Was je vorige bedorven danquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Hahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
Zware ontgroening gehad ooit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doen
Dan wordt het pas erg. Ga je echt dingen zien die er niet zijn enzo.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kwam afgelopen week de buurvrouw tegen, zo'n echt kattenwijf, alle katten van de buurt lopen bij haar naar binnen. Ik had altijd al het idee dat mijn kleine speklapje ergens anders eten vandaan haalde, dus ik snij zo subtiel het onderwerp aan dat ons dikzakje op dieet is blablabla dus zij heeft nu beloofd geen eten meer te geven aan het monstertje...
Wat dat dus betekent, is dat het beest nu iedere ochtend om 5 uur al voo rmn deur staat te krijsen dat ze eten wil, en als ik ook maar één geluidje maak, ik draai me bijvoorbeeld om, dan weet ze dat er wat te halen valt en gaat met vernieuwde inzet verder.....
Leuk beestje
Ik was om 7.00 al wakker, ritmequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morning! Te vroeg voor een zaterdag :/
ik ookquote:
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.quote:
Werken op je normaal vrije zaterdag is ook kutquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Pfff, wat een mietjes hier zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebtquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
Kreeg ik nog maar stufiquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebt
Neequote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MogguhNog potentiële inbrekers neergesabeld vannacht?
No shit, nu heb je nog afwisselingquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]Been there, done that, enjoyed it.
Sterker nog, ik heb meer recht om nu te klagen. Als ik niet studeer ben ik aan het werk. Ik houd minder vrije tijd over dan gemiddelde arbeider. Toen ik nog full-time werkte had ik gewoon standaard twee dagen in de week vrij, die luxe heb ik niet meer.
Jullie zijn gewoon allemaal aanstellers
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No shit, nu heb je nog afwisseling
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Morthill het volgende:
holy crap, het CDA is van zijn geloof af gevallenWinkels mogen voortaan open op zondag wat de partji betreft.
Oh noes, the apocalyps is comingquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Morthill het volgende:
holy crap, het CDA is van zijn geloof af gevallenWinkels mogen voortaan open op zondag wat de partji betreft.
we gaan er allemaal aanquote:
dan hebben we nog even,quote:
Wat maken we toch een tegenslagen en wereldrampen mee deze tijdenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:15 schreef Morthill het volgende:
herinnert u zich deze nog
[ afbeelding ]
quote:[message=33884872,noline]HotDoggie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:51[/message]:
:/
- Vodafone (belt): hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed, maar dan wil ik wel ff uitzoeken welke foon het wordt. (en HD duikt uiteindelijk op in het desire topic)
- Vodafone (belt 2 weken later weer) : Hallo mijnheertje, wilt u uw abo verlengen?
- HD: Ja das goed. Ik weet inmiddels welke foon ik hebben wil, dus doe maar voor 2 jaar, exit bb storm en hello android, met zilveren desire graag. Dat kan mijnheertje. Geregeld, komt eraan.
2 nachtjes later:
TRRRRRRINGGGGGGGG: Ja hallo, GLS. Pakketje hier. Aufmachen!!
Dus HD schnell schnell aufmachen die tür. Cool. Hart klopt sneller. Is het een taart met nakende dame? Teleurstelling alom..... klein doosje: rammel rammel.
Rammel rammel? :/
Oké openmaken... HTC Des...... Legend
HD belt met Vodafone Business, vertelt verhaal.
- Vodafone: Mja, dan moet u even bellen met Vodafone Online, die hebben u gebeld en de verlenging gedaan en de toestelafhandeling ook, dus ik kan wel een omruilprocedure starten maar dan wordt ie afgewezen.
- HD: mkay, ik bel met ander nummer. No prob.
Belt...... vertelt verhaal.
- Vodafone: Euhm... momentje. Euhm... mja, wij hebben die inderdaad met u afgehandeld maar voor retouren moet u em naar retour en vermist sturen. Moet u dat en dat nummer even bellen.
- HD: Cool. No prob. *belt ander nummer en vertelt verhaal*
- Vodafone: Euhm... momentje. Ehrr... daar kunnen we geen RMA voor geven aangezien dit geen defect of vermissing betreft.
- HD: :/
- Vodafone: Maar ik heb hier de naam vd verkoopster, die stuur ik een mailtje of ze even contact met u opneemt.
- HD: Cool. Thanks. Ik wacht 't wel ff af nog.
...................................................................
Nou wacht ik natuurlijk maandag nog ff af, maar daarna gaat ie toch echt de deur uit, aangetekend. Echter omdat ik geen RMA heb, waarheen sturen? Hoofdkantoor? Juridische afdeling? Klachtenafhandeling? Business afdeling? (ongeacht welk eilandje van vodafone het afgehandeld heeft: ik heb immers een zakelijk abo bij vodafone nederland BV)
En ik vind t nie eerluhk want ik is wel nieuwsgierig en wil stiekem eigenlijk wel ff het ding uit de doos halen en daarmee stellen ze mijn nieuwsgierig aagje -zijn wel heel bruut op de proef
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef badboynova het volgende:
Ben vista op de latop helemaal zat(traag, geheugen loopt snel vol ondanks 4 GB wat niet werkt met een 32 bit versie).
Straks een andere schijf halen(5400 -->7400 rpm), en daarna win7 64 bit erop knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |