Als het om dat soort muziek gaat hoef ik niet van die gastjes erbij die door een autotune bleren iig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
even er tussen uit?
[..]
Ah tof!
Dat heb je goed gededuceerdquote:
Vakantie uiteraard, weekje lekker vrijwel niks doen en genieten van de zon, de lokale wijn en lekker eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik denk of hij gaat op vakantie daar heen of voor het werk!
Die stond in het vorige topic ook alquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vakantie uiteraard, weekje lekker vrijwel niks doen en genieten van de zon, de lokale wijn en lekker eten.
en nu iets totaal anders
[ afbeelding ]
quote:
holy crapping fuckquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
die blonde dame is wel lekker
Nekschot, knieschijfshot, alles behalve dat deze randebiel los rond looptquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
En welk boerengat is het dat jij bewoont?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
Het is hier best rustig op het station op Zaterdag. Bussen rijden maar om het uur en kan uit 3 lijnen kiezen.
Maar de eerste is er pas om half 9..
Drama... de tyfus wat slecht...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
jezus![]()
![]()
![]()
quote:
Leeuwarden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En welk boerengat is het dat jij bewoont?
Heb je die witte over? Mijn klepje is stukquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsk ik heb een unieke Alan Wake faceplate dus die van mij is niet lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |