. En het ziet er goed uit. Als ik het via HDMI doe, zie ik wel duidelijk verschil, soort van kartels ofzo.
Via HDMI heb ik ook nooit niks aan de instellingen gedaan, doe anders morgen ff kijken? Dan probeer ik het nog een keertje
vreemd, ik had daar een aanpassing in en volgens mij in de hrz(???) gedoe?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een aantal instellingen getest. Zowel op 720P en 1080P. Maar ik zie helemaal geen verschil. Beetje vreemd.
Nja met composiet ziet het er toch goed uit! Ga morgen wel eens proberen met HDMIquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Dat is dinges. HDTV toch? Dan nog zal je een enorm verschil tussen composiet en HDMI.
iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
HDMI kabel kost je trouwens 3 euro bij de Action. Koop geen 45 euro kabels ofzo
Heb er al 1tje liggen he, gebruik hem normaal gesproken voor de PS3. Maar die staat nu niet eens meer aangeslotenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
HDMI kabel kost je trouwens 3 euro bij de Action. Koop geen 45 euro kabels ofzo
Jammer zijn er wel mensen die daar in trappenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Stom eigenlijk. Die dingen kosten geen hol meer
(en nee, die dingen kosten ECHT geen 45 euro omdat ze goldplated zijn)
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn record staat gelukkig een stuk lager.
Is niet gezond
Waarom ben je zolang wakker ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
Niet echt een reden. Ik was gisteravond laat nog bezig met een beat, toen kwam ik erachter dat ik net zo goed wakker kon blijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom ben je zolang wakker ?
Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel overquote:
Ik ben gewoon lekker aan het chillen. Black label erbij, muziek op de achtergrond en wat fokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb woensdag op donderdagnacht ook overgeslagen, maar toen ik donderdag eenmaal thuis was (om 11 uur helaas pas...), was het ook heel snel overGelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur te beginnen, dus ik kan een beetje uitslapen en wat slaap inhalen. Maar 40 uur is wel flink
Zeker omdat je zo laat toch nog wakker bent
Jammer dat het persoon dezelfde blijftquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:26 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn muzieksmaak is trouwens heel veranderd deze avond volgens mij.
Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jammer dat het persoon dezelfde blijft
Mijn probleem is dat je niet tegen een grapje kanquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, jammer dat jij elke keer komt te janken.
Wat is je probleem gast?
Daar zit je toch ook aan JUNKie-EDquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was je vorige bedorven danquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Hahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zware ontgroening gehad ooit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doen
Dan wordt het pas erg. Ga je echt dingen zien die er niet zijn enzo.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kwam afgelopen week de buurvrouw tegen, zo'n echt kattenwijf, alle katten van de buurt lopen bij haar naar binnen. Ik had altijd al het idee dat mijn kleine speklapje ergens anders eten vandaan haalde, dus ik snij zo subtiel het onderwerp aan dat ons dikzakje op dieet is blablabla dus zij heeft nu beloofd geen eten meer te geven aan het monstertje...
Wat dat dus betekent, is dat het beest nu iedere ochtend om 5 uur al voo rmn deur staat te krijsen dat ze eten wil, en als ik ook maar één geluidje maak, ik draai me bijvoorbeeld om, dan weet ze dat er wat te halen valt en gaat met vernieuwde inzet verder.....
Leuk beestje
Ik was om 7.00 al wakker, ritmequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morning! Te vroeg voor een zaterdag :/
ik ookquote:
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.quote:
Werken op je normaal vrije zaterdag is ook kutquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Pfff, wat een mietjes hier zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebtquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
Kreeg ik nog maar stufiquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebt
Neequote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MogguhNog potentiële inbrekers neergesabeld vannacht?
No shit, nu heb je nog afwisselingquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]Been there, done that, enjoyed it.
Sterker nog, ik heb meer recht om nu te klagen. Als ik niet studeer ben ik aan het werk. Ik houd minder vrije tijd over dan gemiddelde arbeider. Toen ik nog full-time werkte had ik gewoon standaard twee dagen in de week vrij, die luxe heb ik niet meer.
Jullie zijn gewoon allemaal aanstellers
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No shit, nu heb je nog afwisseling
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Morthill het volgende:
holy crap, het CDA is van zijn geloof af gevallenWinkels mogen voortaan open op zondag wat de partji betreft.
Oh noes, the apocalyps is comingquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Morthill het volgende:
holy crap, het CDA is van zijn geloof af gevallenWinkels mogen voortaan open op zondag wat de partji betreft.
we gaan er allemaal aanquote:
dan hebben we nog even,quote:
Wat maken we toch een tegenslagen en wereldrampen mee deze tijdenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:15 schreef Morthill het volgende:
herinnert u zich deze nog
[ afbeelding ]
quote:[message=33884872,noline]HotDoggie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:51[/message]:
:/
- Vodafone (belt): hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed, maar dan wil ik wel ff uitzoeken welke foon het wordt. (en HD duikt uiteindelijk op in het desire topic)
- Vodafone (belt 2 weken later weer) : Hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed. Ik weet inmiddels welke foon ik hebben wil, dus doe maar voor 2 jaar, exit bb storm en hello android, met zilveren desire graag. Dat kan mijnheertje. Geregeld, komt eraan.
2 nachtjes later:
TRRRRRRINGGGGGGGG: Ja hallo, GLS. Pakketje hier. Aufmachen!!
Dus HD schnell schnell aufmachen die tür. Cool. Hart klopt sneller. Is het een taart met nakende dame? Teleurstelling alom..... klein doosje: rammel rammel.
Rammel rammel? :/
Oké openmaken... HTC Des...... Legend
HD belt met Vodafone Business, vertelt verhaal.
- Vodafone: Mja, dan moet u even bellen met Vodafone Online, die hebben u gebeld en de verlenging gedaan en de toestelafhandeling ook, dus ik kan wel een omruilprocedure starten maar dan wordt ie afgewezen.
- HD: mkay, ik bel met ander nummer. No prob.
Belt...... vertelt verhaal.
- Vodafone: Euhm... momentje. Euhm... mja, wij hebben die inderdaad met u afgehandeld maar voor retouren moet u em naar retour en vermist sturen. Moet u dat en dat nummer even bellen.
- HD: Cool. No prob. *belt ander nummer en vertelt verhaal*
- Vodafone: Euhm... momentje. Ehrr... daar kunnen we geen RMA voor geven aangezien dit geen defect of vermissing betreft.
- HD: :/
- Vodafone: Maar ik heb hier de naam vd verkoopster, die stuur ik een mailtje of ze even contact met u opneemt.
- HD: Cool. Thanks. Ik wacht 't wel ff af nog.
...................................................................
Nou wacht ik natuurlijk maandag nog ff af, maar daarna gaat ie toch echt de deur uit, aangetekend. Echter omdat ik geen RMA heb, waarheen sturen? Hoofdkantoor? Juridische afdeling? Klachtenafhandeling? Business afdeling? (ongeacht welk eilandje van vodafone het afgehandeld heeft: ik heb immers een zakelijk abo bij vodafone nederland BV)
En ik vind t nie eerluhk want ik is wel nieuwsgierig en wil stiekem eigenlijk wel ff het ding uit de doos halen en daarmee stellen ze mijn nieuwsgierig aagje -zijn wel heel bruut op de proef
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef badboynova het volgende:
Ben vista op de latop helemaal zat(traag, geheugen loopt snel vol ondanks 4 GB wat niet werkt met een 32 bit versie).
Straks een andere schijf halen(5400 -->7400 rpm), en daarna win7 64 bit erop knallen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch wel een van de beter nummers van hem
Stof in het ventilatiesysteem is vaak de redenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
Nou mijn laptop is al 4 keer finaal gecrasht vandaag. Dat wordt scratshen en hopen dat ik mijn documenten en muziek kan redden
Doe niet zo moeilijk kerel. Laptop openschroeven (Bid dat je een Asus hebt, daar gaat het makkelijker bij) HDD eruit halen en als het tenminste een S-ata schijf is fijn aansluiten op je pc en de data eraf halen. Als hij bijna kassie wijle is kun je nog proberen om hem een nacht in de vriezer te leggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:20 schreef Nebo het volgende:
Nou mijn laptop is al 4 keer finaal gecrasht vandaag. Dat wordt scratshen en hopen dat ik mijn documenten en muziek kan redden
Omdat je hem moet schoonmaken of vervangen. Kogellagertjes in die dingen zijn zo snel naar de neuk met wat stof. Kijk naar fans van bijv Papst, Noctua of Scythe. Stille dingen, niet echt te gek duur (behalve Noctua) en goeie koelprestaties.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:54 schreef badboynova het volgende:
Zo mijn laptop is ook weer in elkaar met verse koel pasta, war een drama en een berg schroeven moet je los maken bij een HP.
Idle temp is nu 44 graden (52 graden was het) , alleen moet ik nog uitzoeken waarom me fan van slag is.
Ja ja ja!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
Goedemiddag, zijn jullie lekker van het weer aan het genieten?
Neu, maar ik zit volgende week te genieten onder de Zuid-Franse zon op een terrasje van een klein restaurant gevestigd in het oude schoolgebouw van een piepklein dorpje in de Dordogne.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
Goedemiddag, zijn jullie lekker van het weer aan het genieten?
moet je deze eens horen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Shawty got looks (and)
Shawty got class
Shawty got hips (and)
Shawty got ass
Ook wel lekkere beat
De Fan is wel redelijk stil, maar hy blijft nu op volle toeren draaien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat je hem moet schoonmaken of vervangen. Kogellagertjes in die dingen zijn zo snel naar de neuk met wat stof. Kijk naar fans van bijv Papst, Noctua of Scythe. Stille dingen, niet echt te gek duur (behalve Noctua) en goeie koelprestaties.
Tevens: Me
Hier ook als iets eerder, door het ritme. Al ga ik niet meteen achter fokquote:
even er tussen uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Neu, maar ik zit volgende week te genieten onder de Zuid-Franse zon op een terrasje van een klein restaurant gevestigd in het oude schoolgebouw van een piepklein dorpje in de Dordogne.
Ah tofquote:
Als het om dat soort muziek gaat hoef ik niet van die gastjes erbij die door een autotune bleren iig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even er tussen uit?
[..]
Ah tof!
Dat heb je goed gededuceerdquote:
Vakantie uiteraard, weekje lekker vrijwel niks doen en genieten van de zon, de lokale wijn en lekker eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik denk of hij gaat op vakantie daar heen of voor het werk!
Die stond in het vorige topic ook alquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vakantie uiteraard, weekje lekker vrijwel niks doen en genieten van de zon, de lokale wijn en lekker eten.
en nu iets totaal anders
[ afbeelding ]
quote:
holy crapping fuckquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
die blonde dame is wel lekker
Nekschot, knieschijfshot, alles behalve dat deze randebiel los rond looptquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
En welk boerengat is het dat jij bewoont?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
Het is hier best rustig op het station op Zaterdag. Bussen rijden maar om het uur en kan uit 3 lijnen kiezen.
Maar de eerste is er pas om half 9..
Drama... de tyfus wat slecht...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
quote:
Leeuwarden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En welk boerengat is het dat jij bewoont?
Heb je die witte over? Mijn klepje is stukquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsk ik heb een unieke Alan Wake faceplate dus die van mij is niet lelijk!
Koop gewoon een nieuwe laptopquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef badboynova het volgende:
5400 --> 7200 HDD gaat het niet worden, koeling voor de laptop is niet voldoende daar voor.
Er komt nu wel een Samsung schijf ipv de huidige seagate straaljager.
Straks zegt ie nog dat je een heaumeau bent en dat je ergens anders boehoe moet gaan doenquote:
hoe die struisvogel daarna weg rendquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rd._struisvogel.html
Dat kind
[..]
Koop gewoon een nieuwe laptopOf is die pas nieuw?
Na die trap van die kerel iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
hoe die struisvogel daarna weg rend
Op de dag dat Pinksteren en pasen samenvallen. Dat is ergens zo rond 28 mei 2129quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Wanneer ga je weer op stap met je vrienden? Het is Zaterdag.
Goddamn. Dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op de dag dat Pinksteren en pasen samenvallen. Dat is ergens zo rond 28 mei 2129
wat is er in goningenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
Niet uitgaan. Maandag Groningen t/m Woensdag. Donderdag stuk varen en dan Donderdagavond Iron Man 2.
Leg die is uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben hier omdat mijn twee beste vrienden met dezelfde chick proberen te hosselen
Nou. Dan gaan ze met z'n 3en op stap en dan willen 2 van die gasten een chick batsen en lopen dan te pimpen etc.quote:
Ja, ik vat hem zelf ook niet helemaalquote:
Misschien zijn ze bang voor het spreekwoord...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, ik vat hem zelf ook niet helemaal
+quote:
Een terechte angst, pimp als ik benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor het spreekwoord...
Elke dag een dagje dichter bij je dood, brr.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik moet ook weer eens sociaal doen maar iedereen is druk, huizen kopen en verbouwen, kinderen krijgen etc![]()
Oud worden
Ik zit hier ook gaar op de bank, haha, eigenlijk wil ik nog heel veel doen, maar alleen al opstaan om een kop thee te halen klinkt al vermoeiend...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond de stad in ga of thuis een filmpje ga kijken. Ben helemaal lam van een hele dag op het terras zitten
quote:
nee dat is impossiblequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Iemand Dead Space al uit kunnen spelen op Impossible mode?
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik moet ook weer eens sociaal doen maar iedereen is druk, huizen kopen en verbouwen, kinderen krijgen etc![]()
Oud worden
dat is helemaal klote wanneer de vriendinnen niet met elkaar overweg kunnen of dat de vriendin van je maat echt niet leuk isquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.
1 van mijn beste vrienden gaat nu ook samenwonen, ik zie hem tegenwoordig ook niet veel meer omdat ie constant bij z'n chick is.
Maar dat was ook zo toen ik een vriendin had, het mooie was dat ze met iedereen goed kon maar dat is nu niet andersom zo.
Thanksquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef lkb9000 het volgende:
Nouja, niet de moeite waard om te fixen
Adobe CS5 is uit
aha, nu zijn sommige dingen wel duidelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dat doet mij denken aan de tijd dat ik bij mijn vader ging wonen. Daar was ook alles trash.
?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
aha, nu zijn sommige dingen wel duidelijk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.
Agh, het ging me er vooral om dat je het over je omgeving hebt en vervolgens Hyves noemtquote:
quote:
Hyves is zo'n leutermedium.quote:
wat is er nu in dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hyves is zo'n leutermedium.
"Ja, en toen ben ik hier en daar geweest." Net Twitter
Of van die droeftoeters die hun hele hebben en houden op hyves mikken.
Jantje Janssen, telefoon: 061234567
Adres: John F Kennedylaan 44.
"Volgende week lekker op vakantie naar Turkije voor 2 weken!!"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hyves is zo'n leutermedium.
"Ja, en toen ben ik hier en daar geweest." Net Twitter
Of van die droeftoeters die hun hele hebben en houden op hyves mikken.
Jantje Janssen, telefoon: 061234567
Adres: John F Kennedylaan 44.
"Volgende week lekker op vakantie naar Turkije voor 2 weken!!"
Je kunt beter Schoolstraat 4 invullen zonder plaatsnaamquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
OMG straks wordt er nog bij je ingebroken, edit snel
iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter Schoolstraat 4 invullen zonder plaatsnaam
Good luck als je die wilt vinden in NL (bijna elke stad en dorp heeft een Schoolstraat)
Zeker de pizza pepperoni-smaak van Laysquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
idd![]()
In elke plaats waar ik tot nu toe heb gewoond was er een schoolstraat aanwezig
Mijn chips zijn zo scherp dat mijn mond in de fik staat.Volgens mijn vriendin moet ik minder schransen omdat ik een buikje zou krijgen. Met nadruk op zou natuurlijk
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Wanneer ga je weer op stap met je vrienden? Het is Zaterdag.
Kappen met uitdagen Edwin. Begin je gedrag zat te worden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dat doet mij denken aan de tijd dat ik bij mijn vader ging wonen. Daar was ook alles trash.
Jij snapt wat een goede beat isquote:
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kappen met uitdagen Edwin. Begin je gedrag zat te worden.
Edwinuss, zelfs als hij gewoon aardig doet een ass!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.
Zwaar. Met die supergeniale swap magicquote:
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zwaar. Met die supergeniale swap magic![]()
(en anders moet je dus modden)
Dat was heel simpel. Je hebt de PS1, en als je daar een origineel exemplaar in deed, dan begon de PS1 het schijfje dus te booten (logo, geluidje) en dan moest je de PS1 dus openen en met iets van een potlood ergens een dingetje indrukken zodat de PS1 dacht dat de speler 'gesloten' was. Als je bofte kon je daarna je kopietje gewoon spelen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudt
Swaptrick:quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik koop mijn spellen altijd, geen idee wat bovenstaande inhoudt
Dan nog: Alsof het zo bijzonder is dat je een PS1 hebt staanquote:Op zondag 25 april 2010 00:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Swaptrick:
![]()
maar mijn console is al gemod dus.....
alleen memory card doet t niet,ik zal kijken of het aan de playstation liht, of dat die memory card kaduuk is
hmm....quote:Op zondag 25 april 2010 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog: Alsof het zo bijzonder is dat je een PS1 hebt staan
Die dingen worden nu voor een appel en een ei verkocht met kopietjes. Altijd lachen als een kopietje de zeik in draait of er op een gegeven moment mee kapt.
Verder: de swap trick is niet echt goed voor je PS1.
Wil je echt een antwoord?quote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
Zo te zien zijn er sinds kort weer een aantal vaste stamgasten verdwenen. Hoe kan dat?
woahquote:
Vooral zo doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.
quote:
"And if we take a look at the left, we see the Domtoren. And if we look over here, we see the verloedering van GAM SC..."quote:
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.quote:
Ik wil ook graag een leuke SC.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
Op dit moment verziek jij de SC met je uitdagende gedrag. En nu ga ik slapenquote:
Wel als je een pittig lopend buffet hebquote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig niet meer, want eigenlijk staat mijn toilet / douche deur altijd open. En aangezien ik tegenwoordig steeds meer mensen over de vloer heb is dat niet echt handig.
Mensen krijgen een naam en komen daar niet eenvoudig van af. Vooral niet als die mensen zelf doorgaan met hun 'baggerige' of 'nep-interesante' nieuwtjes.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel als je een pittig lopend buffet heb
Loop dan niet zo te zieken!!!quote:
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou jij het dan ook leuk voor de anderen? Thanks
poëzie diep in de nachtquote:Op zondag 25 april 2010 00:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."
Ik zie het al voor ME, Ed in een jehova pak die sc binnen treedquote:Op zondag 25 april 2010 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik blijf gewoon hoor.![]()
Ik zal me vanaf nu wel wat beter gedragen.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had al een jehova pak aan. Maar ik was nog niet compleet overtuigd.
Fix.quote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had al een jehova pak aan. Maar ik was nog niet compleet bekeerd.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bazen![]()
![]()
OMG flipmode
(zeldzaam zonder brillen)
Door die plaat moet ik meteen weer aan Back to the Future denkenquote:Op zondag 25 april 2010 01:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
zie die oude baas hier nog eens gaan![]()
Incl kippevel moves![]()
In onderstaande zie je die beter !
Gelukkig maarquote:Op zondag 25 april 2010 02:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb daar niks mee te maken. Echt niet.
J/Kquote:
En trainingspakjes ipv lange jassenquote:Op zondag 25 april 2010 00:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bazen![]()
![]()
OMG flipmode
(zeldzaam zonder brillen)
Vrouwtje?quote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwah mwah. Zo rond half 12/12 uur er in. En zo rond 9 uur wakker worden, omdat vrouwtje lief wil weten hoelaat het is
9 uur slaap is toch primaquote:Op zondag 25 april 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwah mwah. Zo rond half 12/12 uur er in. En zo rond 9 uur wakker worden, omdat vrouwtje lief wil weten hoelaat het is
Ik stort altijd al na twee nachten te weinig slaap inquote:Op zondag 25 april 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
9 uur slaap is toch primaIk slaap soms een hele week maar 5 uur per nacht, is lekker efficiënt
'morgen...quote:
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyperquote:Op zondag 25 april 2010 10:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
'morgen...
0:30 slapen, 08:30 wakker. Een prima 8 uur als een blok geslapen. Net lekker uitgebreid ontbeten en aan het overwegen om de hardloopschoenen maar weer aan te trekken. Alleen heb ik niet zoveel tijd want ik ga straks naar de World Press Photo tentoonstelling.
Misschien dan maar vanavond lopen, tijdens de voetbalwedstrijd...
En jijzelf dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyper![]()
Vandaag de laatste bugs die Sony in ons spel heeft gevonden fixen en dan hopelijk over een paar weken op PSNHadden ze een corrupte Flodder folder in de game gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk 8 uur geslapen, en het zonnetje schijnt, dus nu ben ik hyper![]()
Vandaag de laatste bugs die Sony in ons spel heeft gevonden fixen en dan hopelijk over een paar weken op PSNik ben wel benieuwd naar jullie creatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
say w0t?! ik slaap al 1,5 maand onder mijn zomerdekbedquote:Op zondag 25 april 2010 10:50 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nog altijd mijn winterdekbed erop liggen, dus ik heb me kapot gezweet. Vandaag maar eens een magische wisseltruuk uitvoeren. Vanavond ga ik naar Kick-Ass
quote:Op zondag 25 april 2010 10:50 schreef Fallen het volgende:It's spring fever. That is what the name of it is. And when you've got it, you want - oh, you don't quite know what it is you do want, but it just fairly makes your heart ache, you want it so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
I know, maar het is tot nu toe nog niet extreem nodig geweest. Mijn kamer is prima geïsoleerd maar wel op zolder, dus pas vanaf een graad of 20 komt alle warmte hier mijn kamer op, dus een keerpunt rond deze tijd is voor mij niet meer dan normaal. Ik ben al lang blij dat ik slechts de ochtend zon in mijn kamer hebquote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
say w0t?! ik slaap al 1,5 maand onder mijn zomerdekbed
net even klein blokje gelopen. Ook al in geen twee maanden gedaan, dus trok het totaal nietMaar weer eens wat regelmatiger gaan doen.
Volgende week in Frankrijk maar naar de bakker fietsen elke ochtend. Is niet extreem ver, maar wel erg heuvelachtig en erg stijl. Lekker in het ochtendzonnetje
in jou geval is het : "menneke"quote:Op zondag 25 april 2010 09:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vrouwtje?
Als ik iemand over 'vrouwtje' hoor moet ik altijd denken aan de Belgische kroonprins Filip die net zijn eerste kind had gekregen toen ik er woonde. Waar 10 van de 10 mensen trots zouden roepen dat het een meisje is riep hij trots met Frans accent:
"Het ies een vrouwtje!"
Dat slaap ik ook hoorquote:Op zondag 25 april 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
9 uur slaap is toch primaIk slaap soms een hele week maar 5 uur per nacht, is lekker efficiënt
Ik krijg hier wel een heel erg lente-achtig gevoel van....quote:
ik kan me nog wel wat meer dingen voorstellenquote:
Smaak broederquote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg hier wel een heel erg lente-achtig gevoel van....![]()
![]()
![]()
Mooi rood is niet lelijk!quote:
Ik zou ze allemaal doen!quote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno..
http://www.cavemancircus.(...)pictures_5/index.php
Da's geen maatstafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |