[message=33884872,noline]HotDoggie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:51[/message]::/
- Vodafone (belt): hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed, maar dan wil ik wel ff uitzoeken welke foon het wordt. (en HD duikt uiteindelijk op in het desire topic)
- Vodafone (belt 2 weken later weer) : Hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed. Ik weet inmiddels welke foon ik hebben wil, dus doe maar voor 2 jaar, exit bb storm en hello android, met zilveren desire graag. Dat kan mijnheertje. Geregeld, komt eraan.
2 nachtjes later:
TRRRRRRINGGGGGGGG: Ja hallo, GLS. Pakketje hier. Aufmachen!!
Dus HD schnell schnell aufmachen die tür. Cool. Hart klopt sneller. Is het een taart met nakende dame? Teleurstelling alom..... klein doosje: rammel rammel.
Rammel rammel? :/
Oké openmaken... HTC Des......
Legend 
HD belt met Vodafone Business, vertelt verhaal.
- Vodafone: Mja, dan moet u even bellen met Vodafone Online, die hebben u gebeld en de verlenging gedaan en de toestelafhandeling ook, dus ik kan wel een omruilprocedure starten maar dan wordt ie afgewezen.
- HD: mkay, ik bel met ander nummer. No prob.
Belt...... vertelt verhaal.
- Vodafone: Euhm... momentje. Euhm... mja, wij hebben die inderdaad met u afgehandeld maar voor retouren moet u em naar retour en vermist sturen. Moet u dat en dat nummer even bellen.
- HD: Cool. No prob. *belt ander nummer en vertelt verhaal*
- Vodafone: Euhm... momentje. Ehrr... daar kunnen we geen RMA voor geven aangezien dit geen defect of vermissing betreft.
- HD: :/
:/
- Vodafone: Maar ik heb hier de naam vd verkoopster, die stuur ik een mailtje of ze even contact met u opneemt.
- HD: Cool. Thanks. Ik wacht 't wel ff af nog.
...................................................................
Nou wacht ik natuurlijk maandag nog ff af, maar daarna gaat ie toch echt de deur uit, aangetekend. Echter omdat ik geen RMA heb, waarheen sturen? Hoofdkantoor? Juridische afdeling? Klachtenafhandeling? Business afdeling? (ongeacht welk eilandje van vodafone het afgehandeld heeft: ik heb immers een zakelijk abo bij vodafone nederland BV)
:/
En ik vind t nie eerluhk want ik is wel nieuwsgierig en wil stiekem eigenlijk wel ff het ding uit de doos halen en daarmee stellen ze mijn nieuwsgierig aagje -zijn wel heel bruut op de proef